Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bedan is er niet meer
Moderator: moderatorteam
-
shanty
Re: Bedan is er niet meer
Mooi plekkie heb je gemaakt kiki.
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
De man die Bedan heeft aangereden is net hier geweest. Hij kwam binnen met een mooie orchidee. We hebben samen naar het filmpje zitten kijken en een tijd zitten praten. In het gesprek bleek dat ik zijn zus vrij goed ken.
Hij heeft ook verteld hoe het is gegaan. Bedan is tussen de bomen uitgekomen en heeft nog verschrikt naar de auto gekeken maar kon niet meer stoppen. Bedan is onder de auto door gerold en daarna doorgerold naar de berm aan de andere kant van de weg. De man is zo snel mogelijk gedraaid en terug gereden en gestopt bij Bedan. Hij is uitgestapt en heeft eerst bij Bedan gekeken en is vervolgens de politie gaan bellen om de dierenambulance te laten komen. Toen ik kwam aangerend heeft hij weer opgehangen. Ik had de collage die Noor gemaakt heeft af laten drukken en heb hem die meegegeven. Hij was daar heel blij mee en gaat de foto een mooi plekje geven in zijn huis.
ik vond het doodeng dat hij zou komen maar ben blij dat hij is geweest. Bedan heeft wel de goede uitgekozen om door aangereden te worden. Een lieve man die er heel erg mee zit en die vroeger ook altijd honden heeft gehad. Hij was opgelucht dat ik hem niet zie als de moordenaar van mijn Bedanneke. Hij heeft er niks aan kunnen doen.
Hij heeft ook verteld hoe het is gegaan. Bedan is tussen de bomen uitgekomen en heeft nog verschrikt naar de auto gekeken maar kon niet meer stoppen. Bedan is onder de auto door gerold en daarna doorgerold naar de berm aan de andere kant van de weg. De man is zo snel mogelijk gedraaid en terug gereden en gestopt bij Bedan. Hij is uitgestapt en heeft eerst bij Bedan gekeken en is vervolgens de politie gaan bellen om de dierenambulance te laten komen. Toen ik kwam aangerend heeft hij weer opgehangen. Ik had de collage die Noor gemaakt heeft af laten drukken en heb hem die meegegeven. Hij was daar heel blij mee en gaat de foto een mooi plekje geven in zijn huis.
ik vond het doodeng dat hij zou komen maar ben blij dat hij is geweest. Bedan heeft wel de goede uitgekozen om door aangereden te worden. Een lieve man die er heel erg mee zit en die vroeger ook altijd honden heeft gehad. Hij was opgelucht dat ik hem niet zie als de moordenaar van mijn Bedanneke. Hij heeft er niks aan kunnen doen.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
fijn Kiki ....
voor hem ook een hele nare situatie.
goed dat dit zo "afgehandeld" kon worden, dat je ook nog iets meer weet nu.
ik vindt je enorm dapper, ik geef je nog maar een keer een virtuele knuffel
voor hem ook een hele nare situatie.
goed dat dit zo "afgehandeld" kon worden, dat je ook nog iets meer weet nu.
ik vindt je enorm dapper, ik geef je nog maar een keer een virtuele knuffel
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Pff, lijkt me erg heftig om die man op bezoek te hebben. Toch goed dat hij is geweest hoor, het lijkt me dat veel vragen nou beantwoord zijn door jou. Vooral dat het dus gewoon domme pech was, dit was geen opzet.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Jeetje, wat goed eigenlijk dat deze man contact met je heeft gezocht en dat jullie zo samen hebben kunnen kijken naar wat Bedan voor jou betekent heeft in zijn korte leven. Voor jou ook wel een heel klein beetje een stap naar een langzame acceptatie van hetgeen gebeurd is. En voor hem ook goed om te merken dat hij door jou niet wordt gezien als dierenmoordenaar. Hoewel dat jouw verdriet, en zijn schuldgevoel natuurlijk niet ineens wegneemt.
Knap van je dat je dit op deze manier zo hebt gekund. Petje af en een dikke knuffel.
Knap van je dat je dit op deze manier zo hebt gekund. Petje af en een dikke knuffel.
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
Ik vind het heel moedig dat je de man die Bedan aangereden heeft hebt willen ontmoeten ondanks je enorme verdriet.
Je hebt een hele mooie urn voor Bedan uitgezocht en deze een mooie plek gegeven. Vergeet niet dat hij in je hart altijd blijft voortbestaan.
Nogmaals veel sterkte want het verwerken hiervan zal de nodige tijd en tranen kosten.
Je hebt een hele mooie urn voor Bedan uitgezocht en deze een mooie plek gegeven. Vergeet niet dat hij in je hart altijd blijft voortbestaan.
Nogmaals veel sterkte want het verwerken hiervan zal de nodige tijd en tranen kosten.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Wat fijn en lief dat die man langs is geweest, Kiki.
Bedan heeft een prachtige plek gekregen bij je.
Bedan heeft een prachtige plek gekregen bij je.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
pilugor
- *tweety*
- Zeer actief
Wat goed dat die man langs is geweest.
Verder heb je een mooi plekje uitgezocht voor Bedan´s urn.
Nogmaals veel sterkte!!!
Verder heb je een mooi plekje uitgezocht voor Bedan´s urn.
Nogmaals veel sterkte!!!
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Wat dapper van jullie alletwee om elkaar te ontmoeten. Zal voor hem ook niet makkelijk zijn....

Linda, Izzie en Bram
-
chrico
- Zeer actief
Wat fijn dat die man contact heeft gezocht en jullie elkaar gesproken hebben. Je weet nu ook precies hoe het in zijn beleving is gegaan en wat Bedan de laatste seconden heeft meegemaakt. is een kleine bijdrage aan jouw verwerkingsproces.
Vind het een mooi plekje wat je bedan heb gegeven en een leuke speelse urn, gewoon dat wat precies bij hem past
Vind het een mooi plekje wat je bedan heb gegeven en een leuke speelse urn, gewoon dat wat precies bij hem past
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- yuki
- Zeer actief
Ik heb bewondering voor de manier waarop je deze man hebt kunnen ontvangen!
Ondanks dat hij er niets aan kon doen, wint soms verdriet en wanhoop het van de realiteit.
Voor de acceptatie en de verwerking voor jou ook een belangrijke stap denk ik. Maar evengoed knap hoe je er mee om bent gegaan.
Mooi herdenkingsplekje voor Bedan trouwens.
Ondanks dat hij er niets aan kon doen, wint soms verdriet en wanhoop het van de realiteit.
Voor de acceptatie en de verwerking voor jou ook een belangrijke stap denk ik. Maar evengoed knap hoe je er mee om bent gegaan.
Mooi herdenkingsplekje voor Bedan trouwens.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Jeetje zeg, ik heb hier geen woorden voor.
Sterkte klinkt zo leeg...
Wat dapper dat je die man hebt ontmoet, ook van zijn kant.
Sterkte klinkt zo leeg...
Wat dapper dat je die man hebt ontmoet, ook van zijn kant.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
kiki78
- Zeer actief
Vanmiddag naar de hei geweest en de collage van Noor die ik had laten afdrukken daar opgehangen. Daarna met Daan naar Bedan's lievelingsplekje gegaan. Daar lekker staan janken. Heel gek maar Daan die niks met balletjes heeft vroeg daar Bedan's roze bal die ik mee had en ging daar met de bal spelen. Hij ging vervolgens in de hei liggen rollen, ook iets wat Daan nooit daar deed maar Bedan juist wel. Ik kon uiteindelijk met een glimlach weer het plekje verlaten. Daan en ik zullen daar nog vaak komen en dan aan ons vriendje denken.
Op de een of andere manier heeft het me kracht gegeven. Ik zat het laatste jaar niet goed in mijn vel. De laatste tijd ging het opeens stukken beter. Ik heb heel sterk het gevoel (weet het zeker) dat Bedan er was met een taak. Hij heeft me laten zien dat je moet genieten van elk moment en dat ook moeilijke momenten een mooie kant hebben. Een hele wijze levensles die ik de rest van mijn leven bij me draag. Ik ben het aan hem verplicht om te knokken om weer gelukkig te worden en ik weet zeker dat me dat gaat lukken.
Bedan bedankt voor alles wat je me hebt geleerd, ik had alleen nog zoveel van je willen leren. Ik ben er nog lang niet en zal nog heel veel tranen om je laten.
Bedanneke, we missen je en zullen altijd van je blijven houden en wat hadden we je nog graag hier gehad.
Op de een of andere manier heeft het me kracht gegeven. Ik zat het laatste jaar niet goed in mijn vel. De laatste tijd ging het opeens stukken beter. Ik heb heel sterk het gevoel (weet het zeker) dat Bedan er was met een taak. Hij heeft me laten zien dat je moet genieten van elk moment en dat ook moeilijke momenten een mooie kant hebben. Een hele wijze levensles die ik de rest van mijn leven bij me draag. Ik ben het aan hem verplicht om te knokken om weer gelukkig te worden en ik weet zeker dat me dat gaat lukken.
Bedan bedankt voor alles wat je me hebt geleerd, ik had alleen nog zoveel van je willen leren. Ik ben er nog lang niet en zal nog heel veel tranen om je laten.
Bedanneke, we missen je en zullen altijd van je blijven houden en wat hadden we je nog graag hier gehad.

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Wat ontzettend mooi geschreven meid.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
-
Marion.
Mooi geschreven meis!
Dag Bedanneman.
Dag Bedanneman.
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Je klinkt als een ongelooflijk dapper en wijs mens, Kiki.
Ik hoop dat je - als de pijn wat minder is - met heel veel liefde kunt terug denken aan je tijd met Bedan.
Ik hoop dat je - als de pijn wat minder is - met heel veel liefde kunt terug denken aan je tijd met Bedan.
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- MJ
- Zeer actief
Ik moest even diep slikken ...wat mooi geschreven meis. 

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Nou heb ik ook een ont-zet-tend groot brok in mijn keel.. Oh, Kiki, wat zal het naar zijn zonder je harige vriendje. Héél erg veel sterkte.. Dan denk ik nog even eraan hoe hij achter de ganzen aanging op Bussloo..
Rust zacht, mooie, lieve Bedan.

- Jacqueline.
- Zeer actief
Kiki Sorry dat ik nu pas reageer maar ik las het nu pas en schrok me wezenloos.
De tranen lopen over mijn gezicht bij het lezen van dat hele toic.
Wat een verdriet en een gemis van Bedan
Heel veel sterkte, met dit grote verlies
De tranen lopen over mijn gezicht bij het lezen van dat hele toic.
Wat een verdriet en een gemis van Bedan
Heel veel sterkte, met dit grote verlies

22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ach meis, je beschrijft het zo mooi en vanuit je hart en ik denk ook zeker dat het zo is.
maakt het missen en verdriet niet minder, maakt het niet makkelijker en minder oneerlijk, maar wellicht geeft het je wel genoeg kracht.
het ook o zo ware : "ze zijn pas echt weg, als we ze vergeten zijn"
en dat zal nooit gebeuren.
kus van hier meisie
maakt het missen en verdriet niet minder, maakt het niet makkelijker en minder oneerlijk, maar wellicht geeft het je wel genoeg kracht.
het ook o zo ware : "ze zijn pas echt weg, als we ze vergeten zijn"
en dat zal nooit gebeuren.
kus van hier meisie
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Wat ontzettend mooi geschreven Kiki 

-
Lobke
- Actief
- Mijn ras(sen): wetter
Ik lees dit net en wil ook jouw heel veel sterkte toewensen met dit grote verdriet.
Groetjes Gre en haar Wetters
Groetjes Gre en haar Wetters
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Hey meis,kiki78 schreef:Vanmiddag naar de hei geweest en de collage van Noor die ik had laten afdrukken daar opgehangen. Daarna met Daan naar Bedan's lievelingsplekje gegaan. Daar lekker staan janken. Heel gek maar Daan die niks met balletjes heeft vroeg daar Bedan's roze bal die ik mee had en ging daar met de bal spelen. Hij ging vervolgens in de hei liggen rollen, ook iets wat Daan nooit daar deed maar Bedan juist wel. Ik kon uiteindelijk met een glimlach weer het plekje verlaten. Daan en ik zullen daar nog vaak komen en dan aan ons vriendje denken.
Ik weet dat ik hier niet heel veel neerzet en je ook nog niet ken, maar ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je manneke. Veel te vroeg.
Als ik dit boven lees, geloof ik er heilig in dat Bedank nog steeds bij je is en je nog overal met plezier volgt. Je ziet hem niet meer, maar hij zal voor altijd bij jullie zijn.
Denk aan hem terug met een lach, maar als ik het zo lees zal dat niet moeilijk zijn met zijn gekke streken
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Dikke knuffel van mij.
Groetjes Marieta

-
Simone
- Zeer actief
Nee toch! Dat zwabbertje dat hier de tuin heeft overhoop gehaald? Dat ongelofelijk heerlijke dartele monstertje? Zucht...
Een hele dikke knuffel voor jou!
Een hele dikke knuffel voor jou!
-
kiki78
- Zeer actief