Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier zijn ze dan, Tanja en Anne.
Moderator: moderatorteam
- sternentänzerin
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Hier is ze dan
Vind haar echt heel leuk, denk dat jullie onwijs veel plezier met elkaar zullen hebben.
...; We will never surrender Winston Churchill
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Wat een dotje!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
sternentänzerin schreef:Vind haar echt heel leuk, denk dat jullie onwijs veel plezier met elkaar zullen hebben.
Dat denk ik ook. Ze is ook erg leuk.
Hahaha, nou ja, de kopjes lijken wel een beetje op elkaar. Ietsje dan.Pendrag schreef:Allemachtig. Nou ja, een kenner ziet het verschil. En Tanja is een super hondje zeg. Al is het dan geen teckelgonnie schreef:Ja hoor, gisteren zei iemand heel trots: o wat leuk een Teckel. Hij was helemaal blij dat hij wist welk ras het was. Alleen had hij het dus mis.Pendrag schreef:Ze is echt leuk. Wordt nu vast niet meer verward met een teckel. Geniet van haar tussen hetbuitrusten door
Ja, heel leuk.DeDiana schreef:Ah, die filmpjes, wat is ze leuk!
En ze is best makkelijk, net drie en een half uur op visite geweest en ze heeft al die tijd op mijn schoot liggen slapen, buiten dan tussendoor even plassen en poepen.
Ja, ze is niet echt een schrokop. Ze is echt vrolijk, maar ook echt ondeugend, deed net mijn schoenen uit en dan helpt ze me even, van de wal in de sloot. Hahaha, er zat gelijk een knoop in mijn veter.Tamara81 schreef:Hoe Tanja haar brokjes eet is om te smelten![]()
En toen ze water ging drinken deed Lanai hier een schuin kopje; en ik liet haar het filmpje toen zien: ging haar kopje nog schuiner.
Wat is Tanja om op te eten!lieve vrolijke pup is ze.
Ja, dat is ze.Daisy@ schreef:Wat een dotje!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Liesbeth
- Zeer actief
Kom maar een dagje met haar langs, dan is ze zo gewent aan blaffen.gonnie schreef:jvanringen schreef:Wat een ontzettend leuk hondje is het, zo lief en zo mooi ook, ben er helemaal weg van.gonnie schreef:
Twee filmpjes van Tanja
Ja, ze is echt leuk.
Alleen jammer dat ze zich een hoedje schrikt als er een hond blaft. Maar dat zal vast ook wel goed komen.
Kan alleen niet garanderen dat Tanja het blafgedrag niet overneemt

Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
- Zeer actief
Hahaha, blaffen hoeft ze niet te leren, gisteravond liet ze haar eerste blafje horen. En ze schrok er zelf van. Vandaag heeft ze ook al een paar keer geblaft.Liesbeth schreef:Kom maar een dagje met haar langs, dan is ze zo gewent aan blaffen.gonnie schreef:jvanringen schreef:Wat een ontzettend leuk hondje is het, zo lief en zo mooi ook, ben er helemaal weg van.gonnie schreef:
Twee filmpjes van Tanja
Ja, ze is echt leuk.
Alleen jammer dat ze zich een hoedje schrikt als er een hond blaft. Maar dat zal vast ook wel goed komen.
Kan alleen niet garanderen dat Tanja het blafgedrag niet overneemt.
Groetjes Gonnie.
- Liesbeth
- Zeer actief
Haha, ik herken het.gonnie schreef:Hahaha, blaffen hoeft ze niet te leren, gisteravond liet ze haar eerste blafje horen. En ze schrok er zelf van. Vandaag heeft ze ook al een paar keer geblaft.Liesbeth schreef:Kom maar een dagje met haar langs, dan is ze zo gewent aan blaffen.
Kan alleen niet garanderen dat Tanja het blafgedrag niet overneemt.
Pas maar op dat ze niet al te veel lol krijgt in het horen van haar eigen stem

Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
-
- Zeer actief
Re: Hier is ze dan, Tanja.
Hahaha, ik hoop het niet. Maar ik hoop wel dat ze minder bang wordt van het blaffen van andere honden.
Groetjes Gonnie.
Ja he, dat vind ik nou ook, ik zou niet van d'r af kunnen blijven.Nanna schreef:Dat gaat vanzelf over. Het is wel een mooi glanzend molletje hoorgonnie schreef:Hahaha, ik hoop het niet. Maar ik hoop wel dat ze minder bang wordt van het blaffen van andere honden.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ze is echt een dotje
ik vind haar ontzettend leuk; ondeugend, speels, aanhankelijk en zachtaardig, perfect lijkt mij

-
- Zeer actief
Het wordt ook al iets minder, vanochtend was ze nog in paniek ik liep op de galerij met haar en toen hoorde ze beneden een paar honden blaffen, nou ze sprong zowat uit mijn armen.Nanna schreef:Dat gaat vanzelf over. Het is wel een mooi glanzend molletje hoorgonnie schreef:Hahaha, ik hoop het niet. Maar ik hoop wel dat ze minder bang wordt van het blaffen van andere honden.
Maar daarnet, toen ze kennismaakte met de grote Stafford van een buurvrouw, schrok ze wel even toen die Stafford wat later blafte maar ze herstelde zich snel.
Ze vond de Stafford echt leuk.
Toch vind ik dat een beetje gek, bang voor geen enkele hond, maar ze moeten wel hun kop houden. Hahaha.
Ik neem nu vlees mee naar buiten, een brokje hoeft ze niet als ze schrikt. Hahaha, ze weet wel wat ze wilt. Ondeugd.
Gerard is vanochtend met haar alleen geweest, hij heeft haar uitgelaten maar ze doet niks bij hem en dan vindt hij het wel best. En hij doet haar ook niet in de bench, en daar wil ik haar toch wel aan laten wennen want over een poosje zal ze toch ook weleens alleen moeten blijven. Gisteren heb ik haar in de bench gedaan en ben in mijn slaapkamer gaan zitten nadat ze in slaap was gevallen, is ze toch ruim een uur stil geweest in de bench.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
jvanringen schreef:Ja he, dat vind ik nou ook, ik zou niet van d'r af kunnen blijven.Nanna schreef:Dat gaat vanzelf over. Het is wel een mooi glanzend molletje hoorgonnie schreef:Hahaha, ik hoop het niet. Maar ik hoop wel dat ze minder bang wordt van het blaffen van andere honden.
Is ook heel moeilijk om van haar af te blijven, vooral omdat ze zo aanhankelijk is.
Ze is zo lief. Zullen de vorige ook best geweest zijn. Hahaha.
Dus wie weet wordt Tanja een bitch eerste klas. Haha.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Ze zou perfect zijn als ze niet in paniek raakte van blaffende honden terwijl ze voor de hond zelf niet bang is. Hahaha.Caro. schreef:Ze is echt een dotjeik vind haar ontzettend leuk; ondeugend, speels, aanhankelijk en zachtaardig, perfect lijkt mij
![]()
Maar dat komt best goed, daarnet schrok ze even maar ze herstelde zich snel.
De Stafford had even onder haar staart gesnufffeld en dat vond ze best. Ik had haar op mijn armen want ze moest nog naar buiten en ik laat haar niet op de spekgladde vloer in de hal spelen. Daar glijden wij met onze schoenen nog op uit.
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
.gonnie schreef:Ja hoor, gisteren zei iemand heel trots: o wat leuk een Teckel. Hij was helemaal blij dat hij wist welk ras het was. Alleen had hij het dus mis.Pendrag schreef:Ze is echt leuk. Wordt nu vast niet meer verward met een teckel. Geniet van haar tussen hetbuitrusten door

Een teckel met lange pootjes dan nog altijd

Een heel mooi hondje om te zien.

-
- Zeer actief
Hahaha, ja een mislukte Teckel.ranetje schreef:.gonnie schreef:Ja hoor, gisteren zei iemand heel trots: o wat leuk een Teckel. Hij was helemaal blij dat hij wist welk ras het was. Alleen had hij het dus mis.Pendrag schreef:Ze is echt leuk. Wordt nu vast niet meer verward met een teckel. Geniet van haar tussen hetbuitrusten door![]()
![]()
Een teckel met lange pootjes dan nog altijd![]()
Een heel mooi hondje om te zien.
Ja, ze is heel mooi.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Echt he. Ze is ook heel erg ondeugend. Hahaha.jacq1970 schreef:Meid wat een plaatje
De eerste dagen dacht ik: zo die is lekker rustig, maar sinds eergisteren is het een piranha.
Sinds vandaag sleept ze haar mand overal heen. Hahaha.
Groetjes Gonnie.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ik ben nog steeds niet erg tevreden met de hoeveelheid beeldmateriaal in dit topic, Gonnie 

- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
wat leuk die filmpjes, echt een superleuk hondje 

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Ik ben het met je eensmijke schreef:Ik ben nog steeds niet erg tevreden met de hoeveelheid beeldmateriaal in dit topic, Gonnie
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Mee eens ja.Mirri schreef:Ik ben het met je eensmijke schreef:Ik ben nog steeds niet erg tevreden met de hoeveelheid beeldmateriaal in dit topic, Gonnie
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Op de foto's die er wel zijn is wel een ontzettend leuk pupje te zien.
Maar echt goed beoordelen kan pas met meer foto's

-
- Zeer actief
Hahaha, ik word elke dag ouder en zij wordt met de dag ondeugender, krijg amper tijd om wat anders te doen.
Groetjes Gonnie.
- Bishy
- Zeer actief
Hoe gaat het met Tanja?
-
- Zeer actief
Goed hoor, ze had alleen een allergische reactie op haar enting die ze dinsdag had gekregen.
Niet wereldschokkend of zo, ze had een bult op de plek van de enting en daaronder op haar buik een bult met vocht.
Gerard was natuurlijk weer met haar naar de dierenarts, want die vertrouwde het niet.
De dierenarts zei wel dat de reactie bij de volgende enting misschien erger kon zijn.
Maar ik had ook de L4 laten geven, maar was eigenlijk niet de bedoeling, toen ik vroeg of die enting bij de cocktail zat zei ze dat dat zo was. Maar dat is dus niet zo. Over drie weken dus gewoon de cocktail en niks geen L4.
Niet wereldschokkend of zo, ze had een bult op de plek van de enting en daaronder op haar buik een bult met vocht.
Gerard was natuurlijk weer met haar naar de dierenarts, want die vertrouwde het niet.
De dierenarts zei wel dat de reactie bij de volgende enting misschien erger kon zijn.
Maar ik had ook de L4 laten geven, maar was eigenlijk niet de bedoeling, toen ik vroeg of die enting bij de cocktail zat zei ze dat dat zo was. Maar dat is dus niet zo. Over drie weken dus gewoon de cocktail en niks geen L4.
Groetjes Gonnie.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Als ze al zo gevoelig is voor enten kun je dan niet beter titeren?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Daar ben ik ook informatie over aan het inwinnen.malinois schreef:Als ze al zo gevoelig is voor enten kun je dan niet beter titeren?
Groetjes Gonnie.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Heb je facebook?gonnie schreef:Daar ben ik ook informatie over aan het inwinnen.malinois schreef:Als ze al zo gevoelig is voor enten kun je dan niet beter titeren?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Ja, ik heb die Facebook pagina over het Titeren gezien. Ga maandag even de dierenarts in Rotterdam bellen, aan de randweg.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Ben voor informatie naar de dierenarts hier in Oostgaarde geweest, maar die raad aan om toch te enten, maar dan met het merk waar ze de eerste enting mee heeft gehad Nobivac. Die van dinsdag was van Versican plus.
Hij wilt ook wel Titeren, maar ik krijg een beetje het idee dat hij toch liever ent.
Dan zou ze voor 8 augustus getiterd moeten worden, dan hebben we de afspraak al staan voor de herhalingsenting bij onze eigen dierenarts. Maar de L4 laat ik sowieso niet meer geven.
Hij wilt ook wel Titeren, maar ik krijg een beetje het idee dat hij toch liever ent.
Dan zou ze voor 8 augustus getiterd moeten worden, dan hebben we de afspraak al staan voor de herhalingsenting bij onze eigen dierenarts. Maar de L4 laat ik sowieso niet meer geven.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Maar het kan net zo goed zijn dat ze misgeprikt hebben, al vertelde de assistente me dat (toen ik woensdag belde) het een reactie kan zijn op de weilenting.
Groetjes Gonnie.