Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waterwerkdagen 9 september in 't Twiske (bij A'dam)

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Re: Waterwerkdagen 9 september in 't Twiske (bij A'dam)

Ongelezen bericht door Mit »

Marleen wel ja, ik weet het nog niet. Ik neem wel een boek mee, lekker lezen in het gras.
Tsuki laat ik helaas toch thuis, het wordt zo warm.
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Welk adres moet ik invullen in de tomtom? Ik kan 'm op de site niet vinden zo...
Elsbeth
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elsbeth »

Ik heb

Noorderlaaik 8. Oostzaan

Tot morgen!!
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Hee dankje wel!
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Mit schreef:Marleen wel ja, ik weet het nog niet. Ik neem wel een boek mee, lekker lezen in het gras.
Tsuki laat ik helaas toch thuis, het wordt zo warm.
Lobbes laat ik ook thuis, die mag nu even niet zwemmen ivm een hotspot. En om hem nu alleen te laten blaffen naar de knappe teefjes in de warmte is ook niks. En ik kom wat later ivm andere bezigheden. :mrgreen:
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Yai »

Boris en ik hebben er zin in! :cheer: :cheer:
Afbeelding
Muk

Yai schreef:Boris en ik hebben er zin in! :cheer: :cheer:
Kijk, dat is de spirit! :ok:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Tassen zijn ingepakt.............. Tomtom is ingesteld............... rest mij nog om naar bed te gaan, dat is al moeilijk genoeg vaak (stel het steeds uit, omdat de pc blijft trekken........) De noten-zuurdesembolletjes liggen te ontdooien, mjammie.............. Klein surfplankje van Sam staat ook in de auto, idem stoel en stoffen bench.................. Nu alleen nog de uurtjes aftellen.
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

dat is wel mn bedoeling
Afbeelding
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

Is er nog behoefte aan toeschouwers? ben benieuwd of het eventueel wat voor rayos zou kunnen zijn maar ga hem vandaag niet meenemen ivm de warmte.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Ben toen het pauze werd naar huis gegaan. Ik heb me verveeld :ugh: , de activiteit zelf is erg leuk en de begeleiding vriendelijk en enthousiast maar ik kwam om wat te doen met de honden en beide honden hebben 1 baantje getrokken en da's me te weinig.

Ik had er meer van verwacht, met zo'n berg honden is het misschien niet anders te organiseren dan zo.

Jeanette, de lege blauwe kratten heb ik achtergelaten bij Bo en Layla.
Muk

Er worden wel meer banen getrokken dan 1 op deze dag, maar het is nu ook wel erg druk, waardoor je langer moet wachten tussen de zwembeurten. Bij de evaluatie zal er wel over een derde baan gesproken worden, mocht het een volgende keer weer zo druk zijn. Dan is de wachttijd ook een stuk korter.
Selene
Zeer actief

Muk schreef:Er worden wel meer banen getrokken dan 1 op deze dag, maar het is nu ook wel erg druk, waardoor je langer moet wachten tussen de zwembeurten. Bij de evaluatie zal er wel over een derde baan gesproken worden, mocht het een volgende keer weer zo druk zijn. Dan is de wachttijd ook een stuk korter.
Ik vind het jammer dat ik het niet gezien heb, ben er heen gereden en kon het dus niet vinden :oeps:
Hoop dat de rest het wel leuk heeft gehad :ok:

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Muk

Selene schreef:
Muk schreef:Er worden wel meer banen getrokken dan 1 op deze dag, maar het is nu ook wel erg druk, waardoor je langer moet wachten tussen de zwembeurten. Bij de evaluatie zal er wel over een derde baan gesproken worden, mocht het een volgende keer weer zo druk zijn. Dan is de wachttijd ook een stuk korter.
Ik vind het jammer dat ik het niet gezien heb, ben er heen gereden en kon het dus niet vinden :oeps:
Niet? Dat is jammer.
Ik heb alleen gekeken en het was nog volop bezig toen ik weg ben gegaan. Het was wel heel gezellig en ik heb veel forummers gesproken.
Selene
Zeer actief

Muk schreef:
Selene schreef:
Niet? Dat is jammer.
Ik heb alleen gekeken en het was nog volop bezig toen ik weg ben gegaan. Het was wel heel gezellig en ik heb veel forummers gesproken.
Misschien heb ik aan de verkeerde kant van het paviljoen gekeken? ik stond bij een hondenstrandje met mijn auto, had zelfs voor jullie die enge herder van me meegenomen :schrik: :wink:
Jammer hoor, had het evenement en de forummers graag gezien.

Afbeelding

Muk

Dat zou kunnen, aan beide kanten van het paviljoen zit een strandje. Het waterwerk is aan het strandje links voor het paviljoen.
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Bas Rouge schreef:Ben toen het pauze werd naar huis gegaan. Ik heb me verveeld :ugh: , de activiteit zelf is erg leuk en de begeleiding vriendelijk en enthousiast maar ik kwam om wat te doen met de honden en beide honden hebben 1 baantje getrokken en da's me te weinig.

Ik had er meer van verwacht, met zo'n berg honden is het misschien niet anders te organiseren dan zo.

Jeanette, de lege blauwe kratten heb ik achtergelaten bij Bo en Layla.
Ik had ze gevonden en had nog gezocht naar je, maar je was dus al weg, jammer.

Er zijn idd meer banen gezwommen, minimaal drie banen en toen mochten degene die nog wilde nog een keer. Ik heb ook met Bo in het water geweest en meerdere waren door hun hond voortgetrokken.
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Jammer Selene dat je het niet kon vinden.
Het was echt onwijs leuk :cheer: leuk je gezien te hebben Muk :mrgreen: en de andere forummers. Jeannette onwijs bedankt voor het meerijden :lief:
En wat had asta het snel door, die tweede keer gelijk de band pakken en zwemmen maar met passagier. Hilly leuk dat je met asta meeging :mrgreen: en wat is Sam toch een lekkere kroelhond.
Complimenten voor de organisatie, het was heel leuk georganiseerd en de begeleiding was super :ok:
Mit
Zeer actief

Ik heb een zonnesteek geloof ik :mrgreen:
Maar het was weer gezellig!
Afbeelding
Selene
Zeer actief

Asta schreef:Jammer Selene dat je het niet kon vinden.
Het was echt onwijs leuk :cheer: leuk je gezien te hebben Muk :mrgreen: en de andere forummers. Jeannette onwijs bedankt voor het meerijden :lief:
En wat had asta het snel door, die tweede keer gelijk de band pakken en zwemmen maar met passagier. Hilly leuk dat je met asta meeging :mrgreen: en wat is Sam toch een lekkere kroelhond.
Complimenten voor de organisatie, het was heel leuk georganiseerd en de begeleiding was super :ok:
Ik baal ook als een stekker eerlijk gezegd :ugh: ga morgen maar een potje blondeer zoeken geloof ik, stond ik daar op een strandje bij twee hyper hondjes en een berner en nog heel meer volk :Q:

Jammer dat ik jullie ook niet gezien heb, leek me leuk! maar fijn dat jullie er wel van genoten hebben :ok: en op naar de volgende keer iets leuks.

Afbeelding

Mit
Zeer actief

Vorige keer hebben wij Marleen wel 4 keer gebeld voor we het vonden geloof ik :mrgreen:
Afbeelding
Selene
Zeer actief

Mit schreef:Vorige keer hebben wij Marleen wel 4 keer gebeld voor we het vonden geloof ik :mrgreen:
Dat geeft hoop voor een volgende keer :ok:

Afbeelding

chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Hier ook 3x geweest en uiteindelijk ook zelf het water in (weliswaar onder dwang :mrgreen: )
Niek vond het nog leuk ook al hield ik mijn hart vast of er wel snel genoeg gereageerd zou worden als meneer zijn eigen plan zou trekken omdat hij los moest :schrik: Ik had er niet zo heel veel vertrouwen in maar ze begeleiden hem super :ok: Kiet vond er geen bal aan, die mopperde al toen het zwemvest om moest en ook nog al die mensen (in zijn ogen dan) die hem tegen hielden toen hij de andere kant opmoest :LOL: Die kop sprak boekdelen. Lou is ook nog het water in geweest en gebruikte mij als zwemboei ipv omgekeerd. Die muts ging gewoon op mij liggen zo van hee zwem eens een eind heen.
Het weer werkte mee, wat een heerlijke dag. Mensen van de organisatie waren weer super aardig. Topdag gewoon :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

chrico schreef:Hier ook 3x geweest en uiteindelijk ook zelf het water in (weliswaar onder dwang :mrgreen: )
Ik heb je niet eens geduwt. :engel:

Oh en Selene, door schade en schande wijs geworden vraag ik altijd iemand een telefoonnummer zodat ik kan bellen als ik het niet kan vinden. (wat nogal eens gebeurt :Q: )
Wisten mensen daar ook niet waar het was? :denken:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Ik heb onwijs genoten, mijn complimenten naar de organisatie toe. Het was erg goed ingedeeld en mijn honden zijn nu versleten omdat keihard gewerkt hebben. En de organisatie was zo tof om ff extra tijd te nemen voor 1 van mijn honden die niet kon zwemmen en ook niet in geschreven was. Binnen 5 minuten kon ze zwemmen ik heb als een randdebiel gereageerd zo blij ben ik er mee. Want ik heb ze al 3x moeten redden omdat ze bijna verdronken was.
Volgend jaar zijn we er weer hoor, we hebben een super top dag gehad :E: :cheer: :cheer:
Afbeelding
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Ik vond het erg leuk vandaag! Wij hebben een heel gezellige dag gehad die zeker voor herhaling vatbaar is :ok: James vond het zwemvest/tuig/kurkjes :engel: niet fantastisch (hij wilde er geen stap mee zetten...), het zwemmen op zich ging steeds beter en uiteindelijk heeft ook hij zelfs een drenkeling gered :F: Leuk om wat bekenden gezien te hebben en wat nieuwe forummers te hebben gesproken! Ben erg benieuwd naar de foto's :wink: Bedankt voor de leuke dag en een extra bedankje voor de organisatie!
Selene
Zeer actief

Qal schreef:
chrico schreef:Hier ook 3x geweest en uiteindelijk ook zelf het water in (weliswaar onder dwang :mrgreen: )
Ik heb je niet eens geduwt. :engel:

Oh en Selene, door schade en schande wijs geworden vraag ik altijd iemand een telefoonnummer zodat ik kan bellen als ik het niet kan vinden. (wat nogal eens gebeurt :Q: )
Wisten mensen daar ook niet waar het was? :denken:
Helaas niet lars, "mijn fifi's moeten eerst even poepen en dan mogen in het water van mama, weet niet wat ze hier aan het doen zijn verder", meer dan dat heb ik niet gesproken. Volgende keer ga ik dat toch echt anders regelen :wink:

Afbeelding

Muk

->Chanty<- schreef:Ik heb onwijs genoten, mijn complimenten naar de organisatie toe. Het was erg goed ingedeeld en mijn honden zijn nu versleten omdat keihard gewerkt hebben. En de organisatie was zo tof om ff extra tijd te nemen voor 1 van mijn honden die niet kon zwemmen en ook niet in geschreven was. Binnen 5 minuten kon ze zwemmen ik heb als een randdebiel gereageerd zo blij ben ik er mee. Want ik heb ze al 3x moeten redden omdat ze bijna verdronken was.
Volgend jaar zijn we er weer hoor, we hebben een super top dag gehad :E: :cheer: :cheer:
Ik heb je helaas gemist, was wel benieuwd naar je poedel.
Noeska
Actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Noeska »

Ik heb ook genoten en Nina en Karlijn ook. Zelfs Karlijn heeft mij gered hihi (dat Nina dat kon wist ik al maar Karlijn wil meestal liever rondjes zwemmen).
Complimenten voor de organisatie (en ik vond de wachttijd helemaal niet te lang hoor.....Karlijn is 3 x geweest en Nina 4x maar die is ook iets meer ervaren en het was goed zo!!).
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Wij hebben t ook harstikke leuk gehad!! het was zeker voor herhaling vatbaar!
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”