Suske schreef:Goed voor jullie![]()
En top dat jullie Belle een definitief warm mandje geven
Moet je Belle niet zelf houden voor het geval er iemand een miljoen voor je hond biedt?
@Thom
Moderator: moderatorteam
Suske schreef:Goed voor jullie![]()
En top dat jullie Belle een definitief warm mandje geven
Sstttt.kipo schreef:Suske schreef:Goed voor jullie![]()
En top dat jullie Belle een definitief warm mandje geven![]()
Moet je Belle niet zelf houden voor het geval er iemand een miljoen voor je hond biedt?
@ThomFijn dat Ria ook voor 'jouw' hond(je?) viel en het gesprek met de buren klonk ook fijn, dat zal ook wel helpen met verwerken.
De moord op je nichtje ? Wat verschrikkelijk.ikkes schreef:Eilfy ondanks ik ook heel nieuwsgierig bent wacht ik ook af.
Thom en Ria ben benieuwd welke hond jullie hard heeft gestolen.
Scotty kwam een maand na de moord op mijn nichtje in beeld. En 5 dagen later was hij hier. En ze kunnen een miljoen bieden, maar deze hond gaat dus nooit meer weg. Deze hond heeft het verlies dragelijker gemaakt.
Hoop dat het voor jullie ook opgaat. De nieuwe hond zal nooit de andere hond kunnen vervangen, maar wel andere goede herinneringen toevoegen.

thom schreef:De moord op je nichtje ? Wat verschrikkelijk.ikkes schreef:Eilfy ondanks ik ook heel nieuwsgierig bent wacht ik ook af.
Thom en Ria ben benieuwd welke hond jullie hard heeft gestolen.
Scotty kwam een maand na de moord op mijn nichtje in beeld. En 5 dagen later was hij hier. En ze kunnen een miljoen bieden, maar deze hond gaat dus nooit meer weg. Deze hond heeft het verlies dragelijker gemaakt.
Hoop dat het voor jullie ook opgaat. De nieuwe hond zal nooit de andere hond kunnen vervangen, maar wel andere goede herinneringen toevoegen.

thom schreef:Als het allemaal gaat zoals we hopen, dan zal de nieuwe hond zo snel mogelijk na de kerst gaan komen. Kerst is hier veel te druk en chaotisch, dus dat lijkt ons niet zo'n goed idee.
Dat geeft ons ook wat tijd, om aan het idee te wennen.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteVrijdag na de ontmoeting zal ik verklappen om welke hond het gaat.Nanna schreef:Spannend! Gaat het om één van de Roemeentjes van Tineke of moet het nog geheim blijven?

Fijn Thom, veel plezier en succes vrijdagthom schreef:Aankomende vrijdag om 10.00 gaan we kennismaken.

We zijn al best gespannen hoor, maar hebben er ook erg veel zin in.nathalie71 schreef:Oooo,dat wordt 2 dagen niet slapen![]()
Ik hoop dat dit a match made in heaven is![]()
![]()
Al vast heel veel succes vrijdag!