Mochten ze wel weer willen prutsen dan toch je poot stijf houden. Hier heb ik nog nooit een discussie met een DA gehad gelukkig. Lijkt me ook niet fijn als ze niet meegaan in jouw beslissing over jouw hond.
Veel sterkte deze nacht!
Moderator: moderatorteam

Yara schreef:Vreselijk wat een ellendige toestand is dit geworden.Ik hoop van harte dat ze morgen opeens toch een stuk beter is. En anders maar snel afscheid nemen morgen. Arme hond.
Mochten ze wel weer willen prutsen dan toch je poot stijf houden. Hier heb ik nog nooit een discussie met een DA gehad gelukkig. Lijkt me ook niet fijn als ze niet meegaan in jouw beslissing over jouw hond.
Veel sterkte deze nacht!
Dat is wel fijn als je samen op een lijn zit.Heavy schreef:Het zal in jullie geval ook wel te maken hebben gehad met de twijfel die er was . Jij wilde Tana wel laten inslapen maar je man niet wat moet je dan als dierenarts ? Dan kan je het natuurlijk ook nooit goed doen .
Wij zijn wel eens met een hond naar de dierenarts gereden om te laten inslapen en toen begon de dierenarts ook voorzichtig of we niet dit of dat wilde proberen. Maar ik en vriend waren vastberaden en hebben toen ook gezegd als je het niet wil doen dan gaan we naar een ander
Niet verwonderlijk. Meneer komt met een doodzieke hond en vraagt om hulp. Je hebt nu laten vastleggen dat ze wordt ingeslapen als het niet verbetert, maar toen Gerard er kwam was daar nog geen sprake van. Ik hoop op een wondertje.gonnie schreef:
kan best zo zijn dat het voor een dierenarts moeilijk is als eigenaars er verschillend over denken.

Snap niet wat de meerwaarde is als die hond de hele nacht alleen heeft gelegen en nu om 8.17 er nog geen DA bij is geweest. Terwijl die hond op randje dood ligt.gonnie schreef:Heb net gebeld, maar er was nog geen dierenarts bij haar wezen kijken.
De assistente die er nu was die zei dat ze wel naar haar keek. Ja, dat deed ze gisteren ook. Maar dat zegt niks. Zolang ze niet scheldend opsta is het niks.