Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Deze keer was ik de klos. Jullie hadden gelijk.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ingding
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Deze keer was ik de klos. Jullie hadden gelijk.

Ongelezen bericht door Ingding »

Ik zou ook NU aangifte doen. Het is al een keer teveel gebeurd dus heeft het geen zin om te wachten tot het NOG een keer gebeurt. Misschien dat ie dan wel een kind grijpt die er slechter vanaf komt.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Ingding schreef:Ik zou ook NU aangifte doen. Het is al een keer teveel gebeurd dus heeft het geen zin om te wachten tot het NOG een keer gebeurt. Misschien dat ie dan wel een kind grijpt die er slechter vanaf komt.
Ik ook :ok:
Waarom de put pas dempen als er nog een kalf verdronken is?

Wie weet wat voor ongeluk er de volgende keer gebeurt.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
iones
Zeer actief

Re: Deze keer was ik de klos.

Ongelezen bericht door iones »

gonnie schreef:Nou, ik moet zeggen jullie hadden gelijk over mijn buurvrouw.

Ik sprak net iemand die vroeg hoe het met me ging.
Zij vertelde dat de buurvrouw had gezegd dat mijn honden losliepen en dat het dus mijn schuld was.
Zij zei al tegen de eigenaresse van de hond dat zij nog nooit mijn honden hier los had zien lopen, toen mompelde de eigenaresse maar wat.

Die eigenaresse van de hond doet dus inderdaad alsof zij het slachtoffer is.
Nou als hij mij of mijn honden nog eens bijt ga ik echt aangifte doen.
Kun je niet alsnog aangifte doen? je hebt getuigen zat!
Ik was er mooi klaar mee geweest!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

toots schreef:
gonnie schreef:
Pemba schreef:Fijn mens :ugh:
Maar zelfs al zou dat zo geweest zijn, is dat dan een goede reden voor haar hond om in jouw been te hangen?
Het is nog altijd haar hond die gebeten heeft.
Ik zou eens bij de politie informeren of ze er nog iets mee gedaan hebben. Of de hond een muilkorf om moet.
De politie geeft me geen inlichtingen heb een poosje terug al gebeld.

Dat vind ik best vreemd ze hadden mij destijds wel inlichtingen gegeven toen ik gebeten was.
Dat kwam mede door de vragen die ze stelde als had hij geen muilkorf om? etc.
Ze hebben mij wel te kennen gegeven dat ik niet de enige was en dat ze wel actie gingen ondernemen.

Jij geeft aan dat je een volgende keer aangiften gaat doen. Met hoe de situatie nu is vind ik dat dom.
Jij laat je nu schuld in de schoenen schuiven omdat zij haar eigen verhaal heeft.
Ik zou dus alsnog nu aangiften doen met de doktersverklaring.

Hoe de dame in kwestie ermee omgaat is gewoon niet ok. Elk noormaal mens zou zich doodschamen voor wat er gebeurd is.
Maar zij verzint er een lul verhaal omheen.

Feit blijft haar hond heeft gebeten en jij moet nu via een omweg je flat in :wink:
Ik ga niet meer via een omweg, alleen wel met Nikkie want die is net geopereerd heb liever niet dat hij haar nu grijpt, niet dat ik wil dat die hond een andere hond van me grijpt maar nu neem ik liever helemaal geen risico met Nikkie.

Ze is alleen stom om te vertellen dat mijn honden losliepen (wat dus niet zo was) want als mijn honden losliepen zouden ze niet vlakbij me lopen, Jarah en Nikkie zijn namelijk gek op eten en dat ligt er genoeg onder aan het flat, dan is dus de conclusie dat ik wel zijn doelwit was. Hahaha.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

gonnie schreef:
toots schreef:
gonnie schreef:
Maar zelfs al zou dat zo geweest zijn, is dat dan een goede reden voor haar hond om in jouw been te hangen?
Ik zou eens bij de politie informeren of ze er nog iets mee gedaan hebben. Of de hond een muilkorf om moet.

Dat vind ik best vreemd ze hadden mij destijds wel inlichtingen gegeven toen ik gebeten was.
Ze hebben mij wel te kennen gegeven dat ik niet de enige was en dat ze wel actie gingen ondernemen.

Jij geeft aan dat je een volgende keer aangiften gaat doen. Met hoe de situatie nu is vind ik dat dom.
Jij laat je nu schuld in de schoenen schuiven omdat zij haar eigen verhaal heeft.

Hoe de dame in kwestie ermee omgaat is gewoon niet ok. Elk noormaal mens zou zich doodschamen voor wat er gebeurd is.

Feit blijft haar hond heeft gebeten en jij moet nu via een omweg je flat in :wink:
Ik ga niet meer via een omweg, alleen wel met Nikkie want die is net geopereerd heb liever niet dat hij haar nu grijpt, niet dat ik wil dat die hond een andere hond van me grijpt maar nu neem ik liever helemaal geen risico met Nikkie.

Ze is alleen stom om te vertellen dat mijn honden losliepen (wat dus niet zo was) want als mijn honden losliepen zouden ze niet vlakbij me lopen, Jarah en Nikkie zijn namelijk gek op eten en dat ligt er genoeg onder aan het flat, dan is dus de conclusie dat ik wel zijn doelwit was. Hahaha.
Waarom zou je dat mens nog excuseren?
Ik had het wel gehad met haar en zou alsnog aangifte doen. Zij houdt zich nergens aan, heeft zichzelf in de slachtofferrol gewurmd en jij faciliteert haar ook nog.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Ik zou ook zeker alsnog aangifte doen, om te voorkomen dat die hond iemand anders bijt. Dat kan jij wellicht op die manier voorkomen. Want blijkbaar kan het die bazen helemaal niks schelen wat er gebeurt. Te debiel voor woorden.
gonnie
Zeer actief

Heavy schreef:Dat klinkt wel een beetje raar hoor : met Nikkie kijk je extra uit omdat die nu kwetsbaar is?
Voor je andere honden is het toch net zo erg als ze door die dog worden gegrepen ?
Natuurlijk het is voor alledrie niet leuk. Maar Nikkie heeft op dit moment nog hechtingen van voor naar achteren op haar buik, dus zit er niet op te wachten dat die hechtingen los gaan.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Gijsstabij

Ongelezen bericht door Gijsstabij »

Gonnie wat ik zo lees ben je écht veels te lief voor die draak van een vrouw, jij hebt niks fout gedaan maar moet nu wel vanalles aanpassen, voor jezelf opkomen hoor!!
en voor de sfeer in de flat hoef je aangifte ook niet te laten want die is nu toch al verpest omdat mevr niet logisch na kan denken
Zou echt bij de politie eisen dat de hond met muilkorf loopt!!
Magdalena1905
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Spinone italiano

Ongelezen bericht door Magdalena1905 »

Jee wat een verhaal ....In mijn beleving is een Duitse dog toch helemaal geen agressief ras :denken:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Bovendien, als je melding doet hoort ze daar niks van.
Bij aangifte weet ik het niet maar het lijkt me dat je dit toch wel bekend wilt hebben.
Al is het in een dossier bij de politie en niet openbaar.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

gonnie schreef:
toots schreef:
gonnie schreef:

Dan loop je dus wel via een omweg :wink:
Ze is niet alleen stom om wat jij aangeeft maar in veel opzichten.
Of ben je van mening dat het iedereen kan over komen dat zijn/haar hond iemand bijt?
Dat dat erbij hoord als je een hond houd?

Echt hoor je begaat een fout als je nu aan gaat passen :wink:

Dat mens moet zich aan passen en ze zou maatregelen moeten nemen dat het niet meer voor kan komen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Chihuahua-paws
Zeer actief

Verwijderd i.v.m verkeerde aanname van mij ''shele actie :wink: ''
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 20 okt 2014 16:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Gonnie ik snap dat je geen aangifte wilde doen destijds omdat je het samen met haar misschien kon oplossen en dan even goede vriendjes. Wat die vrouw nu doet, is KEIHARD misbruik van jou maken, achter jouw rug om! Ze maakt je zwart, neemt geen maatregelen om andere incidenten te voorkomen en doet alsof jóuw honden het probleem zijn.

Ik had na je pb echt zoiets van "Dit wordt netjes opgelost, ik snap je beweegredenen". Nu, met deze nieuwe ontwikkelingen, snap ik het niet meer. Aangifte doen, dat is het beste wat je nu kunt doen. Ze is volwassen, misschien niet geestelijk, maar toch! Acties van haar kunnen consequenties opleveren, dat moet ze dan maar hardhandig leren.
gonnie
Zeer actief

Er is een rapport opgemaakt hoor door de politie. Volgens de agente maakte het niks uit of ik aangifte deed of niet, als er een mens gebeten wordt door een hond wordt er altijd een rapport opgemaakt.

En als zij praatjes over me rondstrooit zegt dat alleen maar heel veel over haar. De mensen hier weten wel dat mijn honden nooit loslopen bij het flat, sowieso niet in de wijk.

Nou zeg, kreeg net een sms'je wanneer ik naar buiten wil met de honden.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Lemuria

Ja, het zegt wat over haar, maar het gaat buiten alle boekjes van normale sociale omgang. Nu ben jij de enige die enige moeite erin steekt.

Een smsje...schei toch uit. Ze verwacht toch niet dat jij je elke keer meldt als je eens buiten de deur wil gaan?
gonnie
Zeer actief

Nou, ik had mijn tijden doorgegeven wanneer ik met de meiden naar buiten ga en afgesproken dat als ik eens op een andere tijd moet haar een sms'je zou sturen.

Is allemaal natuurlijk best wel lastig maar het moet dan maar even zo.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Nou dan had ze aan mij de verkeerde. Ik ga en sta waar en wanneer ik wil. Zij zorgt er maar voor dat haar hond niks kan doen (muilkorf). En verder zoekt ze t maar uit. 1 ding zou ik wel afspreken dat als haar hond ooit mijn honden of mij weer zou bijten die hond t in ieder geval nooit weer zou doen. En wat ik daarmee bedoel mag ze zelf invullen..
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
gonnie
Zeer actief

Dat ga ik haar ook vertellen, maar dat hoor ik niet via sms te doen, dus dat doe ik wel als ik haar bij de kelder ontmoet.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Lemuria

gonnie schreef:Dat ga ik haar ook vertellen, maar dat hoor ik niet via sms te doen, dus dat doe ik wel als ik haar bij de kelder ontmoet.
Zij "hoort" jou ook niet zwart te maken. Dat soort hoffelijkheden zou ik dan ook achterwege laten als ik in jouw schoenen stond :19: Maar goed, ik sta niet in jouw schoenen.
Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder

Ongelezen bericht door Biet »

Lemuria schreef:
gonnie schreef:Dat ga ik haar ook vertellen, maar dat hoor ik niet via sms te doen, dus dat doe ik wel als ik haar bij de kelder ontmoet.
Zij "hoort" jou ook niet zwart te maken. Dat soort hoffelijkheden zou ik dan ook achterwege laten als ik in jouw schoenen stond :19: Maar goed, ik sta niet in jouw schoenen.
Is 'recht in het gezicht', geen hoffelijkheid.
Meestal nog effectiever ook.
Wiel
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Siert je wel hoor Gonnie , ik zou niet zo aardige mens zjn.
Die hond was natuurlijk ook niet voor niets ergens anders onder gebracht.
Veel te bang dat hij op korte termijn weer wat zou doen en dat door jouw "aangifte " de hond in beslag had kunnen worden genomen.
Die mevr speelt het spelletje van verdeel en heers heel goed , misschien wel niet al te snugger maar wel straatwijs.

Je hoeft natuurlijk je eigen belofte niet te breken door aangiften te doen maar je zou wel even de politie kunnen bellen om te vragen of ze niet even bij mevrouw langs kunnen gaan om haar te vragen om te stoppen met haar leugens en geroddel. Omdat je in een kwaad daglicht word gezet.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Chihuahua-paws
Zeer actief

gonnie schreef:Er is een rapport opgemaakt hoor door de politie. Volgens de agente maakte het niks uit of ik aangifte deed of niet, als er een mens gebeten wordt door een hond wordt er altijd een rapport opgemaakt.

En als zij praatjes over me rondstrooit zegt dat alleen maar heel veel over haar. De mensen hier weten wel dat mijn honden nooit loslopen bij het flat, sowieso niet in de wijk.

Dat is dus volgens de agenten hier niet zo.
Ze maken er melding van en er komt hooguit een aantekening.
Ik kreeg mee dat als ik een raport aan wilde laten maken ik toch echt aangiften zou moeten doen.
In eerste instantie deed ik dat ook niet maar 3 dagen later stond ik er toch.
En ik kan je zeggen daarna is er ook echt actie ondernomen ze stonden dezelfde avond nog bij die mensen voor de deur ''dat kan ook komen omdat ik al de zoveelste was hoor die een aanvaring had met haar en de hond''
Dat is natuurlijk niet leuk maar de hond in kwestie is nooit meer los geweest en de baas loopt er nu mee in plaats van het vrouwtje.
Ik ben dus blij dat ik gegaan ben.

Een officiele aangifte moeten ze behandelen daar komt ook jou handtekening op te staan.
Als ze bij elke melding een raport op moeten stellen raakt het einde zoek.

gonnie
Zeer actief

toots schreef:
gonnie schreef:Er is een rapport opgemaakt hoor door de politie. Volgens de agente maakte het niks uit of ik aangifte deed of niet, als er een mens gebeten wordt door een hond wordt er altijd een rapport opgemaakt.

Ik kreeg mee dat als ik een raport aan wilde laten maken ik toch echt aangiften zou moeten doen.
En ik kan je zeggen daarna is er ook echt actie ondernomen ze stonden dezelfde avond nog bij die mensen voor de deur ''dat kan ook komen omdat ik al de zoveelste was hoor die een aanvaring had met haar en de hond''
Dat is natuurlijk niet leuk maar de hond in kwestie is nooit meer los geweest en de baas loopt er nu mee in plaats van het vrouwtje.

Een officiele aangifte moeten ze behandelen daar komt ook jou handtekening op te staan.
Nee hoor er is wel degelijk rapport opgemaakt dat vertelde de agent me nog wel toen ik naar het bureau belde omdat mijn verzekering wilde weten of er een rapport was opgemaakt.

Bij die vrouw zijn ze ook gelijk dezelfde avond langs geweest, ze hebben ook foto's van de hond gemaakt.
Laatst gewijzigd door gonnie op 20 okt 2014 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Siert je wel hoor Gonnie , ik zou niet zo aardige mens zjn.
Die hond was natuurlijk ook niet voor niets ergens anders onder gebracht.
Veel te bang dat hij op korte termijn weer wat zou doen en dat door jouw "aangifte " de hond in beslag had kunnen worden genomen.
Die mevr speelt het spelletje van verdeel en heers heel goed , misschien wel niet al te snugger maar wel straatwijs.

Je hoeft natuurlijk je eigen belofte niet te breken door aangiften te doen maar je zou wel even de politie kunnen bellen om te vragen of ze niet even bij mevrouw langs kunnen gaan om haar te vragen om te stoppen met haar leugens en geroddel. Omdat je in een kwaad daglicht word gezet.
Ach, ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten.

Mensen hebben hier altijd wel wat over je te lullen.

Op school vroeger heb ik me er ook nooit iets van aangetrokken als ze wat over me te zeggen hadden. Als ze daar gelukkig van worden doen ze hun best maar.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Al heb ik er wel een klein theorietje over waarom ik zo ben, tenminste mijn hondentrainster zei dat een paar jaar terug tegen me, ik loop elke ochtend met haar in het bos en dan vertel je elkaar weleens wat.

Ik had haar verteld dat toen mijn moeder zwanger was en ik nog geen twee jaar was mijn moeder nogal kortaf was en me constant sloeg als ik iets niet gelijk deed, te lang erover deed om te gaan zitten of te gaan staan of wat dan ook. Terwijl ik heel gehoorzaam was maar het niet snel genoeg naar haar zin ging

Niet dat ik er nog wat over weet, maar mijn moeder heeft me dit zelf verteld, mijn moeder heeft me toen bij een tante van me gebracht voor mijn veiligheid.

Toen mijn zusje geboren was wilde ze me weer snel thuis hebben, ondertussen was ik tegen mijn tante mama gaan zeggen, dat vond ze niet zo leuk maar ze begreep het wel. Ik zelf kan me dat niet zo goed herinneren, maar ik weet nog wel dat ik met mijn tante naar de kraamkliniek ging, maar wat er voor die tijd is gebeurt dat is heel erg vaag.

Nadat ik dit aan mijn hondentrainster had verteld zei ze, dat dat de reden is dat ik het iedereen teveel naar hun zin wilt maken ( al ben ik sinds de overgang wel wat meer voor mezelf op gaan komen, als mensen me voor die tijd iets vroegen zei ik altijd ja, ook al had ik er totaal geen zin in, dat heb ik nu niet meer, als ik ergens totaal geen zin in heb krijgen de mensen nee als antwoord).

Zou kunnen hoor, maar bewust weten dat mijn moeder me toen ze zwanger was veel sloeg doe ik niet.

Het gekke is mijn zusje was een verschrikkelijke haaibaai, als ze een speeltje uit de box gooide en ik het haar terug gaf krabde ze me in mijn gezicht. Haha.

Toen mijn moeder van mijn zwanger was toen lustte ze ineens geen kaas meer, en ik gruwel van kaas, al lig ik aan de geelhonger mooi dat ik geen kaas eet. Eet ik nog liever mijn honden op.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
ranetje
Zeer actief

Biet schreef:
Lemuria schreef:
Is 'recht in het gezicht', geen hoffelijkheid.
Meestal nog effectiever ook.
Ik zou het ook recht in haar gezicht zeggen :ok:
Dat komt duidelijker over.

Bovendien kunnen geschreven woorden weer verkeerd geïnterpreteerd worden.
En dat is niet handig in deze situatie :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Chihuahua-paws
Zeer actief

gonnie schreef:
toots schreef:

Nee hoor er is wel degelijk rapport opgemaakt dat vertelde de agent me nog wel toen ik naar het bureau belde omdat mijn verzekering wilde weten of er een rapport was opgemaakt.

Bij die vrouw zijn ze ook gelijk dezelfde avond langs geweest, ze hebben ook foto's van de hond gemaakt.
Ok dit vind ik hoogst onwaarschijnlijk aangezien voor de verzekering meestal een aangifte nodig is.
De stappen die jij op noemt doet de politie zover ik weet alleen maar na een aangifte.
Maar mogelijk is daar het e.a in veranderd aangezien je nu ook aangiften kan doen middels een formulier op internet invullen.

thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Hetzelfde kregen wij toen ook te horen na de dood van Yla.
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Voor de verzekering is het niet belangrijk of er aangifte gedaan is. Wat ze wel graag willen weten is of er door de politie rapport is opgemaakt, zodat de toedracht bekend is. Het gaat er voor de verzekering om wie die schuldige aan het gebeurde is, veel meer niet.

Er is politie bij geweest en er is rapport opgemaakt, dat is op dit moment genoeg (zeker voor de verzekering). Aangifte kan je alleen doen van een strafbaar feit en het is maar de vraag of mevrouw (deze keer) strafbaar is geweest.

Gonnie, als ik jou was zou ik, in ieder geval, een gesprek met de wijkagent aanvragen. Gewoon om dingen door te spreken.
Dat mevroj zich de slachtofferrol toe-eigent, de hond niet gemuilkorfd is etc etc. Die dingen die jou je leven een stuk lastiger maken door haar hond en haar gedrag.
Misschien kan hij/zij momenteel niet veel doen, maar het lijkt me goed dat de wijkagent op de hoogte is van jouw en vooral haar rol.

Neem heft in eigen handen, het mag niet zo zijn dat zij jouw leven met jouw honden vergald. Zij heeft zich nu aan jou en je honden aan te passen. Zij is degene die jou en je honden moet ontwijken, niet andersom.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
ranetje
Zeer actief

Liesbeth schreef:Voor de verzekering is het niet belangrijk of er aangifte gedaan is. Wat ze wel graag willen weten is of er door de politie rapport is opgemaakt, zodat de toedracht bekend is. Het gaat er voor de verzekering om wie die schuldige aan het gebeurde is, veel meer niet.

Er is politie bij geweest en er is rapport opgemaakt, dat is op dit moment genoeg (zeker voor de verzekering). Aangifte kan je alleen doen van een strafbaar feit en het is maar de vraag of mevrouw (deze keer) strafbaar is geweest.

Gonnie, als ik jou was zou ik, in ieder geval, een gesprek met de wijkagent aanvragen. Gewoon om dingen door te spreken.
Dat mevroj zich de slachtofferrol toe-eigent, de hond niet gemuilkorfd is etc etc. Die dingen die jou je leven een stuk lastiger maken door haar hond en haar gedrag.
Misschien kan hij/zij momenteel niet veel doen, maar het lijkt me goed dat de wijkagent op de hoogte is van jouw en vooral haar rol.

Neem heft in eigen handen, het mag niet zo zijn dat zij jouw leven met jouw honden vergald. Zij heeft zich nu aan jou en je honden aan te passen. Zij is degene die jou en je honden moet ontwijken, niet andersom.
Duidelijk :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”