Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wel eens besteld bij www.versvoeding.nl?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Rovanna schreef:.... mensen in Flevoland met postcode 13 kunnen gewoon bij ons bestellen en krijgen het gratis thuisbezorgd op woensdagavond.
Joepie!! :cheer:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Rovanna schreef:Dag mensen, hier Canis Naturalis in hoogsteigen persoon :smile:
Wij bezorgen in postcodegebieden 1000 tot en met 3499. Postcodes lopen niet gelijk aan provinciegrenzen maar wij vonden postcodes makkelijker dus vandaar.... mensen in Flevoland met postcode 13 kunnen gewoon bij ons bestellen en krijgen het gratis thuisbezorgd op woensdagavond.
Met kvv zijn wij inderdaad hoger in prijs dan de verkoopadviesprijzen maar dat komt omdat wij gratis thuisbezorgen.
www.canisnaturalis.nl
www.versvoeding.nl
Ah, mooi, je wil niet weten hoeveel almeriaantjes je hier mee blij maakt. :ok: Mij in ieder geval wel. :mrgreen:
Hier is zo goed als geen barfmateriaal te krijgen en dan bedoel ik voornamelijk de botten van geit en schaap en rund.
Dus ik kijk met een blij gevoel uit naar woensdagavond. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

jidde schreef:
Geer schreef:www.versvleesvoeding.nl ken ik niet. Ik laat wel regelmatig dingen thuisbezorgen door www.canisnaturalis.nl. Ik vind het zelf erg prettig, ruim assortiment en - vind ik- niet te duur...
3.30 voor carnibest?? ik betaal 2.60 op zijn goedkoopst :denken:
ik 2,40 op zijn goedkoopst.
overigens doen ze niet aan de grootverbruikersprijzen anders kunnen ze de bezorging niet meer betalen
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Wij bezorgen in postcodegebieden 1000 tot en met 3999. Postcodes lopen niet gelijk aan provinciegrenzen maar wij vonden postcodes makkelijker dus vandaar.... mensen in Flevoland met postcode 13 kunnen gewoon bij ons bestellen en krijgen het gratis thuisbezorgd op woensdagavond.
Met kvv zijn wij inderdaad hoger in prijs dan de verkoopadviesprijzen maar dat komt omdat wij gratis thuisbezorgen.
www.canisnaturalis.nl
www.versvoeding.nl
is gratis echt gratis jullie krijgen namelijk wel de korting van de carnibest in die grote hoeveelheden neem ik aan, dus de marge is groter en daar kan je dan de vervoerskosten mee betalen die je kwijt bent of is het een te laat tijdstip en reken ik verkeerd :denken:
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Roelfien
Zeer actief

Ik ben tevreden. Bezorging ging keurig binnen de afgesproken tijden en de diepgevroren producten zien er ook goed uit. Botten zit niet veel vlees aan, maar dat verwachtte ik ook niet, dat geef ik er zelf wel bij. Maar mooie geitenribben en schapenribbetjes, alles netjes apart verpakt, de rest ziet er ook goed uit, kopvlees, pens, etc.
Dus ik ben er blij mee en zal er zeker gebruik van blijven maken omdat ik er toch gewoon wekelijks kan bestellen.
Het is niet heel goedkoop, maar daar heb je het dan ook wel voor je in huis bezorgd. Dus zeker voor de barfende almeriaantjes is dit een prima mogelijkheid, naast de dooiedierenmeetings natuurlijk. :mrgreen:
Marianna
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Marianna »

Zo dat scheelt! Ik betaal hier €2,80 voor 6oo gram energique en aangezien ik 1400 gram per dag nodig heb ga ik toch maar es op internet spitten. Thx!
Grote Zwitserse Sennenhond
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Roelfien schreef:Ik ben tevreden.

Dus zeker voor de barfende almeriaantjes is dit een prima mogelijkheid, naast de dooiedierenmeetings natuurlijk. :mrgreen:
:ok:
Ik wacht nog even met het groffere werk (Rais staat nog even op alleen kvv), maar ga daar dan alvast lekker de Energique 4 bestellen met wat kippennekjes en pens erbij.
Afbeelding
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

Gordonsetter23 schreef:
Wij bezorgen in postcodegebieden 1000 tot en met 3999. Postcodes lopen niet gelijk aan provinciegrenzen maar wij vonden postcodes makkelijker dus vandaar.... mensen in Flevoland met postcode 13 kunnen gewoon bij ons bestellen en krijgen het gratis thuisbezorgd op woensdagavond.
www.canisnaturalis.nl
www.versvoeding.nl
is gratis echt gratis jullie krijgen namelijk wel de korting van de carnibest in die grote hoeveelheden neem ik aan, dus de marge is groter en daar kan je dan de vervoerskosten mee betalen die je kwijt bent of is het een te laat tijdstip en reken ik verkeerd :denken:
In ieder geval is de rondbrengauto niet gratis, de diesel ook niet, die jongen die erin rijd ook niet, de opslag en vervoer van fabriek naar zuid-holland ook niet, belasting komt ook nog hun hand ophouden en waarschijnlijk wil Rovanna ook nog een likje jam op haar boterham :mrgreen:
Eva
Actief

Ongelezen bericht door Eva »

Ik heb net besteld. Kan alleen niet vinden hoe laat ze leveren. Is het de bedoeling dat je er de hele dag op wacht? Heb veel Barf producten besteld. Ben benieuwd.....
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik heb net ook besteld, ik ben benieuwd.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

Eva schreef:Ik heb net besteld. Kan alleen niet vinden hoe laat ze leveren. Is het de bedoeling dat je er de hele dag op wacht? Heb veel Barf producten besteld. Ben benieuwd.....
Je hebt per postcodegroepen dagen dat ze leveren en je krijgt een aantal dagen van te voren een berichtje tussen welke tijden ze komen en dat is een tijdsbestek van 2 uur. Welke dag ze komen staat op de site.
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik ben op zoek naar een xtra vriezer want ik wil volgend jaar ook over geheel kvv en vind het erg makkelijk dat het thuis gebracht wordt aangezien ik geen rijbewijs heb!
Ik voer nu al 4 dagen kvv en 3 dagen brok of net andersom maar ik wil als de pup eris helemaal over en danmkunnen ze gewoon allemaal het zelfde eten ipv 3 verschillende brokken.

Jacqueline
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Nou ik ben tevreden hoor :ok:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Mijn voorraad is bijna op, dus ik ga ook weer bestellen.

Zoals al gezegd, ik vind het echt super :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Eva
Actief

Ik heb mijn eerste bestelling binnen! Alles keurig verpakt en netjes op tijd geleverd. We hebben een nieuwe grote vriezer aangeschaft, dus mijn volgende bestelling wordt een stuk groter.

Nu krijgen ze cb en vers vlees. Heb een paar rollen Bibi besteld, wat is jullie ervaring met Bibi?
Eva
Actief

Ik heb mijn eerste bestelling binnen! Alles keurig verpakt en netjes op tijd geleverd. We hebben een nieuwe grote vriezer aangeschaft, dus mijn volgende bestelling wordt een stuk groter.

Nu krijgen ze cb en vers vlees. Heb een paar rollen Bibi besteld, wat is jullie ervaring met Bibi?
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”