Baily schreef:
In Rijswijk zit een dierenwinkel, hier dichtbij dus, en daar zitten ook hondjes in kooien. Ik ga er niet naar toe, al loop ik er tien meter vandaan in het winkelcentrum, want je zou ze zo allemaal mee willen nemen. Maar ja, morgen zitten er dan weer anderen.
Mijn dochter belde me laatst op terwijl ze er stond. Mam............zo'n leuk hondje............kan het echt niet?. Nee dus. Maar het kost me zo'n moeite om dan nee te zeggen.
Kliep daar laatst met Boomer en mn broer plus vriendin. En zij waren dus serieus aant denken om daar een amerikaanse bulldog te kopen
Boomer is helaas van de broodfok en dat weten ze. Ze weten heel Boomers verhaal, tot in den treure en toch...Ze dachten er echt heel serieus over na.

Ze weten wat voor hondjes er in de dierenwinkel zitten.. Ja, ze zijn heel lief, maar helaas zullen ze vaak ook ziek zijn.. :N:
Ik kon praten als brugman, gelukkig wonen ze nog bij hun ouders allebei en kunnen ze gene hond nemen nog, maar echt serieus, ze wilden echt die hond meenemen.. En in de 15 min. die ik daar binnen was, zijn er minstens 4 mensen serieus aant praten geweest om die amerikaanse bulldog te nemen.. En de maltezertjes die er zaten, wilde niemand.... Zou eigenlijk willen zeggen, gelukkig maar, maar ja, je weet niet wat er dan mee gebeurt, als ze niet verkocht worden...