Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb ook een volle reu, die zeker indruk zal proberen te maken, kan hem er goed bij weg sturen, maar erg relaxed wordt dat dan niet.
Gezien hij na 5 seconden meent toch nog een poging te moeten wagen...
kloesje schreef:Ik heb ook een volle reu, die zeker indruk zal proberen te maken, kan hem er goed bij weg sturen, maar erg relaxed wordt dat dan niet.
Maar anders leuke kruising puppies
Als jij met Macho vertrekt weer, komen zij aan.....
kloesje schreef:Ik heb ook een volle reu, die zeker indruk zal proberen te maken, kan hem er goed bij weg sturen, maar erg relaxed wordt dat dan niet.
Dat is echt een geweldig leuke accommodatie, gave kamers en hele fijne mensen van wie het hotel is. Goed eten ook trouwens daar.
Wij zaten daar vorig jaar toen er een enorme modderlawine vlak langs ging, dat was toen een hele belevenis.
Dat is echt een geweldig leuke accommodatie, gave kamers en hele fijne mensen van wie het hotel is. Goed eten ook trouwens daar.
Wij zaten daar vorig jaar toen er een enorme modderlawine vlak langs ging, dat was toen een hele belevenis.
Ik ben ook heel benieuwd eindelijk sinds 2jaar weer
Het is groot en oud, en de hele sfeer ademt nostalgie uit. De kamer waar ik overnacht heb (samen met Yvette en Jeroen, een driepersoons kamer dus) was echt enorm met prima bedden en lekkere dekbedden, en wij hadden zelfs heel luxe een eigen douche in de kamer. Het warme water moest alleen ongeveer uit Kaprun komen denk ik, dat duurde nogal lang. Maar dat was bij de douches op de gang niet het geval.
LongFields schreef:Het is groot en oud, en de hele sfeer ademt nostalgie uit. De kamer waar ik overnacht heb (samen met Yvette en Jeroen, een driepersoons kamer dus) was echt enorm met prima bedden en lekkere dekbedden, en wij hadden zelfs heel luxe een eigen douche in de kamer. Het warme water moest alleen ongeveer uit Kaprun komen denk ik, dat duurde nogal lang. Maar dat was bij de douches op de gang niet het geval.
Suzanne heb je de 1 persoons kamer ook gezien? Op de foto zag het er super smal uit, maar hopelijk in het echt wat groter?
LongFields schreef:Het is groot en oud, en de hele sfeer ademt nostalgie uit. De kamer waar ik overnacht heb (samen met Yvette en Jeroen, een driepersoons kamer dus) was echt enorm met prima bedden en lekkere dekbedden, en wij hadden zelfs heel luxe een eigen douche in de kamer. Het warme water moest alleen ongeveer uit Kaprun komen denk ik, dat duurde nogal lang. Maar dat was bij de douches op de gang niet het geval.
Suzanne heb je de 1 persoons kamer ook gezien? Op de foto zag het er super smal uit, maar hopelijk in het echt wat groter?
Nee, die heb ik niet gezien. Er zijn trouwens behoorlijk wat kamers hoor, dus misschien is er wel meer dan 1 eenpersoons kamer?
Zou dit echt heel erg gaaf vinden.... ben zelf alleen zonder rijbewijs dus dat wordt al moeilijker dan.... dit jaar gaat het hem sowieso niet lukken , maar wie weet volgend jaar, zou het echt heel graag eens willen doen.
Jeannettebo schreef:Er zijn nu ook meerdere mensen zonder rijbewijs mee, daar wordt onderling wat geregeld
daarom wil ik als het volgend jaar mss georganiseerd wordt wel mee... we komen de 2e week net terug van vakantie dus het gaat dan qua opvang voor esperanza niet lukken en vrije dagen....
Rami schreef:Dank jullie wel! Het lijkt mij ook erg leuk. Ben wel toe aan een verzetje.
Ik zie treinen niet zo heel erg zitten, dus hoop dat ik nog iemand enthousiast krijg met een auto.
Wat zou dat ontzettend leuk zijn
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Hilly45 schreef:Frederique, die 1 na laatste foto, waar is dat? Ziet er zo heerlijk uit.
Als ik het goed heb is dat de Klammsee bij Kaprun, aan de kant van de Imbiss Stube en kinderspeeltuin.
Wel gaaf, was daar ons verblijf ook niet bij in de buurt?
Ja, jullie verblijf in Kesselfall zit een stuk verderop langs de weg waar ook de Klammsee aan zit.
Overigens heb ik tijdens onze vakanties nog nooit zo veel drukte in het water gezien daar, maar dat komt denk ik omdat wij altijd in voor- of naseizoen gaan, en Frederique (denk ik) deze foto gemaakt heeft in de zomerperiode.