LongFields schreef:Na 14 pagina's lang alleen maar lezen wil ik toch een reactie plaatsen in dit topic.
Wat mij persoonlijk het meeste stoort aan PdB, is niet zozeer het verkondigen van haar mening als de enige juiste en het keer op keer doen van uitspraken die totaal niet gestoeld lijken op enige hondenkennis, maar wel het complete gebrek aan reacties op anderen die iets naars meemaken, leuke foto's plaatsen of wat dan ook.Het enige wat er gebeurt is dat PdB zich inmengt in allerlei gedrags-gerelateerde topics over met name "vechthonden". Maar een reactie in de fotohoek zal je van haar niet of zelden zien. Een reactie op een zieke hond, een hond die is komen te overlijden, een leuk resultaat dat is behaald of een reactie op een grappige gebeurtenis die in de Koffiecorner staat zijn een zeldzaamheid van onze Pak.
Dáár kan ik dus echt met mijn verstand niet bij. Het lijkt er in mijn ogen daardoor op dat PdB voornamelijk met zichzelf bezig is, en met de reacties die op haar aparte kijk op het hebben van honden komen.
Marjolein, waarom is dit zo?
Verder wil ik nog kwijt dat het niet zo is dat alleen maar negatief op haar gereageerd wordt, en Marjolein, dat weet jij ook. Een bepaald topic wat je geopend hebt een poos terug over je gezondheid leverde een flinke stroom steun- en sterktewensen op kan ik me nog goed herinneren, en ik weet zeker dat je dat ook nog niet vergeten zal zijn.
Als laatste wil ik nog zeggen:
"verbeter de wereld, begin bij jezelf".
hier ben ik het met je eens , dat doet ze niet waarom weet ik ook niet
mischien de juiste woorden niet vinden
maar je bent dat toch niet verplicht , maar dat mag toch niet de reden zijn dat er telkens over haar heen moet worden gevallen
haar mening , jou mening , mijn mening , dat zal nooit het zelfde zijn
nou nooit.... soms wel
al heeft pak van af het begin al een moeilijke start gemaakt
mischien dat dat ze daarom niet in die hoekjes wil

ik denk ook maar wat