Ma-Rianne schreef:Miranda schreef:Dit topic is net een treinongeluk.
Je weet dat je niet zou moeten kijken, maar je kunt het niet laten![]()
Ja erg he?
ZIIIIIEK!!!
Moderator: moderatorteam
Ma-Rianne schreef:Miranda schreef:Dit topic is net een treinongeluk.
Je weet dat je niet zou moeten kijken, maar je kunt het niet laten![]()
Ja erg he?

dagmar88 schreef: Bij mijn volwassen herplaatser was de chip zowat het eerste waar mijn dierenarts naar vroeg.

Nee hoor, die zijn zeker niet allemaal zo hatelijk tegen elkaar. Dat is een klein "select" clubje dat zich helaas wel overal trots laat zien.ohohoh schreef:Allemachtig wat is dit schrikken wat ik allemaal lees. Ik ken de hele "wereld" niet van mensen met buitenlandse honden. Zijn die altijd zo hatelijk tegen elkaar?
Ik heb 7 Nederlandse (Ex-asiel) honden en wil graag een buitenlander gaan adopteren, bij de stichting die hier wordt benoemd, de RDE.
ohohoh schreef:Allemachtig wat is dit schrikken wat ik allemaal lees. Ik ken de hele "wereld" niet van mensen met buitenlandse honden. Zijn die altijd zo hatelijk tegen elkaar?
Ik heb 7 Nederlandse (Ex-asiel) honden en wil graag een buitenlander gaan adopteren, bij de stichting die hier wordt benoemd, de RDE.
Ik heb vele vele goede zaken over deze stichting gehoord en gezien, zeker over het wegkopen van dieren die op een euthanasie lijst staan in Frankrijk.
Ik ben zelf in dit asiel wezen kijken en ze zijn daar vol lof over de RDE. Die worden op handen gedragen.
Ik weet verder weinig over de hond Douce, wat ik weet is wat ik erover gelezen heb hier en op de RDE site.
Ik begrijp namelijk de hele heisa en het geschreeuw over dit dier niet. De hond is gevonden, bleek van de RDE te zijn, dus terug met dat diertje. Als dat was gebeurd had het diertje nu misschien allang een goed thuis.
Het dier is weggegeven door iemand waar hij niet van was dus dat is verduistering/diefstal. Daarna door mensen gehouden, terwijl deze wisten dat de hond niet rechtmatig van hun was, dus dan komt er heling en achterhouden van bewijs nog bij.
Ik snap niet dat mensen hier zo over kunnen gaan schreeuwen. Heel jammer!
Maar goed ik ben blij dat ik het werk wat de RDE verricht persoonlijk heb mogen zien....dus ik zal zeer zeker de hond die wij graag willen hebben absoluut adopteren van de RDE.
Ik ben blij dat ik lees hoe erg de leugens zijn die hier door een aantal mensen worden rond gestrooid om deze stichting het leven zuur te maken. Ik zal maar zeggen....de waarheid komt altijd boven water.
Dit soortmarianca schreef:ohohoh schreef:Allemachtig wat is dit schrikken wat ik allemaal lees. Ik ken de hele "wereld" niet van mensen met buitenlandse honden. Zijn die altijd zo hatelijk tegen elkaar?
Ik heb vele vele goede zaken over deze stichting gehoord en gezien, zeker over het wegkopen van dieren die op een euthanasie lijst staan in Frankrijk.
Ik ben zelf in dit asiel wezen kijken en ze zijn daar vol lof over de RDE. Die worden op handen gedragen.
Ik weet verder weinig over de hond Douce, wat ik weet is wat ik erover gelezen heb hier en op de RDE site.
Ik begrijp namelijk de hele heisa en het geschreeuw over dit dier niet. De hond is gevonden, bleek van de RDE te zijn, dus terug met dat diertje. Als dat was gebeurd had het diertje nu misschien allang een goed thuis.
Het dier is weggegeven door iemand waar hij niet van was dus dat is verduistering/diefstal. Daarna door mensen gehouden, terwijl deze wisten dat de hond niet rechtmatig van hun was, dus dan komt er heling en achterhouden van bewijs nog bij.
Maar goed ik ben blij dat ik het werk wat de RDE verricht persoonlijk heb mogen zien....dus ik zal zeer zeker de hond die wij graag willen hebben absoluut adopteren van de RDE.
Ik ben blij dat ik lees hoe erg de leugens zijn die hier door een aantal mensen worden rond gestrooid om deze stichting het leven zuur te maken. Ik zal maar zeggen....de waarheid komt altijd boven water.
Kijk,de goede kant van de Stichting mag ook weleens door iemand anders verteld worden..
Nou,ik ben al Lid sinds Augustus..dagmar88 schreef:Dit soortmarianca schreef:ohohoh schreef:Allemachtig wat is dit schrikken wat ik allemaal lees. Ik ken de hele "wereld" niet van mensen met buitenlandse honden. Zijn die altijd zo hatelijk tegen elkaar?
Kijk,de goede kant van de Stichting mag ook weleens door iemand anders verteld worden..dingen worden het forum waar ik mod ben ook regelmatig gedaan; mensen die even snel een nieuw account aanmaken om zichzelf bevestiging te geven.
Ik weet nooit of ik er om moet lachen of het heel triest moet vinden... Je krijgt er in ieder geval met de jaren een 6th sense voor haha
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik mezelf nu quotepoeh schreef:@Marianca het is heel vervelend dat je steeds zegt dat alle antwoorden al gegeven zijn en dat met terug moet lezen, zou je dan aan kunnen geven of dmv citaten (net als je deed met die zinnen waarin men lelijke dingen zei over jou of de RDE) of dmv linken waar die antwoorden te vinden zijn die je gegeven hebt?
Ik beweer iets en kom met bewijs zoals met de brief die de Franse data bank gestuurd heeft aan de RDE om deze op de hoogte te brengen dat er melding is gedaan door een mevr. uit Rijsbergen dat ze een hond heeft gevonden. Jij zegt vervolgens dat die mevr. uit Rijsbergen heeft geprobeerd de chip op haar naam te zetten, waaruit blijkt dat en op welke mannier heeft ze dat dan geprobeerd?
mariancamarianca schreef:Nou,ik ben al Lid sinds Augustus.
Oeps..Sorry,dan ben ik in de war met het BHF..Ja joh,je moet die A RDEers ook overal na rennen..Jaap* schreef:mariancamarianca schreef:Nou,ik ben al Lid sinds Augustus.
Ja,erg heJaap* schreef:Je zou er bijna van in de war raken.
Ja, en je hebt je 1 november voorgesteld en verder alleen over Douche gepraat...marianca schreef:Nou,ik ben al Lid sinds Augustus..dagmar88 schreef: Dit soortdingen worden het forum waar ik mod ben ook regelmatig gedaan; mensen die even snel een nieuw account aanmaken om zichzelf bevestiging te geven.
Ik weet nooit of ik er om moet lachen of het heel triest moet vinden... Je krijgt er in ieder geval met de jaren een 6th sense voor hahaIk zie trouwens dat jij uit Heerlen komt..ik uit Brunssum.. :smile1:
dagmar88 schreef:Ja, en je hebt je 1 november voorgesteld en verder alleen over Douche gepraat...marianca schreef:Nou,ik ben al Lid sinds Augustus..dagmar88 schreef: Dit soortdingen worden het forum waar ik mod ben ook regelmatig gedaan; mensen die even snel een nieuw account aanmaken om zichzelf bevestiging te geven.
Ik weet nooit of ik er om moet lachen of het heel triest moet vinden... Je krijgt er in ieder geval met de jaren een 6th sense voor hahaIk zie trouwens dat jij uit Heerlen komt..ik uit Brunssum.. :smile1:
Nu komt iemand die zich vandaag heeft aangemeld (na ongeveer eenzelfde voorsteltopic van 1 zin) vanuit het niets bijvallen.
1 en 1 is nog altijd 2.
Ik woon niet meer in Heerlen.

Daar moet je nu eens mee ophouden Marianca!! het begint vervelend te worden om te schermen met zielige hondjes die hun kans ontnomen worden!! Persoonlijk aan te vallen en wederom geen antwoord te geven op hele normale vragen. :M:marianca schreef:@Ohoho
Onvoorstelbaar he,
Hoe houden ze het ook vol, dag in dag uit aan'één stuk door je hard proberen te maken voor een zaak die allang verloren is.
In dat zelfde proces proberen een stichting kapot te maken, waar dat asiel in Frankrijk zo vreselijk blij mee is omdat ze bijna als enige stichting de grotere, oudere, honden van dat asiel een kans geven.
Ze zijn zelfs de enigestichting die daar rottweilers weghalen, de andere stichtingen durven dat blijkbaar niet aan en gaan vooral voor de kleinere, makkelijker plaatsbare hondjes.
Wat een verschil in mentaliteit en meningen ook, op het forum van dat franse asiel word de RDE zelfs geeerd door de hondenliefhebbers die daar opzitten en hier op forums worden ze zo ontzettend neergehakt en waarom, omdat ze vechten voor hun honden.?
Hoe durf je jezelf een dierenvriend te noemen als je over de rug van de ene hond andere honden hun laatste kans op een wondertje wilt ontnemen.
Ik vind dat onbegrijpelijk en in en intriest dat dit soort mensen zich aanmelden op hondenforums, anti stichting forums, activisten forums of sekte forums zou beter bij ze passen.
Waarom redden jullie de honden in eigenland niet?In Belgié worden er dagelijks honden en katten in de asielen ingeslapen.En omdat jullie honderden honden inporteren krijgen deze honden al helemaal geen kans om ooit nog een gouden mand te vinden.marianca schreef:@Ohoho
Onvoorstelbaar he,
Hoe houden ze het ook vol, dag in dag uit aan'één stuk door je hard proberen te maken voor een zaak die allang verloren is.
In dat zelfde proces proberen een stichting kapot te maken, waar dat asiel in Frankrijk zo vreselijk blij mee is omdat ze bijna als enige stichting de grotere, oudere, honden van dat asiel een kans geven.
Ze zijn zelfs de enigestichting die daar rottweilers weghalen, de andere stichtingen durven dat blijkbaar niet aan en gaan vooral voor de kleinere, makkelijker plaatsbare hondjes.
Wat een verschil in mentaliteit en meningen ook, op het forum van dat franse asiel word de RDE zelfs geeerd door de hondenliefhebbers die daar opzitten en hier op forums worden ze zo ontzettend neergehakt en waarom, omdat ze vechten voor hun honden.?
Hoe durf je jezelf een dierenvriend te noemen als je over de rug van de ene hond andere honden hun laatste kans op een wondertje wilt ontnemen.
Ik vind dat onbegrijpelijk en in en intriest dat dit soort mensen zich aanmelden op hondenforums, anti stichting forums, activisten forums of sekte forums zou beter bij ze passen.

Er is een hele makkelijke manier om de boel niet te laten verstieren, gewoon ophouden met deze discussieMaria7 schreef:Goh,zijn de twee andere dames nu ook gearriveerd.Deze drie proberen de boel hier nu ook te verstieren.Zij doen niet anders.

Deze Dames hebben al tigkeren antwoord gekregen op hun vragen en nm op het PFF,wij blijven niet herhalen herhalen,herhalen..Ze willen weer een discussie gaan uitlokken,ga lekker op het PFF lezen daar staan de antwoorden..renee-uk schreef:Er is een hele makkelijke manier om de boel niet te laten verstieren, gewoon ophouden met deze discussieMaria7 schreef:Goh,zijn de twee andere dames nu ook gearriveerd.Deze drie proberen de boel hier nu ook te verstieren.Zij doen niet anders.
Daar is sowieso weinig aan verloren want een antwoord op gestelde vragen krijg je toch niet en veel zinnigs komt er ook niet uit.
Als er geen reacties meer volgen is de lol van het rellen er zo af en kunnen de dames weer terug naar waar ze vandaan gekomen zijn
Hoezo verloren?Het kortgeding moet nog komen, dus ook de uitspraak van de Rechter is nog niet bekent.Of weten jullie al wat de Rechter voor uitspraak zal doen?marianca schreef:@Ohoho
Onvoorstelbaar he,

I rest my case, nou de anderen nogmarianca schreef:Deze Dames hebben al tigkeren antwoord gekregen op hun vragen en nm op het PFF,wij blijven niet herhalen herhalen,herhalen..Ze willen weer een discussie gaan uitlokken,ga lekker op het PFF lezen daar staan de antwoorden..renee-uk schreef:Er is een hele makkelijke manier om de boel niet te laten verstieren, gewoon ophouden met deze discussieMaria7 schreef:Goh,zijn de twee andere dames nu ook gearriveerd.Deze drie proberen de boel hier nu ook te verstieren.Zij doen niet anders.
Daar is sowieso weinig aan verloren want een antwoord op gestelde vragen krijg je toch niet en veel zinnigs komt er ook niet uit.
Als er geen reacties meer volgen is de lol van het rellen er zo af en kunnen de dames weer terug naar waar ze vandaan gekomen zijn
IK blijf niet herhalen,moet ik al op mijn werk doen,maar die mensen kunnen er niks aan doen,hier,neem ik aan,komen toch gezonde mensen..

En toch Muk, wordt ik daar best verdrietig en ook wel boos om. Nie alleen om jouw opmerking maar om het gegeven en dat je gelijk hebt. Want er zitten helaas wel levende dieren achter die stichting en daar lopen we dan ook aan voorbij. Ik hoop dat dit ophoud en er een andere stichting komt die het beter doet.Muk schreef:Miranda schreef:Dit topic is net een treinongeluk.
Je weet dat je niet zou moeten kijken, maar je kunt het niet laten
Hahahaha.
En het leuke is dat marianca haar stichting meer kwaad dan goed doet, met haar reacties hier.
Cést le ton qui fait la musique.
Ik zou overigens blind een herplaatser van Tineke in huis nemen, in tegenstelling tot de stichting van marianca. Daar loop ik snel langs.

Beste ‘Ohohoh,ohohoh schreef:Allemachtig wat is dit schrikken wat ik allemaal lees. Ik ken de hele "wereld" niet van mensen met buitenlandse honden. Zijn die altijd zo hatelijk tegen elkaar?
Mooie site zeg.Sekreetje schreef:Nee hoor, die zijn zeker niet allemaal zo hatelijk tegen elkaar. Dat is een klein "select" clubje dat zich helaas wel overal trots laat zien.ohohoh schreef:Allemachtig wat is dit schrikken wat ik allemaal lees. Ik ken de hele "wereld" niet van mensen met buitenlandse honden. Zijn die altijd zo hatelijk tegen elkaar?
Als je echt een buitenlandse hond overweegt en opzoek bent naar een goede stichting kan ik je de site buzhonden van harte aanbevelen. Misschien dat die info ook een ander licht werpt op de RDE?
renee-uk schreef:Er is een hele makkelijke manier om de boel niet te laten verstieren, gewoon ophouden met deze discussieMaria7 schreef:Goh,zijn de twee andere dames nu ook gearriveerd.Deze drie proberen de boel hier nu ook te verstieren.Zij doen niet anders.