Frenk schreef:Jaap* schreef:Frenk schreef:En als ik wel belangrijk voor je zou zijn?

Voor mij ben je pas de moeite waard als het je geen zak interesseert wat voor kleren ik draag.
Zolang ik merk dat dat een soort criterium is neem ik niet de moeite om er tijd of geld aan te besteden voor jouw alleen jouw plezier.
Maar als het nou mijn grote droom is om een bruiloft te hebben met een geweldig galafeest en jij bent mijn beste vriend.... Zelfs dan ben ik de aso die van jou durft te vragen dat je op die ene dag met mijn droom meegaat?
Ik vind het werkelijk de omgekeerde wereld...
Punt is natuurlijk dat wij geen warme vriendschap zouden onderhouden, daarvoor leven wij te veel in verschillende werelden.
De kans dat ik jouw allerbeste vriend zou zijn en jij nodigt me uit voor iets wat ik helemaal niet leuk vind, is dus niet echt zo groot.
Maar stel!
Stel!
Stel je doet dat, en ik weet wat het voor jou betekent....
En jij weet wat het voor mij betekent...
En jij weet hoe een hekel ik hieraan heb....
En ik weet hoe belangrijk dit voor je is....
Dan was ik waarschijnlijk de eregast op jouw feest en deed ik mijn stinkende best om die rol waar te maken.
Maar Frenk die ik ken van het HF ...
En die niet tegen een lege kerk aan wil kijken...
Die zal het met mijn aanwezigheid in spijkerbroek met schipperstrui moeten doen....
Of (nog waarschijnlijker) krijgt een kaartje waarop haar heel veel geluk en plezier gewenst wordt....
En dat het huwelijk maar lang mag duren....
En dat het feest maar zeer geslaagd mag zijn...
Maar ik kom niet.