Ik ben nu ongeveer een uurtje thuis. Poentje ligt eindelijk te slapen en ontzettend te snurken

, weliswaar op schoot, maar dat heb ik er graag voor over.
Heb voordat ik haar mee kreeg een uitgebreid gesprek gehad met Dr. Gerritsen over hoe nu verder en alle vragen die maar in mij opkwamen zijn beantwoord.
Dat Poentje nu thuis is, wil niet zeggen dat ik klaar ben. Ze is nog lang niet hersteld, en er zal ook nog wel een vervolg gaan komen. Ze krijgt nog altijd een hoge dosis pred. die de komende weken zal worden afgebouwd. Ook moet ik volgende week weer bloedprikken om te kijken of de waarden (zoals ze verwachten) omhoog gaan. En uiteraard zal ik nog vele bezoekjes doen aan de Kompaan in Ommen.
Maar dat ik haar thuis heb, is zoooooo heerlijk

Ze is wel uit de roedel. Dat wil zeggen, ze is samen met Nono. Maar nog gescheiden van de rest. De komende dagen zullen we haar weer langzaam herenigen met de rest. Ik hoop dat dat goed gaat, want ze mag zich niet teveel opwinden. Het komt vast goed, maar het is voor nu nog even aftasten.
En ik wil niet sentimenteel doen, maar toch wel even zeggen dat dit een topforum is
De afgelopen dagen heb ik ontzettend veel kracht geput uit de lieve berichtjes die jullie posten. De duimpjes die gedraaid werden. Het was gewoon fantastisch.
En daarom voor allemaal nog een keer HEEL ERG BEDANKT, JULLIE ZIJN GEWELDIG
In dit topic zal ik gewoon mijn update(jes) blijven doen. En misschien teveel gevraagd, maar duimpjes blijven welkom!!!