Je kan inderdaad volgers hebben maar dat kan je zien bij je accountinstellingen, als je dat niet wilt moet je dat aanvinken en dan kunnen echt alleen maar je vrienden het zien, mits je dat natuurlijk aangevinkt hebtalm@ schreef:Geen zware privé toestanden hoor zo erg was het ook weer niet, wat gezondheidsperikelen meer niet maar toch. En ik ben ook reuzetrots op kleindochter maar ik zet niks meer op facebook wat dat aangaat. Op één of andere manier vertrouw ik het niet. Je weet nooit wie er naast die fb-vrienden meekoekeloert.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
the limit
Moderator: moderatorteam
-
Loek
- Zeer actief
Re: the limit
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Ik snap dat Renee het graag zelf in haar eigen tempo had willen bespreken op FB maar ze had dit topic toch niet hoeven openen naar mijn idee. Een pb naar Moos had toch ook goed geweest? Die had dat niet op FB moeten zetten maar heeft dat in een wellicht ondoordacht moment toch gedaan. Niet handig maar het is gebeurd. Moet daar nu het hele forum overheen gaan vallen?? Dat is iets tussen hun tweetjes, niet iets van de rest lijkt me. Verder is het een kwestie van een beetje kritisch zijn wie er in je vriendenlijstje terecht komen op FB en je privacy instellingen een beetje goed beheren zodat niet alles openbaar komt. Geen probleem meestal.
Ik wil Renee nogmaals wel heel veel sterkte wensen want twee honden zo kort na elkaar verliezen is gewoon onvoorstelbaar moeilijk!!
Ik wil Renee nogmaals wel heel veel sterkte wensen want twee honden zo kort na elkaar verliezen is gewoon onvoorstelbaar moeilijk!!
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik weet het en volgens mij heb ik dat ook allemaal goed ingesteldLoek schreef:Je kan inderdaad volgers hebben maar dat kan je zien bij je accountinstellingen, als je dat niet wilt moet je dat aanvinken en dan kunnen echt alleen maar je vrienden het zien, mits je dat natuurlijk aangevinkt hebtalm@ schreef:Geen zware privé toestanden hoor zo erg was het ook weer niet, wat gezondheidsperikelen meer niet maar toch. En ik ben ook reuzetrots op kleindochter maar ik zet niks meer op facebook wat dat aangaat. Op één of andere manier vertrouw ik het niet. Je weet nooit wie er naast die fb-vrienden meekoekeloert.