Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even vertellen over mijn honden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Even vertellen over mijn honden

Ongelezen bericht door Lothian »

Mijn oma had altijd een natte theedoek in een plastic zakje mee als we een dag op pad gingen. Als we wat hadden gegeten werden daarna onze gezichten en handen ermee schoongepoetst. Ik zag laatst iemand die datzelfde deed en was opeens 20 jaar terug in de tijd :I:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Nanna schreef:Ik zit onbekommerd op openbare toiletten en was daarna de kraan vól omvattend mijn handen ook nog eens. :19:
En nog nooit ben ik er ziek van geworden. Weerstand opbouwen heet zoiets. Eigenlijk moet ik die wc brillen ook nog even grondig schoonlikken maar tot nu toe is dat nog een stap te ver gebleken.
Doekjes en gels en andere allerhande flauwekul op dat gebied heb ik ook al niet. Dat had mijn oma ook niet dus ik zie niet waarom ik dat wel nodig zou hebben :pffff:
Ah gelukkig, ik ben niet de enige. :wink:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Inge O schreef:
Lothian schreef:Mijn oma had altijd een natte theedoek in een plastic zakje mee als we een dag op pad gingen. Als we wat hadden gegeten werden daarna onze gezichten en handen ermee schoongepoetst. Ik zag laatst iemand die datzelfde deed en was opeens 20 jaar terug in de tijd :I:
ieuwwww, van een bacteriebom gesproken :schrik: :LOL: !

en toch zou ik het liever zo hebben dan dat gekits van mijn moeder op een servet :boos:
Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik heb dan ook het immuunsysteem van een bizon gekregen en ben zelden ziek :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Nanna schreef:Ik zit onbekommerd op openbare toiletten en was daarna de kraan vól omvattend mijn handen ook nog eens. :19:
En nog nooit ben ik er ziek van geworden. Weerstand opbouwen heet zoiets. Eigenlijk moet ik die wc brillen ook nog even grondig schoonlikken maar tot nu toe is dat nog een stap te ver gebleken.
Doekjes en gels en andere allerhande flauwekul op dat gebied heb ik ook al niet. Dat had mijn oma ook niet dus ik zie niet waarom ik dat wel nodig zou hebben :pffff:
Zo ben ik ook.. natte doekjes heb ik wel in de auto liggen maar meer voor als ik voor de honden vlees/pens heb klaargemaakt bij de auto...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Lothian schreef:Mijn oma had altijd een natte theedoek in een plastic zakje mee als we een dag op pad gingen. Als we wat hadden gegeten werden daarna onze gezichten en handen ermee schoongepoetst. Ik zag laatst iemand die datzelfde deed en was opeens 20 jaar terug in de tijd :I:
Mijn moeder deed precies hetzelfde. Bij de eerste keer poetsen was de ene kant voor mijn gezicht en de andere kant voor mijn broertje. Moest er nog een keer gepoetst worden wist je natuurlijk niet meer welke kant nou van wie was en werd het gewoon door elkaar gebruikt. Op schoolreisje kreeg ik altijd een nat washandje in een plastic zakje mee. Kon ik zelf poetsen.
M@scha
Zeer actief

Inge O schreef:
Nanna schreef:
Inge O schreef:
M@scha schreef:
en toch zou ik het liever zo hebben dan dat gekits van mijn moeder op een servet :boos:
gekits op een servet :denken: ? ikke niet verstaan nie :oeps: .
Op een servet spugen en daarna de snoet van het aanpalende kind reinigen. Of volsmeren, net hoe je het ziet ;-)
èèèèèèèèèkesssss :kotz: :oeps: !!!
ja dat.
zó eens!

het ergste is dat mijn broertje er vroeger volledig van over de rooie ging en nu hetzelfde doet bij zijn eigen kinderen. ik blijf roepen dat hij direct moet stoppen als ik het zie. :jank: germ kinderen
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Nanna schreef:Ik maak me er in zoverre schuldig aan dat ik Pirke's lange oor weleens gebruik om een snotje uit zijn oog te vegen ;-)
sam zijn oortjes zijn te kort daarvoor. :engel:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Nanna schreef:
M@scha schreef:
Nanna schreef:Ik maak me er in zoverre schuldig aan dat ik Pirke's lange oor weleens gebruik om een snotje uit zijn oog te vegen ;-)
sam zijn oortjes zijn te kort daarvoor. :engel:
Weer een reden erbij om een tokkel te nemen :lol1:

hahaha én de bal is weer rond!

baasje wil er echt niet aan. ben hem nu richting de "totaal onherleidbare kruising" aan het duwen. cm of 40/45, redelijk korte haren. er lopen er een paar in tierheim kranenburg, maar durf er niet heen. dan neem ik er één mee.. zeker omdat buurmeisje daar nu stage loopt
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Ahhh, daar zijn ze voor... de hangoren :ok: :tongue:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik ook, ik ga gewoon overal zitten hahaha. Het is vreselijk, ik ben echt een goorlap. Laatst viel een heel bord patat op de grond thuis.. heb ik pom weggebruild en die frieten gewoon lekker opgegeten. Wel ff schoonblazen want er zaten haren aan.. het viel me mee van mezelf dat ik geen kwak mayo op de vloer heb gesmeten hahaha
M@scha
Zeer actief

inderdaad précies zoiets :-) baasje beetje staffordkop, vrouwtje handjes in de zakken hondenwandelvoetjes wandelingen doen :-)
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Dat doe ik met een vinger. En dan houd ik het Skadi voor, die het dan braaf oppeuzelt.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Miranda schreef:
Dat doe ik met een vinger. En dan houd ik het Skadi voor, die het dan braaf oppeuzelt.
ik ook! :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”