Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tot 2x toe maltezers doodbijten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

En daar zijn we allemaal zoooooooooooo blij mee, tot het jezelf overkomt want dan mag je ineens wel bleren :denken:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

chrico schreef:En daar zijn we allemaal zoooooooooooo blij mee, tot het jezelf overkomt want dan mag je ineens wel bleren :denken:
mijn hond is ooit opengetrokken (dusty) door een Xrottweiler en heeft het op het randje overleeft... dat is k*t natuurlijk... en die mensen lieten hem ook weer los de minuut nadat het gebeurd was...
Natuurlijk heb ik die hond vervloekt op dat moment maar ik heb nooit gehoopt dat hij zou worden ingeslapen nee... of er uberhaupt maar aan gedacht dat dit zou moeten gebeuren. :roll:

die mensen hebben wel een hele slechte aan mij gehad overigens... die waren er nog lang niet klaar mee..
Laatst gewijzigd door malinois op 03 jun 2008 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Leanne schreef:
Caro. schreef:Het bloed op d'r bek, idiote ogen, een aan gort gescheurd hondje.....
Hoe kan ik haar nog ooit lief vinden?

Maar de emotionele menselijke kant.... ik weet echt niet hoe ik nog met zo'n hond om zou moeten gaan :19:
Nu heb ik dit 2 x met m'n eigen honden meegemaakt...
Niet meteen doodgebeten maar wel zoals je weet zodanig gewond dat ze ingeslapen moesten worden

Eerst Yûnio die Venom beet....toen Bulles die Yûnio heeft aangevallen

En het slijt...de boosheid
Dat kost tijd...al was ik bozer op Bulles dan op yûnio toen die Venom beet...dat was gewoon heel ongelukkig net in z'n ruggenmerg
Ik heb toen ook gezegd dat ik Bulles in zou laten slapen...maar kreeg het toch niet over m'n hart
Mijn verdriet zou er niet minder op zijn geworden als we Bulles ook dood zouden hebben gemaakt
Ja ik weet het nog :(

Ik snap dat het verdriet er niet minder op wordt, waarschijnlijk zelfs alleen maar meer als je je eigen hond hierom laat inslapen, want natuurlijk is alle liefde en gevoel niet ineens over.

Ik bedoel echter niet eens zozeer boosheid, maar meer het beeld voor ogen.
En uiteraard niet als er twee ruzie makende honden zijn, een bijzondere trigger is geweest, een verleden tussen de twee honden, of dat soort zaken. Dat zou ik allemaal kunnen plaatsen.
Maar gewoon echt 'out of the blind' zo bovenop een schattig pluizebolletje duiken die nog nooit een blaf of scheef oog heeft gegeven.
Hoe ik daar zou om moeten gaan, dat weet ik stomweg niet. Best mogelijk dat ik het wel kan hoor, want muilkorven gebeurt dan sowieso, maar ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ik m'n hond dan niet in zou laten slapen.

Het is heel moeilijk, ik miste alleen in grote lijnen een beetje het gevoel wat erachter zit en dat wilde ik dan maar aanhalen :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
chrico schreef:En daar zijn we allemaal zoooooooooooo blij mee, tot het jezelf overkomt want dan mag je ineens wel bleren :denken:
mijn hond is ooit opengetrokken (dusty) door een Xrottweiler en heeft het op het randje overleeft... dat is k*t natuurlijk... en die mensen lieten hem ook weer los de minuut nadat het gebeurd was...
Natuurlijk heb ik die hond vervloekt op dat moment maar ik heb nooit gehoopt dat hij zou worden ingeslapen nee... of er uberhaupt maar aan gedacht dat dit zou moeten gebeuren. :roll:
Nee, zou ik ook niet willen, maar ik zou wél maatregelen willen zien.

Er loopt hier een flatcoat rond die minstens 2 honden doodgebeten heeft en diverse honden ernstig verwond.

Heeft die hond een muilkorf? welnee!

En daar zou ik dus flink van balen als het mijn hond was geweest die doodgebeten was.
Hond aan de lijn en muilkorf.
Afbeelding
A good dog never dies...

chrico
Zeer actief

malinois schreef:
Dat i sook wat er steeds gezegd werd, 1x kan gebeuren maar ik denk dat als jouw hond wel was overleden en je loopt de volgende dag met je andere hond die weer door diezelfde hond gegrepen word en overlijd, dan denk ik toch dat je anders gaat denken.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Caro. schreef:
malinois schreef:

Er loopt hier een flatcoat rond die minstens 2 honden doodgebeten heeft en diverse honden ernstig verwond.

En daar zou ik dus flink van balen als het mijn hond was geweest die doodgebeten was.
jazeker... ik had inmiddels ook nog iets toegevoegd.. die mensen hebben wel een hele slechte aan me op zo'n moment zeker als ze zelfs niets doen (zoals in mijn geval) en de hond nog geen minuut erna weer vrolijk los laten lopen... :19:
Muilkorf plicht heeft hij ook gekregen, nooit gedragen overigens... maar daar is uiteindelijk wel de verplichting aan gesteld, als hij die niet droeg en hij werd betrapt moest de hond weg. Dit is uiteindelijk ook gebeurd, is niet afgemaakt maar ik mocht niet weten waar hij naar toe is gegaan van de politie. :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Martijn schreef:Ik wordt het stinkzat dat mensen hun hond in laten slapen om een rastypische eigenschap die je 20 kilometer van te voren aan ziet komen.
precies
En ik denk dat als twee van jouw honden door dezelfde hond worden doodgebeten, dat je het ook wel stinkzat bent :wink:

Voor mij is het dan echt over hoor. Natuurlijk zou ik nog liever willen dat de eigenaren aangepakt worden, maar dat gebeurt in Nederland nu eenmaal niet.
Om iemand anders echter dergelijk verdriet te besparen, zou het dus voor mij dan echt wel einde verhaal zijn.
Afbeelding
A good dog never dies...

malinois
Zeer actief
Contacteer:

chrico schreef:
malinois schreef:
Dat i sook wat er steeds gezegd werd, 1x kan gebeuren maar ik denk dat als jouw hond wel was overleden en je loopt de volgende dag met je andere hond die weer door diezelfde hond gegrepen word en overlijd, dan denk ik toch dat je anders gaat denken.
weet ik niet... denk het niet.. want mn meissie heeft daar ook dagen bij de DA gelegen in kriktieke toestand en in die dagen heb ik dus tijd zat gehad om daar over te denken... ik heb er dus nooit over gedacht.
Tegenover dieren ben ik niet zo haatdragend tov mensen des te meer. :devil:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Caro. schreef:
malinois schreef:

jazeker... ik had inmiddels ook nog iets toegevoegd.. die mensen hebben wel een hele slechte aan me op zo'n moment zeker als ze zelfs niets doen (zoals in mijn geval) en de hond nog geen minuut erna weer vrolijk los laten lopen... :19:
Muilkorf plicht heeft hij ook gekregen, nooit gedragen overigens... maar daar is uiteindelijk wel de verplichting aan gesteld, als hij die niet droeg en hij werd betrapt moest de hond weg. Dit is uiteindelijk ook gebeurd, is niet afgemaakt maar ik mocht niet weten waar hij naar toe is gegaan van de politie. :19:
Ahhh oké :wink:
Ja, ik denk dat ik het dus ook op die manier zou regelen/oplossen. Want zomaar de hond een minuut (of dag of week) later weer vrolijk los laten lopen, dat gaat me echt te ver.
Ik zou ook niet eisen dat de hond wordt ingeslapen, overigens wél als de hond nummer zoveel (bijna) dood heeft gebeten en er gebeurt dus totaal niets aan.
Afbeelding
A good dog never dies...

malinois
Zeer actief
Contacteer:

Caro. schreef:
malinois schreef:
Martijn schreef:Ik wordt het stinkzat dat mensen hun hond in laten slapen om een rastypische eigenschap die je 20 kilometer van te voren aan ziet komen.
precies
En ik denk dat als twee van jouw honden door dezelfde hond worden doodgebeten, dat je het ook wel stinkzat bent :wink:

Voor mij is het dan echt over hoor. Natuurlijk zou ik nog liever willen dat de eigenaren aangepakt worden, maar dat gebeurt in Nederland nu eenmaal niet.
Om iemand anders echter dergelijk verdriet te besparen, zou het dus voor mij dan echt wel einde verhaal zijn.
ik zou mijn hond dus niet laten inslapen... muilkorfen oke, desnoods ging hij naar Amerika om te werken oid als maar inslapen nooit... :19:
Afbeelding
gotcha
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door gotcha »

Jennie schreef:Ik ben bang dat de oppas niet wist wat ie in handen had...
Dat is dus wel een fout van de eigenaar, je moet je hond
niet uitbesteden aan "zomaar iemand."
En ik begrijp dat het loslopende malthezertje naar de aangelijnde hond toeliep.
Veel mensen snappen niet dat je je hond niet voor niets aan de lijn hebt.
Fout op fout, maar in en intriest... :(:
Even terug lezen,de hond rukte zich los en rende op het malthesertje af.

Dat is wel anders dan wat jij schreef :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Caro. schreef:Ik zou ook niet eisen dat de hond wordt ingeslapen, overigens wél als de hond nummer zoveel (bijna) dood heeft gebeten en er gebeurt dus totaal niets aan.
Hij had al meerdere honden aangevallen alleen waren deze groter en dus niet zo dusdanig verwond als de mijne...
En die mensen waren met een schadevergoeding van de DA kosten al tevreden...
Afbeelding
chrico
Zeer actief

malinois schreef:
weet ik niet... denk het niet.. want mn meissie heeft daar ook dagen bij de DA gelegen in kriktieke toestand en in die dagen heb ik dus tijd zat gehad om daar over te denken... ik heb er dus nooit over gedacht.
Het vervelende is is dat je moet gaan praten over wat als.
Ik zie het ook niet als haatdragend zijn, meer als dit is gewoon gevaarlijk zo een hond die zomaar in 24 uur 2 honden doodbijt rond te laten lopen. Dat heeft weinig met haat van doen.

Toen ik die debiel aantrof die het leuk vond zijn amstaff op Kito te gooien met de woorden kill kill maakte het me weinig uit wat er uiteindelijk met die hond gebeurde. Die hond is een gevaar, welliswaar door het baasje. Ik wist drommelsgoed dat die hond onder de RAD viel maar het hield me niet tegen om aangifte te doen. Nu was Kito partij voor deze hond maar je zal er lopen met je hond en die gek gooit zijn hond op jouw hond die geen partij is. Daar moet je toch niet aan denken.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
malinois
Zeer actief
Contacteer:

chrico schreef:
malinois schreef:
Het vervelende is is dat je moet gaan praten over wat als.
Ik zie het ook niet als haatdragend zijn, meer als dit is gewoon gevaarlijk zo een hond die zomaar in 24 uur 2 honden doodbijt rond te laten lopen. Dat heeft weinig met haat van doen.

Toen ik die debiel aantrof die het leuk vond zijn amstaff op Kito te gooien met de woorden kill kill maakte het me weinig uit wat er uiteindelijk met die hond gebeurde. Die hond is een gevaar, welliswaar door het baasje. Ik wist drommelsgoed dat die hond onder de RAD viel maar het hield me niet tegen om aangifte te doen. Nu was Kito partij voor deze hond maar je zal er lopen met je hond en die gek gooit zijn hond op jouw hond die geen partij is. Daar moet je toch niet aan denken.
tuurlijk kan het als het echt gebeurd toch net iets anders zijn hoop het nooit mee te maken...Maar nogmaals dit is wat ik er toen bij voelde bij jou voelde het blijkbaar toch iets anders.... :wink:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Ik heb teckels. Wim of Simone kunnen per ongeluk doodgebeten worden door een grote hond die hen een correctie geeft als ze mot zouden zoeken. Ik zou dat heel erg vinden, maar ook de schuld bij mezelf zoeken.
Komt er echter vanuit het niets een idioot projectiel aan die zonder wát voor reden dan ook mijn twee teckels doodt, dan gaat ie er hoe dan ook aan. Ik zou hemel en aarde bewegen om de roze spuit in dat beest te krijgen, je moet er toch niet aan denken dat zoiets wéér zou gebeuren...
doen ze niet maar zo :19: Dusty was ook een 'ding' en als ze overleden was, was dit ook een 'ding' geweest want het is geen mens en een dier hoort bij een ding :19: zo wordt geredeneerd.
Dusty liep trouwens aangelijnd die hond los... maakte niets uit...
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik vind niet dat je zomaar kan zeggen dat dit twee keer gebeurd is door de eigenaar. Die eigenaar was er niet, hond rukte, lees rukte zich los dus dat was letterlijk een ongelukje. Wel een heel rot ongelukje maar daar is weinig aan te veranderen.
Wat er toen gebeurde getuigt van hoe asociaal volk daar woont want toen kwamen de eigenaars met hun vrienden verhaal halen. Niks politie erbij, nee ramen ingooien en op het punt staan de hond te lynchen met oppas erbij.

Wat doet die man logischerwijs, die hond dumpen! En wel zo snel mogelijk. Wat gebeurd er dan? Nieuwe oppas wordt het te heet onder de voeten met zoveel massahysterie om die killer-hond dat hij die hond meteen terugbrengt smorgens. Niemand doet open dan dus maar dumpen en wegwezen voordat jouw huis vernield wordt en jij erbij omdat de killer-hond nu bij jou zit.

Ja en dan doet hij het nog een keer. Maar is dat nu allemaal de schuld van de eigenaar die er niet was? Of de oppas die misschien wel doodsbang die hond bij een vriend dumpte? Of was het de nieuwe oppas die misschien wel ook doodsbang voor represailles van een boze menigte van eigenaren en familie de hond weer snel kwijt wilde en bij evt niet aannemen gewoon op straat heeft gedumpt daar.

Sorry maar als die mensen naar de politie waren gegaan en alles netjes hadden afgehandeld was het denk ik een stuk beter afgelopen met de tweede hond. Maar meestal willen dat soort mensen de politie liever niet in hun leven zoals iemand in deze topic eerder aangaf en dus regelen ze het zelf wel even. :roll: Enige ruimte voor nette afhandeling en een verantwoordelijke oplossing voor die hond werd er alleen niet bepaald gegeven. :19:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

We geven gewoon de eigenaar van de dode hondjes de schuld want dei vroegen er gewoon om :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

malinois schreef:Hier loopt diezelfde JR waar ik het eerder over had nog steeds alleen over straat, zonder eigenaar, wordt gewoon buiten gezet en nog steeds valt hij alle honden aan die voorbij komen. Ik hang nog steeds mn honden op net als andere mensen hier.. maar ooit gaat dat een keer verkeerd... ben ik niet op tijd of schiet er idd. ketting los... niet dat ik dat niet vreselijk zou vinden en mn honden er op alle manieren die ik kon verzinnen er vanaf zou schoppen maar 1 hapje is in principe genoeg voor zo'n klein hondje t.o.v. een dober of herder.
Moet dan de hele buurt maar binnen blijven omdat iemand zonodig niet op zn hond wil letten? daar pas ik dus voor.
maar dàt zijn weer jòuw honden, alleen maar :19: , waar er weer iets niet goed bij kan gaan. :19:

( en waar we weer bang van worden :wink: )

maar in het algemeen, gaat het goed,

en natuurlijk zou ik ook dan die JR vermijden, maar als dat niet anders kan?
Ik zou hier zeker de politie bij inschakelen, voordat er inderdaad wat gebeurd,
is dat al gedaan? :denken:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Pak-de-bal schreef:
malinois schreef:Hier loopt diezelfde JR waar ik het eerder over had nog steeds alleen over straat, zonder eigenaar, wordt gewoon buiten gezet en nog steeds valt hij alle honden aan die voorbij komen. Ik hang nog steeds mn honden op net als andere mensen hier.. maar ooit gaat dat een keer verkeerd... ben ik niet op tijd of schiet er idd. ketting los... niet dat ik dat niet vreselijk zou vinden en mn honden er op alle manieren die ik kon verzinnen er vanaf zou schoppen maar 1 hapje is in principe genoeg voor zo'n klein hondje t.o.v. een dober of herder.
Moet dan de hele buurt maar binnen blijven omdat iemand zonodig niet op zn hond wil letten? daar pas ik dus voor.
maar dàt zijn weer jòuw honden, alleen maar :19: , waar er weer iets niet goed bij kan gaan. :19:

Wanneer ga je eens voor jezelf praten en niet in de we vorm :roll:

ik ben namelijk niet bang van haar honden, van geen ene trouwens :roll:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

MARC_S schreef:Ik vind niet dat je zomaar kan zeggen dat dit twee keer gebeurd is door de eigenaar. Die eigenaar was er niet, hond rukte, lees rukte zich los dus dat was letterlijk een ongelukje. Wel een heel rot ongelukje maar daar is weinig aan te veranderen.
Wat er toen gebeurde getuigt van hoe asociaal volk daar woont want toen kwamen de eigenaars met hun vrienden verhaal halen. Niks politie erbij, nee ramen ingooien en op het punt staan de hond te lynchen met oppas erbij.

Wat doet die man logischerwijs, die hond dumpen! En wel zo snel mogelijk. Wat gebeurd er dan? Nieuwe oppas wordt het te heet onder de voeten met zoveel massahysterie om die killer-hond dat hij die hond meteen terugbrengt smorgens. Niemand doet open dan dus maar dumpen en wegwezen voordat jouw huis vernield wordt en jij erbij omdat de killer-hond nu bij jou zit.

Ja en dan doet hij het nog een keer. Maar is dat nu allemaal de schuld van de eigenaar die er niet was? Of de oppas die misschien wel doodsbang die hond bij een vriend dumpte? Of was het de nieuwe oppas die misschien wel ook doodsbang voor represailles van een boze menigte van eigenaren en familie de hond weer snel kwijt wilde en bij evt niet aannemen gewoon op straat heeft gedumpt daar.

Sorry maar als die mensen naar de politie waren gegaan en alles netjes hadden afgehandeld was het denk ik een stuk beter afgelopen met de tweede hond. Maar meestal willen dat soort mensen de politie liever niet in hun leven zoals iemand in deze topic eerder aangaf en dus regelen ze het zelf wel even. :roll: Enige ruimte voor nette afhandeling en een verantwoordelijke oplossing voor die hond werd er alleen niet bepaald gegeven. :19:
Misschien paste de man wel vaker op de hond en terroriseerde hij de buurt met de hond, en na het zoveelste bijtongeluk, was het geduld van de buurt op en namen ze het heft in eigen hand.
De man bracht de hond snel naar een ander, maar nadat hij hoorde wat er was gebeurt bracht hij snel de hond terug, maar de man deed niet open uit angst voor de buurt enz enz

Misschien is het wel zo gegaan.

Hoe het allemaal precies zit zullen we ws nooit weten, alleen dat er 2 hondjes dood zijn. :19:

Groetjes Els
Afbeelding
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

chrico schreef:We geven gewoon de eigenaar van de dode hondjes de schuld want dei vroegen er gewoon om :smile:
Inderdaad zo komt het op mijn over, het is ook makkelijk praten als het je eigen hond niet is, allemaal hele mooie theorieën maar of dat zo blijft als het om hun eigen hond gaat dat denk ik niet
Pak-de-bal

mo schreef:
wubjes schreef:Hoe dan ook .. gewoon in en in triest voor alle partijen

En dan altijd en eeuwig de discussie van dat keffende bolletje en die misdadige pitbull :roll:
Het zijn honden.. persoonlijkheden.. individuen het had net zo goed een maltezer kunnen zijn die een chihuahua uit elkaar scheurt :19:

Wij zijn toch zelf verantwoordelijk voor de daden van onze honden
Lekker makkelijk om het steeds op het ras af te schuiven....
:ok:

gr.monique
vind ik niet, je neemt een hond , die zowel in het verleden , als in het heden, wel erg veel kleine hondjes aanvalt
en dood heeft gebeten :eek:
of je neemt er eentje of niet .... aan jou de keus , niet van mij !

je neemt dus óok het risico mee !! ....

ik word er een beetje ziek van, dat de stafford - en pittbull-lovers,
altijd en eeuwig weer de discussie hebben van:
nou, andere honden zijn ook zo , hoor ! :boos: :boos:

hoe komen jullie erbij, om steeds maar weer zo te zijn ?
Keer op keer, en topic en topic :roll:
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 03 jun 2008 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
matthijs
Actief

Ongelezen bericht door matthijs »

Pak-de-bal schreef:
mo schreef:

En dan altijd en eeuwig de discussie van dat keffende bolletje en die misdadige pitbull :roll:
Het zijn honden.. persoonlijkheden.. individuen het had net zo goed een maltezer kunnen zijn die een chihuahua uit elkaar scheurt :19:

gr.monique
vind ik niet, je neemt een hond , die zowel in het verleden , als in het heden, wel erg veel kleine hondjes aanvalt
of je neemt er eentje of niet :roll:

Waarom ben jij zoals je bent, topic na topic?
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Pak-de-bal schreef:
joh, gek he als ze elke keer aangevallen worden :idea:
tenminste poging tot want ik schop hem wel een paar metertjes weg als hij een poging doet.
heb jij een 2e ik dat je in de wij vorm praat?
knap dat je dat vanuit je stoeltje daar in den haag kan beoordelen... ik zie hier alleen dat mensen hun honden moeten ophangen om te voorkomen dat ze terugbijten...labjes, onherleidbare kruisingen, etc. Ik ben de enige met enge hedders nl. :19:
dus ik mag mn huis niet uit?
Hij loopt hier nl voor op de straat...
ja :19: doen niets... :19:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Pak-de-bal schreef:
mo schreef:

gr.monique
of je neemt er eentje of niet .... aan jou de keus , niet van mij !

jij bent nog veel erger dan welke pittbull dan ook :19:
Afbeelding
mo
Actief

Ongelezen bericht door mo »

:mrgreen:
Laatst gewijzigd door mo op 26 jul 2008 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Pak-de-bal

matthijs schreef:Waarom ben jij zoals je bent, topic na topic?
wat doe jij er ineesn tussen, kleine snotneus, heb je geen huiswerk? :pffff:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Pak-de-bal schreef:
matthijs schreef:Waarom ben jij zoals je bent, topic na topic?
wat doe jij er ineesn tussen, kleine snotneus, heb je geen huiswerk? :pffff:
Dit is een forum daar mag iedereen reageren, kan ook wel van jou zeggen dat je nooit eens ergens anders dan je eigen topics reageert :roll: heb jij geen hond uit te laten of mag je niet naar buiten van hem?
Pak-de-bal

malinois schreef:jij bent nog veel erger dan welke pittbull dan ook :19:
ja, ik bijt mijn buurman constant in zijn billen :ok: :smile:
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

nou, andere honden zijn ook zo , hoor !
en ik word een beetje ziek van jou, pitbullhater..
je doet precies het zelfde als die pitbulllovers.. maar dan andersom.. :roll:
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”