Volgens mij is de essentie van het verhaal verloren gaan in het al dan niet wel of niet snel overgaan tot barfen

.
Het ging er toch om of je binnen enkele weken verschil kunt zien als je ipv 4 dagen 7 dagen in de week kvv geeft?
Ik had willen zeggen: misschien wil je het wel zien

. Kan me haast niet voorstellen dat het allemaal zo snel gaat.
Overigens hier ook kvv, al meer dan een jaar. Maar de vacht van Beau was best nog wel dof. Ben hem maar eens gaan borstelen, want ja, ik dacht dat ik dat bij een gladharige hond niet of nauwelijks hoefde te doen

.
Wat een wereld van verschil, zeg

. Ik heb nu ook een glanzend hondje

! Nala glanst alleen als ze net onder de douche vandan komt. Nala heeft het veel te druk met door gras, zand, modder en dode dieren rollen, dus ik borstel haar wel, geef 7 dagen in de week kvv (en af en toe verse penslappen, kopvlees, een lamshartje etc.) maar heb de hoop op een spiegelend vachtje opgegeven

.
Ik snap heus de samenhang wel tussen een goede vacht en een goede voeding, hoor, maar volgens mij is er meer dan 3 dagen extra kvv nodig om een hond een goede uitstraling en vacht te geven. Je kan wel alles op kvv gooien. Sommige honden glanzen ook op brokken en alleen glanzen zegt mij verder niets, als een hond net de grootste rui achter de rug heeft, ziet een vacht ook veel mooier.