Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

schelden, tieren , trekken , koop dan een andere hond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Re: schelden, tieren , trekken , koop dan een andere hond

Ongelezen bericht door Marion. »

Tara schreef:
Marion. schreef:
Pakdebal schreef:ik spreek wel een woordje Duits , hoor . :wink:
Hou dat vast wijffie. Hou dat vast.

Wereldburger dat je er bent!

Oh, het ging over Duitsers! :80:
Maar dan is het toch makkelijk? Dan zeg je gewoon "Do, do ist der Bahnhof!"
Je snapt er weer niets van. Het ging over Duisters!
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Pakdebal schreef:
Muk schreef:
Pakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
dus
dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan :D
Beste PdB, ik woon in Duitsland en kan dat toch echt niet zeggen. In Nederland worden volgens mij net zoveel honden in de tuin / kennels gehouden dan in Duitsland. Dus waar baseer je die mening op?
dat waren rottweilers , en dat zeiden ze , dat ik uit de weg moest gaan , ik spreek wel een woordje Duits , hoor . :wink:
Graaf je ook kuilen??

Sorry, heel flauw.
Echt meid, je hangt van (voor)oordelen aan elkaar. Je hoort zo nu en dan een klok luiden en gaat dan op zoek naar de bijbehorende klepel, maar gek genoeg vind je steeds de verkeerde.
Je ziet heel vaak een splinter in andermans oog, maar de balk in je eigen oog mis je steeds. Ben je soms aan één oog blind?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Liesbeth schreef:
Pakdebal schreef:
Muk schreef:
Pakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
dus
dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan :D
Beste PdB, ik woon in Duitsland en kan dat toch echt niet zeggen. In Nederland worden volgens mij net zoveel honden in de tuin / kennels gehouden dan in Duitsland. Dus waar baseer je die mening op?
dat waren rottweilers , en dat zeiden ze , dat ik uit de weg moest gaan , ik spreek wel een woordje Duits , hoor . :wink:
Graaf je ook kuilen??

Sorry, heel flauw.
Echt meid, je hangt van (voor)oordelen aan elkaar. Je hoort zo nu en dan een klok luiden en gaat dan op zoek naar de bijbehorende klepel, maar gek genoeg vind je steeds de verkeerde.
Je ziet heel vaak een splinter in andermans oog, maar de balk in je eigen oog mis je steeds. Ben je soms aan één oog blind?
ik vind dat ze de kuil naar china moet starten, hebben we dr ook geen last meer van :LOL: :LOL: :LOL:
Marion.

Muk schreef:Ik spreek ook Duits én ik woon er. Onaardige duitsers heb je altijd helaas, maar dat wil nog niet zeggen dat Duitsers hun honden standaard in de tuin houden.
Sterker nog, goed beschouwd zijn Duitsers echt heel veel hondvriendelijker dan de standaard Nederlander. Heel veel hondvriendelijker zelfs.
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Selene »

renee-uk schreef:
dus dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan :D
geloof niet dat hier kruid tegen gewassen is, ik geef het op :U:
Het kost wat moeite maar ik denk dat ik met je mee ga, uitleggen heeft helaas niet zo veel zin
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

Selene schreef:
renee-uk schreef:
dus dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan :D
Het kost wat moeite maar ik denk dat ik met je mee ga, uitleggen heeft helaas niet zo veel zin
idem
Marion.

Tara schreef:Geloof me, ook jij lust Japans!
Hmmmm, nu durf ik echt niet meer te zeggen of ik ooit wel eens Japans heb gegeten. Okura, kan dat? Zo ja, dan betwijfel ik je uitspraak. Wil ik het best nog eens proberen (maar dan op jouw kosten).
En anders doe maar gewoon een kaaspannekoek tegenover Driebergen-Zeist. Die is heerlijk en heeft ook nog een lekker wit biertje :mrgreen:
Asta

Wanneer gaan we de kaaswandeling weer doen Marion? nodigen we pakdebal uit :engel:
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Pakdebal schreef:
Selene schreef:
renee-uk schreef:
idem
Ga jij de wijste zijn en vertrek je van het forum???
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Pakdebal

Liesbeth schreef:Echt meid, je hangt van (voor)oordelen aan elkaar. Je hoort zo nu en dan een klok luiden en gaat dan op zoek naar de bijbehorende klepel, maar gek genoeg vind je steeds de verkeerde.

ik snap het niet van jullie

ik schrijf hier alles op wat ik !!!! . meemaak in een toeristen plaats , waar ik dan toevallig 365 dagen woon

en dan nog geloven mij niet en moet " het maar anders worden " .. :denken: :denken:

waarom vertellen jullie niets over jullie ervaringen . dan zal ik die OOK in twijfels trekken . :hmmm:

Liesbeth schreef:[
Ga jij de wijste zijn en vertrek je van het forum???
flauw
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 10 jul 2013 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Marion. schreef:
Muk schreef:Ik spreek ook Duits én ik woon er. Onaardige duitsers heb je altijd helaas, maar dat wil nog niet zeggen dat Duitsers hun honden standaard in de tuin houden.
Sterker nog, goed beschouwd zijn Duitsers echt heel veel hondvriendelijker dan de standaard Nederlander. Heel veel hondvriendelijker zelfs.
Dat durf ik niet te beweren, maar het is niet zo'n achtergesteld land als dat PdB ons wil doen geloven.

Nu moet ik wel zeggen dat als je in een toeristische kustgemeente woont, je niet altijd het beste van een volk ziet. Ik woonde vlakbij de kust, maar zodra het toeristenseizoen begon, zag je mij daar ook niet meer. Niet alleen vanwege de Duitsers, ook Nederlanders konden er wat van. Het lijkt dan wel alsof alle remmen losgaan zodra men op vakantie is. Dus in die zin kan ik nog wel meegaan ook met PdB.
crienepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer

Ongelezen bericht door crienepien »

We trekken je ervaringen niet (altijd....) in twijfel, wel de enorm heftige conclusies die je daaraan verbindt. Die kloppen echt van geen kant.
Afbeelding
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

Pakdebal schreef:

tja, ik woon hier dus aan de kust , met al die honderden honden , die jullie niet hebben , elke dag

en daar zitten wel eens rotte appels tussen, wederom, die jullie niet hebben , elke dag

Waar zijn al die honderden honden dan in je onderschrift?
Ik zie alleen Bauke op een rustig strand.
Asta

Muk schreef:
Marion. schreef:
Dat durf ik niet te beweren, maar het is niet zo'n achtergesteld land als dat PdB ons wil doen geloven.

Nu moet ik wel zeggen dat als je in een toeristische kustgemeente woont, je niet altijd het beste van een volk ziet. Ik woonde vlakbij de kust, maar zodra het toeristenseizoen begon, zag je mij daar ook niet meer. Niet alleen vanwege de Duitsers, ook Nederlanders konden er wat van. Het lijkt dan wel alsof alle remmen losgaan zodra men op vakantie is. Dus in die zin kan ik nog wel meegaan ook met PdB.
ik woon in een toeristenstad, ook met slecht weer, *verwijderd door moderator*
Muk

Pakdebal schreef: ik snap het niet van jullie

ik schrijf hier alles op wat ik !!!! . meemaak in een toeristen plaats , waar ik dan toevallig 365 dagen woon

en dan nog geloven mij niet en moet " het maar anders worden " .. :denken: :denken:

waarom vertellen jullie niets over jullie ervaringen . dan zal ik die OOK in twijfels trekken . :hmmm:
Alles wat je vertelt, maar dan ook echt ALLES zal hier in twijfel worden getrokken. Niet omdat je altijd ongelijk hebt, maar omdat je PdB bent. Dat was voorheen zo en nu nog.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Asta schreef: ik woon in een toeristenstad, ook met slecht weer, *verwijderd door moderator*
nou ja, iets minder kan het ook wel lijkt me :roll:
Laatst gewijzigd door renee-uk op 10 jul 2013 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Pakdebal

Cendy schreef: Waar zijn al die honderden honden dan in je onderschrift?
Ik zie alleen Bauke op een rustig strand.
wat denk je ?. :wink:

als je hier van jan. t/m december woont ?.. :wink:
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Pdb ik woon ook op een toeristische plaats.
Ik gluur alleen niet met een verrekijker en wat een ander doet zal me een worst wezen.
Hier varen regelmatig bootjes voorbij als er een hele mooie tussen zit kijk ik wel hoor om vervolgens zowat te gaan staan kwijlen van jaloezie.
Ik denk dat iedereen hier wel eens dingen ziet. Alleen ze zijn de moeite niet om te posten.
Je leeft toch neem ik aan voor jezelf en niet om een ander te bespieden.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Muk

crienepien schreef:We trekken je ervaringen niet (altijd....) in twijfel, wel de enorm heftige conclusies die je daaraan verbindt. Die kloppen echt van geen kant.
Ach, schei toch uit! Alles wat ze zegt wordt in twijfel getrokken, gewoon omdat het kan en omdat het PdB is.

Mensen die met een strak gezicht beweren dat ze niet graag rellen en zuigen, staan vooraan om PdB even lekker te bashen. En dan maar schijnheilig lopen roepen dat de sfeer zo verziekt is. Nou, ik kan je wat vertellen, daar ben je zelf ook mede schuldig aan met dit gedrag.
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Pakdebal schreef:
Selene schreef:
renee-uk schreef:
idem
Ja?
Pakdebal

Muk schreef: Alles wat je vertelt, maar dan ook echt ALLES zal hier in twijfel worden getrokken. Niet omdat je altijd ongelijk hebt, maar omdat je PdB bent. Dat was voorheen zo en nu nog.
helaas is dat wel zo ..:ugh: :ugh: :ugh: :ugh: .. dat merk ik als geen ander , het is vechten tegen de bierkaai en ik haal het gewoon niet . :19:

over duitsland, als je in Oostenrijk bent zie je ook veel erfhonden :wink:
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 10 jul 2013 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Marion.

Muk schreef:Dat durf ik niet te beweren, maar het is niet zo'n achtergesteld land als dat PdB ons wil doen geloven.

Ik heb jaren in Scheveningen gewoond, Muk. Op 100 meter van het Kurhaus. Nog net even iets toeristischer dan Kijkduin.
En nee, in de zomer kwam ik ook niet op het strand (in de winter ook amper trouwens). Dus ik ken de toeristen :wink:
Asta

Nanna schreef:
Asta schreef:*verwijderd door moderator*
Dat hoeft nou ook weer niet hè :roll:
hoeft niet nee, maar waarom niet? zelf doet ze het toch ook :19: en altijd maar in de slachtofferrol hangen
renee-uk
Zeer actief

Muk schreef:
crienepien schreef:We trekken je ervaringen niet (altijd....) in twijfel, wel de enorm heftige conclusies die je daaraan verbindt. Die kloppen echt van geen kant.
Ach, schei toch uit! Alles wat ze zegt wordt in twijfel getrokken, gewoon omdat het kan en omdat het PdB is.

Mensen die met een strak gezicht beweren dat ze niet graag rellen en zuigen, staan vooraan om PdB even lekker te bashen. En dan maar schijnheilig lopen roepen dat de sfeer zo verziekt is. Nou, ik kan je wat vertellen, daar ben je zelf ook mede schuldig aan met dit gedrag.
dat is niet waar, er zijn zeker mensen die gewoon op een normale manier de discussie aangaan.
jij moet ook niet iedereen over een kam scheren muk, dat klopt gewoon niet.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Muk schreef:

Kun je wel zeggen hoor Jovka, maar dan steken ze allemaal de kop in het zand :LOL:
(uitzonderingen daargelaten, en wie de schoen past trekke hem aan)

Najagen?Stalken? Wij? Bij Pakdebal? Welnee. Ben je toch gek. Najagen en stalken doen we niet hoor. Echt niet :piew:
Laatst gewijzigd door smoekie op 10 jul 2013 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

renee-uk schreef:
Asta schreef: ik woon in een toeristenstad, ook met slecht weer, *verwijderd door moderator*
nou ja, iets minder kan het ook wel lijkt me :roll:
En dat bedoel ik. Echt totaal onnodig :19:
renee-uk
Zeer actief

Asta schreef:
Nanna schreef:
hoeft niet nee, maar waarom niet? zelf doet ze het toch ook :19: en altijd maar in de slachtofferrol hangen
zo schelden heb ik haar anders niet zien doen :U:
Afbeelding

Asta

renee-uk schreef:
Asta schreef:
Nanna schreef:
zo schelden heb ik haar anders niet zien doen :U:
ah nee als het mooi verpakt is in dommig doen en stelselmatig blijven doen is het beter natuurlijk :ok: maar onderwijl wel alles en iedereen affikken en net doen alsof je gekke henkie bent
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

renee-uk schreef:
Muk schreef:

dat is niet waar, er zijn zeker mensen die gewoon op een normale manier de discussie aangaan.
jij moet ook niet iedereen over een kam scheren muk, dat klopt gewoon niet.
Ik heb een paar keer normaal gereageerd en daar kwam geen antwoord op, ja van andere en dat vond ik nog leuk om te lezen en er verder op te reageren ook, maar net vroeg ik dit:
Tiny schreef:
Pakdebal schreef:
Edit: laat maar, heeft geen zin

edit: laat maar , mijn ervaringen worden niet geloofd
Jawel hoor maar geloof je dan die van mij ook?[/quote]
En daar komt dan geen reactie op :19:

*edit krijg die quote niet voor elkaar :evil:
Laatst gewijzigd door Tiny op 10 jul 2013 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Tara schreef:Op gewone vragen wordt geen antwoord gegeven, vind je het dan raar dat mensen afhaken? :U:
Het is een zich continu herhalend patroon, en dat iemand daar je eigen aandeel niet in wil zien bevestigt voor mij dat zo iemand gewoon niet wijzer is.
Nou zoveel mensen zie ik anders niet afhaken hoor :LOL: Sterker nog, lijken er alleen maar meer te worden. En de toon wordt er ook al niet gezelliger op :cool2:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”