QUOTE ;
engelse bulldoggen. mismaakt.
golden retrievers. altijd zo onnozel blij.
van die ipo-hedders. de baasjes mot ik niet.
border collies. dat geniepige gesluip om je heen en die hysterische baasgerichtheid.
.......alles waar je 'te' voor zou kunnen gebruiken. te veel vel, te groot, te veel haar, te platte neus, te veel erfelijke afwijkingen. verder kom ik eigenlijk niet.
1. Kommondor (of Bergamasco/Puli en andere vervilters), ik vind ze ronduit goor De Kommondor heeft daarbij ook nog eens een moeilijk karakter wat bij mij totaal niet zou passen.
2. Beagle; ze hebben weinig uitstraling en velen van hen zijn zo gauw ze van de lijn af zijn compleet foetsie.
3. Bedlington Terriër; die vind ik al vanaf kinds af aan gewoon afschuwelijk lelijk.
4. Sharpei; het uiterlijk vind ik niks, het karakter niet, nee laat maar.
5. Border Collie; gewoon omdat die veels te druk zijn en ik er nerveus van wordt. Ik ben zelf veels te druk voor een Border.
1-Mechelaars(zenuwlijertjes)
2-Sharpei(heel de uitstraling vind ik vreselijk)
3-Engelse Bulldog(al vind ik het echt hele lieve hondjes)
4-Jack Russell(daar oordeel ik over wat ik zie en dat zijn niet te controleren druktemakertjes en keffertjes, als dat een baasprobleem is dan zou ik er geen probleem mee hebben)
5-Golden Retriever(saaie honden)
zijn wel nog een paar rassen, maar mochten er maar 5 zijn van tante Wil
Boeviers dat vindt ik nou spuuglelijke monsters.
Maar vooral de Duitse Herder, bemoeizieke neurotische megalomane angsthapperts. UNQUOTE!
Hier boven staat maar een kleine greep uit het assortiment....Eerlijke antwoorden op een eerlijke vraag. Dus wat was er niet goed aan mijn top 5?

==>
gelukkig geeft niet iedereen er zo'n denigrerend commentaar bij
:lol:
Quote//En daarnaast zie ik idd net iets te vaak geflipte herders...
En als de herders in zo'n geval niet geflipt zijn dan zijn de eigenaren dat wel...En het ergste is een herder die niet luistert met een eigenwijze baas die vindt dat ie zooooo ontzettend veel verstand heeft van honden en zijn hond zoooooo goed opgevoed heeft. Terwijl de hond naar alles grijpt wat maar aan de lijn loopt of compleet een waas voor zijn ogen krijgt als hij ook maar iets ziet lopen.
Ik kom dit eigenwijze gedrag hier waar ik woon voornamelijk tegen bij Herder-eigenaren en Jack russel eigenaren // Unquote

.......Zou ik mij nu óók aangesproken moeten voelen...DACHT HET NIET, mensen mogen eerlijk hun mening geven, ieder zijn eigen hond.
ik hou van grote honden, over de middelgrote heb ik eigenlijk geen mening. Ik hou ook niet van kortharige honden, zie liever lang haar. Ik ben een Bouvier, Groenendaeler en Saarlooswolfshond gek. Ik hou van hun uiterlijk & karakter. Andere karakters spreken me niet zo aan.
hou je wel van honden, eigenlijk? of hou je van plaatjes waar ze volgens jou moeten in passen?
*Zucht* Do i nead to say more

...........Staat duidelijk geschreven wat mij wel aanspreekt

.
Diesel