Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waterwerkdagen 9 september in 't Twiske (bij A'dam)

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Noeska
Actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Chihuahua
Aantal honden: 4

Re: Waterwerkdagen 9 september in 't Twiske (bij A'dam)

Ongelezen bericht door Noeska »

->Chanty<- schreef:Ik heb onwijs genoten, mijn complimenten naar de organisatie toe. Het was erg goed ingedeeld en mijn honden zijn nu versleten omdat keihard gewerkt hebben. En de organisatie was zo tof om ff extra tijd te nemen voor 1 van mijn honden die niet kon zwemmen en ook niet in geschreven was. Binnen 5 minuten kon ze zwemmen ik heb als een randdebiel gereageerd zo blij ben ik er mee. Want ik heb ze al 3x moeten redden omdat ze bijna verdronken was.
Volgend jaar zijn we er weer hoor, we hebben een super top dag gehad :E: :cheer: :cheer:
Wat leuk dat ze dat ook nog even gedaan hebben! :ok: kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent!
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Noeska schreef:
->Chanty<- schreef:Ik heb onwijs genoten, mijn complimenten naar de organisatie toe. Het was erg goed ingedeeld en mijn honden zijn nu versleten omdat keihard gewerkt hebben. En de organisatie was zo tof om ff extra tijd te nemen voor 1 van mijn honden die niet kon zwemmen en ook niet in geschreven was. Binnen 5 minuten kon ze zwemmen ik heb als een randdebiel gereageerd zo blij ben ik er mee. Want ik heb ze al 3x moeten redden omdat ze bijna verdronken was.
Volgend jaar zijn we er weer hoor, we hebben een super top dag gehad :E: :cheer: :cheer:
Wat leuk dat ze dat ook nog even gedaan hebben! :ok: kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent!
Ik heb als een klein kind staan springen zo blij ben ik er mee, ze hebben ook tips gegeven hoe ik het nu verder op moet bouwen. Nu hoef ik niet meer bang te zijn als ze het water in valt :cheer:
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Muk schreef:
Ik heb je helaas gemist, was wel benieuwd naar je poedel.
Heb je niet kunnen vinden, heb nog aan een aantal mensen gevraagd of jij het was, ze keken me zo raar aan. Toen ben ik maar gestopt met vragen of ze ene Muk was van het honden forum :LOL:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Gniffel, had ik moeten weten dan had ik jullie elkaar aangewezen :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ik kan mij helemaal voorstellen dat je hier heel blij mee bent. :ok:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

->Chanty<- schreef:
Muk schreef:
Ik heb je helaas gemist, was wel benieuwd naar je poedel.
Heb je niet kunnen vinden, heb nog aan een aantal mensen gevraagd of jij het was, ze keken me zo raar aan. Toen ben ik maar gestopt met vragen of ze ene Muk was van het honden forum :LOL:
Hahaha, dat geloof ik direct. En ik had Lobbes ook al niet meegenomen. Had wel mijn Lobbes t-shirt aan. :Q:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ik ben thuis en heb onwijs genoten. Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg. Wat een top dag. Het weer was natuurlijk zalig en dit keer werd er nog weer meer gedaan dan de vorige week, waaronder zelf zwemmen en je laten trekken door je eigen of andermans hond. Ik heb me 2x door Asta laten trekken en waarachtig 1x ook door Sam, die mij, zware hannes, door het water trok. Ik was zo trots op hem.

Weer wat nieuwe forummensen ontmoet, wat ik ook erg leuk vond.

De organisatie, tja, dat vind ik super. Ze herkenden Sam ook nog, wat best leuk is, dan voel je je toch geen nummer ofzo. En het enthousiasme wat ze hebben voor je hond en jou, als baas, ja, dat is echt gaaf.

Het wachten heb ik dus niet erg gevonden tussen de banen door. Ik genoot op zich al van de activiteit, daar kunnen zijn en genieten van hun kennis en begeleiding.

Oh men............................... ik geniet nog zo na joh........ :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
Afbeelding
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Asta schreef:Jammer Selene dat je het niet kon vinden.
Het was echt onwijs leuk :cheer: leuk je gezien te hebben Muk :mrgreen: en de andere forummers. Jeannette onwijs bedankt voor het meerijden :lief:
En wat had asta het snel door, die tweede keer gelijk de band pakken en zwemmen maar met passagier. Hilly leuk dat je met asta meeging :mrgreen: en wat is Sam toch een lekkere kroelhond.
Complimenten voor de organisatie, het was heel leuk georganiseerd en de begeleiding was super :ok:
Asta deed het zo goed, wat kon ze pittig zwemmen zeg, ik voelde gewoon via het touw haar zwemslag. Echt leuk dat ik met haar ook mocht zwemmen.

En ja, Sam is wel een kroelhond he? Haha, hij vond het fijn bij je... :wink:
Afbeelding
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Yai »

Ik heb het ook GEWELDIG gevonden! En Boris zéker ook! Wat was hij enthousiast en wat heeft hij gewispeld en gepiept van blijdschap/opwinding als hij weer aan de beurt was! Heel erg leuk! En ik ben zelf ook nog het water in gegaan en Boris heeft mij veilig en wel naar de kant terug gebracht. Knappe jongen van me! Ik kan niet wachten tot de volgende waterwerkdag! Ook ik ben nog helemaal aan het nagenieten!

En wat ik ook zeker wil zeggen: Ik vond de organisatie super! Aardige mensen, behulpzaam en heel vrolijk. Goede sfeer! Pluim voor iedereen die er was en meegewerkt heeft! Dank jullie wel voor deze super leuke dag!
Afbeelding
Elsbeth
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elsbeth »

Ook ik heb met mijn 3 tollers een supr dag gehad! Alle drie een drenkeling binnen gebracht, ben gewoon trots op ze! Volgend jaar zijn we weer van de partij!
Compliment voor de organisatie hoor alles is echt top geregeld!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”