Nou het is een behoorlijk verhitte discussie waarin veel aannames worden gedaan over wt iemands mening wel zal zijn.Inge O schreef:zegt hier dan iemand dat jij er anders moet over denken?Jaap* schreef:Allemachtig zeg!
Het enige wat ik, voor de zoveelste keer, zeg is dat ik niet kan beoordelen of deze hond zo levensgevaarlijk is dat hij dood moet.
Ik zeg niet dat hij moet blijven leven, alleen maar dat ik dat op basis hiervan niet zomaar kan beoordelen.
Jezus Christus. Als je hier zegt dat iets niet wit is, wordt dat steevast vertaald als dat je zegt dat het zwart is.
Dat is verschrikkelijk vermoeiend soms
of mogen we niet meer antwoorden op jouw posts als wij er anders over denken?
Het kan toch dat je nog geen conclusie wilt of kunt trekken op basis van wat je ziet.
Maar dan word door de meesten de conclusie getrokken dat je dan het tegnovergestelde
maar concludeert.
Samengevat
Hond vertoont onacceptabel gedrag of hij wel of niet dood moet is niet iedereen het mee
eens. Dus gedrag is onacceptabel alleen de sanctie voor deze hond nog niet.
Eigenaar is onverantwoordelijk eikel en verantwoordelijk voor zijn hond is iedereen het mee eens.
Grootouders zijn compleet niet verantw en konden het niet voorkomen is iedereen mee eens op 1 na