Dat zei ik toch. Weg ben je. Jij zou eens even in de spiegel moeten kijken. Zeker nu je met regels gaat zwaaien. Want persoonlijke beledigingen mogen ook niet. Lees je eerste bericht in deze topic dan nog maar eens even door. Waarom ga je nu zo heilig doen? Geef mij eerst maar eens antwoord op de vraag, wat is precies het probleem? Dat je er niet tegen kan dat ik het beter denk te weten over mijn hond? Want ik moet zeggen dat ik de stukjes over Cleo nogal bijzonder vind. Zeker omdat dat uit de hand van mensen is die haar nog nooit gezien hebben en ik nog nooit heb gezegd dat die hond aso was of lullig doet. Ik heb gezegd dat ze borstelt en dat ze met stijve poten op honden af loopt als ze mag kennis maken en alle honden los zijn. DAAR komt die mening vandaan. En die mening slaat dus nergens op. Mag ik dat ff vinden AUB? Neem gewoon van mij aan dat ik weet hoe mijn hond is. Neem ook van mij aan dat ik weet dat het erbij halen van die hond lullig en vervelend bedoeld is door zowel jou als Nakisha en neem daarnaast meteen van mij aan dat ik niet val voor uitspraken als "dat is wat jij zelf gezegd heb". Ik zeg toch nu dat ze sociaal is. Waarom neem je dat niet aan als je klakkeloos zegt dat ik dingen zelf gezegd heb. Hier, dit zeg ik nu. Neem aan! Tenminste, dat is hoe jij zegt dat het werkt. Of wil je alleen negatieve dingen aannemen.SannePP schreef:Kijk, nu doe je precies hetzelfde. Je gaat liggen janken dat mensen jouw hond afzeiken, maar vervolgens doe je precies hetzelfde bij een ander. En nu wil je dat ik ga krijsen dat mijn hond geen vensterbankblafkreng is zodat je kunt zeggen: zie je wel, jij laat je honden ook niet afzeiken. Maar daarbij vergeet je dat ik jouw honden niet heb afgezeken. Dus of je neemt wraak op de verkeerde, of je bent om je heen aan het slaan omdat je ego anders een deuk oploopt. In beide gevallen vind ik het vrij sneu.Martijn schreef:SannePP schreef: Juist omdat je in dit topic doet alsof Cleo alleen maar geweldig is.
Dat is ze. Het is een vreselijk lieve hond met niets dan rust in haar in haar bedoelingen.
Dat moet je met dat vensterbankblafkreng van jou nog maar regelen.
Tevens wil ik je wijzen op de forumregels. Regel 1:
"· Gedraag je volgens de normale fatsoensregels die ook in het dagelijkse leven gelden. Dit houdt o.a. in: niet schelden..."
Hou je dus gewoon even in!
Nou, genoeg geleuterd! Ik ga werken!
Het is toch bezopen dat mijn hond erbij gehaald moet worden als ik mijn mening niet bijstel, wat een onzin zeg! Alsof ik mijn mening nu wel bijstel en ga vinden dat Cleo aso is en moeilijk doet en dat het normaal is om honden te schoppen in het bos. Te idioot voor woorden maargoed. Dat beest loopt bij de oudjes, minihondjes, Duitse herders en tussen de kinderen in de dagopvang. Ze loopt daar zelfs bij de eigen honden in de woonkamer. Doet geen vlieg kwaad en heeft dat ook nog nooit gedaan.