Dan hoop ik voor die mensen, dat ze 1: geen tassen bij zich hebben, 2: geen rollator nodig hebben, of .. 3: niet in een scootmobiel o.i.d. zitten anders krijgen ze de labradoriaanse knuffel aanval-Gaby- schreef:Ik had gelezen (weet het niet zeker!) dat een onderdeel van die test is de hond insluiten met een groepje vreemden? En de baas is er niet bij? Nou, dan kan ik mijn hond wel opvegen, die kan dat echt niet handelen en kan ik weer helemaal overnieuw beginnen met het wennen aan mensen.Felix schreef: En voor de MAG test ben ik anzich niet zo bang, voor de rest is het een vrij 'normale' labrador, alleen het euvel richting andere honden toe ... Richting kinderen en mensen is ze gewoon vriendelijk, en kindere hoe oud dan ook, die vindt ze alleen maar in positieve zin prachtig!Terwijl ik wel gewoon met hem over de markt kan lopen en in de bus kan zitten hoor, maar zoiets gaat hij echt niet trekken.

Of, dat ze met een bende kinderen an komen zetten .. Dan is het gelijk helemaal feest!

Maar goed, de agressie hier strekt zich eigenlijk alleen maar uit naar andere honden toe. Lopen ze echter los met elkaar, en negeert de andere hond haar, dan zal er niets gebeuren, wordt de hond een beetje opdringerig, dan kan het zo maar zijn dat hij of zij ter plekke een sterlisatie of een castratie ondergaat