Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn hond geschopt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Mijn hond geschopt

Ongelezen bericht door laeken »

SannePP schreef:
Martijn schreef:
SannePP schreef: Juist omdat je in dit topic doet alsof Cleo alleen maar geweldig is.

Dat is ze. Het is een vreselijk lieve hond met niets dan rust in haar in haar bedoelingen.
Dat moet je met dat vensterbankblafkreng van jou nog maar regelen.
Kijk, nu doe je precies hetzelfde. Je gaat liggen janken dat mensen jouw hond afzeiken, maar vervolgens doe je precies hetzelfde bij een ander. En nu wil je dat ik ga krijsen dat mijn hond geen vensterbankblafkreng is zodat je kunt zeggen: zie je wel, jij laat je honden ook niet afzeiken. Maar daarbij vergeet je dat ik jouw honden niet heb afgezeken. Dus of je neemt wraak op de verkeerde, of je bent om je heen aan het slaan omdat je ego anders een deuk oploopt. In beide gevallen vind ik het vrij sneu.

Tevens wil ik je wijzen op de forumregels. Regel 1:
"· Gedraag je volgens de normale fatsoensregels die ook in het dagelijkse leven gelden. Dit houdt o.a. in: niet schelden..."
Hou je dus gewoon even in!

Nou, genoeg geleuterd! Ik ga werken!
Dat zei ik toch. Weg ben je. Jij zou eens even in de spiegel moeten kijken. Zeker nu je met regels gaat zwaaien. Want persoonlijke beledigingen mogen ook niet. Lees je eerste bericht in deze topic dan nog maar eens even door. Waarom ga je nu zo heilig doen? Geef mij eerst maar eens antwoord op de vraag, wat is precies het probleem? Dat je er niet tegen kan dat ik het beter denk te weten over mijn hond? Want ik moet zeggen dat ik de stukjes over Cleo nogal bijzonder vind. Zeker omdat dat uit de hand van mensen is die haar nog nooit gezien hebben en ik nog nooit heb gezegd dat die hond aso was of lullig doet. Ik heb gezegd dat ze borstelt en dat ze met stijve poten op honden af loopt als ze mag kennis maken en alle honden los zijn. DAAR komt die mening vandaan. En die mening slaat dus nergens op. Mag ik dat ff vinden AUB? Neem gewoon van mij aan dat ik weet hoe mijn hond is. Neem ook van mij aan dat ik weet dat het erbij halen van die hond lullig en vervelend bedoeld is door zowel jou als Nakisha en neem daarnaast meteen van mij aan dat ik niet val voor uitspraken als "dat is wat jij zelf gezegd heb". Ik zeg toch nu dat ze sociaal is. Waarom neem je dat niet aan als je klakkeloos zegt dat ik dingen zelf gezegd heb. Hier, dit zeg ik nu. Neem aan! Tenminste, dat is hoe jij zegt dat het werkt. Of wil je alleen negatieve dingen aannemen.

Het is toch bezopen dat mijn hond erbij gehaald moet worden als ik mijn mening niet bijstel, wat een onzin zeg! Alsof ik mijn mening nu wel bijstel en ga vinden dat Cleo aso is en moeilijk doet en dat het normaal is om honden te schoppen in het bos. Te idioot voor woorden maargoed. Dat beest loopt bij de oudjes, minihondjes, Duitse herders en tussen de kinderen in de dagopvang. Ze loopt daar zelfs bij de eigen honden in de woonkamer. Doet geen vlieg kwaad en heeft dat ook nog nooit gedaan. :denken: En dan gaan jullie hier dingen beweren omdat ze borstelt en met stijve poten loopt? Mijn honden zitten in de opvang bij een gedragsdeskundige. Laat die nu zeggen dat ze dood en doodnormaal zijn en zeer sociaal. Net wat wij zeggen. Dus begrijp je nu hoe bezopen die stukjes overkomen? Ik heb ook nooit anders beweert. Ik zeg al jaaaaaren dat Cleo alles kan op sociaal vlak. Waar jij vandaan haalt dat dat anders is kan alleen zijn dat ze borstelt en stijf loopt. Waarom denk je beter te weten wat dat betekent dan de eigenaar die dat al 11 jaar observeert? :denken:
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

SannePP schreef:
Martijn schreef:
Nakisha schreef: Heb ik het woord aso in mijn mond genomen. Gewoon gesteld dat ik het niet op prijs stel wanneer een borstelende, op stramme poten, grommende herder richting mij en mijn hond komt ik dit niet echt kan waarderen en zeker niet beschouw als normaal gedrag of hondentaal.
Nakie, bespaar je de moeite.
Het enige wat nog zieliger is dan je savonds laat, kennelijk beschonken, op dergelijke hysterische tirades te laten betrappen, is smorgens proberen de stront terug in de stier te proppen.
Ben ik de enige die dit soort uitspraken veel te ver vind gaan? Dit zijn opmerkingen die rieken naar laster. Bah!
Wat een heel interessant topic had kunnen zijn, wordt nu vergalt met hatelijke berichten over en weer en mensen die hun hond ineens heilig verklaard hebben. Zonde!
Ik had 't niet eens gelezen als 't niet gequote werd. ;) Zoals met alles van hen.

Martijn gaat regelmatig zijn boekje ver te buiten, zijn we wel gewend. ;) Er komt nog eens een dag dat hij te ver gaat tegen de verkeerde en werkelijk eens ellende aan zijn broek krijgt met lasterlijke uitspraken. En dat zal hem dan, vermoedelijk, zuur opbreken. Maar ik vermoed dat ik niet degene zal zijn die zo'n zaak gaat aanspannen; wat mij betreft is het meeste wat ik uit Martijn's mond komt, gelul van een dronken aardbei... niet serieus te nemen.

En ''beschonken'' vind ik knap voor een geheelonthouder. Maar goed, kennelijk heb ik te diep in mijn glaasje vruchtensap gekeken.
Misschien waren de druiven in mijn rode-vruchten-mix geschift..? :U:

Ik zie trouwens ook niet waar ik ineens mijn uitspraken probeer in te slikken; ik verwijs juist naar eerder gedane uitspraken en sta daar nog altijd achter. Ik benoemde alleen dat ook ik het woord ''aso'' niet had gebruikt. Kortom, feitelijke informatie. Ik houd er niet van woorden in de mond gelegd te krijgen die ik niet heb uitgesproken/getikt. Ik heb geschreven wat ik heb geschreven; exact dat, en niets meer of minder.

Maar dat is steeds het probleem van de heren. Ze kunnen geen stukje lezen zonder er zelf dingen bij te verzinnen. Het is echt ziekelijk gedrag. Volgens mij heeft dat ook een naam, als je overal constant dingen bij verzint. Een fantast. Ze noemen het ook wel ''Ouwe-wijven-praat''; net zolang met een verhaal spelen tot het een sensatie word. Nou, beide heren zijn er meester in.

Dat ''neersabelen'' (...kennelijk beschonken, op dergelijke hysterische tirades te laten betrappen) is gewoon een manier van de heren om zichzelf beter te voelen. Een stukje overcompensatie, kennelijk. Ik weet heel goed wat ik zoal schrijf en heb slechts een enkele keer bedenkingen over iets wat ik eerder heb geschreven. Daar is nu geen sprake van.
Ik moet bekennen dat het me niets doet. Ik weet wie 't zegt.

Wat ik echter niet zo goed snap, is dat deze vuilbekkerij ongestraft door mag gaan. Dat constante aandachtzuigen, topics overnemen en, als mensen er dan goed flauw van worden en erop gaan reageren, op de man spelen. En als men dat dan eens terug doet, is het huilen en loopt alles volslagen uit de hand, en zijn ZIJ ineens zielig en moet iedereen ophouden.
Ik vind het in elk geval niet bepaald sfeerbevorderend op het forum.

Dit topic is in ieder geval stevig verkracht.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Zo Nakisha, het is duidelijk dat jij in elk geval een zeer beschaafde nette vrouw bent. :mann: Nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat ik jou in hemelsnaam misdaan heb maar inmiddels zijn we al zover dat we over zaken aanspannen gaan praten. Ik zou nogmaals leren ontspannen. Yoga??? Want jij trekt je zgn nergens wat van aan maar ondertussen denk je aan een zaak aanspannen wegens laster :smile: :smile: :smile: Welke laster? Ga eens een qoute van mij zoeken tegen jou? Ik weet werkelijk niet waar je over praat maar ik wil wel graag weten of jij naar de doe-dag komt? Ik heb nl absoluut geen behoefte aan het ontmoeten van iemand die met zoveel emotie en zoveel afkeer naar mij zal kijken. En ik ben een hele domme naieve man. Ik zou je per ongeluk zo gedag zeggen en een praatje maken. Dom van mij he? Ik sta nl totaaaaal anders in het leven dan jij. Dus ik raad je aan om normaal te doen of je heel ver bij mij uit de buurt te bevinden. Ik wil nl absoluut niets te maken hebben met mensen die zo extreem veel gevoelens hebben waar ik totaal niet van weet waar die vandaan komen??? Want nogmaals, hebben wij ooit woorden of een probleem gehad? Zo ja, breng me dan maar snel op de hoogte want je gedraagt je in mijn ogen verre van verklaarbaar. Dus kom alsjeblieft niet bijdehand doen want ik ben wat dat aangaat zo dom als het achtereind van een varken als ik niet weet waar dit over gaat. Ik zou zomaar heel dom kunnen gaan kijken als jij boos kijkt. Zo van he? Wat heeft die nou? En ruzie maken doe ik al helemaal niet aan. Dus doe normaal en aardig of loop vooral met grote bochten om mij heen. Andersom moet je dat niet verwachten want ik loop als mijn ontspannen ikje rond en ik doe niet aan gedoe van het forum in het dagelijks leven. Zouden meer mensen moeten doen.

Naast uiteraard het feit dat jouw uitspraken in elk geval geen haar beter zijn dan de mijne in deze discussie. :denken: Nu pretendeer ik natuurlijk ook niet dat ik een poeslief snoesje ben. Jij wel dus gedraag je ook zo zou ik zeggen. :tong:

Ik raad je aan eens lekker naar de kroeg te gaan en eens iets met een groepje mannen te gaan doen. Leer je een beetje inzien dat sommige mannen echt totaal anders zijn dan sommige vrouwen. Je kan van een man geen vrouw maken in zijn gevoel en besef. Je moet een man dus ook nooit veroordelen op iets dat hij gedaan heeft en wat een vrouw niet kan begrijpen. Die man weet nl 90% van de tijd niet eens waar het over gaat. Ik ken wel vrouwen maar ik ben er niet echt aan gewend op dit forum na. Dus ik zou best een uitspraak gedaan kunnen hebben die jou verkeerd is geschoten. Zou je wel zo netjes staan als je die nu eindelijk eens zou herhalen zodat ik weet waar jouw tirades vandaan komen. Lijkt me nl wel zo handig in deze. Handig? Is dat ook iets van mannen? Want eerlijk is eerlijk, met dit soort emoties kan ik dus niks. Ben ik niet gewend dus erg handig ben ik er niet mee. Ik woon al 20 jaar niet meer bij een vrouw in huis. Vergeef me mijn onbegrip en probeer me eens uit te leggen waar dit allemaal vandaan komt? Zeker nu je al over een zaak aanspannen begint. :engel:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Wat een emoties eigenlijk omdat ik vind dat je een hond niet om zoiets mag trappen. :N: Pfff, wat lastig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben. Dat zou een hoop schelen. Kunnen we in elke topic allemaal hetzelfde zeggen en dan was het blijkbaar wel allemaal goed. :mrgreen:
Afbeelding
nana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door nana »

kunnen deze ruzie's niet per Pb uitgevochten worden :denken:
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.

lydia
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nana schreef:kunnen deze ruzie's niet per Pb uitgevochten worden :denken:
Kan wel , maar is toch een stuk minder leuk :smile: :pop:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Dit is veel leuker :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
laeken
Zeer actief

Ik heb van Nakisha en Sanne nog nooit een pb gehad. :denken: Ik reageer alleen op hun relaas op het forum. Ik wil zo graag weten waar hun frustratie naar mij toe vandaan komt. En ik heb geen zin om die vragen achter de schermen te stellen als zij hun mening ineens in mijn gezicht plempen op het openbaar forum. Ik heb ze schijnbaar god weet wat aangedaan en daarom moet dit zo. Als zij niks gezegd hadden nu had ik niet eens geweten dat ze zo pissig waren. Was ik effe dom geweest als ik had gezegd, heee Sanne, heee Nakisha, wat leuk dat jullie er ook zijn vandaag. Domme ik hahaha :smile: Nou ja, ik denk niet dat de aap nog uit de mouw gaat komen dus verwacht niet al teveel van deze rel dames.... :tong: EDIT! en heer. :mrgreen:
Afbeelding
Nakisha
moderator

Ik wil alleen even herhalen, voor het geval er iets geschreven is dat mij aanging; Marc en Martijn, ik lees niets van jullie, tenzij gequote. En dat wil ik zo houden.

Verder ga ik in op de verzoeken hierboven en stop er nu mee. :) Ik begin me nu zelf immers ook schuldig te maken aan het overnemen van dit topic, en dat was niet mijn bedoeling.
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

Nakisha schreef:Ik wil alleen even herhalen, voor het geval er iets geschreven is dat mij aanging; Marc en Martijn, ik lees niets van jullie, tenzij gequote. En dat wil ik zo houden.

Verder ga ik in op de verzoeken hierboven en stop er nu mee. :) Ik begin me nu zelf immers ook schuldig te maken aan het overnemen van dit topic, en dat was niet mijn bedoeling.
Lekker handig zeg,ga ik ook doen :ok:
Je zet iemand in de negeer,geef vervolgens wel even je mening over die persoon,en je hoeft niet op scherpe reacties terug te antwoorden want ze staan toch in de negeer :cheer:
Afbeelding
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Pepie schreef:
Nakisha schreef:Ik wil alleen even herhalen, voor het geval er iets geschreven is dat mij aanging; Marc en Martijn, ik lees niets van jullie, tenzij gequote. En dat wil ik zo houden.

Je zet iemand in de negeer,geef vervolgens wel even je mening over die persoon,en je hoeft niet op scherpe reacties terug te antwoorden want ze staan toch in de negeer :cheer:
Jawel, want stiekem lees je ze toch.
bennie
Zeer actief
Border Collie

Nah denk het niet. Misschien kunnen ze centraal in een popcorn topic?
Pepie
Zeer actief

bennie schreef:
Pepie schreef:

:oohja:
Afbeelding
Nakisha
moderator

Pepie schreef:

Ik heb mijn mening alleen gegeven over de talloze quotes, die het topic verzieken. En daarna op de gequote reacties. That's it.
Ik zie niet in waarom ik daarover constant op mijn vingers moet zitten, terwijl het topic onderwijl volledig gekaapt word. :denken: En het ''weerwoord'' zal me inderdaad volledig roesten. Ik probeer gewoon een topic te lezen, that's all, en vind het niet zo chique dat dat niet meer prettig mogelijk is omdat twee mensen het zo graag over zichzelf willen laten gaan en dat dan dus eindeloze aandacht krijgt in tientallen quotes. Dat vind ik erg onprettig.

Maar goed, ik zei dat ik op zou houden, dus ik ben alweer fout bezig met mijn reactie. Je mag het ''gemakkelijk'' vinden, dat is prima. Ik vind ook wel wat, maar ik geloof dat ik beter kan zwijgen.

Misschien moet ik voortaan gewoon meer topics links laten liggen, maar ik vind het wel vervelend dat het dan van twee mensen afhankelijk word of ik iets prettig lezen kan en of ik uberhaupt nog topics moet lezen. Dan gaat de forumlol er hard af. Die negeer was er niet voor niets, maar werkt niet op quotes.

Ik zal eens even rustig nadenken hoe ik dit ga doen.
Afbeelding
Nakisha
moderator

bennie schreef:
Pepie schreef:

Hoe kom je daarbij? :19: Als ik dat zou willen, zette ik de negeer gewoon af hoor... dat is toch simpel zat?
Ik kan immers zelf bepalen of die negeer aan of uit staat?

Ik zie daar het nut niet zo van. Dan moet je gewoon die negeer niet aanzetten.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Oh, je begint je er nu pas zelf schuldig aan te maken? Wat een inzicht. :W: Maar wel nog steeds te beroerd om het beestje bij de naam te noemen? Want nog steeds heb ik geen idee wat ik jou misdaan hebt. :denken: Moet zeggen dat je een lekker verhaal bent Nakisha. Problemen maken en dan vooral niet willen zeggen waar dat over gaat. :klaar:

En ga je nu weer de stront terug in de koe duwen? Want het was niet de bedoeling wat je gedaan hebt? Wat was wel de bedoeling? Een relletje maken? Jij bent degene die helemaal uit haar plaat ging hoor. En nu was dat opeens niet de bedoeling? Het lafste en achterlijkste deel is nog wel dat je weigert mij te vertellen wat ik jou misdaan heb. Is er soms niks en ben je gewoon een klein zuigertje dat zin had in wat aktie? En nu het iets teveel aktie is en ik vraag om je beweegredenen trek je je laf terug? Dan had je beter je grote mond kunnen houden. Niet achteraf zeggen dat je dat had moeten doen maar gewoon helemaal niet doen. :neenee: Dan ben je echt verstandig en straight. :ok:
Afbeelding
bennie
Zeer actief
Border Collie

Nakisha schreef:
bennie schreef:
Pepie schreef:[..]
Hoe kom je daarbij? :19: Als ik dat zou willen, zette ik de negeer gewoon af hoor... dat is toch simpel zat?

Zie je wel, ik wist het, waarom anders zo'n over de top reactie :F: .
Die hele negeerfunctie is de meest debiele functionaliteit van een forum,of je moet ze ook uit de quotes filteren. Het enige leuke aan die functie is dat je tijdens het rellen kunt roepen dat je mensen op negeer gaat zetten. Wat dan ook weer erg leuk is, want dat is uiteraard een bizar zwaktebod. Wel goed voor de popcorn omzet.
laeken
Zeer actief

Nakisha, jij leest alles wat ik zeg want anders kon je al helemaal niet zeggen dat je dingen uit mijn eigen woorden hebt gehaald. Dat zeg je letterlijk 5 berichten geleden. Hoe zie jij mijn woorden als je ze niet leest? Je bent best wel hypocriet en laf. Ik stel je vragen en nu doe je net of je die niet kan zien. Doe ff normaal zeg! Hou gewoon je mond over mij en mijn honden als je geen zin hebt om met me in gesprek te gaan. Laat ik nu van de oplossingen zijn. Als ik jou zeer ernstig gekwetst heb ben ik niet eens te beroerd om sorry te zeggen. Maargoed, wat ik je aangedaan heb is mij een groot raadsel.... :U:

Laatste poging, wat heb ik jou ooit misdaan? Denk niet dat er antwoord komt want die vraag kan jij ook niet beantwoorden en je gaat je toch verschuilen achter het feit dat je mij niet kan lezen. Misschien kan iemand me even helpen en mijn vraag qouten? Want Nakisha zit constant deze topic te verversen en te broeden op haar stukjes dus dat hele deel van niet lezen gaat nergens meer over. Soort van ik ben zo goed en heilig maar ondertussen is ze minstens net zo erg als ik ben. Waarom is Nakisha hier anders al 2 dagen bezig tegen mij? :S:
Afbeelding
Nakisha
moderator

bennie schreef:
Nakisha schreef: Hoe kom je daarbij? :19: Als ik dat zou willen, zette ik de negeer gewoon af hoor... dat is toch simpel zat?

Zie je wel, ik wist het, waarom anders zo'n over de top reactie :F: .
Die hele negeerfunctie is de meest debiele functionaliteit van een forum,of je moet ze ook uit de quotes filteren. Het enige leuke aan die functie is dat je tijdens het rellen kunt roepen dat je mensen op negeer gaat zetten. Wat dan ook weer erg leuk is, want dat is uiteraard een bizar zwaktebod. Wel goed voor de popcorn omzet.
Ik snap werkelijk niet wat je hiermee zegt.
Ik gebruik de negeerfunctie om bepaalde mensen niet te lezen. Zo simpel.
Ik ondervind alleen nu dat het dus op quotes niet werkt, vandaar mijn irritatie.

Dus... jij vind nu dat ik hem maar weer moet uitzetten? Ofzo? Ik snap gewoon niet waar je heen wilt. Sorry.
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

MARC_S schreef:Nakisha, jij leest alles wat ik zeg want anders kon je al helemaal niet zeggen dat je dingen uit mijn eigen woorden hebt gehaald. Dat zeg je letterlijk 5 berichten geleden. Hoe zie jij mijn woorden als je ze niet leest? Je bent best wel hypocriet en laf. Ik stel je vragen en nu doe je net of je die niet kan zien. Doe ff normaal zeg! Hou gewoon je mond over mij en mijn honden als je geen zin hebt om met me in gesprek te gaan. Laat ik nu van de oplossingen zijn. Als ik jou zeer ernstig gekwetst heb ben ik niet eens te beroerd om sorry te zeggen. Maargoed, wat ik je aangedaan heb is mij een groot raadsel.... :U:

Laatste poging, wat heb ik jou ooit misdaan? Denk niet dat er antwoord komt want die vraag kan jij ook niet beantwoorden en je gaat je toch verschuilen achter het feit dat je mij niet kan lezen. Misschien kan iemand me even helpen en mijn vraag qouten? Want Nakisha zit constant deze topic te verversen en te broeden op haar stukjes dus dat hele deel van niet lezen gaat nergens meer over. Soort van ik ben zo goed en heilig maar ondertussen is ze minstens net zo erg als ik ben. Waarom is Nakisha hier anders al 2 dagen bezig tegen mij? :S:
zo gedaan :pffff:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Pepie schreef:
MARC_S schreef:Nakisha, jij leest alles wat ik zeg want anders kon je al helemaal niet zeggen dat je dingen uit mijn eigen woorden hebt gehaald. Dat zeg je letterlijk 5 berichten geleden. Hoe zie jij mijn woorden als je ze niet leest? Je bent best wel hypocriet en laf. Ik stel je vragen en nu doe je net of je die niet kan zien. Doe ff normaal zeg! Hou gewoon je mond over mij en mijn honden als je geen zin hebt om met me in gesprek te gaan. Laat ik nu van de oplossingen zijn. Als ik jou zeer ernstig gekwetst heb ben ik niet eens te beroerd om sorry te zeggen. Maargoed, wat ik je aangedaan heb is mij een groot raadsel.... :U:

zo gedaan :pffff:
Bedankt! :E: Misschien dat ik nu te horen krijg wat ik haar misdaan heb. :klaar:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

of jullie laten het gewoon lekker en gaan over te de orde van de dag... kan ook.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Ik denk dat Nakisha het concept "negeren" nog niet helemaal in de vingers heeft :smile:

Maar laten we verder gaan met de discussie. Er heersen hoofdzakelijk twee meningen:

1. een rotschop geven is onacceptabel :pffff:
2. als iemand een hondje heeft die eens is aangevallen dan is het te begrijpen dat ie rotschoppen uitdeelt en iedereen met een dominante hond moet zijn hond dan bij zich houden. :neenee:

Ik heb mening 1. :mrgreen:

Een keer meegemaakt toen Benthor en Iarik losliepen: Er kwam een lab borstelend en grommend op ze afgerend en begon een knokpartij. Benthor en Iarik reageren hierop. Voordat ik erbij ben ( < 30 sec) is de bazin met de riem op Benthor aan het inslaan. Ik zeg dat ze daarmee moet ophouden. Vrouw helemaal over de zeik omdat die grote zwarte hond (Iarik dus) haar lab heeft gebeten en haar hond zeker weten gewond is. Terwijl de vrouw hysterisch staat te doen, is haar lab (uiteraard ongedeerd) doorgelopen en staat met een vrolijke lichaamshouding op haar te wachten en snuffelt wat (waarschijnlijk om zijn bazin te kalmeren).
Mag deze vrouw de volgende keer een rotschop uitdelen als een grote zwarte hond (bijv een newfoundlander) met dominante houding bij haar lab gaat staan? :engel:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ik zou het vandaag wel eens willen hebben over het neukgedrag van de Glis glis of myoxus glis . :cool2:
Reuze interessant onderwerp. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

bouvierpoedel schreef:Ik zou het vandaag wel eens willen hebben over het neukgedrag van de Glis glis of myoxus glis . :cool2:
Open je eigen topic of ga naar het Glis glis forum :pffff:
Baily&Luna
Zeer actief

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

MARC_S schreef: Bedankt! :E: Misschien dat ik nu te horen krijg wat ik haar misdaan heb. :klaar:
Daar ga jij geen antwoord op krijgen, want sommige mensen zijn te zwak :Q:
ze rellen alleen om het rellen, of om mensen af te zeiken?
maar als je dan gaat vragen waarom, dan weten ze dat eigenlijk (stiekem) helemaal niet :pffff:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

bouvierpoedel schreef:Ik zou het vandaag wel eens willen hebben over het neukgedrag van de Glis glis of myoxus glis . :cool2:
die heeft het veel te druk met rellen, dus het neukgedrag stelt niet zoveel voor :pffff:
laeken
Zeer actief

yamie schreef:of jullie laten het gewoon lekker en gaan over te de orde van de dag... kan ook.
Ik weet dat dat beter is maar ik vind de emoties die ik proef uit de berichten van Nakisha niet gezond meer. En als ik merkte dat ze gewoon pissig was omdat ik te ongenuanceerd ben oid had ik het hierbij gelaten. Ik heb echter het idee dat ze me werkelijk haat en alle kwaads toewenst en dat wil ik rechtgezet hebben. :zweep: Ik heb al vele rellen gehad, bijna alles is al lang en breed uitgesproken met die mensen en elkaar echt het slechtste toewensen heb ik dus eigenlijk in alle eerlijkheid nog nooit meegemaakt. Ik begrijp prima waarom bepaalde mensen mij echt niet moeten want ik weet dat ik bij bepaalde mensen veel te ver ben gegaan, maar dit van nu begrijp ik dus echt niet :denken: . Kan zijn dat ik oliedom en naïef ben, maar dan nog wil ik graag weten wat ik die hele vrouw misdaan heb. Nooit eerder is iemand uit het in mijn ogen niets zo tegen me uitgevlogen. Ik dacht dat ik lekker stellig een tegengestelde mening aan het verdedigen was. Was me totaal niet bewust van het feit dat dat als laster en zaken aanspannen gezien kon worden. Eerlijk gezegd schrik ik zelfs een beetje van zo'n reactie. En ik vind het zwaar irritant als ik dan vriendelijk om uitleg vraag dat er gezegd wordt, dat lees ik niet! Dat kan je dus niet maken in mijn ogen na die hele tirade terwijl ik nog niks tegen haar gezegd heb en me ook niet kan herinneren dat ik haar eerder zwaar beledigd heb oid. :klaar: Net wat ik zeg, ik zou gewoon heel dom zeggen, heee, jij moet Nakisha zijn als ik de honden morgen herken. Wat leuk om jou eens te zien. En dat zou ik dan zeggen tegen iemand die mij niet kan zien of luchten blijkt nu. Straks zegt ze nog dat ik prima weet waardoor dit komt en moet ik het daar mee doen zeker :cool2:

En de reactie van Sanne begrijp ik ook al niet. Even ter aanvulling. :N:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

yamie schreef:
die heeft het veel te druk met rellen, dus het neukgedrag stelt niet zoveel voor :pffff:
Oh shit dacht ik nog wat te kunnen leren. :oohja:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Nakisha
moderator

Marc, je kan zelf het topic zo terug vinden. Daar heb ik toen ook aangegeven dat je in de negeerstand ging en waarom.
Ik lees jou posts inderdaad niet en heb alleen gereageerd op de quotes. Nergens anders op. Geen idee waarom jij iets anders denkt. Maar goed, jij mag gerust denken dat ik je berichten lees. Het is alleen niet waar.

'Dankzij' Pepie lees ik het dus nu.

Ik dacht, ik doe dit per PB. Maar aangezien mensen als Baily&Luna het zo nodig vinden om me nu als ''zwak'' neer te zetten, zullen we het toch maar weer openbaar maken dan.

Verder mag je me PBen als je me wilt spreken. PB werkt immers twee kanten op.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”