Wat ziet Takkie er goed uit

Moderator: moderatorteam
Habibi schreef:Heeft niets met vechten of ellende te maken. Maar echt met zélf doen en zoeken naar mogelijkheden.
Takkie de Teckel schreef:Hij heeft er zelf ook veel baat bij: hij is een stuk energieker geworden, weer zoals vanouds. Minder hangerig door misselijkheid gevoelens maar weer haantje de voorste. Op de fiets staat hij weer als kapitein met zijn poten voorop de stuurbak, even een blafje naar hondjes die we tegenkomen
Wat dan? Nou dan had t beestje rust gehad. Hartstikke fijn dat t zo goed gaat voor TS en dat meen ik echt, maar t neemt niet weg dat ik t mijn hond niet zou aandoen. Ook niet na deze positieve berichten. Gelukkig heb je die keus met honden.*Wolf* schreef:Pfff en als je nou had geluisterd naar al die mensen die je aanraadden hem in enig stadium te laten gaan, gewoon omdat zij dat zouden doen![]()
Een schoolvoorbeeld dat doen wat je zelf het best lijkt meer dan loont
Wat malinois schrijft.malinois schreef:Wat dan? Nou dan had t beestje rust gehad. Hartstikke fijn dat t zo goed gaat voor TS en dat meen ik echt, maar t neemt niet weg dat ik t mijn hond niet zou aandoen. Ook niet na deze positieve berichten. Gelukkig heb je die keus met honden.*Wolf* schreef:Pfff en als je nou had geluisterd naar al die mensen die je aanraadden hem in enig stadium te laten gaan, gewoon omdat zij dat zouden doen![]()
Jij hebt de neiging dingen erg op jezelf te betrekken, merk ik wel. Een beetje afstand nemen kan soms geen kwaadmalinois schreef:Wat dan? Nou dan had t beestje rust gehad. Hartstikke fijn dat t zo goed gaat voor TS en dat meen ik echt, maar t neemt niet weg dat ik t mijn hond niet zou aandoen. Ook niet na deze positieve berichten. Gelukkig heb je die keus met honden.*Wolf* schreef:Pfff en als je nou had geluisterd naar al die mensen die je aanraadden hem in enig stadium te laten gaan, gewoon omdat zij dat zouden doen![]()
Hier hetzelfde. Geweldig wat hij heeft bereikt maar ik denk niet dat ik hetzelfde had gedaan.crutz schreef:Wat malinois schrijft.malinois schreef:Wat dan? Nou dan had t beestje rust gehad. Hartstikke fijn dat t zo goed gaat voor TS en dat meen ik echt, maar t neemt niet weg dat ik t mijn hond niet zou aandoen. Ook niet na deze positieve berichten. Gelukkig heb je die keus met honden.*Wolf* schreef:Pfff en als je nou had geluisterd naar al die mensen die je aanraadden hem in enig stadium te laten gaan, gewoon omdat zij dat zouden doen![]()
Nee ik reageer gewoon op jouw reactie.*Wolf* schreef:Jij hebt de neiging dingen erg op jezelf te betrekken, merk ik wel. Een beetje afstand nemen kan soms geen kwaadmalinois schreef:Wat dan? Nou dan had t beestje rust gehad. Hartstikke fijn dat t zo goed gaat voor TS en dat meen ik echt, maar t neemt niet weg dat ik t mijn hond niet zou aandoen. Ook niet na deze positieve berichten. Gelukkig heb je die keus met honden.*Wolf* schreef:Pfff en als je nou had geluisterd naar al die mensen die je aanraadden hem in enig stadium te laten gaan, gewoon omdat zij dat zouden doen![]()
Ik denk er precies zo over. Het is heel fijn dat het zo goed gaat en ik bewonder de moed van zowel baas als hond maar ik zou dit zelf in geen enkel geval met mijn eigen honden overwegen. Ik denk ook dat het niet voor elke hond een optie zou zijn. Takkie is slim en weet zich er goed mee te redden maar dat zal niet voor elke hond gelden. Gelukkig kunnen we als baas zijnde daar zelf een beslissing in maken. Hij heeft dit besloten, prima. Dat iemand het anders zou doen is ook prima lijkt mij.crutz schreef:Wat malinois schrijft.malinois schreef:Wat dan? Nou dan had t beestje rust gehad. Hartstikke fijn dat t zo goed gaat voor TS en dat meen ik echt, maar t neemt niet weg dat ik t mijn hond niet zou aandoen. Ook niet na deze positieve berichten. Gelukkig heb je die keus met honden.*Wolf* schreef:Pfff en als je nou had geluisterd naar al die mensen die je aanraadden hem in enig stadium te laten gaan, gewoon omdat zij dat zouden doen![]()
En hiermee sla je de spijker op de kopYara schreef: Ik denk ook dat het niet voor elke hond een optie zou zijn. Takkie is slim en weet zich er goed mee te redden maar dat zal niet voor elke hond gelden.
Kells schreef:Ik doe er eentje bij.Inge O schreef:LongFields schreef:Ik vind het nog steeds totaal irrelevant wat een ander bij zijn of haar hond gedaan zou hebben. De eigenaar van Takkie heeft het wél gedaan en het lijkt erop dat dit voor Takkie goed uit gaat pakken.
Dat er mensen zijn die zeggen dit zelf nooit te hebben gedaan weten we nou wel.
Nog 1 danDemi schreef:Kells schreef:Ik doe er eentje bij.Inge O schreef:LongFields schreef:Ik vind het nog steeds totaal irrelevant wat een ander bij zijn of haar hond gedaan zou hebben. De eigenaar van Takkie heeft het wél gedaan en het lijkt erop dat dit voor Takkie goed uit gaat pakken.
Dat er mensen zijn die zeggen dit zelf nooit te hebben gedaan weten we nou wel.
En hier ook 1![]()
Echt super dat Takkie het zo goed doet!