We hadden het er net over dat wij ze inderdaad echt gegroeid vindenMit schreef:Ze zijn groot geworden![]()
En nog steeds zo knap
Het zijn leukerds
Moderator: moderatorteam
We hadden het er net over dat wij ze inderdaad echt gegroeid vindenMit schreef:Ze zijn groot geworden![]()
En nog steeds zo knap
samantha! schreef:Nog eentje:
Mit schreef:Oh meestal is U meer een zeikerd met eten. Maar het heeft maar 1 stukje kroket gekost om de dames bedelen aan te leren

Ik zou het zeker doen, en geniet er maar van. Want ik denk niet dat je ooit nog op vakantie kunt. Na dit topic zal zich nooit meer een oppas aanbiedenMit schreef:Nou, ik denk dat we toch nog maar de gehele komende week wegblijven
Daar ben ik ook een beetje bang voor jatekkel schreef:Ik zou het zeker doen, en geniet er maar van. Want ik denk niet dat je ooit nog op vakantie kunt. Na dit topic zal zich nooit meer een oppas aanbiedenMit schreef:Nou, ik denk dat we toch nog maar de gehele komende week wegblijven![]()
Och vast wel een ander die er intrapt danMit schreef:Daar ben ik ook een beetje bang voor jatekkel schreef:Ik zou het zeker doen, en geniet er maar van. Want ik denk niet dat je ooit nog op vakantie kunt. Na dit topic zal zich nooit meer een oppas aanbiedenMit schreef:Nou, ik denk dat we toch nog maar de gehele komende week wegblijven![]()
lieke schreef:Mit schreef:Oh meestal is U meer een zeikerd met eten. Maar het heeft maar 1 stukje kroket gekost om de dames bedelen aan te leren
Nou, wat betreft het bedelen: als ik op de bank zit moet ik mijn bord boven mijn hoofd houden om mijn eten te beschermen. Die kleine haaien vreten álles wat los en vast zit. En als ze het niet aangeboden krijgen dan zijn ze erg van de zelfbediening.
Jullie krijgen dus een stel gruwelijk verpeste hondjes terug die jullie allemaal slechte gewoontes moeten afleren.
Maar om je te troosten: ik heb ze wel twee commando's geleerd. Namelijk 'néé' en 'blijf'. Het eerste commando gebruik ik voor alles wat je maar kunt bedenken. Zoals 'nee, geen steentjes eten', 'nee, we pesten geen poesjes', 'nee, we knagen niet op een leren bank' en 'nee, we lopen niet mee naar de deur als er wordt aangebeld'.
Nadeeltje is dat ze de aandachtsspanne hebben van een vlo, dus langer dan 10 seconden onthouden ze het niet.
Kunnen we Inge O niet vragen of ze haar studenten geen onderzoek kunnen laten doen naar de correlatie tussen grootte van hond en de tijdsduur van het onthouden van een commando?
Als er verband is, dan neem ik in het vervolg alleen nog Ierse wolfshonden aan logeetjes. Die moeten één commando wel een week kunnen onthouden.
Lijkt me reuze handig: je zegt op vrijdagavond 'blijf' en je haalt ze een dag of wat later weer uit de hoek waar je ze in hebt gedeponeerd.
samantha! schreef:Nog eentje:
lieke schreef:Mit schreef:Oh meestal is U meer een zeikerd met eten. Maar het heeft maar 1 stukje kroket gekost om de dames bedelen aan te leren
Nou, wat betreft het bedelen: als ik op de bank zit moet ik mijn bord boven mijn hoofd houden om mijn eten te beschermen. Die kleine haaien vreten álles wat los en vast zit. En als ze het niet aangeboden krijgen dan zijn ze erg van de zelfbediening.
Jullie krijgen dus een stel gruwelijk verpeste hondjes terug die jullie allemaal slechte gewoontes moeten afleren.
Maar om je te troosten: ik heb ze wel twee commando's geleerd. Namelijk 'néé' en 'blijf'. Het eerste commando gebruik ik voor alles wat je maar kunt bedenken. Zoals 'nee, geen steentjes eten', 'nee, we pesten geen poesjes', 'nee, we knagen niet op een leren bank' en 'nee, we lopen niet mee naar de deur als er wordt aangebeld'.
Nadeeltje is dat ze de aandachtsspanne hebben van een vlo, dus langer dan 10 seconden onthouden ze het niet.
Kunnen we Inge O niet vragen of ze haar studenten geen onderzoek kunnen laten doen naar de correlatie tussen grootte van hond en de tijdsduur van het onthouden van een commando?
Als er verband is, dan neem ik in het vervolg alleen nog Ierse wolfshonden aan logeetjes. Die moeten één commando wel een week kunnen onthouden.
Lijkt me reuze handig: je zegt op vrijdagavond 'blijf' en je haalt ze een dag of wat later weer uit de hoek waar je ze in hebt gedeponeerd.

Nanna schreef:Ga dan meteen maar over op het grove geschut en neem een teckel.Miranda schreef:Koop een Duitser of een witje. Dat zet wat meer zoden aan de dijk dan zo'n caviaDjockPuck schreef:Roep al een aantal weken ik wil ook een wawa. Vooral dat uitgraven lijkt me erg handig, hier moet de tuin op de schop.
Die graaft gaten die Schiphol voorts gebruikt als navigatiepunt.

Nou het is moeilijk niet te smelten van zulke kleine prullekesMit schreef:Morgen is ze verlost![]()
Aimee, wat vond je van ze?
Gelukkig zitten de baasjes ook op HF?Frederique schreef:Nog geen update?
Ze zijn toch nog niet naar huis hoop ik want dan moeten we de hilarische verhalen hier gaan missen
Ja hou op schei uit. Ik heb grijze haren daarvan, ik wil echt dat ze sociaal doen naar andere honden en niet blaffen en happen maar ik heb echt geen idee hoe ik ze dat moet afleren.Apple schreef:Nou het is moeilijk niet te smelten van zulke kleine prullekesMit schreef:Morgen is ze verlost![]()
Aimee, wat vond je van ze?![]()
Erg schattig.Al weten ze heel goed wat ze willen
Apple liet zich er ook flink door opfokken door het geblaf (die was zelf in het begin helemaal de weg kwijt overigens van zoveel honden in één keer).
Slimme dametjes gingen dan even onder de bank om het moment dat er wat langskomt even hap te zeggen.Ze kunnen echt overal op en onderdoor.
Skadi wil wel helpen, zegt zeMit schreef:Ja hou op schei uit. Ik heb grijze haren daarvan, ik wil echt dat ze sociaal doen naar andere honden en niet blaffen en happen maar ik heb echt geen idee hoe ik ze dat moet afleren.
Krengen zijn het.
Haha graag! Ik corrigeer ze wel maar het dringt nog niet door.Miranda schreef:Skadi wil wel helpen, zegt zeMit schreef:Ja hou op schei uit. Ik heb grijze haren daarvan, ik wil echt dat ze sociaal doen naar andere honden en niet blaffen en happen maar ik heb echt geen idee hoe ik ze dat moet afleren.
Krengen zijn het.

Mit schreef:Arme Nick, ik wilde nog een bordje voor hem kopen met Proud Chihuahua Daddy maar die hadden ze hier niet.

lieke schreef:Haha, na een tijdje gedragen ze zich prima hoor. Het eerste uur zijn ze echt aan het uitvallen, maar zodra het een beetje bezonken is, dan vinden ze andere honden echt leuk.
Kijk maar naar de foto van Io en Jack. Als Jack nu binnenkomt, dan wordt er niet één keer meer gekeft, maar gaan ze gezellig met hem spelen.
Als ik 'Néé' roep zijn ze trouwens ook stil. Wel 5 hele seconden. Dus nu uitbouwen, Mit.![]()
Trouwens, vanavond ook vreselijk gelachen: Kyra heeft een speelgoedleeuw die even groot is als de wawa's en waarmee ze aan kwam sjouwen zodat ik die kon weggooien.
Dikke pret, want terwijl zij dat ding in de bek hield, hingen de wawa's als miniatuurstaffjes aan beide zijkanten van haar kop te bungelen. Kyra nog schudden met haar kop, maar ze lieten niet los.
Komt Nick de kamer binnen lopen, ziet Kyra en slaakt een ijselijke kreet: 'Mám, Kyra heeft Jip en Janneke in de bek en probeert ze te vermoorden...!'