Maar ik heb regelmatig naar CM gekeken en vooral zeer nauwlettend op het probleem van uitvallen aan de riem. Niet één keer is het mij duidelijk geworden hoe hij dit probleem oplost. Ja... Calm en assertive.... nou, ik kan er nog zo 'calm en assertive' bijlopen met opgeheven hoofd, brede schouders en een uitstraling van 'ik ben de beste in de hele wereld, wie maakt me wat', maar het helpt echt niet in die mate als CM wil laten geloven.
Laats een Pitbull (volgens mij was het een Pitbull), als een gek uitvallen aan de lijn, het volgende beeld was CM die ermee liep en hij liep rustig mee
Er moet meer achter zitten, dit kan niet anders. Hiermee is nooit hevig uitvalgedrag opgelost en zeker niet als de eigenaren er zelf dan weer mee gaan lopen. De uitleg is absoluut niet volledig, ik geloof dat niet.
Ik ben het er absoluut mee eens dat 'calm en assertive' de beste benadering is, maar niet altijd de enige oplossing voor een probleem.
Over het 'shhhh', Puchu reageert hier behoorlijk goed op eigenlijk, maar Kaya snapt er geen bal van