dat schijnt niet door te komen, ik hou ermee op en verwijs toch echt naar het regeltje onder mijn onderschriftInge schreef:Je hebt wel degelijk een mening over Carmen. Je zegt bv. dat ze haar dieren geestelijk mishandelt. Je noemt haar naam daarbij, dus hoezo heb je geen mening over Carmen?toots schreef:
En daar heb ook al lang een mening over gegeven. Ik vind niet dat ik verplicht ben om bij iemand te kijken om er een mening over mogen te hebben. Ze heeft een toppic geopend die voor elk forum lid toegankelijk is. En dus ook om op te reageren. Daar is positief op gereageerd en dat was allemaal oeh en aah en leuk. Maar zodra het ineens niet meer oh wat leuk was. Kreeg het hele topic een andere wending.
Ik hoef god dank niet bij iedereen langs waar ik een mening over heb.
Ik heb geen mening over Carmen. Wel over het opgehokt houden van roofdieren in het algemeen.![]()
Had je de discussie algemeen gehouden dan had je mij niet gehoord, maar je maakt het steeds maar weer persoonlijk en daar ageer ik tegen. Dan moet je een grote meid zijn en eerst gaan kijken voor je je mening over die persoon en de manier waarop zij dieren houdt maar blijft ventileren. Nu weet je niets over haar dieren, je kunt alleen in het algemeen praten. Houdt het dan ook algemeen!
jezus mirakel zeg