Erg leuk gelijkmatig nest, nu 13 dagen oud, leuk om van dichtbij mee te maken hoe ze zich ontwikkelen

Moderator: moderatorteam

Ja klopt_Leonie schreef:Jammer Veertje, je ging voor een Groenendaeler toch?
Volgens mij zij het werklijn Duitse Herderpups, van de hond van haar vriend.Tamara/Bayko schreef:@kloesje: is dat dan een Timberdochter?
LongFields schreef:Volgens mij zij het werklijn Duitse Herderpups, van de hond van haar vriend.Tamara/Bayko schreef:@kloesje: is dat dan een Timberdochter?
Ik duimdraai voor je mee!Pets_Passion schreef:Wat jammer Veertje.
Het teefje waar ik graag een pup van wil is deze week loops geworden.
Nu maar duimen draaien voor een geslaagde dekking...
Karen

Ja twee pups zijn helemaal zwart (1 met klein wit borstvlekje)veertje schreef:AhhhZijn er 2 helemaal zwart?
Klopt inderdaad wat Longfields zegt, dit zijn duitse herder pups van de hond van mijn vriend.Tamara/Bayko schreef:@kloesje: is dat dan een Timberdochter?
Ja is echt super leuk om mee te maken. Sinds gisteren beginnen ze al een beetje door de bak te wandelen, oogjes zijn bij de meeste al open, dan veranderen ze echt van beertjes naar mini hondjesPets_Passion schreef:Leuk kloesje!
Zo'n nest op te zien groeien is echt super leuk.
Dank je Hilde. Ik hoop zo dat het allemaal lukt.
Heb er op zich wel vertrouwen in, de fokker weet wel wat ze doet. Maar voor de a.s. mama is het haar 1e nestje dus toch wel weer spannend of dat allemaal gaat zoals we willen.
Wat leuk Marion.Marion. schreef:Fokster durft het nu, dan durf ik het ook.
Volgens mij heb ik me dit jaar angstvallig stil gehouden hier, terwijl ik vorig jaar nog reageerde met een 'ik hoop het niet want dat betekent dat Miep dood is'.
Maar goed, dat is ze nu wel. Ze heeft een prachtleeftijd behaald en een tijdje hondloos leek me handig. Maar dat is helemaal niet handig en vooral niet leuk.
Als het goed is worden er rond 10 juli Golden pupjes geboren, en ga ik eind augustus vskantie nemen

wat gaaf, hoe oud en welke kleur heeft hij, hebbie al foto'sHilde schreef:Wat fijn Marion!!
Aankomende donderdag gaan we een poedelreu ophalenKanniewachte!

Lizzie. schreef:wat gaaf, hoe oud en welke kleur heeft hij, hebbie al foto'sHilde schreef:Wat fijn Marion!!

Leuk!! Wat een schatje!!Hilde schreef:Lizzie. schreef:wat gaaf, hoe oud en welke kleur heeft hij, hebbie al foto'sHilde schreef:Wat fijn Marion!!
Een reutje van nu tien weken
Teefje! Ze is al besproken. Een hele opluchting, want nu is de verleiding wegHeavy schreef:
Uuuh uuuh uuuh driekleur ja reutje ja werklijn ja maar pas over 10 jaar hoop ik

ohhhh... wat cute..... alvast gefeliciteerd met je knappe kereltjeHilde schreef:Lizzie. schreef:wat gaaf, hoe oud en welke kleur heeft hij, hebbie al foto'sHilde schreef:Wat fijn Marion!!
Een reutje van nu tien weken

Heeft dat iets met Zwitserland te maken? Ik zag iets voorbij komen op FB maar kon en kan daar geen chocola van maken. Vertel eens?ChantalTY schreef:Helaas geen pup, maar er ligt wel iets anders in het verschiet..
Weekje wachten nog. Wil het niet vervloeken..LongFields schreef:Heeft dat iets met Zwitserland te maken? Ik zag iets voorbij komen op FB maar kon en kan daar geen chocola van maken. Vertel eens?ChantalTY schreef:Helaas geen pup, maar er ligt wel iets anders in het verschiet..

Die vindt het heel gezelligFotogravinnetje schreef:Mooi bulletje! Veel plezier met Lucy. Wat vindt Yara ervan?
Nee, wij waren lekker in de achtertuin van de zon aan het genietenMutt schreef:Wat een mooi rank bulletje!
Beetje rare vraag maar was je vandaag met haar op de faculteitskliniek van Utrecht?
Zo hoort het ookChantalTY schreef:Nee, wij waren lekker in de achtertuin van de zon aan het genietenMutt schreef:Wat een mooi rank bulletje!
Beetje rare vraag maar was je vandaag met haar op de faculteitskliniek van Utrecht?