Voor alle partijen ontzettend goed uitgepakt dus, schot in de roos.teckeltoos schreef:Het is nu twee jaar geleden dat na jaren van zorgen om Sarah en diep verdriet om haar inslapen van een lange rit thuis kwamen met ons "ons nieuwe geluk".
Peer is het mooiste wat ons is overkomen. Wij zijn diep gelukkig dat onze hoogstwaarschijnlijk laatste hond die de allerliefste van de wereld is.
Nanna. Je hebt precies aangevoeld hoe dit "puzzelstukje" ons en zijn puzzel weer helemaal compleet kon maken. We zijn je er levenslang innig dankbaar voor.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verhalen uit de fruitmand oftewel het Peeredagboek
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Verhalen uit de fruitmand oftewel het Peeredagboek
-
- Zeer actief
Peer is vreselijk zielig. Hij heeft pijn aan zijn rechter voorpootvoetje. Wij liggen met onze boot in een gebied met veel brandnetels en meer van dat soort ongein. Vanmorgen begon hij na de ochtendronde te manken. Ik kan niks ontdekken aan de poot. Gekeken of er wondjes, zwelling of rode plekjes zaten. Niets van dat alles. Ik vermoed brandnetel of hij heeft zich verstapt. Hij likt wel veel aan die voet en lijkt ook zijn tanden te gebruiken. Hij kan er wel op staan maar loopt er niet op. Nou weet ik dat Peer een enorme dramaqueen kan zijn maar ben bezorgd.
-
- Zeer actief
Ik begin een vermoeden te krijgen dat het brandnetel geweest is.
Tussen en op de voetkussentjes en tenen is niks te zien.
Voetje is bovenop wat opgezet en zo ver ik kan zien wat geïrriteerd. Het ene moment doet hij een licht mankend drafje en het andere moment hinkt hij echt.
Vanmorgen met hem op schoot in de auto kon ik voelen dat hij toch wel behoorlijk kracht op die voet kan zetten.
Ik had nog een strip carporal liggen en heb hem net een halve gegeven. Zien wat dat doet.
Ik vind het zoooo zielig dat mijn kereltje pijn heeft. Zou best kunnen dat hij dat doorheeft en er misbruik van maakt.
Het is natuurlijk een teckel drama queen.
Tussen en op de voetkussentjes en tenen is niks te zien.
Voetje is bovenop wat opgezet en zo ver ik kan zien wat geïrriteerd. Het ene moment doet hij een licht mankend drafje en het andere moment hinkt hij echt.
Vanmorgen met hem op schoot in de auto kon ik voelen dat hij toch wel behoorlijk kracht op die voet kan zetten.
Ik had nog een strip carporal liggen en heb hem net een halve gegeven. Zien wat dat doet.
Ik vind het zoooo zielig dat mijn kereltje pijn heeft. Zou best kunnen dat hij dat doorheeft en er misbruik van maakt.
Het is natuurlijk een teckel drama queen.

-
- Zeer actief
Corporalletje werkt perfect. Hij loopt weer te paraderen om de buurhond uit te dagen.
-
- Zeer actief