ja dat je dat niet snapt is niet vreemd, in een leeg vat passen nou eenmaal geen hersenen, kan jij ook niet helpen omafiaomafia schreef: Snap niet dat jij wat durft te zeggen van een ander
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik hou erg veel van....
Moderator: moderatorteam
-
Addy
- rina
- Actief
wat gek
ik wist dat je zo zou reageren
nou ja triest voor jou
ik hoop dat er anderen zijn die hier wel wat van snappen
en eerst gaan nadenken voor ze iets opschrijven
iemand aanvallen is zo makkelijk
al heb je mensen (zoals addy) die met een bord voor hun kop lopen
maar goed als er 1 iemand stopt met het terroriseren van pak de bal
dan is het er toch weer 1
en addy
word eens volwassen
ik denk namelijk nu dat je 5 jaar bent
op de manier zoals jij reageert
nou ja triest voor jou
en addy
word eens volwassen

-
Addy
Ach, weer een moraalprediker erbij, je roeping misgelopen schatrina schreef:wat gek
nou ja triest voor jou
en addy
word eens volwassen
- rina
- Actief
Addy schreef:ja dat je dat niet snapt is niet vreemd, in een leeg vat passen nou eenmaal geen hersenen, kan jij ook niet helpen omafiaomafia schreef: Snap niet dat jij wat durft te zeggen van een ander
eddy
hou nou op met zo te beledigen
want ik stop nu met jou treiteren
het kan ook anders hoor
dan word je net als pak de bal
waarom beledig je zo iedereen
neem eens een kerel en heb een leuke nacht
misschien dat je niet zo frustrerend bezig blijft

-
Addy
- rina
- Actief
-
Addy
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Je kunt mij van heel veel dingen beschuldigen, maar niet van het "meelopen".omafia schreef:Weet je wat het probleem hier is, als je PDB maar lekker afzeik, dan hoor je er bij en doe je dat niet dan ben je een stuk vuil en gaan ze je nog bedreigen ook, niet dat ik daar voor op de loop gaat hoor, want ook ik lig er niet wakker van, maar ik kan niet tegen onrecht en ik vind dat ze PDB niet steeds hoeven af te zeiken, ze heeft haar eigen mening en dat mag in dit land, en zoals al door zo velen is gezegd, je hoeft het niet te lezen sla je haar topics over, ik geniet juist van haar topics juist omdat ze het zo leuk breng
Persoonlijk erger ik me groen en geel aan alle serieuze topics die om zeep worden geholpen nadat PdB een (meestal onzinnige) reactie heeft gegeven en de volgende reacties die daar ineens om gaan draaien.
Het maakt dat ik in de serieuzere topics nauwelijks of niet meer reageer, het heeft immers geen zin meer want al die topics worden PdB-topics. Daar pas ik voor.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik vind niet dat je haar dat kan aanrekenenInge schreef:Je kunt mij van heel veel dingen beschuldigen, maar niet van het "meelopen".omafia schreef:Weet je wat het probleem hier is, als je PDB maar lekker afzeik, dan hoor je er bij en doe je dat niet dan ben je een stuk vuil en gaan ze je nog bedreigen ook, niet dat ik daar voor op de loop gaat hoor, want ook ik lig er niet wakker van, maar ik kan niet tegen onrecht en ik vind dat ze PDB niet steeds hoeven af te zeiken, ze heeft haar eigen mening en dat mag in dit land, en zoals al door zo velen is gezegd, je hoeft het niet te lezen sla je haar topics over, ik geniet juist van haar topics juist omdat ze het zo leuk breng
Persoonlijk erger ik me groen en geel aan alle serieuze topics die om zeep worden geholpen nadat PdB een (meestal onzinnige) reactie heeft gegeven en de volgende reacties die daar ineens om gaan draaien.
Het maakt dat ik in de serieuzere topics nauwelijks of niet meer reageer, het heeft immers geen zin meer want al die topics worden PdB-topics. Daar pas ik voor.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
-
Pak-de-bal
nou, wat let je dan, om hier weg te gaan ?Inge schreef:Daar pas ik voor.
van mij hoef je hier niet te blijven , hoor
bye bye
en dat geldt eigenlijk voor de anderen ook, ...
....die daar net zo over denken, als jij.
... bye .. bye
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 27 apr 2008 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pepie
- Zeer actief
- Pepie
- Zeer actief
-
Pak-de-bal
- boemerang
- Zeer actief
dat klopt dan niet , zij mag zich ook verdedigenInge schreef:PdB blijft daarna anders lekker voeren, dus er komt geen einde meer aan. Dát reken ik haar dus wel aan
als iemand het een stom of raar antwoord vind van pak de bal
waarom dan haar quoten , om hun eigen mening er onder zetten
laten ze dan gewoon dat overslaan en je eigen mening /verhaal er neer zetten
denk dat er dan helemaal niet veel topics verkloot word

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
-
Addy
-
Pak-de-bal
ja, maar zo is het toch?Pepie schreef:nou zeg.......doe ook eens even gewoonPak-de-bal schreef:nou, wat let je dan, om hier weg te gaan ?Inge schreef:Daar pas ik voor.
bye bye
mensen die zich hier op dit forum aan iets ergeren hoeven dan niet meer te komen
laten we de leuke, en gezeliige , dan overhouden
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Dat kun je haar wel degelijk aanrekenen. Niet voor de volle 100%, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat zij zelf geen aandeel heeft in hetgeen ontstaat.Pepie schreef:Ik vind niet dat je haar dat kan aanrekenen.......zij zet een reactie neer,anderen klappen daarin,en het vervolg is dat het een pdb topic word
En als ze zich daar bewust van zou zijn zou er ook niets aan de hand zijn. Het is juist het onkennen van het eigen aandeel, het snel aanpassen van haar berichten als haar dat beter uitkomt, het tegen beter weten in blijven volhouden ondanks goed gefundeerde en goed bedoelde opmerkingen in wat wrevel veroorzaakt.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Addy
Ik vind je behoorlijk aanmatigend, ik geloof dat die mensen die zich zo enorm aan jou ergeren toch iets meer forumkwaliteit bijdragen dan dat jij doetPak-de-bal schreef:ja, maar zo is het toch?Pepie schreef:nou zeg.......doe ook eens even gewoonPak-de-bal schreef:nou, wat let je dan, om hier weg te gaan ?Inge schreef:Daar pas ik voor.
bye bye![]()
mensen die zich hier op dit forum aan iets ergeren hoeven dan niet meer te komen
laten we de leuke, en gezeliige , dan overhouden
-
Pak-de-bal
-
Pak-de-bal
da is flauw , Jaap, jij doet er soms net zo hard aan mee, om mij "klein" te krijgenJaap* schreef:Dat kun je haar wel degelijk aanrekenen. Niet voor de volle 100%, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat zij zelf geen aandeel heeft in hetgeen ontstaat.Pepie schreef:Ik vind niet dat je haar dat kan aanrekenen.......zij zet een reactie neer,anderen klappen daarin,en het vervolg is dat het een pdb topic word
En als ze zich daar bewust van zou zijn zou er ook niets aan de hand zijn. Het is juist het onkennen van het eigen aandeel, het snel aanpassen van haar berichten als haar dat beter uitkomt, het tegen beter weten in blijven volhouden ondanks goed gefundeerde en goed bedoelde opmerkingen in wat wrevel veroorzaakt.
"down PdB" , want je zet weer een opmerkng neer
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 27 apr 2008 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jaap*
- Zeer actief
Een inhoudelijk opmerking binnen de context heb ik bijvoorbeeld zelden kunnen ontdekken. Enige betrokkenheid ook niet. Het is allemaal excessen en sensatiezoekerij. En dat frustreert mensen soms nu eenmaal.
En die jullie en hullie mentaliteit van sommige mensen draagt ook niet echt bij. Ik ken geen jullie of hullie.
En die jullie en hullie mentaliteit van sommige mensen draagt ook niet echt bij. Ik ken geen jullie of hullie.
-
Addy
- Jaap*
- Zeer actief
Het is wel goed met je.Pak-de-bal schreef:da is flauw , Jaap, jij doet er soms net zo hard aan mee, om mij "klein" te krijgenJaap* schreef:Dat kun je haar wel degelijk aanrekenen. Niet voor de volle 100%, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat zij zelf geen aandeel heeft in hetgeen ontstaat.Pepie schreef:Ik vind niet dat je haar dat kan aanrekenen.......zij zet een reactie neer,anderen klappen daarin,en het vervolg is dat het een pdb topic word
-
Pak-de-bal
- Jaap*
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
ja hallo wat wil je dat we daar mee doen moet ik nu Addy soms gaan uit leggen dat als een vat leeg is er vast wel hersenen in passenPak-de-bal schreef:modjes... hiervoor een waarschuwing voor , graag , !!! ...Addy schreef:ja dat je dat niet snapt is niet vreemd, in een leeg vat passen nou eenmaal geen hersenen, kan jij ook niet helpen omafia![]()
het niveau daalt weer beneden peil
is toch onzin wat moet je nu met hersenen in een vat
en hou eens op met vertelle3n waneer wij in moeten grijpen je hebt het al druk genoeg met je eigen toch bemoei je er dan niet mee wijsneus
-
Pak-de-bal
ik had het over die "forum-kwaliteit" , daar bak jij niets van terechtAddy schreef:ik erger me niet aan je, ik vind je gewoon een beetje typisch mensje, niet meer en niet minderPak-de-bal schreef:en natuurlijk !!! hoor jij daar bij, hè?Addy schreef: ik geloof dat die mensen die zich zo enorm aan jou ergeren toch iets meer forumkwaliteit bijdragen dan dat jij doet![]()
![]()
-
jelle
- Zeer actief
jelle schreef:Als ik op jouw verzoek een heel bericht typ, zou je dan ten minste de beleefdheid op kunnen brengen te reageren? En inhoudelijk, graag.
en nóg maar een keer...
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
laeken
- Zeer actief
Maar als niemand nu de neiging had non stop op haar in te gaan dan kon ze alles kwijt in 1 bericht per topic.
Mijn ergernis is dat er nu 1 bericht van haar staat met daarachter minimaal 5 of 6 mensen die op haar ingaan en vragen om duidelijkheid. Dan geeft ze hen weer antwoord en dat is natuurlijk totaal niet bevredigend. Gevolg bekend, een heel topic over PdB
Wat kan het anderen nu schelen wat zij vindt?
Mij kan het in ieder geval niks schelen dat ze zegt dat wij Eva opleiden tot ATTACK hond. Ik geef een serieus antwoord en dan is het klaar. Niks topic verziekt.
Als ik ga antwoorden met god, mens, lazer op met je onzin en hoe kom je daarbij etc. dan vraag ik toch om weer een stomme reactie of ben ik nu gek? Mag wel maar als dat een hele grote ergernis van je is kun je beter niet proberen je gelijk te halen bij haar. Dat geeft ze je toch niet want ze is echt niet gek en weet prima hoe mensen de kast op gejaagd worden. Dan is ze helemaal in haar element en als dat je hobby is doet ze het erg goed 
Wat kan het anderen nu schelen wat zij vindt?