Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

lol heben met je honden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Re: lol heben met je honden

Ongelezen bericht door ladybird »

hondenvriend schreef:
Rami schreef:
Het maakt toch geen zak uit wat het kost om te maken? Het gaat er om dat jij mensen iets probeert aan te smeren waarvan je niet wilt zeggen wat je precies aansmeert.
ten eerste maakt het heel veel uit wat het kost. waarom zou je veel geld betalen als je goedkoop of gratis kan genezen ?
Omdat mensen willen weten wat ze in hun hond proppen! Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?

Het maakt mij geen zak uit wat medicatie kost, maar ik wil weten wat ik mijn hond geef. En zo hoort het ook volgens onze wetgeving.
Afbeelding
hondenvriend
Actief
Mijn ras(sen): bullterrier

Ongelezen bericht door hondenvriend »

Marion. schreef:Maar no way dat ik zomaar een olietje van Klazien uut Zalk ga geven waarvan ik niet weet wat er in zit, en al zeker niet eentje die bij 1 druppel teveel mijn hond al de hele dag slaperig maakt.
ten eerste is het geen middeltkje van klazien

ten tweede maakt een druppeltje teveel niet je hond de hel;e dag slaperig. wel goed lezen he voor je onzin gaat lopen rond vertellen
hondenvriend
Actief
Mijn ras(sen): bullterrier

Ongelezen bericht door hondenvriend »

Marion. schreef:
Rami schreef:Het maakt toch geen zak uit wat het kost om te maken? Het gaat er om dat jij mensen iets probeert aan te smeren waarvan je niet wilt zeggen wat je precies aansmeert.
Precies. De kosten zullen me worst zijn. Desnoods ga ik er een lening voor aan om mijn hond weer gezond te krijgen. Maar no way dat ik zomaar een olietje van Klazien uut Zalk ga geven waarvan ik niet weet wat er in zit, en al zeker niet eentje die bij 1 druppel teveel mijn hond al de hele dag slaperig maakt.
nou wat is daar het probleem mee ? dat moet jij toc zelf eten. mij maakt dat niks uit.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

hondenvriend schreef:
Rami schreef: Het gaat er om dat jij mensen iets probeert aan te smeren waarvan je niet wilt zeggen wat je precies aansmeert.
ik probeer niemand wa aan te smeren. at schiet ik daarmeeop als ik er toch niks voor wil hebben ?
Vriend. Al krijg ik geld toe! Ik stop niet zomaar iets in mijn honden, daarvoor heb ik ze te lief.
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

* Dames en heren, deze Tell-sell aflevering is afgelopen . :wink: *
Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
Gesloten

Terug naar “Algemeen”