Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Black Jones's Diary, update pag 12, 6 maanden oud

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Re: Black Jones's Diary, update pag 12, 6 maanden oud

Ongelezen bericht door Lunatic »

samantha! schreef:
Lunatic schreef:Lekker ventje :I:
Het klein zijn valt wel mee hoor, werklijntjes zijn normaal een stuk kleiner dan de "normale" lab. Doran is echt een grote reu voor een werklijn en Jack is volgens mij ook best groot :F:
Ja hij is ook niet extreem klein hoor, maar toch nog wel een stuk kleiner dan de andere werklijnen die ik zie, maar ook dat maakt me niet zo uit, al hoop ik dus wel op nog wat centimeters maar wat niet komt dat komt niet, het is gewoon een heerlijk mannetje :I:
Jack is inderdaad behoorlijk groot voor een werklijn, 60cm schofthoogte en 27kg :Q:
Ik moet het weer eens meten, maar volgens mij is Doran 56 cm hij weegt ook 27 kilo. Maar als ik die bij Brigitte haar roedel zet is het echt een flinke jongen, ook qua postuur, brede borstkast e.d.
Jones groeit nog wel hoor, dat gaat nog wel even door tot een jaar ofzo :wink:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

samantha! schreef:
ranetje schreef:
Zamunda schreef:Heerlijk dat hij zo naadloos in de roedel past hè :cheer: ? En hoe die twee, J&J, elkaar gevonden hebben :I: .

Fijn dat hij ook het werkhondje blijkt wat je zocht in hem. Ik geloof ook dat je het echt heerlijk vindt om met hem te werken hè!

Alleen kun je dus geen wedstrijden met hem lopen begrijp ik? Of wel in andere onderdelen (die je misschien minder leuk vindt)? Niet het belangrijkste natuurlijk, maar wel erg jammer van zo'n geweldig werkhondje met dito baasje die samen zoveel potentie hebben :knuffel: . Stomme regeltjes :hmmm: .
Jawel hoor.
In ieder geval tot en met de B proeven.
En misschien t.z.t. ook nog wel verder dan dat :ok:
Van wat ik begrepen heb mag de A ook gewoon aangezien hij wel een stamboom heeft :D
Ik wilde eigenlijk OWT met hem gaan doen maar dat mag dus helemaal niet, maar het maakt me niet meer zoveel uit, gaan we lekker KNJV doen.
Ja, die OWT bedoelde ik :ok: . Fijn dat het je niet meer zo uitmaakt en jullie je met een net iets andere tak gaan vermaken :E: !
samantha!
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Lunatic schreef:
samantha! schreef:
Lunatic schreef:Lekker ventje :I:
Het klein zijn valt wel mee hoor, werklijntjes zijn normaal een stuk kleiner dan de "normale" lab. Doran is echt een grote reu voor een werklijn en Jack is volgens mij ook best groot :F:
Ja hij is ook niet extreem klein hoor, maar toch nog wel een stuk kleiner dan de andere werklijnen die ik zie, maar ook dat maakt me niet zo uit, al hoop ik dus wel op nog wat centimeters maar wat niet komt dat komt niet, het is gewoon een heerlijk mannetje :I:
Jack is inderdaad behoorlijk groot voor een werklijn, 60cm schofthoogte en 27kg :Q:
Ik moet het weer eens meten, maar volgens mij is Doran 56 cm hij weegt ook 27 kilo. Maar als ik die bij Brigitte haar roedel zet is het echt een flinke jongen, ook qua postuur, brede borstkast e.d.
Jones groeit nog wel hoor, dat gaat nog wel even door tot een jaar ofzo :wink:
Ja dat kan ik me best voorstellen, Jack was destijds ook best een lange jan :Q: tegenover de roedel van Brigitte.
Echt breed is hij nog niet (hoewel hij ook niet heel iel is) maar ik merk dat hij nog steeds aan het uitzwaren is dus hij zou nog wel wat veranderen.
En Jones.. ach ik zie wel hoe hij gaat uitgroeien :D zijn ouders zijn ook niet echt groot maar beiden ook best breed (voor een werklijn dan).
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha!
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Zamunda schreef:
samantha! schreef:
ranetje schreef:
Zamunda schreef:Heerlijk dat hij zo naadloos in de roedel past hè :cheer: ? En hoe die twee, J&J, elkaar gevonden hebben :I: .

Fijn dat hij ook het werkhondje blijkt wat je zocht in hem. Ik geloof ook dat je het echt heerlijk vindt om met hem te werken hè!

Alleen kun je dus geen wedstrijden met hem lopen begrijp ik? Of wel in andere onderdelen (die je misschien minder leuk vindt)? Niet het belangrijkste natuurlijk, maar wel erg jammer van zo'n geweldig werkhondje met dito baasje die samen zoveel potentie hebben :knuffel: . Stomme regeltjes :hmmm: .
Jawel hoor.
In ieder geval tot en met de B proeven.
En misschien t.z.t. ook nog wel verder dan dat :ok:
Van wat ik begrepen heb mag de A ook gewoon aangezien hij wel een stamboom heeft :D
Ik wilde eigenlijk OWT met hem gaan doen maar dat mag dus helemaal niet, maar het maakt me niet meer zoveel uit, gaan we lekker KNJV doen.
Ja, die OWT bedoelde ik :ok: . Fijn dat het je niet meer zo uitmaakt en jullie je met een net iets andere tak gaan vermaken :E: !
Ja wij vermaken ons wel, er is altijd wel iets passends te vinden :lol1:
Nog even over dat naadloos in de roedel passen: ja, dat is echt zoooo fijn, ik heb er echt geen omkijken naar.
En Jack en Jones, tja.. dat is net een stel, die 2 zijn zo dol op elkaar, echt heerlijk om te zien :I:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Bishy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bishy »

Heerlijk om te lezen hoe goed het gaat. :E:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”