dus er blijft een brindle teefje?
heb je voor de anderen al fijne huisjes?
Moderator: moderatorteam

Jenta gaat naar een hele leuke "jonge" gast,die heel goed weet waar hij mee begint en dat gaat hij wel nodig hebben, madam staat altijd op de 1ste rij als er iets te doen valtwenche schreef:Stuur Jenta maar hier heen... Wat een heerlijk bekkie zeg:)
dat is ook totaal niet de bedoeling hoorInge O schreef:heerlijke pupjes.
ik zou me bij de keuze toch echt niet laten leiden door de nergens op gebaseerde voorkeur van een kleuter, dat zou echt wel het laatste zijn wat hier meespeelt.
het is echt wel "druk" Guapa doet wel heel veel, maar zoiets simpels als corrigeren doet madam nietchocolat schreef:vroeg me al een paar keer af; waar is ze nou, schrok even toen ik zag dat ze alweer 6 weken zijnwaarschijnlijk wel heel druk met het elftal en met de namen die je uit elkaar moet houden jemig ik moet iedere keer kijken o dat is die o en die schrijf je zo....
![]()
maar wat een super pupsen wat zijn ze gegroeid, de laatste keer waren het van die hummeltjes en nu al hele hondjes. en wat een ruimte hebben ze
volgens de site waar ik het van gehaald heb, was het "klein meisje" in het zweeds inderdaadHamilton schreef:wat zijn ze gegroeid zeg
Jänta( = meisje in het zweeds)
Ga maar voor Jäntavania schreef:volgens de site waar ik het van gehaald heb, was het "klein meisje" in het zweeds inderdaadHamilton schreef:wat zijn ze gegroeid zeg
Jänta( = meisje in het zweeds)
toen ik de namen gekozen had, was zij de kleinste en lichtste, nu niet meer![]()
ik ben er ook bijnauit dat Jänta ook blijft
puur haar reacties zonder de rest van de pups staan mij veel beter aan als die van Jola, die is ook niet echt bang, maar heeft meer "steun" nodig op die momenten
ben ik voor de pupkopers aan het doen :N: :N: :N: :N:chocolat schreef:Zo te lezen zou jij een heel boekwerk kunnen schijven over alle puppy avonturen![]()
mooie titel: 44 kleine beentjes met 12 grote benen