Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even vertellen over mijn honden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Roompie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Even vertellen over mijn honden

Ongelezen bericht door Roompie »

Nanna schreef:
Safari schreef:
Roompie schreef:Ik kan ongelofelijk wijdbeens hurken dus nog geen last gehad met mezelf onder piesen :E:
Iemand er wel eens over nagedacht dat men ook nog overeind moet :hmmm: :LOL:
Daar hebben ze dus bomen voor uitgevonden. Als je in het bos pist kun je je altijd nog ophijsen aan een vette boom :ok:
Haha dat doe ik dus :ok:
Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

Haha heerlijk topic is het geworden. Jaren terug op vakantie in Frankrijk met vriendinnen , ik moest onderweg erg nodig piesen dus auto aan de kant van de weg gezet , portier open en ik gaan zitten . We stonden boven op een helling , vanonder het portier werd een nieuw soort beek gevormd en in dacht aardig in de privacy te zitten maar onder het portier staken 2 witte billen uit . Dus het verkeer reed al zachter en 3 vriendinnen lagen in een deuk in de berm.
En nog een keer met honden uitlaten, ik ging in het riet zitten en werd door een enthousiaste hond omver gelopen en viel achterover met mijn gat in een afgesneden rietstengel , dus ik werd een soort gespiest dus kwam er bloedend en au roepend weer uit. NU kijk ik altijd heel goed uit of er geen honden in de buurt zijn .
Afbeelding
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Ai, dat lijkt me wel zeer pijnlijk zeg, brrr.
Mensenpoep is het goorste wat er is waar een hond in kan rollen. Moest een keer een berner naar huis vervoeren die zo'n bad had genomen.
Dit is alleen geëvenaard door de zak met een rottend en druipend stuk kaas op een tropische dag, die mijn twee berners aan de snuit hadden hangen. Krijg dat er maar eens af... :kotz:
En als ik dan toch bezig ben iets te vertellen over mijn honden: mijn golden destijds had eens wat resten schaap gevreten dat was achtergelaten na een picknick. Enkele uren later heeft hij dat weer uitgekotst. Dat luchtje herinner ik me na 22 jaar nog steeds. :jank:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

kooi schreef:Ai, dat lijkt me wel zeer pijnlijk zeg, brrr.
Mensenpoep is het goorste wat er is waar een hond in kan rollen. Moest een keer een berner naar huis vervoeren die zo'n bad had genomen.
Dit is alleen geëvenaard door de zak met een rottend en druipend stuk kaas op een tropische dag, die mijn twee berners aan de snuit hadden hangen. Krijg dat er maar eens af... :kotz:
En als ik dan toch bezig ben iets te vertellen over mijn honden: mijn golden destijds had eens wat resten schaap gevreten dat was achtergelaten na een picknick. Enkele uren later heeft hij dat weer uitgekotst. Dat luchtje herinner ik me na 22 jaar nog steeds. :jank:

ohhhhhhh uitgekotst-schaap :schrik: Gruwellllllllllll
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Roompie schreef:
Nanna schreef:
Safari schreef:
Roompie schreef:Ik kan ongelofelijk wijdbeens hurken dus nog geen last gehad met mezelf onder piesen :E:
Iemand er wel eens over nagedacht dat men ook nog overeind moet :hmmm: :LOL:
Daar hebben ze dus bomen voor uitgevonden. Als je in het bos pist kun je je altijd nog ophijsen aan een vette boom :ok:
Haha dat doe ik dus :ok:
De laatste keer dat ik keek groeiden die dingen niet in een hurktoilet :hmmm:
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

Nanna schreef:Schijten in het bos is voor mij een heel grote no-go.
Niet eens uit principe, maar dat doe ik gewoon niet.
en als je nu eens kramp krijgt en je moet? heb ik 1x gehad tijdens de jachttraining. gewoon keurig netjes opgeruimd met een hondenpoepzakje :pffff:
ellen
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Tiny schreef:
Lynnepien schreef:Er was hier toch ook eens iemand die op een nestje zwerfkatjes heeft geplast? :mrgreen:
:oeps: :roos:
Wat? :LOL: Hoe gebeurde dat? :mrgreen:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

ellen en de birmanen schreef:
en als je nu eens kramp krijgt en je moet? heb ik 1x gehad tijdens de jachttraining. gewoon keurig netjes opgeruimd met een hondenpoepzakje :pffff:
ellen
Dan mag het :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

ellen

op mn eerste KNPV club gingen we gewoon met een schop de duinen in bij hoge nood (en op zondagochtend vroeg na een paar bakken stevige koffie komt dat nog al eens voor)
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Oh heerlijk, het gaat er weer typisch op z'n HF's aan toe :LOL: :I: .

Die hurktoiletten zijn inderdaad heel ranzig. Maar wat ik ook heel ranzig vind is als je van die zeikwijven hebt die een gewone wc behandelen als een hurktoilet en dan, al hangend, de hele bril (en vloer) onder zeiken :kotz: . En het dan ook nog zo achterlaten :gvd: .
Laatst gewijzigd door Zamunda op 06 aug 2014 16:04, 3 keer totaal gewijzigd.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Nanna schreef:
ellen
Dan mag ik wel met een Komo-zak die bossages in :ugh:
Die is leeg heel gemakkelijk op de vouwen tot een heel klein pakketje :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Liselore
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Liselore »

Nanna schreef:
ellen
Dan mag ik wel met een Komo-zak die bossages in :ugh:
Wel handig, kan je gewoon op het pad blijven zitten, stap je er na gebruik gewoon uit :D
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

*Ellen* schreef:
Marion. schreef:
*Ellen* schreef:Dan is je hond maar te dik.
Die van mij zijn 10 jaar en ik heb er graag een speklaagje op. Zolang ze geen last van hun gewrichten hebben vind ik het best.
Want ze zullen heus wel een ouderdomsziekte krijgen op den duur en dan vliegen de kilo's eraf.
Beetje reserve kan dan geen kwaad.
Voorlopig is deze nu 12 en de andere vette heeft de 13 prima gehaald, en is op een heel goed moment verlost van haar lijden. Toen het nog net geen lijden was.
Mijn 2 dunnetjes werden samen niet ouder dan 28 maanden. Doen we het met deze hondjes ergens toch iets beter.
Je moet je er ook niks van aantrekken.
Zo is dat. :pffff:
Ik ga mijn 15-jarige kat ook niet op dieet zetten.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

O, we zijn al bij de schijt- en zeik fase in de topic :LOL:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

_Leonie schreef:
Tiny schreef:
Lynnepien schreef:Er was hier toch ook eens iemand die op een nestje zwerfkatjes heeft geplast? :mrgreen:
:oeps: :roos:
Wat? :LOL: Hoe gebeurde dat? :mrgreen:
We waren op vakantie en tijdens de avondwandeling moest ik nodig plassen. Op Kos valt regelmatig de stroom uit en dan is het hele eiland stikdonker. Ik heb dus op de gok mijn broek laten zakken en de boel laten lopen, totdat ik halverwege iets tussen mijn benen voelde kroelen :80: Mijn vriendin geroepen om te komen kijken en die riep gillend van de lach "je zeikt op een nest kittens" :oeps:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik vind eigenlijk die Franse plees wel hygiënisch. Je komt met niets in aanraking, toch? Ok, je moet even kijken of je goed mikt - en dat is niet zo'n schoon gezicht - maar daarna kun je gelijk weer rechtuit kijken :19:
flaneloba
Zeer actief

Ongelezen bericht door flaneloba »

Nanna schreef:
Marion. schreef:Ik vind eigenlijk die Franse plees wel hygiënisch. Je komt met niets in aanraking, toch? Ok, je moet even kijken of je goed mikt - en dat is niet zo'n schoon gezicht - maar daarna kun je gelijk weer rechtuit kijken :19:
het concept zal gerust een bepaalde hygiëne betrachten. De ervaring leert echter dat die plees zo vies als de neten zijn en stinken als oordelen.
Nou heb ik enkel dergelijke plees bezocht naast de autosnelweg in het Fransche, en daar heb ik geobserveerd dat de medemensch het niet zo nauw neemt met waar de faeces neer te kwakken :ugh: En dat de smerige maandverbanden en volle tampons je er ook olijk aanstaren.
Daar kunnen ze er langs de Deutsche autobahn anders ook wat van, en dat zijn toch echt geen hurkplees :ugh:
Afbeelding
Dag monster... *14-01-2016
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Nanna schreef:
Marion. schreef:Ik vind eigenlijk die Franse plees wel hygiënisch. Je komt met niets in aanraking, toch? Ok, je moet even kijken of je goed mikt - en dat is niet zo'n schoon gezicht - maar daarna kun je gelijk weer rechtuit kijken :19:
het concept zal gerust een bepaalde hygiëne betrachten. De ervaring leert echter dat die plees zo vies als de neten zijn en stinken als oordelen.
Nou heb ik enkel dergelijke plees bezocht naast de autosnelweg in het Fransche, en daar heb ik geobserveerd dat de medemensch het niet zo nauw neemt met waar de faeces neer te kwakken :ugh: En dat de smerige maandverbanden en volle tampons je er ook olijk aanstaren.
Nee, dat klopt op zich wel (al heb ik volgens mij nooit langs de Franse snelweg gepiest). En smerig zijn ze, maar je raakt er niets aan (alleen het doortrekdingetje en dat kun je met een wc-papiertje doen).
Ik vind het duizend maal goorder als de plee op het werk is ondergepiest of onder de remsporen zit. Dan weet je ook ongeveer wie dat op zijn geweten heeft. Dan ga ik dus naar buiten en achter het gebouw in de bosjes zitten. Kleine boodschap dan. Als ik moet poepen dan ga ik naar huis, of hooguit naar mijn moeder. Eén keer zat ik van beiden te ver, en ben ik bij een heel groot bedrijf - waar ik ook een pakje voor had - naar het toilet gegaan. En heb driftig gespoten met de luchtverfrisser :mrgreen:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Kom na de vakantie thuis met dikke pens van opgespaarde stront, kan niet op een andere plee.
Keer met een maatje naar de states en zouden bij een kennis van mij slapen. Gaat die gast gelijk na aankomst zitten schijten en gelijk de hele boel verstopt. Mooie binnenkomst. :LOL: :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

flaneloba schreef:
Nanna schreef:
Daar kunnen ze er langs de Deutsche autobahn anders ook wat van, en dat zijn toch echt geen hurkplees :ugh:
Langs da Autobahn kom ik al jaren alleen maar überhygienische plees tegen. Alles draait zichzelf schoon en wordt gereinigd en ontsmet. Je hoeft niks meer aan te raken alles op sensor.
Kost € 0,50 maar t bonnetje kun je in de shop weer inleveren voor eten of drinken.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ήυs »

Safari schreef:
Fafo schreef:Of die oude toiletten aan de kant van de weg in Frankrijk.. Moest je in zo'n gat piesen. Oh wat een drama was dat altijd.
Die stomme dingen zijn er nog steeds. Weet nooit welke kant nou de juiste is. Ga je met je neus richting muur of deur zitten?
Hahahaha

Goeie vraag idd :LOL: Ik kijk dan liever niet naar de muur denk ik...
Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ήυs »

bouvierpoedel schreef:
Fafo schreef:
Mit schreef:Ik doe het niet meer. In Amerika in een zware file moest ik ook piesen, ergens een achteraf steegje gevonden en toen heb ik mijn schoen volgepist. Ik kan niet hurkend mikken :hmmm:
Ik zeik mezelf ook onder. Heb twee straaltjes ofzo. Tenminste, hij splitst zich. Als ik echt kracht zet dan lukt het wel, maar op een gegeven moment dan komt het einde, en dan kan je niet meer mikken want dan loopt het straaltje terug.. Tja.. Dan zeik ik mezelf onder. Weet niet wat het is maar ben er ook ontzettend slecht in. :mrgreen:

Vroegâh tilde mams ons nog op. Gehurkt maar dan in de lucht. Ik zeek toen ook al haar schoenen onder.

Of die oude toiletten aan de kant van de weg in Frankrijk.. Moest je in zo'n gat piesen. Oh wat een drama was dat altijd.

Ik heb er een trauma aan over gehouden want ik drink nooit als we lang moeten rijden en ik kan echt heeeeeel lang mijn plas ophouden.
:80: Oh god ik heb nu beeld van een pissende Fafo met 2 pisbuizen. :schrik:
Ik hoop dat je er niet van slaapt.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Fafo schreef:
bouvierpoedel schreef:
Fafo schreef:
Mit schreef:Ik doe het niet meer. In Amerika in een zware file moest ik ook piesen, ergens een achteraf steegje gevonden en toen heb ik mijn schoen volgepist. Ik kan niet hurkend mikken :hmmm:
Ik zeik mezelf ook onder. Heb twee straaltjes ofzo. Tenminste, hij splitst zich. Als ik echt kracht zet dan lukt het wel, maar op een gegeven moment dan komt het einde, en dan kan je niet meer mikken want dan loopt het straaltje terug.. Tja.. Dan zeik ik mezelf onder. Weet niet wat het is maar ben er ook ontzettend slecht in. :mrgreen:

Vroegâh tilde mams ons nog op. Gehurkt maar dan in de lucht. Ik zeek toen ook al haar schoenen onder.

Of die oude toiletten aan de kant van de weg in Frankrijk.. Moest je in zo'n gat piesen. Oh wat een drama was dat altijd.

Ik heb er een trauma aan over gehouden want ik drink nooit als we lang moeten rijden en ik kan echt heeeeeel lang mijn plas ophouden.
:80: Oh god ik heb nu beeld van een pissende Fafo met 2 pisbuizen. :schrik:
Ik hoop dat je er niet van slaapt.
*verwijderd*
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

malinois schreef: Langs da Autobahn kom ik al jaren alleen maar überhygienische plees tegen. Alles draait zichzelf schoon en wordt gereinigd en ontsmet. Je hoeft niks meer aan te raken alles op sensor.
Kost € 0,50 maar t bonnetje kun je in de shop weer inleveren voor eten of drinken.
Inderdaad. Van de zomer een paar keer gedaan, alles supersauber :ok:
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

ooit in bulgarije op vakantie geweest. een mooi 4 sterren restaurant met een verschrikkelijke vieze en gore plee met een gat in de grond. daartegen in een dorpje geweest in het midden van een bos en hartstikke mooie toilet met stromend water.
ook in polen eigenlijk alleen maar schone toiletten tegen gekomen.
ellen
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Wat ik mij nog levendig voor ogen staat - oké wel van 20 jaar geleden - is behalve de enorme stank, de hoeveelheid vliegen :schrik:
Eén keer heb ik zo'n gat gezien, zo vreselijk smerig dat ik spontaan niet meer hoefde en inderdaad ga ik dan wel een miljoen keer
hygiënischer tussen de bosjes zitten.
Getver wat was dat afgrijselijk smerig :schrik:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Cleva schreef:Ik tapdans met de handen omhoog als een geschrobde chirurg het lokaal in en uit. Waarom mensen denken dat het hygiënisch is om daar aan de kraan te gaan zitten peuteren is me een raadsel.
Ok, dus ik ben niet de enige die gruwelt van alle second degree pis. Ik leg altijd een dot pleepapier op de rand, spoel door met een handvol pleepapier en raak de deurkrukken en kraan ook alleen aan met pleepapier. Zal zo een halve rol doorheen gaan als ik onverhoopt moet piesen. En dan heb ik altijd nog vochtige doekjes bij om m'n handen na het wassen nog eens schoon te maken.
_Leonie
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Leonie »

Tiny schreef:
We waren op vakantie en tijdens de avondwandeling moest ik nodig plassen. Op Kos valt regelmatig de stroom uit en dan is het hele eiland stikdonker. Ik heb dus op de gok mijn broek laten zakken en de boel laten lopen, totdat ik halverwege iets tussen mijn benen voelde kroelen :80: Mijn vriendin geroepen om te komen kijken en die riep gillend van de lach "je zeikt op een nest kittens" :oeps:
Ah gos hahaha. :LOL:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Lemuria schreef:
Cleva schreef:Ik tapdans met de handen omhoog als een geschrobde chirurg het lokaal in en uit. Waarom mensen denken dat het hygiënisch is om daar aan de kraan te gaan zitten peuteren is me een raadsel.
Ok, dus ik ben niet de enige die gruwelt van alle second degree pis. Ik leg altijd een dot pleepapier op de rand, spoel door met een handvol pleepapier en raak de deurkrukken en kraan ook alleen aan met pleepapier. Zal zo een halve rol doorheen gaan als ik onverhoopt moet piesen. En dan heb ik altijd nog vochtige doekjes bij om m'n handen na het wassen nog eens schoon te maken.
Doe ik ook :mrgreen:
En in het dashboardkastje heb ik zo'n flesje 'zeep' van het Kruidvat, van die alcohol-gel, heerlijk spul!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Lemuria schreef:
Voor die rand zijn hele handige kant en klaar papieren wc brillen te koop.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”