Je bent er ook alleen maar uit om mensen te kwetsen hé.Nanna schreef:bouvierpoedel schreef: Je snapt het niet met die halve spliterwt van je .![]()
Gewoon 4 x beter lezen.![]()
Mijn halve spliterwt zit tenminste niet in mijn broek![]()

Moderator: moderatorteam
Je bent er ook alleen maar uit om mensen te kwetsen hé.Nanna schreef:bouvierpoedel schreef: Je snapt het niet met die halve spliterwt van je .![]()
Gewoon 4 x beter lezen.![]()
Mijn halve spliterwt zit tenminste niet in mijn broek![]()
Ik zal het nog eens duidelijk proberen te maken , met dit wil ik gewoon aantonen dat het niet altijd aan de staffords of andere "gevaarlijke" rassen moet liggen dus dat de vooroordelen hierover ook moeten stoppen & dat elke hond moet beoordeeld worden op zijn/haar karakter en niet op ras of eigenaar ...bouvierpoedel schreef:Je snapt het niet met die halve spliterwt van je .Nanna schreef:Ik zie de gebruikte anecdote niet echt als voorbeeld om je stelling te onderstrepenSteffi schreef:Je gaat me niet wijsmaken dat de "gevaarlijke" rassen de enige zijn die bijten...
Vorige week nog was ik met m'n Stafford een wandeling aan het maken en kwam er ineens een labrador die los naast zijn baasje aan het lopen was de straat over gevlogen en begon deze te blaffen naar mij en m'n hond , en toen ik aan de eigenaar vroeg of ze haar hond wou aanlijnen want dit is verplicht op straat zei deze ook dat ze geen leiband bijhad dus wie was er dan de aso ? ik met mijn stafford of die vrouw met haar "brave" labrador ?Of beet die Labrador je Stafford?
![]()
Gewoon 4 x beter lezen.
Brigitte schreef:laat de mensen mij maar lekker aso vinden ik vind het best, blijft het lekker rustig in mijn buurt en die van mijn honden
x2Brigitte schreef:laat de mensen mij maar lekker aso vinden ik vind het best, blijft het lekker rustig in mijn buurt en die van mijn honden
ze liggen misschien te wachten in de bosjes, tot er een hond op hun kop zeiktArCee schreef:Bij ons in Heerhugowaard zijn de BOA'S die mensen controleren vaak de grootste aso's. Liggen soms gewoon in de bosjes te wachten tot zij er 1 kunnen betrappen. Over aso, of in ieder geval over kinderachtig gedrag gesproken
ArCee schreef:Al 2 mensen dachten dat Gila iets van Staff in haar had. mag ik nu aso zijn? Ah toe, ah toe, ah toe??
ArCee schreef:Al 2 mensen dachten dat Gila iets van Staff in haar had. mag ik nu aso zijn? Ah toe, ah toe, ah toe??
Als we toch in hokjes gaan denken staan bewakers en parkeerwachten er niet om bekend dat ze hem in hun nek kunnen leggenArCee schreef:MASSAM![]()
Heeft een beveiliger iets te compenseren Dagmar?
Vertel, ik betaal bij!!