Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zou het echt?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Zoek stok! schreef:
Eline* schreef:
Zoek stok! schreef:
Marie-José schreef: Ik denk dat je toch wel mag stellen dat heus niet iedereen Marc en Martijn als een kip zonder kop achterna rennen.
Tsssss, we hadden net nog pb contact dat we zoveel mogelijk op Marc en Martijn willen lijken en nu ontken je het weer. Errug flauw hoor. Ik had al een appartementje in Amsterdam voor ons op het oog MJ! :lekkerpuh:
heb je je kop al kaal geschoren dan? :denken:
Die rol had ik aan Marie-Jose toebedeeld :mrgreen: Nog even onderhandelen denk ik :denken: :cheer:
Oh shit ...bedoelde je mij! :eek:
Forget it babe!
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik ben klaar!

Veel plezier verder meisjes (ja, ook jij Martijn).
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Marie-José schreef:
Zoek stok! schreef:
Eline* schreef:
Zoek stok! schreef: Tsssss, we hadden net nog pb contact dat we zoveel mogelijk op Marc en Martijn willen lijken en nu ontken je het weer. Errug flauw hoor. Ik had al een appartementje in Amsterdam voor ons op het oog MJ! :lekkerpuh:
heb je je kop al kaal geschoren dan? :denken:
Die rol had ik aan Marie-Jose toebedeeld :mrgreen: Nog even onderhandelen denk ik :denken: :cheer:
Oh shit ...bedoelde je mij! :eek:
Forget it babe!
Jammer zeg, tot zover de droom dat we op Marc en Martijn gaan lijken :jank:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Marion. schreef:Ik ben klaar!

Ah kom Marion ..... Als iemand nu zo van de één op de andere dag op Barf over zou stappen die er geen bal van zou snappen ( iemand zoals ik dus :mrgreen: ) dan kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Maar met dit ..Linda die ipv 4 x in de week de afgelopen weken de gehele week Carnibest geeft snap ik je bezorgdheid niet.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Marion. schreef:Ik ben klaar!

Hahahah, en dan zelf flippen op Marionnetje! :mrgreen:
Dat vind ik nou eng! :N:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Nou zeg Marion............ eng??
Je benoemt mensen die hier al langer mee bezig zijn. Met meer dagen kvv voeren, beginnen met barf, inlezen op de materie. Het was toch ook niet eng toen jij ooit met barf begon?

Ik geef al lang kvv, eerst half om half met Farmfood. Nu krijgt Rais al een tijd van de 14 maaltijden per week er 1 met FF, 11 of 12 met kvv en 1 of 2 barf. Yep, ik ben dus een zeer beginnend barfer en zal waarschijnlijk nooit een fulltime barfer worden.
Misschien maakt dat het minder eng voor je? :19:

Sorry hoor, maar volgens mij loopt niemand hier een ander achterna. Ik in ieder geval niet, ik ben alleen blij nu in te kunnen haken op de mogelijkheid van grote diversiteit aan barfspullen die in Almere niet te krijgen zijn.
En die nog zowat bij me thuis gebracht worden ook :ok: :wink:
Afbeelding
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

De basis was, is, en zal voor mij w.s. altijd KVV ( smuldier, rodi, duck) blijven,maar daarnaast varieer ik wat met hart, gehakt, ei, gehakte pens, en ook farmfood.

Ik wilde altijd al part-ime barfer worden, maar helaas, spok at geen rauw vlees aan een stuk, al dan niet met bot.

Enthousiast geworden door het verhaal van Marc en Martijn heb ik het weer eens geprobeerd met sien, en verdomd, ze heeft drie kippenvleugels gegeten, en spok, jawel :ok: , een halve, en ik wil wat verder experimenteren.

Maakt dat mij eng ? Ik zie echt niet in waarom.
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik begrijp geloof ik niet veel van dit topic. Marion dat kan je toch niet menen. Kijk Eline en Marc en Martijn zijn bevriend, niet zo gek dat de een de ander aansteekt en enthousiast wordt, maar je denk toch niet dat het hele forum ineens kvv of Barf gaat voeren om die reden :roll:

Misschien zijn Marc en Martijn wel enthousiast geworden door jouw Barfende meiden en loopt iedereen jou blind achterna
:pffff:

Anne (overigens meng ik tegenwoordig een maaltijd zelf i.v.m. de calorieinname van Buffy, dan kan ik een ruime portie mager vlees geven en groenten en fruit erbij en hoop dat ze eindelijk eens substantieel afvalt)
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ik twijfel al erg lang over barfen ja of nee. Ik heb hier in de buurt geen adresjes om aan spullen te komen en heb startersvrees. De vriezer staat hier al ruim 4 jaar. Ik heb een periode gehad dat ik het niet kon bekostigen en ik heb ook nogal wat andere zaken aan mijn hoofd gehad daarvoor. Nu, met Nel en Kiki ben ik me alweer een poos aan het orienteren. Een poos terug heb ik van Nina diverse spulletjes gekregen om te proberen en dat beviel wisselend, maar ik zag wel dat ze het steeds beter begonnen te eten. Ik heb me over de laatste streep laten trekken door Marc en Marijn..ja en? Het zijn mijn vrienden en ik zou werkelijk niet weten waarom dat geen invloed zou mogen hebben. Verder ben ik erg blij dat ik via Tineke ook aan wat gevarieerde spulletjes kan komen om uit te proberen, dat werkt voor mij erg drempelverlagend.
Ik voel me trouwens nog gek ook dat ik uit ga leggen hoe of wat omdat er weer eens met het begrip eng gegooid wordt door Marion, die er ondertussen weer echt een hobby van begint te maken om te zieken. Jammer, want ze heeft ongetwijfeld enorm veel kennis over Barf waarvan ik me kan voorstellen dat het ook leuk kan zijn dat te delen. :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Marion. schreef:
Martijn schreef: :smile: :smile: :smile:
Grappig :19:

Ik vind het niet zo heel erg grappig dat Jan en alleman, volledig in the blind, zelf aan het prutjes maken is. Maar goed, zijn jullie honden. Veel plezier.
Wie zegt nou dat ze het volledig in the blind doen daar ga ik in ieder geval niet van uit.
Toen ik met barfen begon was het ook gedeeltelijk in the blind en zonder ervaring met alleen wat now how van wat ik gelezen had op fora's.
Van daar uit ben ik mijn weg gaan zoeken die bij mijn hondjes het beste paste en dan ook nog een individueel want Orson moet weer anders eten dan Rio om maar eens wat te noemen.
Al die cijfers en tabelletjes zeggen mij overigens niet zo veel ik voer mijn honden op het zicht en naar aanleiding van hoe ze er uit zien en dat is dus mooi glanzend super actief en kerngezond.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Gewoon lekker doorgaan met de groenteprutjes en botten allemaal! Kom zeg, niemand heeft het copyright op barfen aangevraagd voor zover ik kan nagaan :wink:

Bram barft niet om de simpele redenen dat hij ontzettend veel dingen niet lust en ik mezelf niet zo zie blenderen en samenstellen. Kippenvleugels kraakt hij, maar voor andere botten haalt hij z'n neus op. Dus voor Bram gewoon een dagelijkse maaltijd Carnibest met af en toe een kippenvleugel. O ja, en ik ga binnenkort eens lamsribben halen, kijken of hij dat lust. Ik kopieeer Reini hiermee overigens, Vegas vindt het namelijk heerlijk.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Natas. schreef:Nou zeg Marion............ eng??
Je benoemt mensen die hier al langer mee bezig zijn. Met meer dagen kvv voeren, beginnen met barf, inlezen op de materie. Het was toch ook niet eng toen jij ooit met barf begon?
Nee Natas, dat andere topic heeft er helemaal niets mee te maken. Dat is alleen maar een superidee van Tineke, waar ook 'af-en-toe-iets-rauws' gevende mensen heel veel plezier van kunnen hebben.

Maar ineens worden er allerlei topics geopend over glanzende vachten, en de honden vinden het zo lekker.... Alsof de grote wetenschap ineens is opgedoken.
Daarnaast hoor ik erg veel groenten en fruit voorbij komen :19:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Zoek stok! schreef:O ja, en ik ga binnenkort eens lamsribben halen, kijken of hij dat lust. Ik kopieeer Reini hiermee overigens, Vegas vindt het namelijk heerlijk.
Vegas vind de lamsribben inderdaad erg lekker :ok:
Bram is de kippenvleugels al gewent natuurlijk dus dan gaat dit ook prima! Ik hou de ribben wel altijd vast maar dat is meer omdat ik het zelf soms wat eng vind :roll: :mrgreen:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Riboet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Aantal honden: 13
Contacteer:

Ongelezen bericht door Riboet »

Volgens mij is de essentie van het verhaal verloren gaan in het al dan niet wel of niet snel overgaan tot barfen :denken: .

Het ging er toch om of je binnen enkele weken verschil kunt zien als je ipv 4 dagen 7 dagen in de week kvv geeft?

Ik had willen zeggen: misschien wil je het wel zien :wink:. Kan me haast niet voorstellen dat het allemaal zo snel gaat.

Overigens hier ook kvv, al meer dan een jaar. Maar de vacht van Beau was best nog wel dof. Ben hem maar eens gaan borstelen, want ja, ik dacht dat ik dat bij een gladharige hond niet of nauwelijks hoefde te doen :pffff: .

Wat een wereld van verschil, zeg :mrgreen: . Ik heb nu ook een glanzend hondje :cheer:! Nala glanst alleen als ze net onder de douche vandan komt. Nala heeft het veel te druk met door gras, zand, modder en dode dieren rollen, dus ik borstel haar wel, geef 7 dagen in de week kvv (en af en toe verse penslappen, kopvlees, een lamshartje etc.) maar heb de hoop op een spiegelend vachtje opgegeven :mrgreen: :mrgreen: .

Ik snap heus de samenhang wel tussen een goede vacht en een goede voeding, hoor, maar volgens mij is er meer dan 3 dagen extra kvv nodig om een hond een goede uitstraling en vacht te geven. Je kan wel alles op kvv gooien. Sommige honden glanzen ook op brokken en alleen glanzen zegt mij verder niets, als een hond net de grootste rui achter de rug heeft, ziet een vacht ook veel mooier.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Reini schreef:
Zoek stok! schreef:O ja, en ik ga binnenkort eens lamsribben halen, kijken of hij dat lust. Ik kopieeer Reini hiermee overigens, Vegas vindt het namelijk heerlijk.
Vegas vind de lamsribben inderdaad erg lekker :ok:
Bram is de kippenvleugels al gewent natuurlijk dus dan gaat dit ook prima! Ik hou de ribben wel altijd vast maar dat is meer omdat ik het zelf soms wat eng vind :roll: :mrgreen:
Ik ben nog veel mieperiger; ik sta te telkens op het punt kippenvleugels te halen, en dan doe ik het niet omdat ik bang ben dat ze stikken in zo'n botje ofzo. Vreselijk he? :N:

En om nog even terug te komen op de eerste vraag; bij Moos zag ik ook binnen een week verschil in zijn vacht toen hij over was gegaan op KVV. Dat was dan wel van helemaal brokken naar helemaal KVV trouwens, maar ik kon toen zweren dat binnen een week zijn vacht witter en zachter was.
Afbeelding
tineke

Moos schreef:
Ik ben nog veel mieperiger; ik sta te telkens op het punt kippenvleugels te halen, en dan doe ik het niet omdat ik bang ben dat ze stikken in zo'n botje ofzo. Vreselijk he? :N:
Ik zie nog steeds dat gezicht van jou tante voor me toen ik Lisa kwam brengen en ik de zakjes barf,en toevallig zaten daar toen ook kippevleugels bij :mrgreen: ,uitpakte.
Ik wist direct dat het kvv zou worden toen ze naar de prutjes keeek :smile: :smile: :smile: :smile:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

tineke schreef:
Moos schreef:
Ik zie nog steeds dat gezicht van jou tante voor me toen ik Lisa kwam brengen en ik de zakjes barf,en toevallig zaten daar toen ook kippevleugels bij :mrgreen: ,uitpakte.
Ik wist direct dat het kvv zou worden toen ze naar de prutjes keeek :smile: :smile: :smile: :smile:
Ja, hahahaha, maar mijn tante is nog veel erger; die heeft ook geen internet en geen idee wat barf inhoudt.

Ik heb haar nog geprobeerd te overtuigen, maar ze was meer van de Rodi :mrgreen:

Ik vind het gewoon eng :N: :smile2: :mrgreen:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Marion. schreef:Maar ineens worden er allerlei topics geopend over glanzende vachten, en de honden vinden het zo lekker.... Alsof de grote wetenschap ineens is opgedoken.
Kijk, er waren eerst topics van mij over visolie en vachtproblemen van Cleo. Daar werd op getipt dat vers gaan voeren misschien zou helpen. Dan helpt dat en open ik een topic over kijk! Het helpt! :cheer:

Vervolgens maak je een soort van heilige van me die dit allemaal zou doen omdat dan iedereen ons na moet doen :roll: Hoe kom je daarbij? En waarom zoek je zoveel achter een onschuldige blijheid omdat Cleo eindelijk van haar vachtprobleem af lijkt te zijn? Mag ik dat niet meer zeggen hier omdat ik daar wat mee zou willen bereiken? :denken:

Verder beledig je iedereen die het nu ook eens wil proberen door ze voor kip zonder kop uit te maken :19:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Re: Zou het echt?

Ongelezen bericht door Rob* »

Zoek stok! schreef:Het viel mij en m'n vriend in de vakantie op dat Bram er zo ontzettend goed uitziet. Z'n vacht glimt helemaal en hij maakt een super gezonde indruk. Niet dat hij er daarvoor niet goed uitzag, maar het is nu 'anders'.

Een dag later bedacht ik me dat ik nu een aantal weken alleen Carnibest geef ipv 4 dagen Carnibest en 3 dagen Cavom.

Zou hij er daardoor zo goed uitzien? Of maak ik mezelf nou iets wijs? :denken:

glimmende vacht heeft niks me vers of brokken te maken, glimmende vacht krijgen ze ook van brokjes dus ja je maakt jezelf iets wijs ja.
tineke

Marion. schreef:
Natas. schreef:Nou zeg Marion............ eng??
Nee Natas, dat andere topic heeft er helemaal niets mee te maken. Dat is alleen maar een superidee van Tineke, waar ook 'af-en-toe-iets-rauws' gevende mensen heel veel plezier van kunnen hebben.

Maar ineens worden er allerlei topics geopend over glanzende vachten, en de honden vinden het zo lekker.... Alsof de grote wetenschap ineens is opgedoken.
Dat idee is niet gebaseerd op het feit dat Marc en Martijn zijn gaan barfen hoor,ik heb een volle bos haar en zou nooit in Amsterdam willen wonen :mrgreen: maar hoe meer zielen hoe meer vreugd toch lijkt me in dat opzicht.
Hun hebben na een tijdje barfen ,of misschien al nu :wink: ,ook hun leuke adresjes waar andere oa ikzelf dan ook weer plezier van kan hebben.
Hoe lang en hoe vaak je het dan doet is toch niet relevant voor mij niet in ieder geval.
Ik weet niet meer precies hoelang ik het nu doe maar deed het al een tijdje voor Tash overleed dus een kleine twee jaar ofzoiets denk ik nu.
Als mensen worden aangestoken door andermans enthousiasme hebben ze toch nog wel een eigen verantwoording om goed uit te pluizen hoe of wat zo is het bij mij ook gegaan in ieder geval.
Mijn motieven voor die oproep zijn ook niet alleen maar nobel hoor ik hoop zelf ook een leuk gevarieeerd aanbod tegen leuke prijzen te kunnnen krijgen.
Ik vind dat onze slager ons leuke prijsjes geeft en zo zullen er meer mensen zijn dacht ik en zijn asortiment is dan toch wat beperkt vind ik zodat ik dat wat hoopte uit te breiden.
Nou dat lukt aardig zo denk ik er is ontzettend veel en voornamelijk leuk gerageerd :mrgreen: en als alles goed loopt lijkt mij het wel leuk dit zo 1 keer per 6 weken te doen of zo zodat meerdere mensen lekker gevarieerd kunnen voeren tegen redelijke prijzen.
laeken
Zeer actief

Rob* schreef:glimmende vacht heeft niks me vers of brokken te maken, glimmende vacht krijgen ze ook van brokjes dus ja je maakt jezelf iets wijs ja.
Ik denk toch wel dat dat iets met mekaar te maken heeft Rob. Waarom hier dan zo'n enorm verschil? Een hond die al 5 maanden verhaart stopt daar ineens mee na 2 weken vers terwijl ze eerder een goed merk brokken kreeg :19: Honden kunnen slecht reageren op de ingredienten van een brok die niet in hondenvoer thuishoren. Laat je die ingredienten weg kan het zijn dat je hond enorm opknapt. Lijkt me vrij logisch zelf.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

tineke schreef:Hun hebben na een tijdje barfen ,of misschien al nu :wink: ,ook hun leuke adresjes waar andere oa ikzelf dan ook weer plezier van kan hebben.
Yep, gister een winkel ontdekt met kipdelen (ruggen met veel vlees oa) waar je dus 3 zakken van een kilo kan halen voor samen 1,20 euro :cheer: Dat is nog minder dan een slecht merk brokken. :wink: Sardines hebben we gister op de markt gehaald. Wel redelijk duur, een kilo voor 5 euro. De honden vonden dat wel erg lekker trouwens :ok:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Gut wat een ophef zeg... ik zou blij zijn dat steeds meer mensen de weg naar het vers voeren hebben gevonden en iedereen die full-time vers voert is daar ooit eens mee begonnen dus :19:

ipv sceptisch te zijn kan je ook informatief reageren :ok:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
Rob* schreef:glimmende vacht heeft niks me vers of brokken te maken, glimmende vacht krijgen ze ook van brokjes dus ja je maakt jezelf iets wijs ja.
Ik denk toch wel dat dat iets met mekaar te maken heeft Rob. Waarom hier dan zo'n enorm verschil? Een hond die al 5 maanden verhaart stopt daar ineens mee na 2 weken vers terwijl ze eerder een goed merk brokken kreeg :19: Honden kunnen slecht reageren op de ingredienten van een brok die niet in hondenvoer thuishoren. Laat je die ingredienten weg kan het zijn dat je hond enorm opknapt. Lijkt me vrij logisch zelf.

van brok glimmen ze ook, niet dat brokken slecht zijn, tis gewoon een makkelijkere manier.Barf verlangd toch meer kennis, vooral wat die prutjesmakerij betreft ben ik het nooit mee eens, maar das wat anders.
Je hoeft maar een drupje olie in brokken toe te voegen(vanuit de fabriek al) en je hond glanst, elk mens gaat pra op dat wanneer de vacht glanst de hond gezond is, toch?dus die grote merken zijn niet gek en hop gooien een druppie olie erin en de hond glanst, dat glanzen zegt dus niks.
Verandering van voer geeft nu eenmaal veranderingen en dat zal je ook met haar poep zien, als het goed is poept ze hooguit 2 kleine zwarte drolletjes op een dag.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

cloris schreef:Gut wat een ophef zeg... ik zou blij zijn dat steeds meer mensen de weg naar het vers voeren hebben gevonden en iedereen die full-time vers voert is daar ooit eens mee begonnen dus :19:

ipv sceptisch te zijn kan je ook informatief reageren :ok:
Dat vind ik inderdaad ook. :ok:

Ik zie mezelf nog niet volledig overgaan op barfen, maar mijn honden krijgen wel zeer regelmatig KVV, en Odin ook sinds hij overgegaan is naar vast voer. Eerst alleen KVV (Energique) en nu gemengd met Proplan puppybrok. Ik moet nog uitzoeken wat er in Duitsland te krijgen is aan KVV maar zal de toekomstige eigenaren van Odin zeer zeker adviseren om hem in ieder geval een aantal dagen in de week KVV te blijven geven.
Juist de ervaringen van andere mensen die net begonnen zijn met barf, om wat voor reden dan ook maar toch in mijn ogen altijd omdat ze zelf willen dat hun hond goed te eten krijgt en dus niet om achter wie dan ook aan te lopen, zijn interessant om te lezen. Ongeacht wie het is die de topic erover opent.

Soms wordt er wel heel erg in hokjes en achter anderen aanlopen gedacht. Het is hier toch geen sekte! Iedereen trekt zijn eigen plan, en als iemand door een ander op een (goed) idee gebracht wordt, is dat toch alleen maar goed? :19:
tineke

MARC_S schreef:
tineke schreef:Hun hebben na een tijdje barfen ,of misschien al nu :wink: ,ook hun leuke adresjes waar andere oa ikzelf dan ook weer plezier van kan hebben.
Yep, gister een winkel ontdekt met kipdelen (ruggen met veel vlees oa) waar je dus 3 zakken van een kilo kan halen voor samen 1,20 euro :cheer: Dat is nog minder dan een slecht merk brokken. :wink: Sardines hebben we gister op de markt gehaald. Wel redelijk duur, een kilo voor 5 euro. De honden vonden dat wel erg lekker trouwens :ok:

:cheer: :cheer: :cheer:
sardines wil ook weleens proberen maar dan meer als extra'tje erbij een keer ,4 kilo sardines is wel erg duur voor een dagje :wink:
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
je kan ook hondenstokvis halen, 1 kilo is gelijk aan 5 kilo verse vis, en dat is rond de 18 euro dus goedkoper dan sardientjes en makkelijker houdbaar en het is een pefecte hondenkluif.

http://www.rbp.nl/hsmit/hondenstokvis.html
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

tineke schreef:[Hun hebben na een tijdje barfen ,of misschien al nu :wink: ,ook hun leuke adresjes waar andere oa ikzelf dan ook weer plezier van kan hebben..
nou, idd. Ik weet nog niet of het barfen bij mij zal doorzetten, en ik heb nog geen vriezer, maar zo ja, dan ga ik ook echt wel op zoek naar adressen zodat ik ook dingen kan aanbieden.

Het is gewoon een harstikke leuk en goed idee :ok: ( wat idd niks met Marc en Martijn te maken heeft, je hebt het me al verteld lang voordat ze over barfen geschreven hebben ).
Afbeelding
tineke

Rob* schreef:
MARC_S schreef:
je kan ook hondenstokvis halen, 1 kilo is gelijk aan 5 kilo verse vis, en dat is rond de 18 euro dus goedkoper dan sardientjes en makkelijker houdbaar en het is een pefecte hondenkluif.

bedankt voor de tip :ok:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Rob* schreef: je kan ook hondenstokvis halen, 1 kilo is gelijk aan 5 kilo verse vis, en dat is rond de 18 euro dus goedkoper dan sardientjes en makkelijker houdbaar en het is een pefecte hondenkluif.

Dat ga ik een keer bestellen
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Gesloten

Terug naar “Voeding”