Nou, ik wil best verklappen dat het géén Pumi wordtbram en thijs schreef:Een Pumi van 7 met de naam Tommie.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ravi in Zamunda ♥ . Uit met de zwempret? (p32)
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Stél dat er hier nog een hond bijkomt; afspraak...
Er zitten trouwens al best goede en redelijk complete gokken tussen
!
!
- Zamunda
- Zeer actief
Heel braafNanna schreef:Ondertussen weet ik het nog steeds maar hou ik stevig mijn muil![]()
Wanneer ging je nou ook alweer naar het vehikel kijken?
Ik ga niet naar het vehikel, het vehikel komt naar mij en wel dinsdag aanstaande, over twee dagen dus.
- Zamunda
- Zeer actief
Zal ik je zeggen dat ik daar nog helemaal niet aan gedacht hadNanna schreef:Wel foto's maken hè.Zamunda schreef:Heel braafNanna schreef:Ondertussen weet ik het nog steeds maar hou ik stevig mijn muil![]()
Wanneer ging je nou ook alweer naar het vehikel kijken?.
Ik ga niet naar het vehikel, het vehikel komt naar mij en wel dinsdag aanstaande, over twee dagen dus.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Als ze bij jou komen dan kan dat nooit goed zijn, dan is de kilometerteller teruggedraaid.

- Zamunda
- Zeer actief
Ojee. Hoe verloopt die logica eigenlijk?bram en thijs schreef:Als ze bij jou komen dan kan dat nooit goed zijn, dan is de kilometerteller teruggedraaid.
- bram en thijs
- Zeer actief
Ik weet niet eens of dat tegenwoordig nog kan, misschien nog bij de oude modellen. Maar vroeger werd daar heel wat mee opgelicht. Je moet dus goed opletten dinsdag.Zamunda schreef:Ojee. Hoe verloopt die logica eigenlijk?bram en thijs schreef:Als ze bij jou komen dan kan dat nooit goed zijn, dan is de kilometerteller teruggedraaid.

- Zamunda
- Zeer actief
Ja, maar waaróm is die teller teruggedraaid als ze hierheen komen?bram en thijs schreef:Ik weet niet eens of dat tegenwoordig nog kan, misschien nog bij de oude modellen.Zamunda schreef:Ojee. Hoe verloopt die logica eigenlijk?bram en thijs schreef:Als ze bij jou komen dan kan dat nooit goed zijn, dan is de kilometerteller teruggedraaid.
- kipo
- Zeer actief
Omdat ze niet willen dat je hem in zijn natuurlijke habitat ziet. In den vreemde kan het zijn dat hij bepaald gedrag niet vertoont
Maar zo beladen hoeft het niet te zijn. Kan ook dat ze zelf wil zien waar hij terecht komt. Dat ze jou wil beoordelen in jouw natuurlijke habitat....
Maar zo beladen hoeft het niet te zijn. Kan ook dat ze zelf wil zien waar hij terecht komt. Dat ze jou wil beoordelen in jouw natuurlijke habitat....
- Zamunda
- Zeer actief
Hahahakipo schreef:Omdat ze niet willen dat je hem in zijn natuurlijke habitat ziet. In den vreemde kan het zijn dat hij bepaald gedrag niet vertoont
Ik mik mijn honden in elk geval in de achtertuin, zodat ik eerst even rustig kan kennismaken met het hoog bezoek
Vreemde honden vindt hij/zij dan weer spannend dus het lijkt me handig om dan even een stukje aangelijnd te lopen met Willem erbij en ze kennis te laten maken. Willem vindt zo ongeveer alle honden leuk en wil heel graag kennismaken en doet dat heel rustig, dus als de andere hond niet (meer) uitvalt komt dat wel goed.
Met Lais dacht ik eerst een stukje aangelijnd te wandelen en ze daarna los te laten en dat ofwel in de wei ofwel met de auto's naar een plek waar ze los kunnen.
Of het ook zo gaat lopen is nog maar de vraag natuurlijk, maar er ligt alvast een plan
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
Jeetje spannend! Ik was op vakantie en heb dit een beetje gemist
Succes en ik hoop op een mooie match met de honden

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Zamunda
- Zeer actief
Haha, nou dan heb je mooi de wachtperiode aardig over kunnen slaanIngrid48 schreef:Jeetje spannend! Ik was op vakantie en heb dit een beetje gemist![]()
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben heel erg benieuwd! Als het lukt zou ik inderdaad wel proberen om de hond ook thuis te zien. Veel honden gedragen zich in een vreemde omgeving heel anders (netter) dan thuis.
Mijn honden bespringen bezoek hier thuis als een dolle, als we ergens op bezoek gaan lijken ze heel bescheiden en goed opgevoed
Van waaksheid zie je bij een ander ook niks.
Mijn honden bespringen bezoek hier thuis als een dolle, als we ergens op bezoek gaan lijken ze heel bescheiden en goed opgevoed
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Het kan ook een voordeel zijn als je de hond niet thuis ziet. Je begint onbevooroordeeld aan de begeleiding en opvoeding van de hond. Als hij/zij blijft, deal je met het gedrag wat je tegenkomt. Je weet niet welke fouten het eerdere baasje heeft gemaakt en misschien krijg jij helemaal niet de eventuele 'problemen' waar zij tegenaan liep.kipo schreef:Omdat ze niet willen dat je hem in zijn natuurlijke habitat ziet. In den vreemde kan het zijn dat hij bepaald gedrag niet vertoont
Bij de keuze voor een opvanger heb ik eigenlijk maar twee echt belangrijke criteria: de hond moet 'hondsociaal' zijn en contact willen maken met mensen. De rest zie ik dan wel als de hond hier is. Tot nu toe is dat altijd goed gegaan.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Morgen is het al zover, spannend. 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
kipo schreef:Omdat ze niet willen dat je hem in zijn natuurlijke habitat ziet. In den vreemde kan het zijn dat hij bepaald gedrag niet vertoont
Nou dat bloedje van mij heb ik wel gezien dr natuurlijke habitat, maar toen ik mn net aangeschafte aanwinst in de auto stond te tillen, werd ik ondergezeken door de angst.
Dat werd me vooraf ook niet verteld want dan had ik een vuilniszak erbij gewild, had ik die uit voorzorg kunnen verknippen tot schort

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- bram en thijs
- Zeer actief
Slaap je wel een beetje goed vannacht? We willen liever niet dat je wakker ligt.

- Zamunda
- Zeer actief
Het is sowieso een enthousiaste opspringersirene schreef:Ik ben heel erg benieuwd! Als het lukt zou ik inderdaad wel proberen om de hond ook thuis te zien. Veel honden gedragen zich in een vreemde omgeving heel anders (netter) dan thuis.
Mijn honden bespringen bezoek hier thuis als een dolle, als we ergens op bezoek gaan lijken ze heel bescheiden en goed opgevoed![]()
Dankjewel! Ik ben ook zo benieuwd!Tamara81 schreef:Telkens open ik dit topic in de hoop op een foto. Ben zo benieuwd!
Veel plezier dinsdag! Hopelijk is het een match
BreezerBoutje schreef:Veel plezier met Breezer dinsdag!
Hij is hoofdzakelijk zwart, rond het half jaar, en inderdaad hier geboren maar in een buitenlands asiel verwekt, wordt dus en verrassing hoe hij uiteindelijk uitgroeit!
Helemaal onbevooroordeeld gaat in dit geval niet aangezien ze me al veel verteld heeft over de telefoon, maar ik vind dat nu juist wel fijn aangezien ik toch vrij specifiek op zoek ben. Ik ben ook heel erg benieuwd naar het gedrag morgen, hier in huis maar vooral ook op wandeling en de interactie met de baas.Johnny Jones schreef:Het kan ook een voordeel zijn als je de hond niet thuis ziet. Je begint onbevooroordeeld aan de begeleiding en opvoeding van de hond. Als hij/zij blijft, deal je met het gedrag wat je tegenkomt. Je weet niet welke fouten het eerdere baasje heeft gemaakt en misschien krijg jij helemaal niet de eventuele 'problemen' waar zij tegenaan liep.
Bij de keuze voor een opvanger heb ik eigenlijk maar twee echt belangrijke criteria: de hond moet 'hondsociaal' zijn en contact willen maken met mensen. De rest zie ik dan wel als de hond hier is. Tot nu toe is dat altijd goed gegaan.
De hummel. Toch wel super dat ze zo snel zich zo fijn heeft ontwikkeld toen ze bij jou was!Paisley schreef:Nou dat bloedje van mij heb ik wel gezien dr natuurlijke habitat, maar toen ik mn net aangeschafte aanwinst in de auto stond te tillen, werd ik ondergezeken door de angst.![]()
![]()
Dat werd me vooraf ook niet verteld want dan had ik een vuilniszak erbij gewild, had ik die uit voorzorg kunnen verknippen tot schort
Ineens is het morgen al ja, sinds ik er niet meer zo mee bezig ben geweest is de tijd wel snel gegaan gelukkig.Ptje schreef:Morgen is het al zover, spannend.
- Zamunda
- Zeer actief
Wat lief van je (wat zit erachterbram en thijs schreef:Slaap je wel een beetje goed vannacht? We willen liever niet dat je wakker ligt.
Ik ookHilde schreef:Ik ben nog steeds slechts nieuwsgierig
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
nog eeeeeeeeeeeeeeen nachtjeee.......
Hoe laat komt ze morgen? Hoe laat kan ik gaan f5en voor een update?
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Nou ja, dat dusmijke schreef:nog eeeeeeeeeeeeeeen nachtjeee.......![]()
![]()

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Whoop whoop
Nog maar 1 nachtje
Nog maar 1 nachtje
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Zamunda
- Zeer actief
Ergens tussen 10 en 11u.mijke schreef:nog eeeeeeeeeeeeeeen nachtjeee.......![]()
![]()
*gaat maar eens die slaappil innemen*
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Veel plezier vandaag, hoop dat het een leuke match is!

- bram en thijs
- Zeer actief

Of

Of misschien wel

Kan ook dit worden

We wachten af. Fijne dag.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ennnn als het wat is blijft “het” dan direct. If gaan we een gelijk traject in mbt de volgende afspraak 
- bram en thijs
- Zeer actief
- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2
Oh wat leuk ik heb dit helemaal gemist. Spannend en ik ben benieuwd naar de foto's 
- Zamunda
- Zeer actief
Dankjwel Lothian en Nikkielvis!
Hahahahaha b&t
. Het is dat ik er zelf niet aan gedacht heb, maar het zou wel een echte Zamunda-actie zijn als het om een pluche of stenen hond ging
.
), maar ik ga ervan uit dat de eigenaresse dat niet wil. Zeker weten doe ik het niet, maar ze spreekt liever te vaak dan te weinig af en wil dat we echt zeker zijn of we de hond willen. Het enige wat ik hoop is dat een volgende afspraak dan niet weer twee weken duurt - dat zou ik wel echt killing vinden
- een paar dagen is wat mij betreft dan echt lang zat.
*huis aan kant - check*
*mobiel aan voor eventueel bericht/belletje - check*
*mobiel opgeladen en leeggetrokken zodat ik foto's kan maken van het prachtige ding - check*
*paracetamol erin tegen mijn houten kop - check*
Laat ze maar komen
!
Hahahahaha b&t
Ja dat weet ik niet. Als het gelijk echt onwijs klikt dan mag het van mij direct blijven (graag zelfscrutz schreef:Ennnn als het wat is blijft “het” dan direct. If gaan we een gelijk traject in mbt de volgende afspraak
*huis aan kant - check*
*mobiel aan voor eventueel bericht/belletje - check*
*mobiel opgeladen en leeggetrokken zodat ik foto's kan maken van het prachtige ding - check*
*paracetamol erin tegen mijn houten kop - check*
Laat ze maar komen
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Aaah de laatste uurtjes zijn echt verschrikkelijk! Ik liep helemaal te stuiteren toen!
Veel plezier straks!!
Veel plezier straks!!