Ik wil niets van je weten hoor ,wat ik van je weet is al genoeg om me er verre van te houden ,ik heb de sprookjesleeftijd namelijk al achter me gelaten een tijdje.MARC_S schreef:Klopt, ze trainen hier sinds 2 jaar en ik woon hier dik 3 jaar. Maar ik ga niet iedereen over 1 kam scheren. Er trainen hier nogal veel trainers. Meerdere hondenscholen ook. Dus misschien heeft het daar iets mee te maken? Anders moet je het maar even opzoeken allemaal in de zoekfunctie.![]()
Een tip, als je niet precies weet hoe het zit, ga dan ook niet insinueren of proberen een tegenspraak te zoeken in het archief. De man die eerder trainde was nl een prive-trainer. Geen idee of die iets te maken heeft met die 2 of 3 hondenscholen die hier nu trainen sinds dik 1 jaar. Was CM toen wel al op TV? En ik beweer ook nergens dat dat iets met CM te maken heeft. Meer dat het een mentaliteitsverandering is. Maargoed, daar kan jij niks mee dus daar is niks op aan te merken. Weet je wat het is Tineke. Je schermt altijd erg met eerder gedane uitspraken van mensen. Echter, je weet niks van de omstandigheden nog van wat er gezien of gebeurd is. Dan kan je wel heel bijdehand gaan lopen doen over wat ik eerder schreef, maar aangezien dat niet eens over dezelfde mensen gaat sla je regelmatig de plank volledig mis. Het is eigenlijk gewoon een beetje kinderachtig mensen onderuit halen. Kan je 1 keer doen, en bij mij ook wel 5 keer zoals je weet.Maargoed, aan alles komt een eind en dat is nu.
Dus als je iets van me wil weten, gebruik lekker het archief zou ik zeggen.
Wuilus en Dapper hebben ook een slipketting om gehad. Misschien kun je daar nog wat mee?
Er zit totaal geen nuance in je posts meer ,het is of goed of slecht en ook dat verandert per dag.