Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mensen met een half check

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Hier ook nog één (de rest weggegooid omdat ze aan het roesten waren). Ben er super tevreden over en één van de honden (wisselt) heeft hem eigenlijk tijdens het uitlaten wel aan. Hier staat er altijd slip op. Ze zitten hier met loslopen dus ook altijd lekker los aan de nek, maar de ketting hangt niet in een boogje. Boris heeft hem bij mijn ouders ook altijd om. Helaas wel in combi met een flexi (haat het als mensen met slip band en flexi riem lopen!!!!).
Dit is hier helaas wel nodig. Mijn ouders hebben niet zoveel "macht" over hem als ik en bij hun wil hij naar alle andere honden uitvallen. Zijn nek is even breed (of breder) dan zijn kop en gesp halsbanden e.d. trekt hij over zijn kop. Bovendien blijken de halsbanden met een klik sluiting niet sterk genoeg voor hem te zijn. Op deze manier kunnen ze er wel lekker mee lopen. Hij loopt het overgrote gedeelte toch los van de wandeling.
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

http://www.petsbitsonline.co.uk/Images/ ... fcheck.jpg

Deze heb ik (dan wel wat groter :mrgreen: ) De ketting is langer dan bij een normale halfcheck. Sommige hebben zulke korte kettingen dat ik er niets aan vind.
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik heb er voor Max ook een, maar die is niet verstelbaar en eigenlijk iets te groot. Als ik hem aantrek vallen de ringen net tegen elkaar en zit hij gewoon als een halsband. Het slip effect is dus minimaal en da's wel jammer... Maar het is wel een ideale band om ff snel om te doen.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”