Dankje, doen we** Angela ** schreef:Mooie pups , geniet er nog maar even van

Moderator: moderatorteam
Dankje, doen we** Angela ** schreef:Mooie pups , geniet er nog maar even van
Dat weet ik wel zeker, die tellen de uren/dagen afblacky schreef:![]()
![]()
Oh wat zijn ze leuk!!!
Daar zijn een paar baasjes straks heel gelukkig.
Ik zal van Catootje nog wel eens wat plaatsen, en als ik wat doorkrijg van de rest ook. Het gaat altijd zo ontzettend snel, hopelijk horen we nog vaak van ze en zien ze af en toe nog!nomo schreef:Wat is dat ontzettend snel gegaan zeg! Jammer dat ze alweer uitvliegen, ik had ze wel wat langer willen volgen
Ik geloof dat jij ze wel leuk vindtCélie schreef:Ze zijn eigenlijk allemaal leuk![]()
![]()
*zucht*
Ik bleef ook maar drukkenCélie schreef:Niet onze schuld, er zat weer iemand aan de knoppen te klooienannemick schreef:.*we noemen geen namen*
Haha dat klopt wel, alleen niet elke hond vindt dat leuk dus denk dat daarom zoveel mensen er twee hebbenZyntia schreef: Allemaal even sociaal en vriendelijk, maar erg blij en onstuimig
11 weken alweer en rond de 8 a 9 kg jatwinkeltje schreef:Jeetje die zijn ineens groot
Wat bijzonder blijft dat toch. Fijn dat hij haar ermee kan gaan helpen!Doyaquba schreef:Mooi stuk in de Limburger over Kairos, die opgeleid gaat worden tot PTSS hulphond https://www.limburger.nl/cnt/dmf2020063 ... raaglijker
Ook de andere pups doen het goed bij hun baasjes en beginnen hun plek al te vinden!
Catootje heeft in Donner haar grote vriend en beschermheer gevonden, hij wijkt geen minuut van haar zijde![]()
![]()
Goede berichten dus.