Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welkom nieuwe moderators!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Welkom nieuwe moderators!

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Het is natuurlijk ook makkelijk om te oordelen over nieuwe modjes, terwijl ze nog geen eens de kans hebben gehad zich als mod te laten zien.
Deze keuze is gemaakt en daar hebben wij onze redenen voor. Daar kan je het niet mee eens zijn en dat mag natuurlijk.
Dat je iemand van ons niet veel ziet, betekend overigens niet dat diegene niet veel online is.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Tiny schreef:
MJ schreef: en weet je wat ik hoop....? Gewoon...dom als MJ.

Ik wil zo graag het forum van een tijd geleden waarvan ik het gevoel heb dat er interesse in elkaar is , verbondenheid voelen, praten over de honden, trots zijn om ze te laten zien en nog trotser zijn als je de reacties leest.
Het willen delen van dingen ! Sporten, wandelingen, gedrag, opvoed, Daar waar het , mi , om draait .
Hond kent hond..je weet wel. :wink: Iederen is anders maar de liefde voor onze honden wordt toch gedeeld.
Jemig Marie, je denkt zo 2009 :roll: Uitzonderingen daargelaten maar ik heb het idee dat het veel leuker is om iemand op zijn/haar woorden of zelfs op zijn/haar honden te pakken. Dat is altijd wel geweest maar als de bom dan eens flink gebarsten was ging men weer gewoon verder, nu moet alles, in ieder topic eindeloos herhaalt worden en negenhonderd papegaaien doen vrolijk mee.
Ik kan me niet herinneren me ooit eerder in een aanmeldingstopic voor modjes te hebben laten horen maar goed ik ben papegaai 900 dan wel.
Ik vind Mellow een vreemde keus gezien haar eerdere accounts en het zal me verder worst wezen dat zij mod gaat worden.
Mijn keus zou het niet zijn.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

MJ schreef:hahaha..nee ook niet. :F:

potdomme..ben jij scherp. :wink:

maar gewoon..laat het betijen...geef het een kans.

:U: Het is dat of oprotten he.
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Selene »

GTST begint zo (weet ik nog uit een grijs en ver verleden), lijkt me een betere soap dan dit, dit is volgens mij gewoon een comedie. We zullen het morgen zien
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

tineke schreef:
Tiny schreef:
MJ schreef: en weet je wat ik hoop....? Gewoon...dom als MJ.

Ik wil zo graag het forum van een tijd geleden waarvan ik het gevoel heb dat er interesse in elkaar is , verbondenheid voelen, praten over de honden, trots zijn om ze te laten zien en nog trotser zijn als je de reacties leest.
Het willen delen van dingen ! Sporten, wandelingen, gedrag, opvoed, Daar waar het , mi , om draait .
Hond kent hond..je weet wel. :wink: Iederen is anders maar de liefde voor onze honden wordt toch gedeeld.
Jemig Marie, je denkt zo 2009 :roll: Uitzonderingen daargelaten maar ik heb het idee dat het veel leuker is om iemand op zijn/haar woorden of zelfs op zijn/haar honden te pakken. Dat is altijd wel geweest maar als de bom dan eens flink gebarsten was ging men weer gewoon verder, nu moet alles, in ieder topic eindeloos herhaalt worden en negenhonderd papegaaien doen vrolijk mee.
Ik kan me niet herinneren me ooit eerder in een aanmeldingstopic voor modjes te hebben laten horen maar goed ik ben papegaai 900 dan wel.
Ik vind Mellow een vreemde keus gezien haar eerdere accounts en het zal me verder worst wezen dat zij mod gaat worden.
Mijn keus zou het niet zijn.
Maar dat bedoel ik ook niet Tineke, het gaat erom dat er hier op het hf, een hondenforum nota bene, het soms allang niet meer om honden gaat. Nu post MJ dit toevallig in dit topic maar ik had al eerder aangegeven dat mij de lust om te lezen soms vergaat. Daarom noem ik ook als voorbeeld 2009 omdat het toen, in mijn ogen althans, niet zo ver ging in het op elkaar hakken. Natuurlijk waren er rellen maar die werden niet uitgevochten in allerlei topics en het was gewoon not done om iemand op zijn of haar honden te pakken.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Mellow schreef:*sarcasme modus aan* Wauw, ben er helemaal stil van..van het enorme warme welkom die ik hier krijg *sarcasme modus uit*

Ik heb veel (en grote) fouten gemaakt, fouten die ik niet van plan ben weer te maken.
Voor een hele grote heb ik, tegen de betrokkenen, mijn diepste excuses ervoor aangeboden en meer kan ik niet doen.
Maar goed, ik heb mij aangemeld (en ja, ik heb er goed over nagedacht voor ik dat deed) en ik ben uitgekozen dus jullie moeten het maar met mij doen :pffff: :pffff:
Ja......er zit niks anders op.
Als ik jou was zou ik me trouwens doodschrikken van de stemming hier, en niet arrogant zeggen dat we het er maar mee moeten doen.
Geloof niet dat dat de coulance richting jou groter maakt.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door luna2906 »

MJ schreef:maar gewoon..laat het betijen...geef het een kans.
Niet alleen voor jou, maar voor de modjes in het algemeen:

Natuurlijk moeten ze een kans krijgen en natuurlijk hoeven jullie je niet te verantwoorden voor jullie keuze. Het is immers jullie team en jullie moeten je daar goed bij voelen. Zoals ik eerder geschreven heb: alle drie zullen ze het vast prima doen, maar ik kijk er wel van op. Ik vraag me dan ook af of jullie na het maken van de keuze geen moment gedacht hebben dat hier reacties op zouden komen? Als je even voorbij het standaard gemiereneuk kijkt, was dit toch ook te verwachten? Of je dit nu in 2000, 2009 of 2013 had gedaan. En vinden jullie niet dat leden evengoed een mening mogen hebben? De manier waarop is niet door iedereen even handig, maar kunnen jullie je echt niet voorstellen dat jullie zelf als lid (en dus niet als mod) ook een mening zouden hebben over wie het forum modereert? Juist omdat de sfeer al minder is de laatste maanden, juist omdat er telkens gedoe is. Het is fijn om modjes te hebben die een draagvlak hebben toch? Of doet het er helemaal niet toe wat de leden ervan vinden? En nogmaals, jullie team, jullie keuze, daar hoeven de leden ook geen invloed op te hebben, maar verwachten dat er vervolgens alleen maar hallelujah en applaus komt vind ik wel een beetje enthousiast eigenlijk :oeps: zeker als je in ieder geval 1 controversieel lid modje maakt.

Edit: overigens bedoel ik niet te zeggen dat ik het beter zou kunnen dan de nieuwe modjes. Als ik daarvan overtuigd was, had ik niet zo lang gewacht met aanmelden :wink:
Laatst gewijzigd door luna2906 op 01 apr 2013 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

cloris schreef:Ach hou toch op, je kan je mening ook op een iets andere manier geven, het is hakken om het hakken.
nee dat is het niet
maar dat je het zo ziet zegt in dit geval meer over jou dan over mij denk ik zo
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Loek schreef:
cloris schreef:
renee-uk schreef:
en na wat pb's heb ik over mellow nog veel grotere bedenkingen dan over nanna en die laatste waren al niet gering.
wat een soepzooitje, of moet ik zeggen wat een soap :roll:
Oh joepie, info via PB :cheer: wat is nou de bedoeling? dat de nieuwe mods zich zo welkom voelen dat ze gelijk weer weggaan? ongelofelijk wat een onvriendelijke gruwel hier zeg
Steek de hand eens in eigen boezem, zou jullie sieren!
Je stelt een moderator aan die over niets anders kan kakelen dan piemels en klapkaken :roll: nr 2 is inmiddels ook wel duidelijk en Branka, eerlijk is eerlijk is een hele goede keuze.
Hadden jullie dan echt verwacht dat de felicitaties door het forum heen zouden vliegen?
Waarom geen Martijn, geen Alma, waarom trouwens die mensen niet fatsoendelijk geinformeerd dat de keuze op anderen gevallen was ?
Jullie hebben dit volledig aan jezelf te danken dus gruwel lekker verder over die keuze maar kijk ons er niet op aan :ok:
Ach, we hebben ook leden die overal over praten behalve over honden, alleen maar komen om te zeikstralen en zelf niet eens een hond hebben.
Onder dat geouwehoer van Nanna, zie iemand met nuchterheid en humor en relativeringsvermogen.
Kan me voorstellen dat jij met je azijnpisserij daar niks van meekrijgt want opmerkingsgave is niet je grootste deugd....
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Ik zeg Nanna kan met haar aanwezigheid en aantal berichten het forum best in haar uppie moderaten.. :engel:

Ik lees de laatste tijd weinig dus heb veel gemist volgens mij.. maar MJ gaat stoppen en daar worden er 3 nieuwe voor aangenomen? Ik ben de tel kwijt van de modjes :tongue:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

renee-uk schreef:
cloris schreef:Ach hou toch op, je kan je mening ook op een iets andere manier geven, het is hakken om het hakken.
nee dat is het niet
Dat zal best maar valt het jou niet op? het gaat alleen nog maar zo, iedereen hakt op elkaar in, die mag die niet en die mag die niet.... dat kan, geen probleem ik heb ook wel een aantal mensen die niet voor mijn bullbar moeten komen hoor :mrgreen: maar op een gegeven moment is het toch wel een keer gezegd of niet? dat hatelijke nadragen, dat eindeloos herhalen dat doet de sfeer hier geen goed jammer genoeg
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
renee-uk
Zeer actief

Ariane schreef:
renee-uk schreef: drie!
drie weken, ik heb het nagekeken.

en na wat pb's heb ik over mellow nog veel grotere bedenkingen dan over nanna en die laatste waren al niet gering.
wat een soepzooitje, of moet ik zeggen wat een soap :roll:
Inderdaad, wat een soap beste Renée.
Dit is toch niet normaal meer :19:
Een mens mag natuurlijk zijn/haar bedenkingen bij iemand hebben maar waarom niet diegene het voordeel van de twijfel geven i.p.v. detective te gaan spelen wat betreft Mellow en Nanna.
Het wordt hier hoe langer hoe gekker.
ariane, wil je ophouden met dat beste renee gedoe?
dank je
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
dagmar88
Zeer actief

Mellow schreef:
fes/lou schreef:Ja......er zit niks anders op.
Als ik jou was zou ik me trouwens doodschrikken van de stemming hier, en niet arrogant zeggen dat we het er maar mee moeten doen.
Was niet mijn bedoeling om het arrogant over te laten komen.
Ik denk ook niet dat er ook maar iets is wat ik kan zeggen dat de coulance richting mij groter zou maken.
Dus een klein grapje (daar dienden de :pffff: :pffff: ook voor) tussendoor moet toch kunnen.

Waar zit dan voor jou de lol?
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

cloris schreef:
Dat zal best maar valt het jou niet op? het gaat alleen nog maar zo, iedereen hakt op elkaar in, die mag die niet en die mag die niet.... dat kan, geen probleem ik heb ook wel een aantal mensen die niet voor mijn bullbar moeten komen hoor :mrgreen: maar op een gegeven moment is het toch wel een keer gezegd of niet? dat hatelijke nadragen, dat eindeloos herhalen dat doet de sfeer hier geen goed jammer genoeg
Daar doe je ook een heleboel leden te kort mee. Dat is overigens ook gelijk de reden dat ik het hier minder leuk vind. Niet alleen hetgeen jij noemt, maar ook de andere kant, want "gewoon" kritisch zijn mag ook niet meer. Iedereen die kritiek uit wordt op dezelfde manier toegesproken, namelijk als onrustzaaiers of schreeuwers of zeikerds. Gewoon kritisch zijn mag in dit soort topics ook niet meer. Ongeacht hoe je het doet of hoe vaak je het doet.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef:
Mellow schreef:
Ik denk ook niet dat er ook maar iets is wat ik kan zeggen dat de coulance richting mij groter zou maken.
Dus een klein grapje (daar dienden de :pffff: :pffff: ook voor) tussendoor moet toch kunnen.

Het feit dat ze mod is en iedereen het vreselijk vindt denk ik. Soort van lekker puh gevoel wat de vroegere melkertbanen ook hadden. Die waren ineens vreselijk belangrijk omdat ze een apepakkie aanhadden.
Ik geloof niet dat ik me aan bepaalde modaanwijzingen zal gaan houden, dat weiger ik...
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

luna2906 schreef:
Daar doe je ook een heleboel leden te kort mee. Dat is overigens ook gelijk de reden dat ik het hier minder leuk vind. Niet alleen hetgeen jij noemt, maar ook de andere kant, want "gewoon" kritisch zijn mag ook niet meer. Iedereen die kritiek uit wordt op dezelfde manier toegesproken, namelijk als onrustzaaiers of schreeuwers of zeikerds. Gewoon kritisch zijn mag in dit soort topics ook niet meer. Ongeacht hoe je het doet of hoe vaak je het doet.
Excuses daar heb je gelijk in!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Dat niemand doorheeft waarom nanna als modje is gekozen :LOL:
ze krijgt het zo druk dat ze geen tijd meer heeft om het hele wereld weide web af te struinen. Op zoek naar sensatiebelust klapkaaknieuws om te copy/pasten. Actief deelnemen aan het forum wordt ook minder dus de smegma/lullen topics worden ook minder :ok: zo lost het probleem zich vanzelf op. Slim!
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Als ze nou haar excuus voor die fout gemaakt heeft en als die aanvaard zijn,dan is het toch klaar?
En ik kan mij nog voor de geest halen dat Nanna ook bedenkingen had bij malinois als mod, :lol1: Ik heb ook mijn bedenkingen,maar dat komt zo jaloers over,dus hou ik ze maar voor me :LOL:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Mellow schreef:
dagmar88 schreef:
Mellow schreef:

In het gehak en getak op elkaar, of moet ik daarom gaan huilen dan :19:
Wat een rare reactie. Nog een keer.
Waarom vind je het plezierig mod te zijn wanneer daar geen draagvlak voor is?
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

dagmar88 schreef:
Macht.
renee-uk
Zeer actief

cloris schreef:
renee-uk schreef:
nee dat is het niet
het is voor mij geen kwestie van niet mogen, ik mag over het algemeen graag de degens kruisen met nanna
maar op een forum waar mijn honden bij voorbaat al gebrandmerkt worden als kutherders met een uiteraard asociaal baasje want anders kies je niet voor zulke honden, om over de opmerkingen over de staffs en aanverwanten nog maar te zwijgen, zie ik nou niet als een enorme reclame voor dat forum.
maak je iemand die dat gedoe al haast tot een kunst verheven heeft mod, kun je er op wachten daar commentaar op te krijgen.
lijkt me niet echt heel moeilijk hoor.
en als het dan ook de gewoonte is op dat forum voor je mening te mogen uitkomen krijg je dit dus.
is te voorkomen door wat minder uitgesproken en evengoed wel capabele forummers mod te maken en die zaten er deze keer zeker ook bij.
Afbeelding

dagmar88
Zeer actief

Machie schreef:
dagmar88 schreef:
Macht.
:wink: Tja, ik kan zelf ook wel van alles in gaan vullen, maar wil het serieus graag weten.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Loek schreef:
cloris schreef:Ach hou toch op Loek, het is een hondenforum en als jij toch ooit eens een post over honden plaatst mag dat ook in de krant, het enige wat jij doet is hakken en zeuren... dus over hand in eigen boezem steken gesproken
Ach jij bent amper hier dus je weet niet eens waar ik schrijf, ga lekker eens wat bijlezen :ok:
Misschien moet jij je eens bezig houden met dingen waar je wel verstand van hebt en niet alleen in het luchtledige lullen om je zin te krijgen.... :ok:
Cloor is meer hier elke dag dan jij ooit geweest bent dus hou gewoon je mond als je niet weet waar je het over hebt!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Mellow schreef:
dagmar88 schreef:
Mellow schreef:

Nergens eigenlijk... maar ik zou bijna zeggen in het gehak en getak op elkaar, of moet ik daarom gaan huilen dan :19:
Dat is geen gehak en getak op elkaar, maar een collectief uitkotsen van jou als mod...
Als je dat al niet begrijpt ben ik benieuwd naar jouw modwerk..
Lieve medeforummers, tot over een week, dan zal m'n ban wel afgelopen zijn ;)
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Wat een kutbaan eigenlijk.
Als ik ergens zou worden aangenomen en het team heet me welkom op zijn HF's ren ik huilend weg en werp ik me van een brug af geloof ik :tongue:
Maar Nanna als mod, ik ga het nog even verder verwerken hoor. Wat een keus :Q:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Mellow schreef:
dagmar88 schreef: Wat een rare reactie. Nog een keer.
Ik had mijn reactie al aangepast, had nog een stuk vergeten.
Zie hieronder.
Mellow schreef:Nergens eigenlijk... maar ik zou bijna zeggen in het gehak en getak op elkaar, of moet ik daarom gaan huilen dan :19:
Oh. Vergeten.
Ik kan hier werkelijk geen chocola van maken, kun je proberen het op zo'n manier te formuleren dat anderen het ook begrijpen?
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

fes/lou schreef:
Mellow schreef: Nergens eigenlijk... maar ik zou bijna zeggen in het gehak en getak op elkaar, of moet ik daarom gaan huilen dan :19:
Dat is geen gehak en getak op elkaar, maar een collectief uitkotsen van jou als mod...
Nou gaat ie lekker? Er zijn anders ook genoeg die geen problemen hebben met dat Mellow mod is.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Mit schreef:Wat een kutbaan eigenlijk.
Als ik ergens zou worden aangenomen en het team heet me welkom op zijn HF's ren ik huilend weg en werp ik me van een brug af geloof ik :tongue:

:mrgreen: Ik zou jou zeker feliciteren.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

dagmar88 schreef:
Mit schreef:Wat een kutbaan eigenlijk.

:mrgreen: Ik zou jou zeker feliciteren.
Wat lief! :I:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Roompie schreef:
fes/lou schreef:
Mellow schreef: Nergens eigenlijk... maar ik zou bijna zeggen in het gehak en getak op elkaar, of moet ik daarom gaan huilen dan :19:
Nou gaat ie lekker? Er zijn anders ook genoeg die geen problemen hebben met dat Mellow mod is.

Ja, d'r zus :LOL: :LOL: :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”