Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Machie schreef:Vero, kom anders de vrijdag en overnacht bij ons
Ohh dat zou ideaal zijn
Blijft dat ik zaterdagavond thuis moet zijn, dus het is afhankelijk van de tijd.
Maar dat zal tegen die tijd vast bekend zijn, dus ik kijk gewoon op dat moment even of het haalbaar is
Hm, holten is niet ver voor mij... Maar lola vindt andere honden best wel spannend en met mijn gezondheid is het altijd afwachten of iets door kan gaan. Mag ik een laar dagen vooraf beslissen? Ik zou sowieso niet kamperen en niet bbq-en.
Lizanne schreef:Hm, holten is niet ver voor mij... Maar lola vindt andere honden best wel spannend en met mijn gezondheid is het altijd afwachten of iets door kan gaan. Mag ik een laar dagen vooraf beslissen? Ik zou sowieso niet kamperen en niet bbq-en.
.Ja hoor, als we het maar voor die vrijdag weten .
Jeffy schreef:Is het een probleem voor een dagjesmens om op het laatste moment te besluiten mee te gaan wandelen op een dag? Ik heb nog geen idee wanneer ik mee kan. Ik moet veelvuldig puppyknuffelen en heb nog geen idee wanneer dat zal zijn rond die tijd
Ik pb je tegen die tijd mijn 06 nummer wel, kan je aangeven of je wel of niet komt.
Misschien dat ik een dagje kom, maar moet even kijken hoe ik me voel, en wat voor weer het is.
Als het zo warm is als de afgelopen week kom ik niet, daar doe ik de honden ook geen plezier mee.
MJ schreef:
* Marie-José met Dusty en Gijsje in tent.
* Tiny met Akira , bij MJ in tent
* Hilly met Sam, trekkershut
* Hilde met Beau, in de tent
* tkuijernl met Alex in de tent
* Irmelin (Rami mag ook ) met Silka en Sam in een trekkershut!
* Marion. (grote tent of vouwwagen, ik denk vanaf vrijdagavond). Oja, met Saar en Miep
* Fabiola (+ man) en Joy, met (grote) popup vouwwagen
* Kloesje met Macho zaterdag en zondag bij Irmelin in trekkershut.
Wie komt er vrijdagavond meewandelen.
* Annestiekje
* Kit
* Machie + vriend (als we het redden)
Wie komt er zaterdag meewandelen? ('dagjesmensen')
* Annestiekje
* Kit
* Machie + vriend
Wie komt er zondag meewandelen ('dagjesmensen' )
*Annestiekje
* Kit
* Machie + vriend
Wie blijft er BBQ-en zaterdag ? (kosten zo rond de 11,50 p/p bij meer dan 10 personen.)
* Marie-José
* Tiny
* Hilly
* Hilde (vegetariër: kan eventueel eigen vleesvervangers meenemen)
* Tkuijernl
* Irmelin (aka Rami ).
* Marion
* Machie + vriend
* Kloesje
MJ schreef:
* Marion. (grote tent of vouwwagen, ik denk vanaf vrijdagavond). Oja, met Saar en Miep
* Annestiekje
* Kit
* Annestiekje
* Kit
* Machie + vriend
*Annestiekje
* Kit
* Machie + vriend
* Sita (Yvette)
Wie blijft er BBQ-en zaterdag ? (kosten zo rond de 11,50 p/p bij meer dan 10 personen.)
* Marie-José
* Tiny
* Hilly
* Tkuijernl
* Irmelin (aka Rami ).
* Marion
* Machie + vriend
* Kloesje
MJ en ik hebben net de vrijdagavond wandeling voorgelopen. Bijna 8 km en over brede paden. De honden kunnen daar los maar MOETEN op de paden lopen. Er zit vrij veel wild, de reeen hebben we voor ons over het pad zien lopen en jagen mag echt echt niet. Loslopen kan, maar echt alleen op de paden.
MJ en ik hebben net de vrijdagavond wandeling voorgelopen. Bijna 8 km en over brede paden. De honden kunnen daar los maar MOETEN op de paden lopen. Er zit vrij veel wild, de reeen hebben we voor ons over het pad zien lopen en jagen mag echt echt niet. Loslopen kan, maar echt alleen op de paden.
Dat is geen enkel probleem hier. Vraag is wel of ik met beide meisjes kan komen.
Dat is geen enkel probleem hier. Vraag is wel of ik met beide meisjes kan komen.
Ja arme Saar
Ik duim dat ze alle 2 meekunnen
En over jou honden maak ik me geen zorgen, maar ik ken niet alle honden die mee gaan en zou het jammer vinden als ik er zelf niet meer lopen mag tzt
MJ schreef:
* Gerda met Peter, Sanja en Femie, met de camper
* Annestiekje
* Kit
* Annestiekje
* Kit
* Machie + vriend
*Annestiekje
* Kit
* Machie + vriend
* Sita (Yvette)
* Marie-José
* Tiny
* Hilly
* Tkuijernl
* Irmelin (aka Rami ).
* Marion
* Machie + vriend
* Kloesje
* Gerda + Peter
De website van Sanja en Femie Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
Ik neem voor de zekerheid wel een lange lijn mee, vorige keer was wild geen probleem maar ik kan het niet voor 100 % garanderen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Zo, ook de route voor de zondag is klaar. Het is een prachtige route geworden. Vandaag nog een stukje voorgelopen Als het heel warm is kan deze route niet, over de hei en op zandpaden fik je dan weg. In dat geval is er een andere route, met wel een beetje hei maar verder door het bos. Enige nadeel is dat er geen water is, dus iedereen moet er wel aan denken voldoende water voor de honden mee te nemen. Honden kunnen aan het begin en eventueel aan het einde los, afhankelijk van ieders energie