Totaal mee eens!!!TessaThomas schreef:Jongens, kunnen jullie nu misschien allemaal stoppen?
En speciaal voor Pakdebal
Moderator: moderatorteam
Totaal mee eens!!!TessaThomas schreef:Jongens, kunnen jullie nu misschien allemaal stoppen?

ik denk dat dit topic een ts heeft die niet op dit forum aanwezig zou moeten zijnPepper en Lucy schreef:Ik denk dat deze topic flinke opschoning verdient
Weinig inderdaad... tenminste dat doe je wel overkomen.Pakdebal schreef:Husky_Manu schreef:*wringt zich er toch tussen*
Ik denk wel dat PakdeBal veel minder "belangrijk" zou zijn als er geen aandacht gegeven wordt. Als nieuwkomer zag ik al gauw welke adviezen en/of opmerkingen ik serieus moet nemen en welke niet en ik denk/hoop dat wel meer dat kunnen.
wat een arrogante opmerking ,![]()
alsof ik niets weet van honden ,

En wat heb je gegeten? Ik ben altijd op zoek naar lekkere recepten. Kook jij trouwens elke dag voor jezelf alleen, dat zou ik namelijk niet doen denk ik.Pakdebal schreef:ik heb heerlijk gegeten
lieke schreef:Pakdebal schreef:labje schreef: .
Eigenlijk een advies wat iedereen die zich wat heeft verdiept al zou moeten weten
ook zouden moeten weten bij het kopen van dat ras., toch ?.. En dan nog vragen wat ze moeten doen ., mag van mij , hoor daar gaat het niet om
Je presenteert je als een alwijze hondenopvoeder maar je bent niet wijs met die debiele opmerkingen die je te pas en vooral te onpas debiteert.
Ik heb al bijna 30 jaar honden en ik matig me niet eens een dergelijke kennis aan. Weet je wat jij nodig hebt? Een dosis bescheidenheid en een flinke lepel gezond verstand samen met een innemen met een grote beker zelfkennis.

Alweer????? Twee keer achter elkaar eten is wel wat veel hoor, pas op dat je niet te dik wordt!Pakdebal schreef:ik heb heerlijk gegeten
malinois schreef:![]()
** kruipt weer op de stoel **
**bibber**..... eh... Hai Lieke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je hebt helemaal gelijk

gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.
Het zou ook weleens leuk zijn als iemand je een serieuze vraag stelt dat je antwoord geeft.
Marion vroeg of je lekker gegeten hebt.
De normale reacties sla je gewoon over en je kijkt alleen maar naar de negatieve reacties.
Wees een wat positiever en let niet alleen op het rotte.
Daar heb jij weer gelijk inLunatic schreef:Smoek, ik denk dat de meeste mensen moeite hebben met PDB omdat ze nooit iets positiefs te meleden heeft, constant loopt ze hele rassen af te zeiken, geeft slecht en gevaarlijk advies aan mensen die tegen problemen aanlopen met hun hondje....en dat op een openbaar forumZe loopt altijd te zuigen "waarom doen jullie niet lief tegen mij?" en geeft ook nog eens geen antwoord als je een serieuse vraag aan haar stelt.
Als iemand of jij of ik dat nou bent, eens wat grof uit de hoek komt of een qoute van een pagina plaatstterwijl we verder vrij normaal meedoen op het forum, zullen mensen daar denk ik, minder moeite mee hebben. Maar dat is mijn bescheiden mening
Kees lievelingssausbouvierpoedel schreef:Soort dipsaus.iones schreef:Smegmashit?
Ook dat is een waarheid als een koe!iones schreef:Gewoon reageren zoals je op iedereen zou reageren. En het eerst lezen zoals je van iedereen het eerst zou lezen. Want op dit forum is echt sprake van bevooroordeeldheid.Corneliana schreef:
klopt maar soms dan snap ik echt serieus niet waarom iemand zoiets zegt en zal ik op iedereen hetzelfde reageren.
en dan zou je dus niet moeten reageren omdat zij het is. is dat dan wel eerlijk?
De een kan alles maken en er mee weg komen, en de ander hoeft z'n gezicht maar te laten zien en alles is weer in rep en roer.
Dat zegt dus óók iets over de mensen op dit forum.
Nou, ehm, nu wil ik kuch, kuch, niet vervelend zijn hoor Pak, maarre ehm, misschien he, heel misschien dat jij jouw adviezen geeft hetzelfde als waar je anderen nu van betichtPakdebal schreef:ach, ga nou gauw , zeg .. er worden hier adviezen gegeven alsof dat HET ENIGE advies is ..Corneliana schreef: klopt maar soms dan snap ik echt serieus niet waarom iemand zoiets zegt en zal ik op iedereen hetzelfde reageren.
en dan zou je dus niet moeten reageren omdat zij het is. is dat dan wel eerlijk?![]()
![]()
![]()
![]()
dat noemt men dan arrogantie van een paar leden, die zich hier de kern noemt ., nou ik neem ze niet serieus !.
En ik denk dat jij beter elders heen kunt verkassenPepper en Lucy schreef:Ik denk dat deze topic flinke opschoning verdient
Echt je probeert het geneens.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.
Het zou ook weleens leuk zijn als iemand je een serieuze vraag stelt dat je antwoord geeft.
De normale reacties sla je gewoon over en je kijkt alleen maar naar de negatieve reacties.
Wees een wat positiever en let niet alleen op het rotte.
ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .

En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.Pakdebal schreef:ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.
Marion. schreef:En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .
Nee hoor die hoop het ik inmiddels al opgegeven. Ik heb weken geprobeerd om netjes dingen uit te leggen maar die betonnen plaat wordt alleen maar dikker. Ik erger me wel mateloos, meer om het feit dat mensen die ik wel hoog heb staan hier steeds minder komen (posten) omdat elk topic maar weer een pdb topic wordt. Elke discussie loopt uit op ellende, tot vervelends toe. Doodzonde van het forum. Negeren dat werkt niet, gewoon niet. Ik kan het niet, niet bij mijn honden en niet bij mensen dus doe het ook niet. Je moet wel erg masochistisch ingesteld zijn om hier te blijven terwijl je het zo verschrikkelijk vind en bijna een heel forum tegen je hebt en dit ook maar dagelijks laten horen. En niet alleen dit forum, alle forums waar ze zat want overal is ze geband. Maar dat ligt vast niet aan haar, dat ligt aan al die andere vreselijke mensen.gonnie schreef:Ik erger me helemaal niet aan Pak de Bal en ik vind het helemaal niet nodig om op mijn vingers te gaan zitten, gaan ze maar van tintelen. Haha.
Ik heb gewoon de hoop dat we toch ooit nog eens tot haar door kunnen dringen.
Al denk ik wel dat dat tevergeefs is.

Ook niet goed: ik noemde haar reacties debiel. Ik sprak haar dus aan op haar gedrag. Niet op haar persoon.Marion. schreef:En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .

stel je niet aan.Pakdebal schreef:iones schreef:Nou, het is niet zozeer dat ik voor haar op kom. Maar wel voor haar mening in deze (over veel baasjes van klapkaken). Ik ben het niet altijd eens moet ik zeggen.Corneliana schreef:
nee misschien niet.
maar toch is uitloggen een simpele handeling.
echt waar.
en natuurlijk kan je jezelf ergens in verliezen, in verdediging in een draadje of wat dan ook, heel menselijk maar dan houd je het toch zelf in stand.
en dat zal je je dan bewust moeten worden.
iedereen is verantwoordelijk voor eigen handelen, ik ook en jij en PdB.
en ik vind het wel heel stoer dat je voor dr opkomt.
ook al ben ik het er niet mee eens.
Maar wat jij hier verder zegt daar zal ik nog eens aan terug denken, mocht het zich nog eens voordoen.
er komen echt meer voor mij op, maar die zien jullie niet , die doen dat per PB 's..![]()
ik vind het ook heel stoer van al die leden ( want er zijn er meer ) , die het belang zien , van het opkomen van de zwakste schakel in dit forum
want dat ben ik , ik ben een speelbal voo een heleboel leden , waar ze zomaar tegen aan mogen pissen van het modteam . !

gonnie schreef:Het zou ook weleens leuk zijn als iemand je een serieuze vraag stelt dat je antwoord geeft.
Marion. schreef:En wat heb je gegeten? Ik ben altijd op zoek naar lekkere recepten. Kook jij trouwens elke dag voor jezelf alleen, dat zou ik namelijk niet doen denk ik.Pakdebal schreef:ik heb heerlijk gegeten
lieke schreef:Ook niet goed: ik noemde haar reacties debiel. Ik sprak haar dus aan op haar gedrag. Niet op haar persoon.Marion. schreef:En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .
Dus misschien heeft ze wel het IQ van Einstein, alleen gedraagt ze zich er niet naar.
Pakdebal schreef:gonnie schreef: Mensen zijn het gewoon niet altijd met je eens en dat zie jij gelijk als pesten, maar dat is helemaal niet zo.
Jij wilt gewoon constant gelijk hebben en dat werkt niet de ene keer heb jij gelijk en de andere keer heeft een ander gelijk.
ik weet hier een heleboel , die altijd gelijk willen hebben, o.a. Malinois . Marjoleine , Lieke , enz enz .

En dat mag? Ok, weet ik dat ook weerMarion. schreef:En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .
Nou wat wil je voor antwoord schat?Pakdebal schreef:en wat is nu jullie antwoord ?.Pakdebal schreef:gonnie schreef: Mensen zijn het gewoon niet altijd met je eens en dat zie jij gelijk als pesten, maar dat is helemaal niet zo.
Jij wilt gewoon constant gelijk hebben en dat werkt niet de ene keer heb jij gelijk en de andere keer heeft een ander gelijk.
ik weet hier een heleboel , die altijd gelijk willen hebben, o.a. Malinois . Marjoleine , Lieke , enz enz .

Lin-C schreef:Wie maakt zichzelf nu belachelijk? Echt, ik blijf erbij. Zelfreflectie.
Maatje 43 genoeg?iones schreef:Oei... wat je met deze opmerking feitelijk doet is vergelijkbaar met bukken voor iemand en je kont ervoor houden, zodat die je een schop kan verkopen. En daar vervolgens over klagen.Pakdebal schreef:
want dat ben ik , ik ben een speelbal voor een heleboel leden , waar ze zomaar tegenaan mogen pissen van het modteam . !

Waar zeg ik dat???Pakdebal schreef:dus jij vind mij ook een debiel ?Marion. schreef:En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .
Misschien heb je mijn andere reactie niet gelezen maar ik zit al een lange tijd op dit forum en lees meer dan dat ik schrijf. Jij valt mij vaak op, in negatieve zin. Dat heb ik je net in nette woorden al geprobeerd te vertellen. Door jouw opmerkingen en jouw mening heel zwart/wit hier te schrijven ontstaan er constant onnodige discussies in topic's die anders heel interessant hadden kunnen zijn. Het verpest dus voor mij het leesplezier regelmatig. Vandaar dat ik eigenlijk hoop dat je misschien eens wilt kijken naar wat jouw aandeel is in wat hier gaande is en je niet alleen maar verstopt achter een slachtofferrol.Pakdebal schreef:Lin-C schreef:Wie maakt zichzelf nu belachelijk? Echt, ik blijf erbij. Zelfreflectie.
oh , daar komen ze op af, .. waar kom jij nou ineens vandaan ?.