Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geboren 29-09-2010 update 06-10-2010

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Re: Geboren 29-09-2010 update 06-10-2010

Ongelezen bericht door Podenji »

wat een heerlijk grut :cheer:
dus er blijft een brindle teefje?
heb je voor de anderen al fijne huisjes?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
wenche
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising mechelaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door wenche »

Stuur Jenta maar hier heen... Wat een heerlijk bekkie zeg :):)
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Heerlijke puppen :I:
Afbeelding
Chris*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herders

Ongelezen bericht door Chris* »

Prachtige pups!!
:ok:
chocolat
Actief
Mijn ras(sen): Teckel / Dashund
Contacteer:

Ongelezen bericht door chocolat »

vroeg me al een paar keer af; waar is ze nou, schrok even toen ik zag dat ze alweer 6 weken zijn :lol1: waarschijnlijk wel heel druk met het elftal en met de namen die je uit elkaar moet houden jemig ik moet iedere keer kijken o dat is die o en die schrijf je zo.... :mrgreen:

maar wat een super pups :I: en wat zijn ze gegroeid, de laatste keer waren het van die hummeltjes en nu al hele hondjes. en wat een ruimte hebben ze :ok:
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

wenche schreef:Stuur Jenta maar hier heen... Wat een heerlijk bekkie zeg :):)
Jenta gaat naar een hele leuke "jonge" gast,die heel goed weet waar hij mee begint en dat gaat hij wel nodig hebben, madam staat altijd op de 1ste rij als er iets te doen valt :engel:
Inge O schreef:heerlijke pupjes :I: .

ik zou me bij de keuze toch echt niet laten leiden door de nergens op gebaseerde voorkeur van een kleuter, dat zou echt wel het laatste zijn wat hier meespeelt :oeps: .
dat is ook totaal niet de bedoeling hoor
Shenaia heeft de pups gezien toen ze 2 weken waren en toen Jan vroeg welke zij wilde :N: wees zij Jola aan, maar ook mijn voorkeur ging toen al uit naar haar, maar ik denk eerder op basis van het feit dat zij de kleinste was/is en niet op "karakter"
het is eigenlijk nog maar sinds kort dat ik ben beginnen twijfelen tussen Jola en Jänta, maar dat is echt op karakter gebaseerd, het feit dat Shenaia het verschil niet ziet, maakt het voor mij makkelijker haar "wijs" te maken dat dat toch echt wel "Roosje" is :F: en niet dat ik iets moet gaan "verzinnen" om haar toch op de hoogte te brengen dat alle brindle teefjes weg zijn (jan zei eerst, dan zeggen we dat ze dood is gegaan en dat wil ik niet)

chocolat schreef:vroeg me al een paar keer af; waar is ze nou, schrok even toen ik zag dat ze alweer 6 weken zijn :lol1: waarschijnlijk wel heel druk met het elftal en met de namen die je uit elkaar moet houden jemig ik moet iedere keer kijken o dat is die o en die schrijf je zo.... :mrgreen:

maar wat een super pups :I: en wat zijn ze gegroeid, de laatste keer waren het van die hummeltjes en nu al hele hondjes. en wat een ruimte hebben ze :ok:
het is echt wel "druk" Guapa doet wel heel veel, maar zoiets simpels als corrigeren doet madam niet :oohja: dus daar hebben we dan "tante Zena" voor, al maar goed dat die dat heel gedoseerd doen, want papa Darko doet nog minder als Guapa :19:

van de voormiddag ook een stuk van de hondenweide afgemaakt voor de pups (met het huisje bij) pups eerst ff allemaal er in en Darko mee los gelaten
en dan per 3 er weer uit gehaald zodat ik ff kon zien hoe ze reageren met veel minder "steun" maar wel de "steun" van Darko (oke hij liep helemaal de andere kant op als ik en de pups, maar hij was er toch he :engel: )
en er zijn er toch wel een paar die het nu "alleen" niet echt "trekken"
bv Juna, Jola en Jänta samen los gelaten en ook aan de draad bij het varken gaan kijken, omdat Juna bij 2 varkjes gaat wonen en omdat een varken en kippen weer wat anders is als honden en Juna en Jänta vonden het geweldig en Jola was heel snel weer naar waar de rest zat, zelfde met Jadon die maar piepen om er uit te kunnen, dus bij 2 andere gezet, we gaan een klein stukje bij de rest weg en meneer was weg en kroop onder de draad weer terug bij de rest :N:
Afbeelding
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

wat een mooie pups..
doe junta maar. :I:
strikje niet nodig.. :mrgreen:
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

wat zijn ze gegroeid zeg
Jänta :I: ( = meisje in het zweeds)
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
vania
Zeer actief

Hamilton schreef:wat zijn ze gegroeid zeg
volgens de site waar ik het van gehaald heb, was het "klein meisje" in het zweeds inderdaad
toen ik de namen gekozen had, was zij de kleinste en lichtste, nu niet meer :boos:

ik ben er ook bijna :engel: uit dat Jänta ook blijft
puur haar reacties zonder de rest van de pups staan mij veel beter aan als die van Jola, die is ook niet echt bang, maar heeft meer "steun" nodig op die momenten
Afbeelding
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

vania schreef:
Hamilton schreef:wat zijn ze gegroeid zeg
volgens de site waar ik het van gehaald heb, was het "klein meisje" in het zweeds inderdaad
toen ik de namen gekozen had, was zij de kleinste en lichtste, nu niet meer :boos:

ik ben er ook bijna :engel: uit dat Jänta ook blijft
puur haar reacties zonder de rest van de pups staan mij veel beter aan als die van Jola, die is ook niet echt bang, maar heeft meer "steun" nodig op die momenten
Ga maar voor Jänta :ok: , mijn Jänta is bijna 16 jaar geworden :ok:

( toen ik mijn pup kreeg had ik alleen maar mannen in huis, echtgenoot, 2 zoons en 1 reu, daarom wilde ik er een "meisje"bij, zodoende gaf ik haar de naam: lady lill Jänta )
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
chocolat
Actief
Mijn ras(sen): Teckel / Dashund
Contacteer:

Ongelezen bericht door chocolat »

Zo te lezen zou jij een heel boekwerk kunnen schijven over alle puppy avonturen :lol1:

mooie titel: 44 kleine beentjes met 12 grote benen :mrgreen:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Wat zien ze er prachtig uit. :ok:
vania
Zeer actief

chocolat schreef:Zo te lezen zou jij een heel boekwerk kunnen schijven over alle puppy avonturen :lol1:

mooie titel: 44 kleine beentjes met 12 grote benen :mrgreen:
ben ik voor de pupkopers aan het doen :N: :N: :N: :N:
gisteren hebben zowel Darko als Guapa de 1ste keer echt gespeeld met de pups en met elkaar (was geleden sinds dat Guapa een week of 5 drachtig was) en ik was ape trots :engel:
op Darko omdat hij tot een week terug niets van de pups moest hebben en op beide ouders omdat ze terug speelde met elkaar :cheer:
oke ze moeten beide wat uitkijken als zij spelen als de pups er bij lopen, omdat Darko zich altijd op zijn rug gooit, maar verder ging het super goed

ik heb alleen een vraagje
gisteren liep Jelano bij Darko en Guapa (nog een paar andere pups ook, maar dat waren teefjes) en Darko bleef aan hem ruiken, ik denk dat hij Jelano een keer of 4 helemaal heeft afgeroken, is dat normaal? terwijl hij Jelano al veel meer heeft gezien/beroken, bij Jiu-Nash doet hij dat niet en in Jadon heeft hij geen intresse (kan ook niet anders, want Jadon hangt de hele tijd aan de tiet als hij Guapa ziet :piew: )
verder doet hij naar Jelano niets, speelt niet of zo, ruikt alleen maar, kan dat zijn omdat Jelano in zijn eigen wereldje leeft? Jelano weet heel goed wat hij wil en niet wil, kom je om te kroelen en hij ligt te slapen/rusten/kijken, laat hij ook "weten" dat hij met rust gelaten wil worden (hij gromt niet, maar kreunt eerder om te laten weten dat het tegen zijn zin is), zijn alle pups links, loopt hij gegarandeerd ergens rechts in de bak/schuur of buiten
Darko heeft geen problemen met kleine intacte reuen en ook pups gaat gewoon goed, het enige waar hij een "probleem" mee heeft is een andere reu die hem de les gaat spellen

de 1ste 2 zijn gisteren over de 6kg gegaan :N:
alleen de brindle teefjes blijven wat "achter", maar dat is al vanaf dat 1 zo, ze komen wel gewoon goed bij (tussen de 150 en 2 a 300gram per dag)
Afbeelding
Flo'ke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Flo'ke »

Wauw ze zien er goed uit Vania :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”