Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn hond in beslag genomen,wat nu... ik word niet vervolgd!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

tineke

Re: Mijn hond in beslag genomen..wat nu...

Ongelezen bericht door tineke »

Muk schreef:Oja, helaas wel. De perfecte wereld bestaat niet. Daarvoor heeft iedereen dan een eigen planeet nodig, want mijn perfecte wereld verschilt behoorlijk met die van Frida om maar wat te noemen. Bovendien komt Frida ook niet in mijn wereld voor. En omgekeerd zal dat ook wel gelden, gok ik zo. :mrgreen:
Ja bij Frida is de opvoedkundige inbreng ook niet echt goed aangeslagen :mrgreen:
S@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nygel, Jago, Raika & Dana
Working Kelpie, Lancashire Heeler & BC.

Ongelezen bericht door S@nne »

tjsa je kan tegenwoordig niet eens rustig schoenen shoppen of een koter rukt je pas gekochte brood uit je handen en moeders zegt er niks van, vind dat allemaal maar normaal. Had ik vroeger moeten doen... maar ja dat mensen het onderling oneens zijn over de opvoeding van de jeugd van tegenwoordig of 'lack there of'... dat zal helaas altijd wel zo blijven vrees ik ...

Ik heb 1 keer de fout gemaakt een meisje een stukje te laten lopen met Nygel aan de riem, ze vond 't geweldig en Nygel hobbelde rustig mee, toen ze na een paar passen omdraaide weer richting mij liep vloog ze Nygel al gillend met een hoge stem om de nek, de hond schrok zich lam en voelde zich in 't nauw gedreven en ik zag z'n lip al trillen en optrekken, riep gelijk tegen d'r dat ze 'm NU los moest laten, gelukkig duwde ik met m'n hand nog net de twee op tijd uit elkaar... ik uitleggen dat Nygel dat eng vind als je hem zo vast houd en hoge stem opzet, hij is dat niet gewend. Zegt ze doodleuk 'oh onze hond is dat wel gewend'... zo zie je maar weer hoe kinderen die met hond opgroeien dus ook niet geleerd wordt hoe ze er mee om horen te gaan (in mijn ogen dan).
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! :D
Afbeelding
Groetjes, Sanne
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

tineke schreef:
Muk schreef:Oja, helaas wel. De perfecte wereld bestaat niet. Daarvoor heeft iedereen dan een eigen planeet nodig, want mijn perfecte wereld verschilt behoorlijk met die van Frida om maar wat te noemen. Bovendien komt Frida ook niet in mijn wereld voor. En omgekeerd zal dat ook wel gelden, gok ik zo. :mrgreen:
Ja bij Frida is de opvoedkundige inbreng ook niet echt goed aangeslagen :mrgreen:
Of ingeslagen. Al gok ik op een beet van een hondsdolle hond. Een trauma uit haar jeugd, uiteraard. Dat verklaart ook de hele felle en ongefundeerde uitbarstingen hier op het forum. :mrgreen:
Frida van der Hoek

Ongelezen bericht door Frida van der Hoek »

Muk schreef:
Frida van der Hoek schreef:Je moet je doodschamen, ik vraag me af of je soms zelf geen kinderen kan krijgen en ze daarom eigenlijk haat.
Dit is laag, erg laag. Ik mag graag een sneer uitdelen en van een rel ben ik ook niet vies, maar zoiets zeg je gewoon niet.

Ik ben het met je eens dat je als hondenbezitter je hond geen kinderen of anderen laat bijten, maar ik mis (hier in de wijk) ook wel de opvoedkundige inbreng van de ouders. Want daar zit de verantwoordelijkheid om kinderen niet zomaar op honden af te laten stieren. En mocht dat toch gebeuren, dán moet je als hondenbezitter er alles aan doen dat de hond niet bijt. Als je dat wel doet, tsja, dan ben je niet goed bezig.
Slaat nergens op... die kantine is er niet voor honden neem ik aan en je mag gewoon verwachten dat je kind daar rond kan lopen en een evt hond te vertrouwen is; niet dat de baas heel goed weet dat hij bijt zodra er een kind naar hem toekomt en hem daar toch rond laat lopen, je laat toch ook geen scherpe messen slingeren daar?
En dat een kind naar een hond toekomt:
Kan je verwachten in een kantine.
En ik zeg ook, NET ALS JIJ dat je er alles aan moet doen om te zorgen dat hij niet bijt, muilkorven, thuislaten, iig de verantwoording nemen.
En dat doet ze dus niet en is het niet van plan ook. Heb ik ook geen meelij met haar gek genoeg. Wat een onzin hier zeg, of je leest niet wat ze eigenlijk schrijft :boos:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Heeft ze het nou over Tineke :scratch:
Die quote ze althans.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
tineke

Muk schreef:
tineke schreef:
Of ingeslagen. Al gok ik op een beet van een hondsdolle hond. Een trauma uit haar jeugd, uiteraard. Dat verklaart ook de hele felle en ongefundeerde uitbarstingen hier op het forum. :mrgreen:
Dat was vast zo'n meitoxine golden die dit op zijn of haar geweten heeft :engel:
Ariane
Erelid

Frida van der Hoek schreef: Ik zou het wel leuk vinden als juist zo iemand een oog verliest door een doorgedraaide hond:
:piew: :piew:

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
tineke

Ariane schreef:Heeft ze het nou over Tineke :scratch:
Die quote ze althans.
Nee ze heeft het over Iones :wink: ,maar ze is te stom om quoten te leren waarschijnlijk :mrgreen:
S@nne
Zeer actief

Nanna schreef:
S@nne schreef:tjsa je kan tegenwoordig niet eens rustig schoenen shoppen of een koter rukt je pas gekochte brood uit je handen
Dus jij gaat shoppen voor schoenen met een brood in je handen. Interessant..... :mrgreen:
haha ja zag toevallig een aanbieding dacht ach neem 't mee... maar ging nog voor schoenen kijken. Iig geen standaard volgorde, 't is weer eens wat anders he :wink: :lol1:
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! :D
Afbeelding
Groetjes, Sanne
S@nne
Zeer actief

Hoe gaat 't met de grond onder je voeten Frida?
Afbeelding
Groetjes, Sanne
Ariane
Erelid

tineke schreef:
Ariane schreef:Heeft ze het nou over Tineke :scratch:
Die quote ze althans.
Nee ze heeft het over Iones :wink: ,maar ze is te stom om quoten te leren waarschijnlijk :mrgreen:
:cool2:

Muk

tineke schreef:
Muk schreef:
tineke schreef:
Dat was vast zo'n meitoxine golden die dit op zijn of haar geweten heeft :engel:
Oja, die zijn het ergst! In dat geval is Frida hopeloos verloren, want hier bestaat geen geneesmiddel voor. Jammer, next! :mrgreen:
Ariane
Erelid

S@nne schreef:Hoe gaat 't met de grond onder je voeten Frida?
Je was me net voor :mrgreen:

Frida van der Hoek

Muk schreef:
tineke schreef:
Ook geen kindjes gehad? Geen man? En vol frustraties want die overgang.... nog ff en het tehuis in, het valt niemeevoorjullie!!
Sterkte!!! Dag lieverds, denk aan je bloeddruk en ga je hond is uitlaten! Die beesten liggen de hele dag te wachten tot je klaar ben met je pc vol virtuele honden, worden ze agressief van, gaan ze bijten.. :LOL: :LOL: :LOL:
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Frida van der Hoek schreef:
Nanna schreef:
Frida van der Hoek schreef: ik vraag me af of je soms zelf geen kinderen kan krijgen en ze daarom eigenlijk haat.
Is dat nou nodig?
Ja. Dat is nodig omdat ze goed moet nagaan waarom ze zo achterlijk doet. Vóór haar hond een kind verminkt voor de rest van zijn leven. Lees eens even hoe ze schrijft over een kind wat gebeten was... :kotz: geen greintje medeleven of symphatie; zelfs geen begrip voor de schrik en terechte boosheid van de moeder want nogmaals: ze WEET dat die hond bijt.
Geen medelijden met zulke tokkies, wel met de kinderen die nietsvermoedend in die kantine lopen.
Eigenlijk moet ze eens goed gebeten worden en ook als zeikwijf afgewimpeld worden als je gaat jengelen bij de EHBO. Ik zou het wel leuk vinden als juist zo iemand een oog verliest door een doorgedraaide hond, kinderachtig ja maar dat mag toch?? Ze moet gewoon normaal doen voor er ongelukken gebeuren, en zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik hoop dat ik haar iig aan het denken heb gezet..
:pffff:
Volgens mij ligt er bij jou niet veel grond meer in de tuin of wel?
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Frida van der Hoek

Gordonsetter23 schreef:
Nanna schreef:
Frida van der Hoek schreef: ik vraag me af of je soms zelf geen kinderen kan krijgen en ze daarom eigenlijk haat.
Is dat nou nodig?
Ja. Dat is nodig omdat ze goed moet nagaan waarom ze zo achterlijk doet. Vóór haar hond een kind verminkt voor de rest van zijn leven. Lees eens even hoe ze schrijft over een kind wat gebeten was... :kotz: geen greintje medeleven of symphatie; zelfs geen begrip voor de schrik en terechte boosheid van de moeder want nogmaals: ze WEET dat die hond bijt.
Geen medelijden met zulke tokkies, wel met de kinderen die nietsvermoedend in die kantine lopen.
Eigenlijk moet ze eens goed gebeten worden en ook als zeikwijf afgewimpeld worden als je gaat jengelen bij de EHBO. Ik zou het wel leuk vinden als juist zo iemand een oog verliest door een doorgedraaide hond, kinderachtig ja maar dat mag toch?? Ze moet gewoon normaal doen voor er ongelukken gebeuren, en zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik hoop dat ik haar iig aan het denken heb gezet..
Volgens mij ligt er bij jou niet veel grond meer in de tuin of wel?
En waar jij ben begonnen kan ik wel een beetje raden... :balon:
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Reny »

Muk schreef:
tineke schreef:
Ook geen kindjes gehad? Nope Geen man? Echt niet En vol frustraties want die overgang.... nog ff en het tehuis in zover ben ik nog niet, het valt niemeevoorjullie!!
Sterkte!!! Dag lieverds, denk aan je bloeddruk dat doet de dokter al voor me en ga je hond is uitlaten! ja dahaggg ben net terug Die beesten liggen de hele dag te wachten tot je klaar ben met je pc vol virtuele honden, worden ze agressief van, gaan ze bijten.. :LOL: :LOL: :LOL:
Ik vind je best wel primair reageren, ik had je hoger ingeschat :19:
En de groeten van de mannen :zwaai
Muk

Muk schreef:Of ingeslagen. Al gok ik op een beet van een hondsdolle hond. Een trauma uit haar jeugd, uiteraard. Dat verklaart ook de hele felle en ongefundeerde uitbarstingen hier op het forum. :mrgreen:
Ook geen kindjes gehad? Geen man? En vol frustraties want die overgang.... nog ff en het tehuis in, het valt niemeevoorjullie!!
Sterkte!!! Dag lieverds, denk aan je bloeddruk en ga je hond is uitlaten! Die beesten liggen de hele dag te wachten tot je klaar ben met je pc vol virtuele honden, worden ze agressief van, gaan ze bijten.. :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL:

Lieverd, je weet van achteren niet wat je van voren uitkraamt. Maar ik vergeef het je, meitoxine is een zware aandoening en dit is een van de symptomen.
En om even op je bezorgdheid in te gaan. Nee, mijn hond komt niets te kort en ik kom ook niks te kort. De overgang laat bij mij gelukkig nog een behoorlijke tijd op zich wachten. Niet zo lang als bij jou natuurlijk, want jij bent met je 16 jaar nog wel erg jong om je daar druk om te hoeven maken.
Sterkte, want het leven moet wel zwaar zijn voor je, al die puberproblemen zijn natuurlijk niet niks!
S@nne
Zeer actief

Frida van der Hoek schreef:Ook geen kindjes gehad? Geen man? En vol frustraties want die overgang.... nog ff en het tehuis in, het valt niemeevoorjullie!!
nee joh die kan ik nu niet uitlaten vanwege die "onopgevoede loslopende jeugd" die niet kunnen wachten tot de jaarwisseling met het afsteken van vuurwerk en carbid (als ik dat zo goed schrijf)...

Wandelen doen we overdag lekker :E:

:blah:
Laatst gewijzigd door S@nne op 03 dec 2011 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Groetjes, Sanne
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Nanna schreef:
S@nne schreef:tjsa je kan tegenwoordig niet eens rustig schoenen shoppen of een koter rukt je pas gekochte brood uit je handen
Dus jij gaat shoppen voor schoenen met een brood in je handen. Interessant..... :mrgreen:
Ondanks de onlogische schoenen/brood combi moest ik wel aan deze afbeelding denken :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
dicyvo

Ongelezen bericht door dicyvo »

Nanna schreef:
Is dat nou nodig?
Al meerdere vreemde reakties gelezen op het forum maar dit is werkelijk ongelofelijk raar en absurd :piew:
Muk

Reny schreef:
Frida van der Hoek schreef: Ook geen kindjes gehad? Nope Geen man? Echt niet En vol frustraties want die overgang.... nog ff en het tehuis in zover ben ik nog niet, het valt niemeevoorjullie!!
Sterkte!!! Dag lieverds, denk aan je bloeddruk dat doet de dokter al voor me en ga je hond is uitlaten! ja dahaggg ben net terug Die beesten liggen de hele dag te wachten tot je klaar ben met je pc vol virtuele honden, worden ze agressief van, gaan ze bijten.. :LOL: :LOL: :LOL:
Ik vind je best wel primair reageren, ik had je hoger ingeschat :19:
Ach ja, niet iedereen heeft onderwijs en opvoeding gehad. Kan het kind ook niks aan doen. :mrgreen:
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

S@nne schreef:
Frida van der Hoek schreef:Ook geen kindjes gehad? Geen man? En vol frustraties want die overgang.... nog ff en het tehuis in, het valt niemeevoorjullie!!
nee joh die kan ik nu niet uitlaten vanwege die "onopgevoede loslopende jeugd" die niet kunnen wachten tot de jaarwisseling met het afsteken van vuurwerk en carbid (als ik dat zo goed schrijf)...

Wandelen doen we overdag ... lekker van 13 tot 16 uur :E:

Dat is waar, ik heb je zelf gezien vandaag, en Muk ook trouwens :pffff:

Mijn woonkamer is ondertussen veranderd in een zandbak :jank:
En de groeten van de mannen :zwaai
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

@Frida, het zou je nog zomaar eens tegen kunnen vallen vanaf waar ik begonnen ben
In ieder geval met een respectvolle en nette manier van discussie voeren, helaas voor jou kan ik tegen zoveel gebrek aan verstand van jou zijde niet op.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

God ......
ik kan veel hebben. :hmmm:
-ik kon zelfs wel eens om PdB lachen-
Maar echt: die Frida mag wat mij betreft verwijdert worden. :L:
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

tineke schreef:Dat was vast zo'n meitoxine golden die dit op zijn of haar geweten heeft :engel:
Niet die van ons! :neenee: :pffff:
Afbeelding
S@nne
Zeer actief

Branka schreef:
Nanna schreef:
Ondanks de onlogische schoenen/brood combi moest ik wel aan deze afbeelding denken :mrgreen:

Afbeelding
hahahaha so true! :goeie:
Afbeelding
Groetjes, Sanne
aman.en.don
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler

Ongelezen bericht door aman.en.don »

iones schreef:
[Onze Polleke had ook ene hekel aan kinderen. Maar ik had haar los lopen in dezelfde ruimte als waar ik in zat (kleine kantine).
openbare kantine neem ik aan?
En daar was zo'n koter die ook niet met haar tengels van Polleke af kon blijven. polle deed echter haar best om het kind te ontwijken en liep er voor weg. Ik waarschuwde maar de koter luisterde niet. En toen hapte Polleke. Beetje bloed in het vingertje maar niet veel. Dat kind jengelen en huilen en de moeder boos op mij. Tsja... ze moet haar kind wel bij zich houden. Polleke beet kinderen, aangelijnd of niet.
pardon? moeder moet kind bij zich houden maar jij hoeft je hond niet gemuilkorft bij je te houden????????
Alleen als ze los liep kon ze de kids nog ontwijken en aangelijnd niet.
En wat moet ik dan?
je hond iig never nooit niet los laten zonder muilkorf in een openbare ruimte waar kinderen zijn. je weet verdorie dat dat beest van je kinderen bijt. schaam je
Zo'n kind eens stevig bij het armpje grijpen met "AFBLIJVEN!? Dan heb je het OOK weer gedaan en dan krijg je de moeder net zo goed op je dak.
ja raar he. jij bent fout als je aan dat kind zit maar wat je nu gedaan hebt is nog vele malen erger. je heb mazzel dat het mijn kind niet was. ik ben zelf moeder van 2 kids maar heb ook een herder met scherp randje. ik kan me de zaak dus van beide kanten inleven maar jou actie vind ik te gek voor woorden. het kind was niet fout, je hond was niet fout, moeder deels fout door haar kind niet beter te leren eerst te vragen of ze honden mag aaien maar jij? jij bent de hoofdverantwoordelijke want jij moet je of niet in openbare kantines begeven met je hond of dat beest aangelijnd met een muilkorf bij je houden.
:piew:
.
Muk

Reny schreef:
S@nne schreef: Wandelen doen we overdag ... lekker van 13 tot 16 uur :E:

Dat is waar, ik heb je zelf gezien vandaag, en Muk ook trouwens :pffff:

Mijn woonkamer is ondertussen veranderd in een zandbak :jank:
:LOL:

Een schrale troost voor je, onze woonkamer is een nog grotere zandbak geworden vrees ik. :mrgreen:
Echo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toy Poedel

Ongelezen bericht door Echo »

Frida je komt gewoon zelf als een tokkie over zo.
Dat je het niet eens bent met iones is wel duidelijk maar om gelijk op een dergelijke manier te reageren duidt er toch wel op dat je zelf ook niet zo'n lekker persoontje bent. Zal je waarschijnlijk een worst zijn dat ik dat zeg, maar dan weet je maar effe hoe je overkomt.
Misschien dat ik je nog aan het denken krijg, zoals jij iones aan het denken probeert te krijgen door je geraaskal.
Ik vind je bijzonder kwetsend naar iones en kan me NIET voorstellen waarom je zo reageert naar iemand die je nog nooit tegengekomen bent en waar je het fijne niet van weet. Je kan kritiek leveren maar dat kan ook op een hele andere manier.
Door lui als jou wordt zo'n forum echt supergezellig (sarcasme). Dan zijn er altijd de lui die daar weer op kicken en erop gaan reageren om te stoken (mij incluis).
Doe zelf effe normaal zeg.
Groetjes van Eva en pootje van Jerry!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”