Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Morgen ga ik haar ophalen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Morgen ga ik kijken!!!

Ongelezen bericht door Rami »

wenmart20 schreef: Owja sorry..
Er zijn natuurlijk mensen op dit forum die wel hun mening mogen geven en mensen die geen mening mogen geven he.
En raad geven is altijd goed.
Maar het gaat een beetje verder dan raad geven..
Sorry hoor maar dat vind ik echt wel om van te walgen.
:klaar:
Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp.
(En dat meen ik serieus, ik begrijp niet wat je bedoelt met sommige mensen wel en sommige mensen niet. :oeps: ).
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Rami schreef:
wenmart20 schreef:Wij zijn allemaal egoïstisch..
Als wij 1 leuk hondje hebben en perse een 2e 3e of 4e of 5e of 6e erbij willen.
Allemaal onnodig risico's nemen..
Met meerdere dieren loop je nou eenmaal een risico.
Maar jullie reageren net alsof ze dat poedeltje in het holletje van de leeuw gooit.
Echt je kan niks zeggen op fora's want alles wordt tegen je gebruikt.
Al ben je 5 jaar lid ze spitten al je berichten door om iets tegen je te gebruiken wat je 5 jaar terug heb gezegd..
Om te :kotz: :kotz: :kotz:
Nou nou, ietsje meer respect mag wel hoor. Ik heb de mensen die -heel voorzichtig en zonder het plezier van TS te willen vergallen, zie mijn eigen reactie bijv.- toch iets willen zeggen of raad geven, dat met veel egards en waardigheid zien doen. Het zou fijn zijn als het topic zo zou blijven, zonder kots-smiley's.
Nou inderdaad.
Ik vind overigens ook helemaal niet dat Paula dat hondje (dat overigens inderdaad een schatje is om te zien :I: ) niet moet nemen. Ik vind echter ook dat ze wat makkelijk lijkt te denken (lijkt, want dat is zoals het op mij overkomt als ik het lees) over dat het allemaal wel goed zal gaan, en dat Julia dat snauwen altijd zal blijven pikken. Ik heb zelf ook twee teven met een behoorlijk verschil in formaat, dus ik zal de laatste zijn om te zeggen dat dat zo vreselijk onverantwoord is. Alleen, ik zou er hier dus geen klein teefje bij durven zetten dat Vera bij de eerste kennismaking al een aantal keren afsnauwt. Vera pikt dat ook hoor, zelfs van een chi pikt ze alles. Maar het blijft een hond, en dan blijft het dus ook niet ondenkbaar dat ze het eens een keertje bijvoorbeeld niet zal pikken als mini hondje haar afbekt omdat ze te dicht ergens in de buurt komt ofzo. Net zoals ik bij Saar geen grote hond zal zetten die bij de eerste kennismaking een neiging tot wegsnauwen lijkt te hebben. Zelfde risico verhaal enzo.
Maar goed, zoals ik eerder ook al zei, ik ben daar erg zeikerig in, en heb ook helemaal geen zin om dat soort dingen in goede banen te gaan leiden. Heb je dat wel, en vind je het niet erg om toch iets oplettender te moeten worden omdat er een klein teefje ook rondhuppelt tussen de twee groterds, prima. En dan gun ik Paula dat hondje ook van harte hoor :ok:
Afbeelding
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar

Ongelezen bericht door Jacan »

Paulala schreef:
Nonsy schreef:ach dan zou ik ook maar niet reageren met mijn combi naakthond, bull terrier.... :smile:

Maar ben indd ook heel benieuwd hoe Romeo op het poedeltje reageerd.. Wanneer gaat dat gebeuren?
Dinsdag gaat Romeo kennis maken met haar.
Maar ik weet bijna zeker dat hij haar heel charmant zal behandelen.
Doet hij eigenlijk bij alle kleine teefjes.

En jouw combi is ook levensgevaarlijk, dat weet je toch wel? :lekkerpuh:
Wat een leuk poedeltje :I: ze doet me denken aan mijn tante haar poedeltje :mrgreen:
Ik vind dat je het goed oppakt met het kennismaken :ok:
Jij kent je honden het beste en trek daar je leer uit, niemand kan in de toekomst kijken hoe verder tussen hun zal gaan verlopen
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

Rami schreef:
wenmart20 schreef: Owja sorry..
Er zijn natuurlijk mensen op dit forum die wel hun mening mogen geven en mensen die geen mening mogen geven he.
En raad geven is altijd goed.
Maar het gaat een beetje verder dan raad geven..
Sorry hoor maar dat vind ik echt wel om van te walgen.
:klaar:
Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp.
(En dat meen ik serieus, ik begrijp niet wat je bedoelt met sommige mensen wel en sommige mensen niet. :oeps: ).
Nou je reageert op mijn mening.
Dat ik het om te kotsen vind hoe sommige mensen hier reageren.
Met mn kots smileys.
Ik geef daarin ook mijn mening.

Maar goed heb mn punt wel duidelijk gemaakt geloof k
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Moos schreef:Maar goed, zoals ik eerder ook al zei, ik ben daar erg zeikerig in, en heb ook helemaal geen zin om dat soort dingen in goede banen te gaan leiden. Heb je dat wel, en vind je het niet erg om toch iets oplettender te moeten worden omdat er een klein teefje ook rondhuppelt tussen de twee groterds, prima. En dan gun ik Paula dat hondje ook van harte hoor :ok:
Ik vind dat idd niet erg om te moeten doen.
Bijvoorbeeld met speelgoed, ik zou nooit zomaar speelgoed laten rondslingeren.
Als ik boven in huis bezig ben, dan laat ik ze niet met z'n drietjes bij elkaar in de woonkamer.
En zo nog meer dingen, het is een beetje net zoals bij mijn nichtje, daar moet ik ook continu op blijven letten dat ik haar niet alleen laat bij de honden als ik iets in huis moet doen.
Ik denk niet dat de honden haar ooit iets zullen aandoen, ze zijn altijd heel lief en voorzichtig bij haar.
Maar je kunt het nooit zeker weten, en ik hou dat altijd goed in de gaten en ook hoe mijn nichtje met de honden omgaat, op alle fronten hou ik dat elke keer weer in de gaten en blijf ik haar alles uitleggen en de honden begeleiden waar nodig.
Dit zit in mijn natuur om daarmee bezig te zijn, en dat is iets dat ik prettig vind om te doen, ik zorg heel graag.
Dus misschien dat daarom mensen wel het idee hebben dat ik naief ben, omdat veel dingen voor mij heel logisch en vanzelf lijken te gaan/zijn.
Maar van nature ben ik altijd al heel veel bezig met overal op te letten, ook in combinatie met de konijnen/cavia's/ratten etc.
Heel het leven van onze honden (al 10 jaar dus) ben ik altijd bezig met begeleiden en in de gaten houden en onder controle houden van situaties.
Voor mij hoort dat bij het leven, en ik heb daar absoluut geen problemen mee, ik zie er ook geen probleem in.

Een ander zou er misschien wel helemaal horensdol van worden, zou heel goed kunnen.
:zweep:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Paulala schreef:
Moos schreef:Maar goed, zoals ik eerder ook al zei, ik ben daar erg zeikerig in, en heb ook helemaal geen zin om dat soort dingen in goede banen te gaan leiden. Heb je dat wel, en vind je het niet erg om toch iets oplettender te moeten worden omdat er een klein teefje ook rondhuppelt tussen de twee groterds, prima. En dan gun ik Paula dat hondje ook van harte hoor :ok:
Als ik boven in huis bezig ben, dan laat ik ze niet met z'n drietjes bij elkaar in de woonkamer.
En zo nog meer dingen, het is een beetje net zoals bij mijn nichtje, daar moet ik ook continu op blijven letten dat ik haar niet alleen laat bij de honden als ik iets in huis moet doen.
Ik denk niet dat de honden haar ooit iets zullen aandoen, ze zijn altijd heel lief en voorzichtig bij haar.
Maar je kunt het nooit zeker weten, en ik hou dat altijd goed in de gaten en ook hoe mijn nichtje met de honden omgaat, op alle fronten hou ik dat elke keer weer in de gaten en blijf ik haar alles uitleggen en de honden begeleiden waar nodig.
Dit zit in mijn natuur om daarmee bezig te zijn, en dat is iets dat ik prettig vind om te doen, ik zorg heel graag.
Dus misschien dat daarom mensen wel het idee hebben dat ik naief ben, omdat veel dingen voor mij heel logisch en vanzelf lijken te gaan/zijn.
Maar van nature ben ik altijd al heel veel bezig met overal op te letten, ook in combinatie met de konijnen/cavia's/ratten etc.
Heel het leven van onze honden (al 10 jaar dus) ben ik altijd bezig met begeleiden en in de gaten houden en onder controle houden van situaties.
Voor mij hoort dat bij het leven, en ik heb daar absoluut geen problemen mee, ik zie er ook geen probleem in.

Een ander zou er misschien wel helemaal horensdol van worden, zou heel goed kunnen.

Nou, ik heb ook geen moeite met zorgen voor, maar niet in de zin dat ik mijn honden moet gaan scheiden als ik ga douchen :mrgreen:
Maar ik snap wat je verder bedoelt hoor, en als jij daar dus geen moeite mee hebt, wie zijn wij dan om dat wel te hebben toch? :wink:
Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

ik heb mee gelezen.. en ik heb het gefoel dat je heel doordaght en oferwogen ( toetsbord probleem ) te werk gaat...stap foor stap...
ik zou er inderdaad horendol fan worden om altijd op te letten, maar jij findt dat geen probleem ..
ik hoop foor je dat het allemaal gaat lukken en Anders bij jullie kan komen..
je kent je eigen honden het beste en zal ook zelf heel goed kunnen besluiten of het wel of niet kan en waar efentuele risiko's zijn..
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Paulala schreef:

Als je een mens agressieve hond bij je kindd wilde zetten hadden ze je dood geknuffeld. :wink:
Als je 2 klote joekels had die je gescheiden moest houden omdat ze elkaar af zouden maken had je ook een pluim in je kont gekregen. :wink:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Rami schreef:Maar Renee, als iemand een derde hond (of een tweede of een vierde :wink: ) in huis wil halen en daarover een topic begint, is het toch niet zo heel verwonderlijk dat er dan ook reacties komen van mensen die het anders zouden doen, of mensen die (in hun ogen goed bedoelde) raad geven?
Zolang dat gaat zonder beledigingen, kwetsende opmerkingen, onwaarheden, of wat dan ook gaat, is dat toch niet zo erg? Dat hoort toch een beetje bij het forum. Zo veel mensen zo veel meningen.
Wil je dat niet, open gewoon geen topic. Haal je derde (of tweede, of vierde :wink: ) hond in huis, neem al je voorzorg-maatregelen (zoals TS dat doet en zoals iedere weldenkende hondenbezitter zou doen) en plaats t.z.t. een leuke foto-serie. :mrgreen:
Natuurlijk is dat het logische gevolg, maar als iemand al een keer of tig alle tegenwerpingen weerlegt hoef je daar toch niet eindeloos op door te gaan?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Rami
Zeer actief

wenmart20 schreef: Nou je reageert op mijn mening.
Dat ik het om te kotsen vind hoe sommige mensen hier reageren.
Met mn kots smileys.
Ik geef daarin ook mijn mening.

Maar goed heb mn punt wel duidelijk gemaakt geloof k
Oké, begrijp je nu. Het ging mij er dus inderdaad niet om dat sommigen mensen wel en anderen niet hun mening mogen geven, maar op de manier waarop.
Op een of andere manier til ik altijd heel zwaar aan kost-smiley's, ik vind ze verschrikkelijk beledigend, maar dat ligt aan mij. :wink:
Afbeelding
Rami
Zeer actief

renee-uk schreef:
Rami schreef:Maar Renee, als iemand een derde hond (of een tweede of een vierde :wink: ) in huis wil halen en daarover een topic begint, is het toch niet zo heel verwonderlijk dat er dan ook reacties komen van mensen die het anders zouden doen, of mensen die (in hun ogen goed bedoelde) raad geven?
Zolang dat gaat zonder beledigingen, kwetsende opmerkingen, onwaarheden, of wat dan ook gaat, is dat toch niet zo erg? Dat hoort toch een beetje bij het forum. Zo veel mensen zo veel meningen.
Wil je dat niet, open gewoon geen topic. Haal je derde (of tweede, of vierde :wink: ) hond in huis, neem al je voorzorg-maatregelen (zoals TS dat doet en zoals iedere weldenkende hondenbezitter zou doen) en plaats t.z.t. een leuke foto-serie. :mrgreen:
Natuurlijk is dat het logische gevolg, maar als iemand al een keer of tig alle tegenwerpingen weerlegt hoef je daar toch niet eindeloos op door te gaan?
Dat is waar, maar dat geldt ook voor mensen die weer reageren op die tegenwerpingen. :wink:
Maar goed, ik ben er wel klaar mee. Ik gun iedereen zijn of haar hondenplezier. En dat geldt - hoop ik - voor iedereen die hier gereageerd heeft.
TS/Paulala (is dat een la te veel? :oeps: ): succes en plezier gewenst met het verdere verloop. :ok:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik ga er ook verder niet op door en ik hoop van harte dat het allemaal uitpakt zoals Paulala het hoopt :wink:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

renee-uk schreef:Grote goden wat een gezeur zeg.
Paula weet vast en zeker wel wat ze doet en in de toekomst kan niemand kijken, ook degenen niet die nu allerlei doemscenario's verzinnen.

Ja er kan best iets fout gaan, dat kan immers altijd als er levende wezen bij elkaar zijn, maar wil dat zeggen dat niemand meer dan 1 hond mag hebben dan?
Als Paula zonder ergens over na te denken dit hondje in haar bestaande roedeltje had gegooid zou ik al dit commentaar nog kunnen begrijpen, maar zo gaat het helemaal niet.
Ze neemt alle tijd en bekijkt stukje bij beetje de reacties van haar honden en alleen als alles goed gaat zal Anders inderdaad bij hen in huis komen.
Je kunt toch aannemen dat ze haar eigen honden kent en ook dat ze dat hondje dat ze zo graag wil hebben niet in huis neemt als ze ook maar vermoedt dat het mis kan gaan.

Ik vind dat ze het prima aanpakt.
Garanties krijg je nou eenmaal niet in het leven, niet in menselijke relaties en ook niet als er dieren in het spel zijn.
Paula kennende zal ze er heus wel met haar neus bovenop zitten en het gauw genoeg merken als er spanningen ontstaan en het toch niet gaat en dan kan poedelmeisje naar Kees.
Ik zie het probleem niet hoor :U:
Helemaal mee eens.
Ik zie overigens genoeg mensen hier op het forum die er veel minder doordacht een hond bijnemen en daar geen kritiek op krijgen.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

renee-uk schreef:

Amen.

En wat Smoekie iets eerder zei daar dacht ik vanochtend ook aan, kon het alleen niet meer plaatsen want ik was iets anders aan het doen.
Ik wilde ook zeggen; Iedereen die meer honden heeft dan 1 breng ze naar het asiel dan heb je minder risico`s.
En ik had mijn vier honden ook niet tegelijk.

En zo klein is dat Poedeltje nou ook weer niet, scheelt helemaal niet zo veel met Julia.

En dan nog iets anders. Toen degene, die zoveel kritiek hebben en zeuren over de risico`s, een hond kregen zijn jullie (voor degene dan die roken) toen gestopt met roken? Weet je wel hoe slecht dat voor een hond is als je rookt de hond ademt al die rook ook in en bovendien gaat al die rook ook in zijn/haar vacht zitten die ze aflikken en daardoor krijgen ze nog eens extra nicotine naar binnen. Houd me ten goede hoor, als iemand wil roken is dat zijn goed recht en moet hij/zij dat helemaal zelf weten, zoals Paula zelf moet weten of ze er een hondje bij neemt.

In het leven loopt het weleens anders dan je zou willen. Je kan ook beter geen kinderen nemen stel je voor dadelijk wordt je vermoord door je kinderen of andersom, of je kind draait door en schiet een paar andere mensen overhoop.
Als je alles van tevoren weet is het leven een makkie, maar niemand weet hoe het loopt in het leven.

En dan dat doorzeuren na een keer je advies gegeven te hebben moet het genoeg zijn, maar nee hoor lekker doordrammen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Ik vind het een prima idee om er een hondje bij te nemen even voor de duidelijkheid. Een hond neem je voor jezelf en niet voor die hond of je andere honden. Tenminste, dat doen de meeste mensen. Ikzelf niet meer. Ikzelf kijk nu echt naar waar ik aan begin en wat ik in mijn roedel zet. De kans is dus heel erg klein dat je hier ooit iets anders zal treffen dan een reu en een teef. Puur omdat ik nu weet dat dat helemaal leuk is meestal. Twee teven is ook wel leuk. Maar lang zo leuk niet. Ik vind het niet zo relaxed als honden niet 2 handen op 1 buik zijn. Als ze tegen elkaar grommen en dat soort gezeik. Persoonlijk dus. Als je dat allemaal geen probleem vindt moet je vooral kopen wat je wil en net zo goed gaan opletten als je nodig vindt of vooral, als nodig is.

Dus ik vind juist dat Paula overtrokken reageert. Ze wuift alles wat kan gebeuren weg en gaat heel erg lelijk antwoorden op mensen die het helemaal niet zo lullig bedoelen allemaal. Ik bedoelde niks lulligs in elk geval. En ja, ik vind de manier waarop Paula reageert enorm naïef. Julia is zus en zo.... Hoe weet je nu hoe Julia is naar een snappende poedel die haar misschien na 3 dagen door status-verschil in het gezicht hangt? :19: Weet die poedel veel wat ze doet. Die weet niet wat een stafford is en voorlopig wijkt Julia nog dus waarom geen tandje harder inzetten? Als die is voor tutten, troetelen en apart meenemen dan kan je er op rekenen dat dat beestje praatjes krijgt. Ik zou gewoon niet zo bijdehand lopen doen over hoe het zal gaan en hoe je honden zijn. Dat is alles. Je hebt geen idee. Je kent die poedel ook totaal niet dus wat klets je dan toch? Dat is alles. Ja, ik vind dat enorm naïef.

Want vergeet gewoon niet dat twee teven niet zomaar dikke vriendinnen worden. Ik kan er over meepraten. Ze zijn hier dol op elkaar maar ze gunnen elkaar niet veel, zullen elkaar nooit aanraken en lopen met boogjes om elkaar heen in de zithoek. Dus echt vriendinnen zijn het niet hoor. Dat terwijl ze van kleins af aan in roedels wonen en de pup hier vanaf 8 weken is gekomen. Vandaar dat ik persoonlijk nooit een dwerghond bij de dames hier zal zetten. Ik heb gewoon geen zin in drama. Als je daar mee kan leven en naar kan handelen is er niks aan de hand.

Ik heb dus absoluut niks tegen deze aanschaf. Wel betwijfel ik of het leuk is voor de poedel om apart gezet te worden en toch op afstand van die grote krachtige honden te moeten functioneren. Want zelfs spelen lijkt me erg lastig. Nu ben ik sowieso niet voor combinaties van honden die te ver uit elkaar liggen. Ik wil alles middenslag, alles klein of alles groot. Niet snel mini en maxi, al was het ivm ongelukken.

Dus ik vind helemaal niks mis met je keuze. Wel vind ik dat je naïef antwoord omdat je doet alsof je weet wat er gaat gebeuren en hoe dat gaat gebeuren en erg snel op je tenen getrapt bent. Ik heb dan ook geen zin meer om een blad voor mijn mond te nemen. En laten we wel wezen. De combinatie is ook gekkenwerk als het niet lekker zal lopen. Dat weet je zelf ook wel.
Afbeelding
mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

pff leuk een hondenforum maar wat moet je jezelf vaak verdedigen voor de keuzes die je maakt :ugh:

Kijk Leaken om jou even als voorbeeld te noemen :wink: Jij geeft aan nooit voor deze combinatie te kiezen en je vind de ts naief, prima :ok: Maar jou keuze om de pittigste teef uit het nest te nemen begrijpt waarschijnlijk ook niet iedereen,toch? En toch heb je dat gedaan omdat dit bij jou past en je draagt de gevolgen hiervan waarschijnlijk met liefde.

Iedereen maakt keuzes op gevoel en verstand en wat bij zijn persoonlijkheid past, andere mensen kunnen je raad geven bij het maken van een keuze of op dingen wijzen waar je zelf niet aan denkt...
maar het eindeloos blijven herhalen van alle risico's komt bij mij over als gedram, en dat vind ik echt een stap te ver gaan.
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Je bent vermoeiend, en alweer heb je niet goed gelezen.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Maare, gaat de poedel echt Anders heten..??
Zou het een geweldige naam vinden, bij Romeo en Julia.. :cheer:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Paulala schreef:Je bent vermoeiend, en alweer heb je niet goed gelezen.
Prima, ik wens je oprecht veel plezier want lezen is ook niet jouw sterkste kant merk ik. :wink: Wat kan mij het verder schelen? Ik gun je die poedel van harte en ik vind het werkelijk een prima idee om die poedel te nemen als je haar graag wil en het er voor over hebt dat je alles misschien moet veranderen. Ik vind je wel naïef. Begrijp heel goed dat je daar over valt overigens. Maar ik vind het nog steeds :engel: :wink:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Alweer een poedel ,waar gaat het heen met deze wereld :U:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

twinkeltje schreef:Alweer een poedel ,waar gaat het heen met deze wereld :U:
De wereld verpoedelt, het is een schande :pffff:

Ik wil ook ooit een dwergpoedeltje. In het grijs :cheer:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Frenk schreef:
twinkeltje schreef:Alweer een poedel ,waar gaat het heen met deze wereld :U:
De wereld verpoedelt, het is een schande :pffff:

Ik wil ook ooit een dwergpoedeltje. In het grijs :cheer:
Weet je hoe ik ze altijd noemde

Schaamhaar op poten
niet veder vertellen he
:N:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

thom schreef:Maare, gaat de poedel echt Anders heten..??
Zou het een geweldige naam vinden, bij Romeo en Julia.. :cheer:

Yep, als ze hier bij ons komt wonen wel ja.
Dan gaat ze Anders heten.
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Da's een leuke naam!
Weet je dat Anders ook een scandinavische jongensnaam is? Iets met stoer en heldhaftigs of zoiets.
senna en odin
Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

Odin is met grote honden een ruwe beer. Gooit zijn gewicht in de strijd, trampelt over poten en maakt een geluid dat je denkt hij vreet em zo meteen op.
Als ie echter met Eppie( een kleine jackie) aan het spelen is, is ie zooo voorzichtig dat ie liever tien keer om zijn eigen as draait dan Ep te raken. Als Odin dan ligt uit te rusten van zijn renavontuur dan ligt Eppie bovenop Odin, allebei in de lengte he en vervolgens gaat het feest weer verder.
Om ff aan te geven dat een hond volgens mij best de breekbaarheid van een andere hond kan peilen.

In ieder geval Paula, ik heb het al eerder gezegd in dit topic, ik vind dat je er heel doordacht mee omgaat en je er veel voor doet en over hebt.
Jij kent je honden het beste en weet ook of het met Anders straks goed gaat. 100% garantie heb je nooit, met geen enkele hond. Twee chi's kunnen mekaar ook afmaken.
Heel veel succes met je trio als het doorgaat :ok:
Groetjes Belinda
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wat een leuk ding :ok: hier komt ook ooit een Toypoedel hoor en die komt er voor mij :pffff: die gaat stikverwend worden :mann:

Heel veel succes ermee, hoop dat alles goed zal gaan :ok:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

laeken schreef:Want vergeet gewoon niet dat twee teven niet zomaar dikke vriendinnen worden. Ik kan er over meepraten. Ze zijn hier dol op elkaar maar ze gunnen elkaar niet veel, zullen elkaar nooit aanraken en lopen met boogjes om elkaar heen in de zithoek. Dus echt vriendinnen zijn het niet hoor. Dat terwijl ze van kleins af aan in roedels wonen en de pup hier vanaf 8 weken is gekomen.
En ik hier een stel heb zitten, waarvan de oppermutter door het vuur gaat voor haar baby. Háár kind, en daar heeft iedere reu van af te blijven.

Kan ook he? Ietsje andere ervaring dan die jij hebt.
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Marion. schreef:
laeken schreef:Want vergeet gewoon niet dat twee teven niet zomaar dikke vriendinnen worden. Ik kan er over meepraten. Ze zijn hier dol op elkaar maar ze gunnen elkaar niet veel, zullen elkaar nooit aanraken en lopen met boogjes om elkaar heen in de zithoek. Dus echt vriendinnen zijn het niet hoor. Dat terwijl ze van kleins af aan in roedels wonen en de pup hier vanaf 8 weken is gekomen.
En ik hier een stel heb zitten, waarvan de oppermutter door het vuur gaat voor haar baby. Háár kind, en daar heeft iedere reu van af te blijven.

Kan ook he? Ietsje andere ervaring dan die jij hebt.
Hier ook hoor.. Jazz en Jules schelen maar 3 weken.. Jazz was hier in oktober 2009, Jules januari 2010. Dikke vriendinnen. Jazz beschermt haar tegen elke hond die te dicht bij haar in de buurt komt en vervelend doet. Vind 2 teefjes bij elkaar juist leuk. En Jazz is ook een hele pittige dame;)
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik heb vier teven.
Willemijn klit met RR, Fien klit met iedereen.

Alles kan, maar niks is altijd zo natuurlijk. :19:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

amy & iza zijn ook dikke mik samen, hun hebben samen de beste band hier in huis :wink: amy is daarnaast weer beste vriendjes met monky en iza met rio, maar niet zo dik als amy & iza, die 2 doen alles samen en vooral samen slapen onder een dekentje is hun allergrootste hobby :I:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”