Moderator: moderatorteam
Wat is jullie gras mooi groen. Dat van ons is gewoon hooi geworden
We willen natuurlijk wel foto's zienDreesje schreef:Eindelijk is het zo ver! Het was erg lang wachten maar sinds een week woont Zoey bij ons! Ze is prachtig, lief, schattig, eigenwijs en hyper. Ze vindt alles leuk, vooral onze kater Snoopy (die nu enorm groot lijkt). Hij heeft nog gemende gevoelens bij deze kleine druktemaker, maar is gelukkig een echte goeierd. Wij zijn erg gek op haar. We hebben haar al wat dingetjes geleerd (zit, blijf, af, hier) en dat gaat best goed, behalve als ze Snoopy in het vizier krijgtSlapen in de bench gaat ook prima en ze houdt het al best lang op. Langer dan zes uur durf ik het nog niet aan, maar je hoort haar niet. Ik wilde graag een foto toevoegen maar geen idee hoe dat moet!
En ook om af te wachten wat voor karaktertje eruit komt.Op hun zonnige humeur na zijn ze allemaal heel anders.Ladybug1nl schreef:Zo terug van vakantie. Ik zal inderdaad de loopsheid even afwachten. Dacht dat ze altijd zo'n broekje aan moesten. Zou fijn zijn als dat niet hoeft met al dat haar.
Ik vond ook al dat Yara op haar papa leek. Leuk om te zien he.