Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Flessenpup (Mini wordt maxi!)

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

mirriejj
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
Aantal honden: 3

Re: Flessenpup (Mini wordt maxi!)

Ongelezen bericht door mirriejj »

dagmar88 schreef::mrgreen: Altijd aardig is ook maar saai.

Hoe gaat het met de empty nester? :flower:
Ik heb vandaag niet meer jankend op de bank gezeten :cheer:

Juna mist haar wel, die is nog regelmatig aan het zoeken. Maar de updates van Brigitte helpen wel goed mee, ze heeft het goed daar.

Het is alleen jammer dat er blijkbaar mensen achter mijn rug zijn gaan roddelen dat ze niet snappen waarom ik voor Brigitte gekozen heb, maar ach. Als ik het zelf maar weet :pffff:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

mirriejj schreef: Het is alleen jammer dat er blijkbaar mensen achter mijn rug zijn gaan roddelen dat ze niet snappen waarom ik voor Brigitte gekozen heb, maar ach. Als ik het zelf maar weet :pffff:

:mann: Ik weerhoud mij van commentaar op wijvengedoe.
runninggirl
Zeer actief

Ongelezen bericht door runninggirl »

Oh ik leg nu de link pas. :D Wat is ze leuk terechtgekomen! En wat moet dat ook fijn voor je zijn na deze intensieve weken.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

mirriejj schreef:

Juna mist haar wel, die is nog regelmatig aan het zoeken. Maar de updates van Brigitte helpen wel goed mee, ze heeft het goed daar.

Het is alleen jammer dat er blijkbaar mensen achter mijn rug zijn gaan roddelen dat ze niet snappen waarom ik voor Brigitte gekozen heb, maar ach. Als ik het zelf maar weet :pffff:
ik denk dat jij zelf ook wel weet dat Roos daar heel goed zit. mensen moeten nu eenmaal wat te zeiken hebben. als ze ergens anders zat was het : waarom niet bij Brigitte? daarbij ze kunnen beter van je lullen dan van je vreten :wink:
ellen
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ik heb ook pb's gekregen van mensen die me een hart onder de riem wilden steken. Vind ik alleen maar lief en die vielen zeker niet onder het kopje 'roddelen'. Maar het was vanaf het begin jóuw keuze, want jóuw hond: wat ik van die beslissing vind, is in dezen niet meer belangrijk.
Ik wist echter niet dat dergelijke pb's ook jouw kant op waren gegaan.
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

mirriejj schreef:

Volgens mij is Roosje super terecht gekomen. Het ziet er fantastisch uit!
mirriejj
Zeer actief

sjm schreef:
mirriejj schreef:

Volgens mij is Roosje super terecht gekomen. Het ziet er fantastisch uit!

Roosje is daar zeker goed terecht gekomen hoor, ik wordt iedere dag gestalkt met fotos en filmpjes, dus dat helpt ook wel.
mirriejj
Zeer actief

Lemuria schreef:Ik heb ook pb's gekregen van mensen die me een hart onder de riem wilden steken. Vind ik alleen maar lief en die vielen zeker niet onder het kopje 'roddelen'. Maar het was vanaf het begin jóuw keuze, want jóuw hond: wat ik van die beslissing vind, is in dezen niet meer belangrijk.
Ik wist echter niet dat dergelijke pb's ook jouw kant op waren gegaan.

Als ze mijn kant op waren gekomen dan had ik dat ook niet erg gevonden, iedereen is natuurlijk vrij om daar een mening over te hebben en ik snap ook best dat mensen mijn keuze betwist zullen hebben.

Maar om dan vuile woorden over mij te gaan zeggen om mij de grond in te trappen, wat viavia bij mij terecht komt, dat vind ik dan weer net te ver gaan. Durf het mij dan ook gewoon in mijn gezicht te zeggen :19:
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Ik heb dit ook gevolgd, en wat ik wel dacht is dat ik het helemaal niet zo leuk vond dat er tussen mensen werd gekozen. Ikzelf zou in elk geval al meteen hebben bedankt als ik wist dat er nog iemand in het spel was. Je weet misschien wel hoe het voelt als je een hond al in je hart hebt gesloten, wat een klap dat kan zijn als het niet doorgaat.

Ik had in jouw plaats gewoon óf via de mail gekozen, en dus niet twee kandidaten kennis laten maken, óf de pup naar de eerste geïnteresseerde laten gaan, als dat een goed adres was, en alle volgende afgezegd. Wat ik er zo van las vond ik het zeer pijnlijk voor Lemuria, en dat had niet nodig hoeven zijn als je een beetje rekening had gehouden met gevoelens :wink:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Lemuria twijfelde ook weken en weken toch?
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb het topic gevolgd en toen ik een paar keer las dat er geen geïnteresseerden waren naar wat ik begrepen had heb ik een berichtje gestuurd voor informatie. Daarop werd ik uitgenodigd voor een gesprek en om Roosje te zien of ik haar wel leuk vond en ben toen even op en neer naar Venlo geweest om te kijken. Ik ben gewoon mezelf geweest en verteld wat wij haar kunnen bieden en verder afgewacht en toen na een paar dagen kreeg ik bericht dat we Roosje mochten nemen en meer heb ik er niet aan gedaan. Had ze naar Lemuria gegaan had ik het ook prima gevonden maar ik ga me niet schuldig voelen omdat ik toevallig ook gereageerd heb op haar en ze nu hier zit.

Edit
*Wolf*
Zeer actief

Uitleg gekregen per pb en er speelde meer achter de schermen dan ik wist (weet niet of dit voor anderen duidelijk was, misschien heb ik wel wat gemist). Maar er is dus wel zorgvuldig gehandeld, en mijn kritische noot is niet helemaal (of helemaal niet :mrgreen: ) terecht.
Lemuria

Machie schreef:Lemuria twijfelde ook weken en weken toch?
Ik wik en weeg, dat is wat ik doe. Ik kán niet in 1 week - en zonder dat ik de hond op dat moment überhaupt gezien heb - beslissen dat ik een verantwoordelijkheid aanga van zo'n 12 jaar of meer. Dan wil ik alle voor- en nadelen op een rijtje hebben. Dat heeft me in dit geval de das omgedaan, so be it. Bij Izzy ben ik door dezelfde mindset gegaan (ja-nee-ja-ja-nee-neeeee-ja-JA-tuurlijk, duh ja!). Nou wou toevallig niemand Izzy verder ook hebben, dat kwam voor mij goed uit :mrgreen:
D'r komt heus wel weer een hondje op m'n pad. Maak ik me geen zorgen over ;)
Lemuria

*Wolf* schreef:Uitleg gekregen per pb en er speelde meer achter de schermen dan ik wist (weet niet of dit voor anderen duidelijk was, misschien heb ik wel wat gemist). Maar er is dus wel zorgvuldig gehandeld, en mijn kritische noot is niet helemaal (of helemaal niet :mrgreen: ) terecht.
Meer achter de schermen? De overweging is gebaseerd op 2 dingen:
- Bij Brigitte kon ze mee naar het werk.
- Brigitte twijfelde niet.

Niks mysterieus verder hoor ;) Mirriej moest kiezen en dat heeft ze gedaan. End of story.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

*Wolf* schreef:Uitleg gekregen per pb en er speelde meer achter de schermen dan ik wist (weet niet of dit voor anderen duidelijk was, misschien heb ik wel wat gemist). Maar er is dus wel zorgvuldig gehandeld, en mijn kritische noot is niet helemaal (of helemaal niet :mrgreen: ) terecht.
ik snap niet waar je je mee bemoeit. alsof ze jou een verklaring schuldig is waar ze haar pup heen doet. bemoeizucht ten top.
ellen
Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

ellen en de birmanen schreef:
ik snap niet waar je je mee bemoeit. alsof ze jou een verklaring schuldig is waar ze haar pup heen doet. bemoeizucht ten top.
ellen
Bemoei jij je dan ook niet met dingen waar je je niet mee moet bemoeien :tong:
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sas »

en tada.

Sofi heeft ook een mandje. Eind goed, al goed.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Sas schreef:en tada.

Sofi heeft ook een mandje. Eind goed, al goed.
:ok:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ja ja, nog een paar uurtjes en dan al weer 1 jaar oud en ze leeft nog steeds :engel:

Afbeelding

Afbeelding
Annika
Actief
Mijn ras(sen): keeshond
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Annika »

Ze is zo ongelofelijk mooi :I:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Wat een gezeik en geouwehoer zeg , de partijen waar het over gaat doen niet moeilijk maar dat doen anderen dan wel even voor hun. :zweep:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

bouvierpoedel schreef:Wat een gezeik en geouwehoer zeg , de partijen waar het over gaat doen niet moeilijk maar dat doen anderen dan wel even voor hun. :zweep:
Neem even een kop koffie :F:
Je reageert op commentaar van een jaar geleden (bijna) het gaat nu om de nieuwe foto's :ok:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

mosquito1980 schreef:
bouvierpoedel schreef:Wat een gezeik en geouwehoer zeg , de partijen waar het over gaat doen niet moeilijk maar dat doen anderen dan wel even voor hun. :zweep:
Je reageert op commentaar van een jaar geleden (bijna) het gaat nu om de nieuwe foto's :ok:
Kan het gewoon niet uitstaan dat ik dat gemist heb , ben er echt verdrietig van. :jank:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

bouvierpoedel schreef:
mosquito1980 schreef:
Kan het gewoon niet uitstaan dat ik dat gemist heb , ben er echt verdrietig van. :jank:

Aaaaahhh.... :J:
mirriejj
Zeer actief

Ja je hebt wat gemist Kees :schrik:

Een jaar geleden alweer. Ik heb me toch een potje zitten janken toen ik dit topic aan maakte en zoveel commentaar over me heen kreeg. Maar jullie hebben me toen ook wel door de moeilijke momenten gesleept als ik het even niet meer wist.

Daar waar ik vorig jaar nog zei dat 3 honden echt de max was, daar woon ik nu samen met mijn nieuwe partner en zitten we op 6 honden. Had ik toen geweten hoe dat het zou lopen, dan was Roosje absoluut gebleven. Maakt me niet minder blij dat ze bij Brigitte terecht is gekomen en gelukkig houdt zij ervan om foto's te maken.

Voor iedereen die me vorig jaar geholpen heeft, bedankt nog daarvoor! Ik had er zelf ook een hard hoofd in dat ze het zou halen, maar blijkbaar heb ik het best goed gedaan.
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

mirriejj schreef:Ja je hebt wat gemist Kees :schrik:

Een jaar geleden alweer. Ik heb me toch een potje zitten janken toen ik dit topic aan maakte en zoveel commentaar over me heen kreeg. Maar jullie hebben me toen ook wel door de moeilijke momenten gesleept als ik het even niet meer wist.

Daar waar ik vorig jaar nog zei dat 3 honden echt de max was, daar woon ik nu samen met mijn nieuwe partner en zitten we op 6 honden. Had ik toen geweten hoe dat het zou lopen, dan was Roosje absoluut gebleven. Maakt me niet minder blij dat ze bij Brigitte terecht is gekomen en gelukkig houdt zij ervan om foto's te maken.

Voor iedereen die me vorig jaar geholpen heeft, bedankt nog daarvoor! Ik had er zelf ook een hard hoofd in dat ze het zou halen, maar blijkbaar heb ik het best goed gedaan.
Ja dat vond ik ook fijn van alle mensen hier dat ze me Echt geholpen hebben toen ik een zelfde soort ding had.
En roosje is zo mooi terechtgekomen en heeft denk ik een heerlijk leventje, wat wil je als pluizenbol nog meer dan van die joekels rondcommanderen hahaha
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”