flamme schreef:Pakdebal schreef:
mee eens , pepie,
het wordt eens tijd , dat er hier een heleboel een ban krijgen , die alsmaar negatief over mij schrijven ...

Oke, nog 1 allerlaatste poging.
PdB,
Zou je deze tekst willen lezen zonder meteen in de verdediging te schieten, zonder meteen te denken:" zie je wel, iedereen is tegen me"?
Niet iedereen is tegen je, ik ook niet. Waar ik wel wat op tegen heb is dat je:
Anderen veroordeeld die een andere mening hebben. Je opent topics en begrijpt niet dat anderen het niet met je eens zijn. Als mensen het niet met je eens zijn dan noem jij ze negatief. Als mensen dan wat feller reageren noem je ze zelfs een kreng.
Als je de reactie van Bouvierpoedel een bladzijde terug leest dan noem hem een brutaal meisje. Als je goed leest dan is zijn reactie niet brutaal. Zijn reactie is niet eens onaardig.
Ik denk dat daar het probleem zit. Je lijkt alles te zien als onaardig en negatief ook als het niet zo geschreven is.
Je reacties , maar ook je topics op zich staan bol van je meningen die als Enige waarheid worden verkocht. Misschien heb je ook wel eens geen gelijk en zou je iets kunnen leren van de meningen van anderen. Er loopt hier vreselijk veel ervaring en kennis rond, meer dan jij en ik hebben.
In plaats daarvan sla je om je heen en druk je op uitroeptekentjes.
Ik ben het met je eens dat de woordkeus van sommigen niet netjes is (nu niet alleen dit zinnetje uit mijn bericht halen svp). Aan de andere kant, is je eigen belangrijker maken dan anderen dat wel? Dat is namelijk wat je doet. Door je eigen mening als enige waarheid te verkondigen zet je iedereen weg als onkundig. Ook dat is niet netjes en zelfs wel oneerlijk te noemen.
PdB, ik vraag je om dit bericht eens rustig te lezen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het zou prettig zijn als je zou willen proberen wat zelfreflectie te hebben. Nadenken wat je eigen rol is in het geheel. Niet alleen de schuld bij anderen neerleggen. Ik denk dat je dan een veel prettigere tijd hebt op het forum. Iets wat je toch graag wilde, want anders was je niet terug gekomen. Succes