Dat heb ik met Sacha 2 keer geprobeerd en beide keren als ik helemaal overstapte naar de Aktief, kreeg ik een vervelende hond thuis met teveel energie. Gaf hem dan wel dezelfde hoeveelheid. Wellicht dat je het dan beter om en om kunt geven mocht je van dit 'euvel' last krijgen.Scooby schreef:Als Janus zo onvermoeibaar en aktief is, zou je ook kunnen overwegen om hem terzijnertijd op de Carnibest Aktief over te zetten. Dat is net zo duur als de Natuurvoeding, alleen kun je er minder van geven.janus-powerrr schreef:Die man adviseerde mij om Janus per dag maximaal 20 gram per kg lichaamsgewicht te geven.
Mede omdat Janus nu zo'n last van groeipijn heeft en hij echt onvermoeibaar is.
Alleen als ik merk dat Janus afvalt dan moet ik het op gaan voeren.
Maar dan kan ik uiteraard altijd even contact met hem opnemen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Carnibest vraag
Moderator: moderatorteam
- Lisa
- Zeer actief
Groetjes Lisa
-
Salty
- nieuw lid
- Contacteer:
Ja hoor die bestaat.De diabetes versie van Carnibest.Marja schreef:Nou volgende vraag danScooby schreef:Rijst valt ook onder granen: http://www.hollandsepot.dordt.nl/granen/granen.htmMarja schreef:Ik kom er maar niet achter of rijst nou wel of niet onder granen valt!![]()
Bestaat er een kvv zonder granen en zonder rijst??
Je hebt de natuur en de lamversie.Deze diabetes versie bevat geen rijst en geen zetmeelhoudende groenten is met name bedoeld voor honden met suikerziekte maar kan ook gerust gegeven worden aan honden die allergies zijn voor rijst.

-
Marja
- Zeer actief
Salty schreef:Ja hoor die bestaat.De diabetes versie van Carnibest.Marja schreef:Nou volgende vraag danScooby schreef:Rijst valt ook onder granen: http://www.hollandsepot.dordt.nl/granen/granen.htmMarja schreef:Ik kom er maar niet achter of rijst nou wel of niet onder granen valt!![]()
Bestaat er een kvv zonder granen en zonder rijst??
Je hebt de natuur en de lamversie.Deze diabetes versie bevat geen rijst en geen zetmeelhoudende groenten is met name bedoeld voor honden met suikerziekte maar kan ook gerust gegeven worden aan honden die allergies zijn voor rijst.
groetjes Marja Zara en Stapper