Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Teckel dood gebeten in Oirschot ('t Laar)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 1

Re: Teckel dood gebeten in Oirschot ('t Laar)

Ongelezen bericht door flatcoat »

irwi schreef:Zo ik heb de eigenaar van de stafford gebeld.
En het verhaal is toch even anders dan hier verteld wordt.
Jij bent echt niet snik om die eigenaar te bellen :piew: Die man zal ongetwijfeld een andere versie hebben, hij zal er ook niet met z'n neus bovenop gestaan hebben toen zijn hond over dat hekje sprong en die teckel greep .....
En zijn verhaal zou ineens wel de enige juiste versie zijn?? Ja ja, het is maar net wat je graag wilt horen ......
Laat van beide verhalen nou een deel waar zijn dan blijft het feit dat de ene hond de andere aangevallen/doodgebeten heeft ..... erg genoeg allemaal lijkt mij, waarbij de eigenaren van Bartje met het grootste verdriet zitten.
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Nanna schreef:
christina schreef: Irwi
Toch blijf ik het vreemd vinden dat je die man hebt gebeld. Je bent toch geen partij in die kwestie?
Gewoon een kwestie van hoe dan ook je gelijk willen halen en je brutale muil overal tussendouwen :19: . En klaarblijkelijk vond de Staff-eigenaar het helemaal niet raar of onethisch om een volslagen vreemde van info hieromtrent te voorzien. Natuurlijk wèl info die in zijn voordeel uitpakte maar die hier door de vechthondbrigade onmiddellijk zonder enig vraagteken voor zoete koek gevreten wordt ;-)
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. :wink:
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

christina schreef:
Nanna schreef:
christina schreef: Irwi
Toch blijf ik het vreemd vinden dat je die man hebt gebeld. Je bent toch geen partij in die kwestie?
Gewoon een kwestie van hoe dan ook je gelijk willen halen en je brutale muil overal tussendouwen :19: . En klaarblijkelijk vond de Staff-eigenaar het helemaal niet raar of onethisch om een volslagen vreemde van info hieromtrent te voorzien. Natuurlijk wèl info die in zijn voordeel uitpakte maar die hier door de vechthondbrigade onmiddellijk zonder enig vraagteken voor zoete koek gevreten wordt ;-)
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. :wink:
Nee hoor.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

flatcoat schreef:Die man zal ongetwijfeld een andere versie hebben, hij zal er ook niet met z'n neus bovenop gestaan hebben toen zijn hond over dat hekje sprong en die teckel greep .....
Precies, dat is het grote manco. Die eigenaren waren vast gewoon binnen in hun winkel en "hebben van omstanders gehoord dat teckel uitgelaten werd" ofzo. Mevrouw van Bart heeft het wel onder haar eigen ogen zien gebeuren.
christina
Zeer actief

Nee hoor.[/quote]

Neeltje; wil je het baasje van Bartje adviseren om niet dit topic te lezen? Ik schaam mij dat er hondenbaasjes zijn die zo denken..............
Kunnen we de baasjes van Bartje een hart onder de riem steken (ongeacht welke versie nu wel of niet klopt) door een kaartjesactie voor haar op te zetten. Dat we bijvoorbeeld allemaal sterktekaartjes naar jou sturen en dat jij ze dan aan hen doorgeeft? Wat denk je? Zullen ze dat waarderen?
Afbeelding
Marion.

christina schreef:Kunnen we de baasjes van Bartje een hart onder de riem steken (ongeacht welke versie nu wel of niet klopt) door een kaartjesactie voor haar op te zetten. Dat we bijvoorbeeld allemaal sterktekaartjes naar jou sturen en dat jij ze dan aan hen doorgeeft? Wat denk je? Zullen ze dat waarderen?
Ah Christina, dat vind ik eigenlijk wel een heel goed idee!
Neeltje

christina schreef:Nee hoor.

Neeltje; wil je het baasje van Bartje adviseren om niet dit topic te lezen? Ik schaam mij dat er hondenbaasjes zijn die zo denken..............
Kunnen we de baasjes van Bartje een hart onder de riem steken (ongeacht welke versie nu wel of niet klopt) door een kaartjesactie voor haar op te zetten. Dat we bijvoorbeeld allemaal sterktekaartjes naar jou sturen en dat jij ze dan aan hen doorgeeft? Wat denk je? Zullen ze dat waarderen?[/quote]

Ze zal dit nooit lezen want ze zit niet op internet. Maar ik denk wel dat ze dat zou waarderen.
Marion.

Neeltje schreef:Ze zal dit nooit lezen want ze zit niet op internet. Maar ik denk wel dat ze dat zou waarderen.
Zou je mij dan jouw of haar adres willen PB-en? Dan ga ik direct even een kaartje maken...
christina
Zeer actief

Marion. schreef:
Neeltje schreef:Ze zal dit nooit lezen want ze zit niet op internet. Maar ik denk wel dat ze dat zou waarderen.
Zou je mij dan jouw of haar adres willen PB-en? Dan ga ik direct even een kaartje maken...
Voor mij ook?
Afbeelding
plekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door plekkie »

Mij ook graag!!
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

christina schreef:
duitse herder schreef:
irwi schreef:Trouwens de politie is al bij de eigenaar geweest en vond het een erg lieve hond.
Had die dan een hond meegenomen? :denken: Er zijn zat killers die ontzettend lief zijn voor mensen, dat weet jij net zo goed als iedereen

Precies, je kunt bij mijn hond in de mand gerust een baby of een peuter neerleggen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze andere honden niks doet. (gelukkig niet andersom anders had ze al een enkeltje dierenarts gehad)
Jawel als je me iets beter zou kennen zou je weten dat ik niet tegen onrechtvaardigheid kan en tegen eenzijdigheid.
In deze werd een verhaal dusdanig zwartwit neergezet dat ik daar toch een stukje bedenking bij had. Ik ben niet voor niets jaren tegen de RAD bezig geweest om iets zomaar klakkeloos aan te nemen.

Irwi; weet je het verschil tussen onetisch en onesthetisch? (dat laatste is overigens geen goed Nederlands)
Afbeelding
irwi
Zeer actief

[="irwi"]
Neeltje schreef:
Pablo schreef:
Maar ja daar hebben ze Bartje niet mee terug.
Bartje kwam net van de dierenarts en werd op het terrein uitgelaten. Daar was een andere hond een labrador. Deze eigenaar werd verzocht om in de auto te gaan zitten omdat Bartje niet vriendelijk was tegen andere honden. Door de consternatie en geblaf is de stafford over het hek gesprongen van 1.20 hoog wat ie inderdaad normaal niet doet omdat ie een kunstheup heeft.
Heeft de tekkel in de poot gebeten. Daarna zijn de eigenaren naar de dierenarts gegaan met Bartje. Hierna zijn zijn ze terug gegaan naar het winkelcentrum en hebben daar koffie gedronken.
's Avonds hebben ze contact gehad en is Bartje spijtig genoeg overleden aan een slagaderlijke bloeding. De eigenaar betreurd het heel erg dat dit zo is gebeurd en had ook vele malen liever gehad dat er geen dodelijke afloop was geweest.
Heb nog veel meer besproken maar dat is te diep om hier allemaal op in te gaan.
Als dit het werkelijke verhaal is, dan zie ik echt geen reden om die stafford in te laten slapen.
In zijn poot bijten is wel heel wat anders dan hem dood gebeten te hebben.
Als dit de echte toedracht is, vind ik het ook wel heel erg dat er weer zo'n verhaal van word gemaakt ten nadele van de stafford.
Ik had het dan persoonlijk toch ook wel geprobeerd om uit de media te houden als ik de bazin van de teckel was, vind het heel erg wat er met haar hondje gebeurd is, maar om het dan op zo'n manier te spelen :neenee:
Bartje is dood, hartstikke dood, wil je wat van zijn as hebben??? Hoe kan zijn flank open liggen als hij in zijn minipootjes was gebeten?? Toch fijn als ineens deze kerel wel wordt geloofd, zegt voor mij al meer dan genoeg.
Het gaat mij erom hoe je het neergezet hebt dat is wat mij getriggerd heeft Je hebt de stafford als gedragsgestoorde neergezet en gedaan alsof het een kamikazi actie was en dat was het dus duidelijk niet dat het hondje dood is is vreselijk. Dat je nu op de emotie probeert te spelen door me as aan te bieden is walgelijk.[/quote]

Ik speel niets op emotie. Of dit nu gedaan was door een staff, boxer of poedel, dan was precies hetzelfde gebeurd. Waren dezelfde acties ondernomen. De stafford ja is gedragsgestoord.[/quote]
De enige in deze die gedragsgestoord is ben jij.
Afbeelding
Neeltje

irwi schreef: De enige in deze die gedragsgestoord is ben jij.
:cheer:
irwi
Zeer actief

flatcoat schreef:
Jij bent echt niet snik om die eigenaar te bellen :piew: Die man zal ongetwijfeld een andere versie hebben, hij zal er ook niet met z'n neus bovenop gestaan hebben toen zijn hond over dat hekje sprong en die teckel greep .....
En zijn verhaal zou ineens wel de enige juiste versie zijn?? Ja ja, het is maar net wat je graag wilt horen ......
Laat van beide verhalen nou een deel waar zijn dan blijft het feit dat de ene hond de andere aangevallen/doodgebeten heeft ..... erg genoeg allemaal lijkt mij, waarbij de eigenaren van Bartje met het grootste verdriet zitten.
Ben ik niet goed snik zeg je, wie denk jij dat je bent dat je dat zomaar even tegen me kunt zeggen mafketel. Ga je eigen soort lastig vallen.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet zulke grote verschillen in de verhalen van diverse kanten :19:

De Stafford heeft de Teckel in de auto gegrepen en dat is wat telt.
De Teckel heeft dus niet voor het hek staan springen en blaffen, de eigenaar van de Teckel heeft dus niet de Stafford opgejut om haar hond te grijpen.
Nee, de Teckel zat in de auto, de Stafford is over een laag hek gesprongen de auto in en heeft de Teckel dusdanig gebeten dat hij is overleden.

Dat blijkt uit het verhaal van Neeltje, uit het verhaal van de media én uit het verhaal van de eigenaren van de Stafford.

Het enige wat voor de (eigenaren van de) Stafford spreekt is dat hij 8 jaar niks heeft gedaan.
Maar hoe geloofwaardig is dit als de eigenaren zelf vertellen dat hij woest ging blaffen toen een Labrador aan het blaffen was en daarop dus uitbrak?
Zou dit de allereerste dag in 8 jaar zijn geweest dat er een hond op openbaar parkeerterrein daar geblaft heeft? :denken:
Laatst gewijzigd door Caro. op 31 okt 2009 15:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
rilana
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door rilana »

Neeltje schreef:
graag andwoord op mijn vraag

wat was je taak als aider ????[/
size]
irwi
Zeer actief

Nanna schreef:
irwi schreef:
Ben ik niet goed snik zeg je, wie denk jij dat je bent dat je dat zomaar even tegen me kunt zeggen mafketel. Ga je eigen soort lastig vallen.
En ik nog wel zeggen dat je een totale debiel met een hondsbrutale grote asomuil bent :smile: Die ook bij een bepaald soort hoort :mrgreen:
Ja maar jou neem ik niet serieus jij bent een tokkie
en eigenaar van staatsgevaarlijk honden met name tekkels.
:mrgreen:
Afbeelding
rilana
Actief
Contacteer:

Nanna schreef:
irwi schreef:
En ik nog wel zeggen dat je een totale debiel met een hondsbrutale grote asomuil bent :smile: Die ook bij een bepaald soort hoort :mrgreen:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

pot verwijt de ketel :cheer:
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër

Ongelezen bericht door flatcoat »

irwi schreef:
flatcoat schreef:
Nou deze reactie zegt al genoeg ........ :piew: Dat die man jou nog te woord gestaan heeft .......
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
Neeltje

rilana schreef:
Neeltje schreef:

size]

:cheer: ik weet niet wat "andwoord" betekent. Staat niet in mijn woordenboek.
Laatst gewijzigd door Neeltje op 31 okt 2009 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Neeltje schreef:

Gepaste smiley in zo'n topic als dit ,not :roll:

Ik hoop in ieder geval dat de baasjes van Bartje dit ooit een plaatsje kunnen geven ,wat me overigens erg moeilijk lijkt als je het zo van dichtbij hebt meegemaakt.
Verder hoop ik dat de andere baasjes echt alles op alles gaan zetten dat dit nooit meer zal gebeuren en ze daar de gepaste maatregelen voor zullen gaan treffen.

Het bellen van Irwi is denk ik niet uit sensatiezucht gedaan maar om een verhaal van twee kanten te belichten :wink:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

rilana schreef:
Nanna schreef:
irwi schreef:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

pot verwijt de ketel :cheer:
Nah gaan jullie even lekker :U: :Q: :pop:
irwi
Zeer actief

[

Laat van beide verhalen nou een deel waar zijn dan blijft het feit dat de ene hond de andere aangevallen/doodgebeten heeft ..... erg genoeg allemaal lijkt mij, waarbij de eigenaren van Bartje met het grootste verdriet zitten.[/quote]

Ben ik niet goed snik zeg je, wie denk jij dat je bent dat je dat zomaar even tegen me kunt zeggen mafketel. Ga je eigen soort lastig vallen.[/quote]

Nou deze reactie zegt al genoeg ........ :piew: Dat die man jou nog te woord gestaan heeft .......[/quote]

Die man is van een ander soort dan jij kan je niet bij in de schaduw staan zo ook bij mij niet.
Beetje beginnen met schelden en dan ook nog schijnheilig doen :piew:
Afbeelding
rilana
Actief
Contacteer:

:cheer:[/quote] neeltje

size][/quote]
:cheer: ik weet niet wat "andwoord" betekent. Staat niet in mijn woordenboek.[/quote]

ohw met andere woorden je deed dingen die niet door de beugel konden ....
je hebt meer als voldoende andwoord gegeven dankjwel
:engel:
irwi
Zeer actief

Nanna schreef:
flatcoat schreef:
irwi schreef:
Nou deze reactie zegt al genoeg ........ :piew: Dat die man jou nog te woord gestaan heeft .......
Soort zoekt soort :smile2:
Ben blij dat ik van dit soort ben hou jij maar bij je tokkiesoort.
:mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Neeltje

rilana schreef::cheer:
neeltje

wat was je taak als aider ????[[/quote]
:cheer: ik weet niet wat "andwoord" betekent. Staat niet in mijn woordenboek.[/quote]

je hebt meer als voldoende andwoord gegeven dankjwel[/quote]

:oohja: :smile:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Tjongejonge het draait er weer op uit hoor :roll:

Ik vind het wel weer best als dit de wending van dit topic is en sluit me aan bij een deel van de post van Tineke:
Ik hoop in ieder geval dat de baasjes van Bartje dit ooit een plaatsje kunnen geven ,wat me overigens erg moeilijk lijkt als je het zo van dichtbij hebt meegemaakt.
Verder hoop ik dat de andere baasjes echt alles op alles gaan zetten dat dit nooit meer zal gebeuren en ze daar de gepaste maatregelen voor zullen gaan treffen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
rilana
Actief
Contacteer:

Neeltje schreef:
rilana schreef::cheer:
neeltje

wat was je taak als aider ????[

je hebt meer als voldoende andwoord gegeven dankjwel[/quote]

:oohja: :smile:[/quote]

:F:
plekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door plekkie »

Ehhhh, niet om het een of het ander hoor, maar in plaats van inhoud lees ik alleen nog maar
:mep: :mep: :mep:

In het off topic onderwerp hierover worden als ik het goed heb begrepen inmiddels bedreigingen geuit of andere zaken die gecensureerd moeten worden.

Hello???????????? :U:
Zullen we allemaal weer terug proberen te gaan naar niveau 21+ ?
rilana
Actief
Contacteer:

stuur mijn dat adres ook maar ik wil ook een kaartje sturen vanuit de barmhartige vechthonden club :roos: :roos: :roos:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”