Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tot 2x toe maltezers doodbijten
Moderator: moderatorteam
-
mo
- Actief
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik ook niet dus, nooit.Anne Panne schreef: en als mijn hond een andere doodbijt zou ik haar nooit af laten maken.. maar er alles aan doen om het een volgende keer te voorkomen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
yep ik ook...MARC_S schreef:Ik ook niet dus, nooit.Anne Panne schreef: en als mijn hond een andere doodbijt zou ik haar nooit af laten maken.. maar er alles aan doen om het een volgende keer te voorkomenIk zou gewoon een muilkorf kopen, hond eraan wennen en verder gaan met het genieten van mijn honden zoals ik dat nu doe. Alle gevaar weg en hele probleem opgelost

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Chione
- Zeer actief
Het straalt er idd vanaf.Valerie schreef:Chione schreef:Jaja, hierna was het vast vechten geblazen, dat zie aan hoe ze mannelijk uitdaagt. Dat roze tuigje verbloemt haar mannelijkheid niet.Valerie schreef:Pak-de-bal schreef:even een vraagje voor de stafford eigenaars:
hoe komt het toch dat ze niet gewoon kunnen spelen???![]()
gisteravond ook weer:
een teefje, jong , gezellig ( zou je moeten denken) , maar..
gaat Bauke toch op een "mannelijke-reu- manier" zitten uitdagen![]()
ik dacht.. wat??![]()
Ja, zei de eigenaresse, ze wil spelen![]()
nou, Bauke was hartsikke bang voor haar geworden , en gaf haar een snauw van:
kom, meissie , niet zo wild , hoor !![]()
![]()
hoe verklaren jullie dit, dat overkomt mij elke keer weer !
Ze kunnen heel leuk spelen hoor![]()
ja ik geef toe ze is erg gevaarlijk :N:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
-
brenjomi
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb niet alles gelezen (vond 12 pagina's nogal veel)
maar ik las het daarnet in de krant bij mijn schoonouders. mijn schoonmoeder zei ook gelijk: oh wat erg he, allebei die hondjes (hebben zelf ook een malthezer)
bij ons in de krant stond deze zin uitvergroot:
de stafford schudde net zo lang tot ze dood was.
ik zei gelijk tegen mijn schoonmoeder: dat zal niet zo lang geweest zijn.
als ik dick hier af en toe met speelgoed zie schudden
vind het zonde voor alle 3 de honden. vond het ook een raar verhaal dat de stafford bij andere bazen was (vakantieadres) en dat de hond na het eerste incident bij iemand anders ondergebracht was. maar die had de hond blijkbaar snachts terug gebracht, want toen liep de hond er ineens weer (om 6:15 smorgens??)
maar ik las het daarnet in de krant bij mijn schoonouders. mijn schoonmoeder zei ook gelijk: oh wat erg he, allebei die hondjes (hebben zelf ook een malthezer)
bij ons in de krant stond deze zin uitvergroot:
de stafford schudde net zo lang tot ze dood was.
ik zei gelijk tegen mijn schoonmoeder: dat zal niet zo lang geweest zijn.
als ik dick hier af en toe met speelgoed zie schudden
vind het zonde voor alle 3 de honden. vond het ook een raar verhaal dat de stafford bij andere bazen was (vakantieadres) en dat de hond na het eerste incident bij iemand anders ondergebracht was. maar die had de hond blijkbaar snachts terug gebracht, want toen liep de hond er ineens weer (om 6:15 smorgens??)
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik moet zeggen dat ik het erg zonde vind dat er zoveel staffs nauwelijks aangekeken of geaait worden
Tyra wordt vaak genoeg buiten platgeknuffeld. En natuurlijk heb ik ook de mensen die hysterisch gillend op een bankje springen als ze langskomt, al vraag ik mij af of dat echt aan het ras ligt. Laatst in de tram nog gingen kindjes haar winegums voeren (was ik iets minder blij mee, maar het gebaar was erg lief).
Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen. Het lijkt mij werkelijk afschuwelijk als jou hond voor je ogen doodgebeten wordt ik hoop echt nooooit zoiets mee te maken. Niet als slachtoffer, maar ook niet als "boosdoener".
Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen. Het lijkt mij werkelijk afschuwelijk als jou hond voor je ogen doodgebeten wordt ik hoop echt nooooit zoiets mee te maken. Niet als slachtoffer, maar ook niet als "boosdoener".
-
laeken
- Zeer actief
Pas maar op, er zit 1 pitbull op het forum en zij heet NannaNanna schreef:PreciesYv*nn schreef:Tuurlijk NannaNanna schreef:Dan maar stemmingmakerijYv*nn schreef:Zo ken ik er nog wel een paar, ik schaar dat onder stemmingmakerij Nanna.
Alsof IK die maltezers heb doodgebeten.
Ik had het bericht óók geplaatst als een Barsoi dit op zijn geweten had.
Maar omdat het een Staffachtige is mag het niet omdat die al genoeg in een slecht daglicht staan?
Ik bepaal overigens altijd nog zelf wat ik plaats, dat hoef ik me door jou niet te laten voorschrijven. Dan lees je het maar niet.{ Tja en wie ben IK nou helemaal, om jou van enige partijdigheid en stemmingmakerij te durven betichten???}
Als je het maar in de gaten houdt
- pammetje
- Zeer actief
allereerst wil ik zeggen dat dit verschrikkelijk is
en dit had nooit mogen gebeuren
op pak de bal reageer ik maar niet meer
die moet maar ff kijken naar mijn foto's in het fotohoekje
maar ja dan zie je iets heel anders
wat niet klopt met haar plaatje
en dit had nooit mogen gebeuren
op pak de bal reageer ik maar niet meer
die moet maar ff kijken naar mijn foto's in het fotohoekje
maar ja dan zie je iets heel anders
wat niet klopt met haar plaatje

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- pammetje
- Zeer actief
- Chione
- Zeer actief
In de gaten houden hoeft niet echt, het is sowieso nogal opvallend.Nanna schreef:PreciesYv*nn schreef:Tuurlijk NannaNanna schreef:Dan maar stemmingmakerijYv*nn schreef:Zo ken ik er nog wel een paar, ik schaar dat onder stemmingmakerij Nanna.
Alsof IK die maltezers heb doodgebeten.
Ik had het bericht óók geplaatst als een Barsoi dit op zijn geweten had.
Maar omdat het een Staffachtige is mag het niet omdat die al genoeg in een slecht daglicht staan?
Ik bepaal overigens altijd nog zelf wat ik plaats, dat hoef ik me door jou niet te laten voorschrijven. Dan lees je het maar niet.{ Tja en wie ben IK nou helemaal, om jou van enige partijdigheid en stemmingmakerij te durven betichten???}
Als je het maar in de gaten houdt
Laatst gewijzigd door Chione op 02 jun 2008 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Is dit nou een steek onder water of refereer je aan iets wat Nanna heeft gezegd?pammetje schreef:o nanna
ff nog iets
ik ken veel windhonden
en ik moet zeggen dat de meeste niet vriendelijk zijn
mijn ex had er zelfs 1 die kind aggressief was
Ik zal die idd niet vlug aaien
omdat ik ze niet vertrouw
Ik ben weleens van achteren gegrepen (
Omdat je een nare ervaring hebt met 1 hond uit een ras wil niet zeggen dat dan dat hele ras naar is
- Valerie
- Zeer actief
Als jij er geen last van hebt betekent niet meteen dat het nergens zo is heNanna schreef:Het zal wel aan mij liggen hoor, hier wonen zát witte kleine pluizebollen (waar niet?) maar afgezien van wat gekef (of niet) heb ik daar nul komma niks last van. Nooit is een hond van mij grommend aangevallen door een klein wit swiffertje.Valerie schreef: Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen.![]()
Typisch dat mensen met honden die uithalen daar altijd wèl last van schijnen te hebben
- pammetje
- Zeer actief
hoezo een steekJinx schreef:Is dit nou een steek onder water of refereer je aan iets wat Nanna heeft gezegd?pammetje schreef:o nanna
ff nog iets
ik ken veel windhonden
Ik ben weleens van achteren gegrepen (klinkt lulliger dan ik bedoel
) door een Mechelaar, maar níets weerhoudt me ervan om een Mechelaar te aaien hoor
![]()
Omdat je een nare ervaring hebt met 1 hond uit een ras wil niet zeggen dat dan dat hele ras naar is
ik geef mn mening
dat mag ik toch ook
Ik ben door een fox gebeten
daar ben ik niet bang voor heb er niks tegen
ik ben door een dober vastgepakt in mn strot heb geen hekel aan dobers
alleen windhonden heb ik niet hoog zitten

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- Mit
- Zeer actief
Nee maar het is zo frappant dat elke keer als er een topic wordt geopend over een bijtincident, en er is een Stafford of iets wat daarop lijkt in betrokken, de topicopener, of degene die zegt: jeetje wat een rothond, voor haar kiezen krijgt: Nou, jouw ras, dát zijn ook kuthonden hoor!pammetje schreef:hoezo een steekJinx schreef:Is dit nou een steek onder water of refereer je aan iets wat Nanna heeft gezegd?pammetje schreef:o nanna
ff nog iets
ik ken veel windhonden
) door een Mechelaar, maar níets weerhoudt me ervan om een Mechelaar te aaien hoor
![]()
ik geef mn mening
dat mag ik toch ook
Als ik een krantenbericht knip en plak hier over een bijtincident en ik zeg daarop: goh, die hond moet afgemaakt worden, dan zal er ongetwijfeld wel weer iemand komen die zegt: Nee, neem Dogo's, dát zijn agressieve krengen.
Dat irriteert me een beetje. Voorheen was hier volgens mij weinig sprake van, maar het lijkt wel alsof dit forum steeds meer in 2 kampen gedeeld wordt...De "vechthonden" eigenaren en de andere eigenaren.
Dat is toch nergens voor nodig?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
die van mij is als pup dus wel door een JR aangevallen en als hij de kans krijgt die JR dan doet hij het nog steeds...Nanna schreef:Het zal wel aan mij liggen hoor, hier wonen zát witte kleine pluizebollen (waar niet?) maar afgezien van wat gekef (of niet) heb ik daar nul komma niks last van. Nooit is een hond van mij grommend aangevallen door een klein wit swiffertje.Valerie schreef: Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen.![]()
Typisch dat mensen met honden die uithalen daar altijd wèl last van schijnen te hebben
Ik heb verder nooit last van grote honden

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
laeken
- Zeer actief
Eva is de eerste dag al gillend in de rondte gebeten door 2 JR die niks zouden doen en prima met pups kondenmalinois schreef:die van mij is als pup dus wel door een JR aangevallen en als hij de kans krijgt die JR dan doet hij het nog steeds...Nanna schreef:Het zal wel aan mij liggen hoor, hier wonen zát witte kleine pluizebollen (waar niet?) maar afgezien van wat gekef (of niet) heb ik daar nul komma niks last van. Nooit is een hond van mij grommend aangevallen door een klein wit swiffertje.Valerie schreef: Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen.![]()
Typisch dat mensen met honden die uithalen daar altijd wèl last van schijnen te hebben![]()
Ik heb verder nooit last van grote hondenOp wat gekef van kleine honden na ook niet veel verder behalve deze dan...
-
Pak-de-bal
wat bedoel je hiermee?Valerie schreef:Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen.
het staat bijna dagelijks in de krant , dat de aan de stafford verwante honden, of de stafoord zelf,
die wel een kleintje ergens doodbijten
dus niet je kop in het zand steken, hoor
als het elke keer weer een stabij-achtige zou zijn, zou ik niet dit opmerken, maar het gewoon aannemen
( dat ik ook zo'n hond heb) :N:
En nog wat:
waarom zijn die klien witjes bij voorbaat !!! ,
hier in de buurt wonen er ook veel , maar er zijn er maar een stuk of 2 ,
die echt vervelend grommen
- Mit
- Zeer actief
Ik denk dat als ik erin betrokken zou worden dat ik dan ook alleen zou moeten lachen hoor. Het is echt een beetje: als ik niet op jouw feestje mag komen mag jij ook niet op de mijne.Nanna schreef:Ik vind het anders hilárischJinx schreef: Nee maar het is zo frappant dat elke keer als er een topic wordt geopend over een bijtincident, en er is een Stafford of iets wat daarop lijkt in betrokken, de topicopener, of degene die zegt: jeetje wat een rothond, voor haar kiezen krijgt: Nou, jouw ras, dát zijn ook kuthonden hoor!En kan er reuze de humor van inzien
Maargoed, ik heb een hele tijd alleen meegelezen hier, nooit gepost. Nu weer wel, en het valt me gewoon zo op. En het gekke is dat ik het idee heb dat júist de eigenaren van hondenrassen die voor de hondenleek zo agressief zouden zijn, meteen vooraan staan te roepen dat het vast de schuld is van een ander.
Tuurlijk is het sneu dat Staffords zo'n slechte naam hebben. Over het algemeen zijn het gewoon enorm leuke honden, ik vind de Amstaff prachtig. Maar sta niet meteen zo te steigeren, voor sommigen bevestig je dan alleen het beeld wat ze hebben.
Onze grote hond is in de buurt ook niet echt geliefd, maar ik heb er echt schijt aan hoor. Onze hond, onze verantwoordelijkheid, en zolang ík verantwoording neem voor alle goede en slechte punten van die hond, en zij hun honden op straat flikkeren, lach ik er alleen maar om. Their loss...
- pammetje
- Zeer actief
nou sorry hoorJinx schreef:Nee maar het is zo frappant dat elke keer als er een topic wordt geopend over een bijtincident, en er is een Stafford of iets wat daarop lijkt in betrokken, de topicopener, of degene die zegt: jeetje wat een rothond, voor haar kiezen krijgt: Nou, jouw ras, dát zijn ook kuthonden hoor!pammetje schreef:hoezo een steekJinx schreef:Is dit nou een steek onder water of refereer je aan iets wat Nanna heeft gezegd?pammetje schreef:o nanna
ff nog iets
ik ken veel windhonden
![]()
ik geef mn mening
dat mag ik toch ook
Als ik een krantenbericht knip en plak hier over een bijtincident en ik zeg daarop: goh, die hond moet afgemaakt worden, dan zal er ongetwijfeld wel weer iemand komen die zegt: Nee, neem Dogo's, dát zijn agressieve krengen.
Dat irriteert me een beetje. Voorheen was hier volgens mij weinig sprake van, maar het lijkt wel alsof dit forum steeds meer in 2 kampen gedeeld wordt...De "vechthonden" eigenaren en de andere eigenaren.
Dat is toch nergens voor nodig?
maar ik betrek nooit andere rassen erbij
maar omdat nanna hier in dit topic schreef dat ze alleen muilkorven om hebben als ze aan het racen zijn
dat het alleen voor de prooidrift is
daarom reageerde ik dit hier op
ik weet wat voor honden ik heb
Het zijn mijn schatjes
Maar ik ken hun minpunten ook

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
persoonlijk ken ik er maar 2 die goed opgevoed zijn... maar die wonen dan ook bij africhters en worden net zo opgevoed als hun werkhonden...Pak-de-bal schreef:En nog wat:
waarom zijn die klien witjes bij voorbaat !!! ,al gillend en schreeuwend te noemen?
![]()
dus nee is ook nee en niet... ach het is leuk laat maar...

- Mit
- Zeer actief
Ik denk dat jij sowieso heel erg vergeet dat élk ras, of het nu een staff, een dogo, een engelse bull of wat ook, die maar een kléin beetje wegheeft van een pitbull in de ogen van de media, meteen als stafford wordt neergezet.Pak-de-bal schreef:wat bedoel je hiermee?Valerie schreef:Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen.
het staat bijna dagelijks in de krant , dat de aan de stafford verwante honden, of de stafoord zelf,
dus niet je kop in het zand steken, hoor![]()
als het elke keer weer een stabij-achtige zou zijn, zou ik niet dit opmerken, maar het gewoon aannemen
En nog wat:
waarom zijn die klien witjes bij voorbaat !!! ,al gillend en schreeuwend te noemen?
![]()
Het is gewoon geilheid van de media. Als er een lab een kind bijt staat er: Hond bijt kind. Doe een staff het: Pitbull achtige bijt kind....
- Valerie
- Zeer actief
Geen woorden in mijn mond leggen daar hou ik niet vanPak-de-bal schreef:wat bedoel je hiermee?Valerie schreef:Ik moet ook zeggen dat ik malthezers doodbijten niet staffordkarakter vind, al kan ik het mij toch een beetje voorstellen als je zoveel kleine witte bijtende en grommende pluizebollen rond ziet lopen.
dus niet je kop in het zand steken, hoor![]()
En nog wat:
![]()
Mijn honden hebben ook pluizebolletjes als vriendjes gehad en dat zijn heerlijke hondjes.

Dit waren vrienden voor het leven joh. Toen hij zo klein was als op deze foto vond hij mijn reu nog wel een beetje eng zoals te zien is
Ik heb geen idee waarom ik mijn kop in het zand steek volgens jou want ik weet heel goed wat ik in huis haal, ken het gedrag, karakter etc alles van het ras veel en veel beter dan jij. Dus jij hoeft mij niets te leren over mijn ras. Ik ken mijn ras zelfs zo goed dat je van mij geen last hebt
-
Pak-de-bal
- Mit
- Zeer actief
Eigenlijk moet je PdB gewoon laten gaan joh...
Ik zie hier soms een vrouw met een Stabij die ze niet kan houden, die niet luistert, waar ze tegen staat te mopperen...Elke keer weer denk ik: Da's PdB, maarja, die woont niet in de buurt.
Ergens heb ik het idee dat Bauke helemaal geen immer lieve hond is, zelf ook flink uitdaagt, en dat PdB soms echt niet weet wat ze met hem aan moet. Maar ipv te gaan trainen uit ze haar ongenoegen liever richting andere onschuldige hondenbazen die áltijd voldoende verantwoordelijkheidsgevoel hebben
Ik zie hier soms een vrouw met een Stabij die ze niet kan houden, die niet luistert, waar ze tegen staat te mopperen...Elke keer weer denk ik: Da's PdB, maarja, die woont niet in de buurt.
Ergens heb ik het idee dat Bauke helemaal geen immer lieve hond is, zelf ook flink uitdaagt, en dat PdB soms echt niet weet wat ze met hem aan moet. Maar ipv te gaan trainen uit ze haar ongenoegen liever richting andere onschuldige hondenbazen die áltijd voldoende verantwoordelijkheidsgevoel hebben
- Mit
- Zeer actief
Dus omdat De Grote Bauke, De Heilige Bauke, De Bauke Die Altijd Perfect Is er niets aan vindt zijn al die honden maar kut?Pak-de-bal schreef:met elkaar zeker wel, maar die ik tegenkom is het meer :Valerie schreef:
Ze kunnen heel leuk spelen hoor
"ruwe bolster blanke pit" - speel methodes :N:
en daar vindt Bauke helemaal niets aan
Jezus wat een tunnelvisie....
- Valerie
- Zeer actief
Is toch niet ergPak-de-bal schreef:met elkaar zeker wel, maar die ik tegenkom is het meer :Valerie schreef:
http://i32.photobucket.com/albums/d23/s ... edited.jpg
http://i32.photobucket.com/albums/d23/s ... edited.jpg
Ze kunnen heel leuk spelen hoor
"ruwe bolster blanke pit" - speel methodes :N:
en daar vindt Bauke helemaal niets aan
- Mit
- Zeer actief
Ik heb een kuttelikker en een Grote Enge Vechthond, dus ik mag een beetje van beiden zijnNanna schreef:* kuch* Nu begin je een beetje te klinken als een Dogo-eigenaarJinx schreef: Dus omdat De Grote Bauke, De Heilige Bauke, De Bauke Die Altijd Perfect Is er niets aan vindt zijn al die honden maar kut?
Jezus wat een tunnelvisie....![]()
Gauw terug naar de kuttelikker-modus
-
Pak-de-bal
ik hou niet van dit soort forummer , die mij de les leertJinx schreef:Eigenlijk moet je PdB gewoon laten gaan joh...
punt 1:
jij kent mij helemaal niet en JIj weet NIET wie en wat ik zo tegenkom !!
punt2:
kijk eerst maar even hoe jij je eigen hond opvoedt , met fouten erbij,
en dàn mag je pas commentaar geven op een ander
( dus:..
.. kijk eerst naar de balk in je eigen oog en dan de splinter van een ander)
punt 3:
het gaat jou helemaal NIET aan, wat ik doe ik met mijn hond
wil je nog meer?
oh ja, en als ik zo'n vlinder hondje als die van jou tegenkom?
zijn meestal nog erger dan de grommende witjes :N:
wat een verwende apen zijn dat zeg !
- Mit
- Zeer actief
1. Jij kent de gemiddelde forummer hier ook niet, en toch heb je commentaar op diens honden.Pak-de-bal schreef:ik hou niet van dit soort forummer , die mij de les leertJinx schreef:Eigenlijk moet je PdB gewoon laten gaan joh...
Ergens heb ik het idee dat Bauke helemaal geen immer lieve hond is, zelf ook flink uitdaagt, en dat PdB soms echt niet weet wat ze met hem aan moet. Maar ipv te gaan trainen uit ze haar ongenoegen liever richting andere onschuldige hondenbazen die áltijd voldoende verantwoordelijkheidsgevoel hebben![]()
punt 1:
jij kent mij helemaal niet en JIj weet NIET wie en wat ik zo tegenkom !!
![]()
punt2:
kijk eerst maar even hoe jij je eigen hond opvoedt , met fouten erbij,
( dus:..
.. kijk eerst naar de balk in je eigen oog en dan de splinter van een ander)![]()
punt 3:
het gaat jou helemaal NIET aan, wat ik hoe ik met mijn hond doe![]()
wil je nog meer?
2. Tuurlijk, heel het forum kan beamen dat ik flinke fouten heb gemaakt. Ik heb er echter wel een hoop van geleerd. Verder claim jij wel dat je Bauke zo goed hebt opgevoed, maar dat weten wij niet. Ga een keer mee met een forumwandeling
3. Op zo'n beetje elke hond die je tegenkomt heb je het grootste commentaar, terwijl je nooit de fout bij je eigen hond zoekt. Het gaat jou toch ook geen flikker aan waarom andere hondeneigenaren, die het oh zo naar maken voor jouw Bauke, hetgene doen wat zij met hun honden doen?
Volgens mij ben je een best mens Marjolein, en ik zou maar wat graag eens met je gaan wandelen om eens face to face een discussie te houden, maar af en toe heb ik wel kromme tenen om de vooroordelen die je hebt
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Pak-de-bal schreef: